Diskuze

Spořitelna ustoupila studentům o sedm let

Česká spořitelna opět ustoupila ve sporu o prémie ke studentským účtům. Deset tisíc korun majitelům produktu Sporostudent, kteří ukončí VŠ s červeným diplomem, bude vyplácet až do konce roku 2010. Původně tak chtěla činit jen do letošního Silvestra. Ústupek má ale další podmínky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hana

4. 11. 2003 21:54
Poděkován
Chtěla bych touto cestou poděkovat deníku MF Dnes, proto,že také tento velkou měrou přispěl k tomu,že také můj syn obdržel tuto premii od ČS.Celých pět let studoval se samými jedničkami.Proto to byl šok,když premie byla zrušena.Jako první se tomuto problému začala věnovat MF Dnes, s tím,že na nátlak veřejnosti Čes.Spořitelna ustoupila.Děkujeme
0 0
možnosti

Veronika

4. 11. 2003 20:14
pozor pokud se chcete stehovat
Mne na CS vadi, ze mi odmitaji prevest ucet za zmenenym mistem bydliste, pricemz napr. CSOB to bez problemu umoznuje. Vim, ze se zrejme jeste parkrat za zivot prestehuju a pripada mi to velmi nevstricne a neflexibilni z jejich strany. Pozor, pokud nemate v umyslu setrvavat cely zivot na jednom miste.!(A komu se to podari?) V CS mi tvrdi , ze je to jedno. Ale obcas clovek do te banky musi, at uz kvuli potvrzeni o studiu, podpisovemu pravu manzela, hypotece atd. Nechteji mi zmenit ani "poradce" a ten muj je priserny neprofesionalni balik. Mam uz ucet u jine banky a tenhle casem zrusim, pokud se pristup nezlepsi.   
0 0
možnosti

Martin

4. 11. 2003 21:58
Re: ???
Jen se ti divm, ze ho tam jeste mas... co te k tomu vede - administrativa s prevedenim uctu?
0 0
možnosti

Karel

4. 11. 2003 19:02
vrátí se jim to
Myslím, že student s červeným diplomem by mohl být důležitý zákazník pro banku, už jen z toho důvodu, že takoví lidé mají statisticky hned po ukončení studia nadprůměrné platy a docela dost peněz. Ale na ně se asi Spořitelna orientovat nechce. Co je to tam ve vedení za blbce?
0 0
možnosti

kutil

5. 11. 2003 5:52
Re:
No já jsem červený diplom měl a krom něj i cenu rektora za nejlepší výsledky v ročníku ale nyní ve státní správě nedosahuje můj výdělek ani průměrné mzdy (a ti co zůstali na školách jako vědci jsou na to ještě hůř).
0 0
možnosti

David

4. 11. 2003 18:14
jsou to ....
Jsou to K...y. Byl jsem v bance a tam me rekli ze se zmenili podminky u pojisteni me karty, tak jsem se zeptal jak a tvrdili me ze jen navisili limity na zodpovednost (pry pro klienta samy plusy) nic vic. Tak jsem to podepsal. Po pul roce jsem zjistil ze ty K...y zrusili pojisteni zodpovednosti za skodu (a ja to podepsal) Muzete namitnout ze je to moje chyba ze jsem se neprecetl smlouvu, ale vy copak vy to ctete?
0 0
možnosti

Petr

4. 11. 2003 18:00
ČS už nikdy
Zrušill jsem účet u ČS asi před dvěma roky.Přístup na pobočce byl tristní.Fronty lidí,a jen dvě přepážky v provozu.V každém z nich se navíc každou chvíli objevovalo "Vyčkejte,obsluhuji klienta".Takže vyřízení banální věci trvalo hodinu,z toho člověk strávil 55 minut ve frontě.Myslel jsem si,že spořitelna bude ráda,když jí přinesu nějaké peníze.Ale opak je pravdou.Zákazník je otrava,který pořád něco chce.ČS už nikdy!!!!Chápu,že si mohu u ČS zřídit služby a operace dělat přes telefon či net.Ale někdy do té banky prostě musíte.Je to jedna z mála příležitostí,kdy může zákazník poznat svou banku a banka svého zákazníka.A je věcí banky,jako podnikatelského subjektu,kterému svěřuji své peníze,a platím nemalé poplatky,aby ukázala že si je zaslouží.ČS evidentně a okatě na jednotlivci nezáleží.Nebudu říkat u které banky nyní jsem.Jen řeknu,že nyní jsem spokojen.Děkuji.
0 0
možnosti

Arnost

4. 11. 2003 18:09
Re:
Máte stoprocentní pravdu, souhlasím s Vámi ve všem. Mám stejné zážitky...
0 0
možnosti

Karel

4. 11. 2003 17:36
ČS a.s.
Jsou to zloději, stejně jako většina bank u nás. Vydělávají miliardy a je jim zatěžko plnit sliby, to je opravdu hnus! Snaží se okrást studenty, ale to se jim v budoucnu nevyplatí.
0 0
možnosti

senior

4. 11. 2003 17:27
Stačilo
Po mnoha a mnoha letech jsem zrušil sporožirový účet ve Spořitelně jen pro nezájem brutalitu personálu. Nynější aféra s odmítnutím veřejného příslibu studentům musí stát místo marketingového ředitele. Neví zda-li vyplácet, pak soudy a pak přece vyplácejí. Změna image s novým vlastníkem stála 850mil.Kč. Je jasné, že se jednalo jen o nové vybavení nikoliv však personálem.
0 0
možnosti