Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spořitelna ustoupila studentům o sedm let

Česká spořitelna opět ustoupila ve sporu o prémie ke studentským účtům. Deset tisíc korun majitelům produktu Sporostudent, kteří ukončí VŠ s červeným diplomem, bude vyplácet až do konce roku 2010. Původně tak chtěla činit jen do letošního Silvestra. Ústupek má ale další podmínky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hana

Poděkován
Chtěla bych touto cestou poděkovat deníku MF Dnes, proto,že také tento velkou měrou přispěl k tomu,že také můj syn obdržel tuto premii od ČS.Celých pět let studoval se samými jedničkami.Proto to byl šok,když premie byla zrušena.Jako první se tomuto problému začala věnovat MF Dnes, s tím,že na nátlak veřejnosti Čes.Spořitelna ustoupila.Děkujeme
0/0
4.11.2003 21:54

Veronika

pozor pokud se chcete stehovat
Mne na CS vadi, ze mi odmitaji prevest ucet za zmenenym mistem bydliste, pricemz napr. CSOB to bez problemu umoznuje. Vim, ze se zrejme jeste parkrat za zivot prestehuju a pripada mi to velmi nevstricne a neflexibilni z jejich strany. Pozor, pokud nemate v umyslu setrvavat cely zivot na jednom miste.!(A komu se to podari?) V CS mi tvrdi , ze je to jedno. Ale obcas clovek do te banky musi, at uz kvuli potvrzeni o studiu, podpisovemu pravu manzela, hypotece atd. Nechteji mi zmenit ani "poradce" a ten muj je priserny neprofesionalni balik. Mam uz ucet u jine banky a tenhle casem zrusim, pokud se pristup nezlepsi.   
0/0
4.11.2003 20:14

Martin

Re: ???
Jen se ti divm, ze ho tam jeste mas... co te k tomu vede - administrativa s prevedenim uctu?
0/0
4.11.2003 21:58

Iva

Re:
Od 4. dubna dojde k precislovani uctu (zase neco kvuli EU) a to by pry melo umoznit flexibilni zmenu pobocky - treba z duvodu prstehovani se - bez nutnosti menit cislo uctu, tj. asi zruseni stareho a zalozeni noveho. Prisel mi o tom spolu s vypisem informacni dopis. Vam ne?
0/0
4.11.2003 23:27

Honza F.

Re:
Nejsem klientem ČS už asi 9 let - právě proto, že se mi nelíbilo, že u nich člověk nemá pro sebe číslo účtu, ale specifický symbol a potom číslo účtu - jak nepraktické (a při stěhování se tudíž nový účet, novou kartu, nové trvalé příkazy...). Ale konečně v roce 2004 (Ó, jaký to pokrok na Českou státní spořitelnu - tedy dnes už ne státní) dostane každý své číslo účtu jen pro sebe a bude si moct převést účet i na jejich jinou pobočku, pokud této bance důvěřuje - patrně bez nutnosti zrušit platné platební karty, trvalé příkazy apod... . Opravdu ČS jde s dobou ... . S EU to sice souvisí také, ale nechali to až na úplně poslední chvíli (dosud pro ně bylo důležitější změnit logo, letáky, poplatky, výzdoby poboček apod... - zákazník a jeho komfort je až na dalším místě). Snad jako jediná banka měli dosud tuto debilovinu (specifický symbol u rozlišení čísla účtu) - nepočítám samozřejmě další banky, které takto označují vkladní knížky, pokud je vydávají (Poštovní spořitelna ČSOB pouze u vkladních knížek, ČS u vkladních knížek ...).
0/0
5.11.2003 15:16

mukr

Re:
Je to tak, proc si menit ucet, kdyz muzes jit kdykoliv kamkoliv za stejný peníz a dělat jakýkoliv úkon???? Jsi fakt úchylná.
Kvůli tomu debilnímu číslování sporožirových účtů prostě v některých případech na ČS s..., to znamená, že změna čísel účtů je krok správným směrem.
0/0
8.11.2003 10:09

Karel

vrátí se jim to
Myslím, že student s červeným diplomem by mohl být důležitý zákazník pro banku, už jen z toho důvodu, že takoví lidé mají statisticky hned po ukončení studia nadprůměrné platy a docela dost peněz. Ale na ně se asi Spořitelna orientovat nechce. Co je to tam ve vedení za blbce?
0/0
4.11.2003 19:02

kutil

Re:
No já jsem červený diplom měl a krom něj i cenu rektora za nejlepší výsledky v ročníku ale nyní ve státní správě nedosahuje můj výdělek ani průměrné mzdy (a ti co zůstali na školách jako vědci jsou na to ještě hůř).
0/0
5.11.2003 5:52

David

jsou to ....
Jsou to K...y. Byl jsem v bance a tam me rekli ze se zmenili podminky u pojisteni me karty, tak jsem se zeptal jak a tvrdili me ze jen navisili limity na zodpovednost (pry pro klienta samy plusy) nic vic. Tak jsem to podepsal. Po pul roce jsem zjistil ze ty K...y zrusili pojisteni zodpovednosti za skodu (a ja to podepsal) Muzete namitnout ze je to moje chyba ze jsem se neprecetl smlouvu, ale vy copak vy to ctete?
0/0
4.11.2003 18:14

Petr

ČS už nikdy
Zrušill jsem účet u ČS asi před dvěma roky.Přístup na pobočce byl tristní.Fronty lidí,a jen dvě přepážky v provozu.V každém z nich se navíc každou chvíli objevovalo "Vyčkejte,obsluhuji klienta".Takže vyřízení banální věci trvalo hodinu,z toho člověk strávil 55 minut ve frontě.Myslel jsem si,že spořitelna bude ráda,když jí přinesu nějaké peníze.Ale opak je pravdou.Zákazník je otrava,který pořád něco chce.ČS už nikdy!!!!Chápu,že si mohu u ČS zřídit služby a operace dělat přes telefon či net.Ale někdy do té banky prostě musíte.Je to jedna z mála příležitostí,kdy může zákazník poznat svou banku a banka svého zákazníka.A je věcí banky,jako podnikatelského subjektu,kterému svěřuji své peníze,a platím nemalé poplatky,aby ukázala že si je zaslouží.ČS evidentně a okatě na jednotlivci nezáleží.Nebudu říkat u které banky nyní jsem.Jen řeknu,že nyní jsem spokojen.Děkuji.
0/0
4.11.2003 18:00

Arnost

Re:
Máte stoprocentní pravdu, souhlasím s Vámi ve všem. Mám stejné zážitky...
0/0
4.11.2003 18:09

JH

Re:
Nevim jak Vy, ale ja mam v posledni dobe(cca 1,5 roku) dobre zkusenosti. Vsechno si ridim pres net, bankomaty na kazdem rohu a velmi slusne zachazeni na sluzbe Servis24. Klientem jsem cca 6 let a ze zacatku to byla hruza - to souhlasim. Ale vse se vyrazne zlepsilo. Mimochodem - v bance jsem nebyl 2 roky.
JarekH
0/0
4.11.2003 19:39

Karel

ČS a.s.
Jsou to zloději, stejně jako většina bank u nás. Vydělávají miliardy a je jim zatěžko plnit sliby, to je opravdu hnus! Snaží se okrást studenty, ale to se jim v budoucnu nevyplatí.
0/0
4.11.2003 17:36

senior

Stačilo
Po mnoha a mnoha letech jsem zrušil sporožirový účet ve Spořitelně jen pro nezájem brutalitu personálu. Nynější aféra s odmítnutím veřejného příslibu studentům musí stát místo marketingového ředitele. Neví zda-li vyplácet, pak soudy a pak přece vyplácejí. Změna image s novým vlastníkem stála 850mil.Kč. Je jasné, že se jednalo jen o nové vybavení nikoliv však personálem.
0/0
4.11.2003 17:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.