CSA banda arogantnich blbounu
CSA mozna nabraly cestujici, ale ja jsem s nima letel naposledy (tedy v pripade, ze kdy budu mit na vyber let s jinou spolecnosti) - CSA se totiz chova k zakaznikum jako arogantni prase. Dne 10.10.2003 jsem mel letet Frankfurt-Praha a Praha-Ostrava. Tesne pred prepokladanym odletem z Prahy do Ostravy CSA oznamili, ze let do Ostravy byl zrusen, a ze nam zajisti dopravu autobusem. Pani Jana Sochorova, ktera to mela na starosti se poradne neomluvila, s cestujicimi mluvila asertivne a davala dostatecne najevo, ze ona ma s tim spoustu starosti a cestujici si nemaji co stezovat, kdyz pojedou autobusem.
Letenku az do Ostravy jsem si poridil, proto abych byl doma pred pulnoci, avsak takto jsem dorazil domu az v cca 5:30 a unaven. Proto jsem se ptal na nejake odskodneni. Prvni odpoved byla, "co chcete kdyz jedete do Ostravy autobusem ?" Duha odpoved byla, ze se musim ptat v Ostrave, kde mi byla letenka vystavena. V Ostrave mi aroganti baba na CSA (ta je otravena a arogantni vzdy), rekla "a co chcete, kdyz jste byl do Ostravy doprave ?" Sel jsem tedy za vedouci pobocky a ta mi dala adresu reklamacniho oddeleni v Praze, kam pry mam napsat dopis.
Tak to jsou soucasne CSA. Driv jsem CSA vzdy daval prednost, protoze to byl pro mne narodni dopravce. Od te prihody to je pro mne jen zasrany dopravce a kdyz budu mit volbu, dam vzdy prednost jinemu dopravci.
Velice zajimaje je, ze jako staly zakaznik a clen OKplus jsem 14dni pred prihodo vyplnoval 150 otazkovy dotaznik ohledne spokojenosti zakazniku CSA. Kdyz dojde na konkretni situaci je zakaznik pro CSA jen otravny hmyz.