Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koalice protlačila reformu proti Klausovi

Koalice definitivně prosadila první fázi reformy veřejných financí. Poslanci znovu hlasovali o zákonech o zdravotním pojištění a státní sociální podpoře, které jim vrátil prezident Václav Klaus. K jejich prosazení byla potřeba většina ze všech dvou set členů Poslanecké sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marketa

ucinnost !???
Prosiiiim !!! Tusi nekdo,kdy novela zakona o statni socialni podpore vstupuje v ucinnost !??? Asi mam jeste zalepene oci, ale hledam to uz pul hodiny po Internetu a nevidim to a nevidim.
0/0
19.12.2003 9:32

Venoch

Kde jste?
Kazdy nadava, ale kde je ta vetsina tech, co je volila? Ja je nevolil a drzim hubu. Narod si to rozhodl sam a kdyz chce jit do sracek, tak at jde.
0/0
16.12.2003 12:26

Honza

Revoluce?
Když už tady mluvíte o revoluci, třeba na ni ještě jednou dojde. A pokud k ní dojde, měli bychom ji udělat opět sametovou. Nejdřív všechny bolševiky pověsíme a pak je zabalíme do sametu. Při té předchozí jsme jaksi na to věšení zapomněli .
0/0
15.12.2003 16:26

Venda

Seru na ně
Jsem invalida a mám živnosťák jen proto, abych se doma nezbláznil. Udělal jsem si stránku a vydávám elektronické knihy. Sponzoři se nenašli a vláda mi teď hodila klacek pod nohy. Mé rozhodnutí? Zavřou invalidu? Jo a budou se o mě muset starat (v base). Nažeru se zadarmo, barevná televize je tam taky. Nic nemám, nemají mi co vzít. Zdraví v prdeli, smrt na kahánku. Vzkaz pro vládu-- vyserte si voko. Podnikám dál a neplatím. Nejsem vůl a nenechám si vzít poslední naději na to, že jsem aspoň trochu užitečný. Papapa.
 
0/0
12.12.2003 19:02

roeye

nejvetsi hovado teto diskuze
je bezesporu soudruh danovy urednik, potkat ho tak, tak ho pretahnu tisickrat remenem a ani jeho vlastni matka ho nepozna, jeste stesti ze je to nejake stare ovado komunisticke ktere brzo zhebne, smrtttku preju vsem bolsevikum, socialistum a komancum, obzvlast tem v cesku
0/0
12.12.2003 17:54

bubu

Koalice nedělá nic dobrého,
a když už něco udělá,tak hlavně aby to bylo proti Klausovi ,už jdu zase z té naší koalice blinkat tak zatím ahoj.
0/0
12.12.2003 13:49

kouc

Re:
z této vlády bliji neustále.Zrovna jsem zaslechl ,jak bude tato vláda postupovat v jednání o euroústavě.Vlez doprdelství .
0/0
12.12.2003 14:02

Amigos

Re:
Naprostej souhlas.
0/0
12.12.2003 15:46

Topazz

Vsichni nadavaj...
a svrhnout tudel silenou vladu nejde nikdo... demonstrace, revoluce, nebo neco... vsichni kecaj, nadavaj... a nechaj si kalet na hlavu.. stejnak vsichni OSVC zatnou zuby a budou se drit jeste vic.... aby vykompenzovali to co jim Spidla sebere...
0/0
12.12.2003 13:39

kouc

Re:
a aby nescípli hlady.V této zemi protestuje pouze lumpenproletariat.
0/0
12.12.2003 13:59

kouc

daňový úředník
Po přečtení této diskuse musím prohlásit,že daňový úředník,který se zde pravidelně ve své pracovní době zúčastňuje diskuse je  líný flákač,který by se v soukromém sektoru neuživil.Jeho názory přesně korespondují s linií vlády.Vždyť je touhle vládou placen a musí ji být vděčný,protože tato vláda podporuje bujení byrokracie a moc takovýchto úředníků.Setkání s takovým úředníkem na úřadě je otřesné a otřesné je jací lidé pracují na našich úřadech.Tento člověk se chválí svým vzděláním.Ale milý pane,vzdělání ještě neznamená inteligenci.A toto je váš případ
0/0
12.12.2003 13:26

Bender Defender

Defenestrace
Už je na čase tu bandu hloupých nekompetentiních megazlodějů vyházet z okna. Čím dřív tím líp; nenechte je napáchat nenapravitelné škody, jdou stejnou cestou jako bolševici před nima, na co šáhnou to buď ukradnou nebo zničí.
0/0
12.12.2003 10:38

Míra Dušín

Doufám,že toto je poslední co tito nekompetentní socanskobolševičtí nýmandi napáchali!
Šmidra musí se svými lyžprdelky od koryta nejpozději do švestek
0/0
12.12.2003 9:48

kouc

Re:
To se ještě budem divit co tato parta dokáže.Doporučoval bych jim občas navštívit tyto stránky a dozvědět se tak co si o nich lidé myslí.O to ovšem nemají zájem.
0/0
12.12.2003 10:27

Amigos

Re:
Možná ještě dřív......  jinak je to VELKEJ průser.........
0/0
12.12.2003 15:57

sisko1

Jedině tak je to správné a
všichni podnikatelé jsou zároveň zloději,kteří se vyhýbají placení všech poplatků a daní jako modří ptáci a jejich přisluhovači.Tvrdě na podnikatele a ODS
0/0
12.12.2003 9:45

simon

Re: xx
to je asi vtip, ne??
0/0
12.12.2003 10:20

kouc

Re:
Jsi komunistický,vypláchý mozek.Kdo je hybnou silou ekonomik ve vyspělém světě?Lidé,kteří svůj život berou do vlastních rukou.
0/0
12.12.2003 10:25

Amigos

Re:
TY IDIOTE, NEJSI NÁHODOU FANATICKÝ KŘIDLO KSC? (nebo cssd to je jedno). DO KOMUNISTICKÝHO LÁGRU S TEBOU!
0/0
12.12.2003 15:49

piskyn

CSSD
Uz aby tyhle polobolsevici sli od valu. Je to pozde, ale prece. Skoda tolika ztracenejch let. Dluhy, bordel a policejni stat.
0/0
11.12.2003 22:35

Zdeněk Konečný

Lumpárna
To je tedy pěkná podpora živnostníkům! Nechápu však jednu věc, proč media dělají ze všech živnostníků podvodníky. Neříkám, že mezi nimi nejsou, ale většina je poctivá. Názor některých lidí, však si to dají do nákladů, je úplná pitomost. Kolik se vlastně vrátí z vložené stokoruny tímto způsobem? Už se někdo z těch odborníků a kritiků nad tím zamyslel? A zymaslel se někdo nad tím, kolik živnostníků díky těmto tzv.reformám skončí? Dopadne to stejně jako se stavebním spořením, nakonec to stát vyjde dráž, než původně. Zase někdo nemyskek a nepočítal, jenom se chtěl udělat populárním, jak zatočil s " podvodníky."
                                 Z.K.
0/0
11.12.2003 18:32

Kir

Re: Souhlas
 Znám člověka který dělá sám na sebe, a vydělá si maximálně sedmičku. Obyčejný krejčí. Není žádný pitomec, jen nechtěl dělat pod nějakým  "velkopodnikatelem" za ty samý (možná menší) prachy. Čili, teď to ten chlápek nejspíš zapíchne a půjde na sociálku. V pětapadesáti už ho ztěží nekde vemou. A myslím si že podobných případů bude asi víc. Šmidlův nesmysl se ekonomicky bude chovat přesně opačně, než brýlatý debílek doufá. Odvody ze státní kasy budou nejspíš větší než doteď. Příjmy nižšší. No ale, odmávnou si větší schodek a bude to O.K. 
 
 
0/0
15.12.2003 13:39

dadak

paní Magdo
zřejmě patřite buď ke slepým obdivovatelkám p.skromného Špídly nebo problematice nerozumíte.Jestli říkate,že OSVČ neplatí žádné daňe jste vedle jak ta jedle,neboť soc. a zdravotní pojíštení jsou jakbysmet daňe stejně jako spotřební daň z paliv.Pokud se vám ale zda že jsou jaksi preferování tak si můžete zkusit na vlastní pest pak možna vám ty růžové bryle co vám nasazují p.Špídla a spol.možna spadnou z oci
0/0
11.12.2003 17:24

Magda

Aspoň něco
A když si tady přečtu ty příspěvky, jsem ráda za to, CO SCHVÁLILI!!! Říkejte si, co chcete, ale pokud je tady argument - "vydělávám 50-100 tisíc měsíčně, daň platím sice jen pár tisíc..." To je normální??? Jakto, že běžný zaměstnanec si nemůže "odečíst" počítač, auto - potřebuje ho k cestě do práce stejně jako řada OSVČ. Jakto, že naprostou většinu příjmů třeba zdravotního pojištění tvoří zaměstnanci (je to myslím 3:1)???
Upřímně se rozhlédněte kolem sebe, za opravu, rekonstrukce a výrobu běžných věcí Vám nikdo žádnou fakturu nedá, protože je to pro obě strany výhodnější, hospodský nevydělávají vůbec nic, kadeřnice jakbysmet... Netvrďte mi, že to kolem sebe nevidíte... Chudák podnikatel platí pár tisíc daně ročně (nebo vůbec nic), nemá chudák co do huby a to, co nakonec přece jenom sní, čím jezdí a kam, to mu asi každé Vánoce přinese Ježíšek, ne?
 
 
0/0
11.12.2003 17:11

Jarda

Re:
Vážená osobo ! Jste typický produkt socanské propagandy která hází všechny podnikatele do jednoho pytle. A vzhledem k tomu, že z Vašeho příspěvku vyplývá, že jste zaměstnanec a problematice podnikatelů asi moc nerozumíte, tak se raději věnujte svým problémům ! Vy budete dál platit svých 4,5 % z hrubé mzdy na zdravotní pojištění a 8 % na sociální pojištění. A kdo za Vás zaplatí těch zbývajících 9 % resp. 26 % ??? No přece ten podnikatel co Vás zaměstnává. A ze své kapsy ! A pokud jste ve státních službách , tak to už se tady do toho nemíchejte vůbec !
0/0
11.12.2003 18:35

Eldrb

Re:
Názor hodný inteligence rohatého skotu.Na to se nedá ani reagovat. Ale jelikož zde přítomná rohatka je zřejmě státní úřednice a fanynka Vladimíra Iljiče,určitě i kovaná socanka,tak je zde vidět myšlenkové pochody těchto lidí.Vážení přítomní,nechci sýčkovat,ale situace je vážná a to velmi.
0/0
11.12.2003 22:24

Jan

Re:
Tohle přesně byl záměr socialistické vlády, abyste byla ráda jak zatočili s hnusnými kapitalisty a v příštích volbách neopomněla dát svůj hlas. Peníze které možná vyberou půjdou určitě na své místo zvláště v resortu paní ministryně Součkové. A jako zamněstnanec si mohu lehnout s chřipkou kdykoli a jako OSVČ jen o víkendu. Sláva sociální rovnosti, příště se bude možná znárodňovat.
0/0
11.12.2003 23:04

kouc

Re:
PANÍ MAGDO,NEVÍTE O ČEM JE ŘEČ.MOŽNÁ VÁM TO DOJDE,AŽ SE MARNĚ BUDETE SHÁNĚT PO KADEŘNICI,INSTALATÉROVI,NEBO NAJDETE HLADOVÁ A ŽÍZNIVÁ UZAVŘENOU RESTARACI ČI MALÝ OBCHOD.A TO VŠE Z JEDINÉHO DŮVODU:VÁMI TAK OBLÍBENÁ VLÁDA EKONOMICKY ZNIČILA ŽIVNOSTNÍKY.
0/0
12.12.2003 9:27

Monika

Re:
Vazena pani,a proc uz nepodnikate? Budete mit auto, pocitac, budete malo danit atd..
Dam Vam jednu radu, vymyslete v cem by jste mohla podnikat a zkuste to. Neni to jednoduche ze?
Co se tyce Vaseho nazoru, urcite jsou tady podnikatele, kteri maji plno casu na to, aby vedeli jak lze obelhat stat. Mate zkreslene informace tykajici se aut a pocitacu atd., firemni vuz nema podnikatel pravo pouzivat pro soukrome ucely, tzn. cestu do prace si musi hradit sam ze sveho, tak jak vsichni ostatni, to se tyce i dalsiho majetku firmy. A dalsi vec, aby si podnikatel mohl koupit do prace aspon tu kopirku, prvni musi na ni vydelat, a teprve pak si ji muze koupit. V CR pouze nasi poslanci mohou vyuzivat sluzebnich vozu i pro soukrome ucely, a jeste si odhlasovali nahrady za cestovne, ale detem , ktere jezdi do skol, to od noveho roku rusi.
Co se tyce pojisteni, zamestnanec plati pouze 12,5 % z hrube mzdy SP a ZP, kdezto podnikatel plati 35 % a bude platit 50 % z hrube mzdy, to je spravedlive? Dale asi nemate ani poneti, ze Vas zamestnavatel za Vas musi statu kazdy mesic navic odvest z Vasi hrube mzdy 35 % na ZP a SP.
My musime kazdemu vydat danovy doklad, to ze u nekterych druhu podnikani Vam jej nevydaji, je jiz nedokonalost systemu  a uzasne chytry p. Spidla, by mel delat v teto oblasti kroky, ktere povedou k naprave.
SOuhlasim, ze jsou tady podnikatele - podvodnici, kteri umeji vyuzit nedokonalosti systemu, ale je tady mnoho takovych, kteri poctive pracuji i 12 hodin denne, musi zajistit praci nejen sami pro sebe, ale hlavne pro sve zamestnance. Jsou zahrnuti neustale cim dal vetsim mnozstvim tiskopisu a dalsich kancelarskych ukonu.
Verim, ze zamestnancum neni take co zavidet, nevedi, kdy mohou prijit o praci, a treba radsi mlci a delaji i praci, kterou nemaji ve smlouve. Ale spoctete si kdo je na tom lepe financne:zamestnanec bude mit hrubou mzdu 9.100 Kc za mesic, odvede 12,5  % ZP a SP a 15 % dan,  ci-li zusta
0/0
12.12.2003 9:58

kouc

Re:
Moniku s osobou,která o podnikání nemá ani páru a mající takové názory,je zbytečné ztrácet čas.Této paní se pravděpodobně stýská po době,kdy tu vládli bolševici.Jinak s Vámi naprosto souhlasím.
0/0
12.12.2003 10:31

kouc

Re:
PANÍ MAGDO,PROLETÁŘI VŠECH ZEMÍ SPOJTE SE,TOHLE HESLO MÁTE ZAŽRÁNO POD KŮŽÍ.OSOBNĚ MÁM RADĚJI HESLO Z FILMU PELÍŠKY,KTERÉ TAK PROCÍTĚNĚ PRONESL PAN KODET-PROLETÁŘI VŠECH ZEMÍ VYLYŽTE MI PRDEL
0/0
12.12.2003 10:54

Amigos

Re:
se socanama, BEZ vlastního názoru (ne názoru k...tena špidly) se nebavim
0/0
12.12.2003 15:52

Jarda

Hanba Unii svobody !
Dámy a pánové z Unie svobody ! Ani trochu Vám není stydno !? Vy jste levičácká strana po které historicky vzato neštěkne ani pes !!!
0/0
11.12.2003 15:29

Amigos

Re:
prý říkali, že až se tato vláda začne chovat levicově, už tam prý nebudou. je to banda vlezdoprdelů a odpadu z ODS. viz. Ivan "koňskej xicht" Pilip
0/0
12.12.2003 15:55

huhu

daňový úředník
problém je"mně je jedno"
pokud je vše jedno, proč vůbec námaha někam psát?
pokud si židli vy a vaši milí kolegové zasloužíte, máte protestovat proti kličkám v zákonech, máte vymýšlet zjednodušení / není míněno zmírnění/ výkazů,
máte vymýšlet automatizovanou kontrolu,aby jste chodili jen tam, kde to v pořádku není
a ne tady nadávat na Sobotku, tím se neřeší nic
( a pokud to na MF důvěrně znáte, můžete raději sdělovat perličky vašich poznání, třeba  bude více k
užitku, než pláč nad stejným platem  
0/0
11.12.2003 15:25

zhnusený

reforma???
Patřím bohužel k těm voličům, kteří v posledních volbách volili US. Patřím k těm voličům, kteří, když v současnosti vidí některého z představitelů US v některém z médií, přemýšlí o zřízení zbrojního pasu. Snaha zachovat při životě pravicovou stranu, která je odsouzena k zániku, prosazováním levicových ideí po boku ČSSD, je marná. Hlavně, že se Marešové, Kühnlové a jím podobní udrží ještě nějakou dobu u moci. Jsem docela zvědav, u kolika z nich si v závorce za jejich jménem za několik let přečtu (ODS) - hurááá tam, kde to nese - tedy do politické strany, která je u moci. Ale abych se dostal k oné reformě. Pojmenování reforma je hodně nadnesené, jejím základem v očích ČSSD je co nejvyšší zdanění - přímé, nepřímé, skryté (třeba v podobě zdravotního poj. apod.), nikoli úspory. Říká se, že motorem ekonomiky jsou střední podnikatelé, takže se mi moc líbí, jak se k nim Špidla a spol chovají, jen tak dál pánové. On se vám možná ten motor zadře a jen doufám, že vás pak za to spokojení občané pochválí :-)
0/0
11.12.2003 15:08

anti-danovyuradnik

...kdyby ste tolik nepodvadeli"...
kdyby ste tolik nepodvadeli... (anti-uradnik, 11.12.2003 14:06)
riesenie je jednoduche -
cela armada vyberacov dani je iba
"jedno velike  prehadzovanie kopy piesku na druhu kopu" a stavba pritom stoji
riesenie je jednoduche a na to stacia 2 kroky
1) ziadna progresivna, ale LINEARNA dan pre vsetkych rovnako -rovnake percento a zaroven zrusit vsetky danove vynimky, ktory cely proces danovej kontroly zamlzuju , robia tajomnym a poskytuju eldorado pre danovych poradcov a kontrolorov
2) kazda platba ked uz v sebe dokaze ukryt informaciu o % DPH, rovnako by v sebe mohla niest informaciu o %, ktore treba odviest na danovy urad.
(aj  nula je cislo - pre bankove prevody ktore sa nemaju danit))
Pri linearnej dani by bolo jedno, ci zdanim celok naraz alebo po kuskoch. (na rozdiel od dnesnej agresivnej progresivnej dani) a potom by stacilo, aby banky automaticky z kazdej doslej platby na podnikatelsky ucet automatizovane to zakodovane % dane odviedli na danovy urad a na ucte by ostala iba cista ciastka po zdaneni.
Potom by danove priznanie za iste obdobie znamenalo iba vypis z podnikatelskeho uctu za sledovane obdobie, zredukovala by sa armada danovych poradcov a danovych kontrolorov, kde by stacilo kontrolovat ci platby bezia cez podnikatelske ucty a nie pomimo,
podnikatelia by nemuseli minat cas komplikovanymi danovymi priznaniami, ale venovat sa podnikaniu a armada danovych uradnikov by sa scvrkla na efektivne minimum zmizli by danove nedoplatky, lebo banky by okamzite posielali dosle peniaze z podnikatelskych uctov podla zakodovaneho % dane na danove urady analogicky ako sa zdanuju vklady na vkladnych knizkach na konc
0/0
11.12.2003 14:19

Daňový úředník

Re:
Sak uzries, ako dopadnete na Slovensku s linearnou danou. Ale no tak, takže jako žádné výdaje se neuznávají? Jen se zdaňují příjmy, tržby? A jen z účtů? Takže totální zákaz plateb v hotovosti, nebo z těch se odvádět nebude? A pokud náklady ano, tak se bude daň vracet? Z toho by plynuly přiznání na náklady, kontroly nákladů atd... Kašlu na to, jdu překontrolovat nějaké nedoplatky a pak do pryč.
0/0
11.12.2003 14:42

Kajetan11

Re:
Prestante konecne hledat slozitosti na jednoduchych vecech a zacnete je likvidovat tam, kde opradu jsou a brzdi ekonomiku. Pokud to nedokazete, tak nejste vic nez pokladni v supermarketu jmenem stat, kterej ma ovsem predrazeny zbozi, hlidace u kazdyho regalu a kazdej patnactej rohlik zdrazenej.
0/0
11.12.2003 14:51

naklady su nezaujimave

Re:
 
vsak to je prave ono
 ... naklady su nezaujimave ...
dnes kazdy chce mat opticky vysoke naklady
a peniaze sa posielaju n-krat do n-firiem,
aby som mal vysoke naklady.
Pravidlo je jednoduche - zarobil si, zaplat dan,
ake si mal naklady nas nemusi zaujimat
a potom garantujem ze kazdy bude podnikat s
minimalnymi nakladmi a nie ako doteraz
Ved prave vsetky danove vynimky a danove ulavy pre privilegovanych je len socialisticky vymysel proste vsetky danove vynimky treba zrusit, naklady nas nezaujimaju ak sa bude platit dan iba z prijmu bez ohladu na naklady, kazdy bude stlacat naklady na minimum a nie ako doteraz    
0/0
11.12.2003 15:23

rk

Re:
Vetsi ptakovinu jsem uz dlouho necetl. Nektere zbozi zdanis 10x. A rohliky si budes pect doma?
0/0
11.12.2003 17:23

naklady su nezaujimave

Re:
pokial ide o trzby v hotovosti
vsak existuju a pouzivaju sa registracne pokladnice
ktore tuto ulohu tiez splnia
Vsetko je uz dnes technicky hotove
iba pojem % DPH rozsirit o pojem % dane pre danovy urad z prijatych platieb
a ziadne odpocitatelne polozky.
samotne danove % tuto regulacnu ulohu dokaze splnit
0/0
11.12.2003 15:35

Eldrb

Re:
...to jdi zkontrolovat bobane,dokud máš co.Co nevidět skončíš na vidlích,tak si ještě užij tu slast...:-). Nepředstavíme se veřejně ? Udatnej jseš dost...ty kontrolore !!
0/0
11.12.2003 16:50

hornet

Bolševizace!
To, co vyrpodukovala vláda, tedy socálněkomunistická strany a její soudruzi z partají, které musí být vždy tam, kfe to něco nese, se zcela nesprávně nazývá reformou. Očividně korektnější by byl název BOLŚEVIZACE
0/0
11.12.2003 13:32

Vladimír

Re:
Proč sociálně-komunistická vláda??? Ručím za to, že nezáleží na tom jaká je to vláda. Politici jsou chamraď a nic dobrého  od nich nečekejte.
0/0
11.12.2003 14:06

Kaja

Zarizeno
Je mi teto tupe vlady lito. Prave jsem zrisil zivnost a stava se ze me oficielne bezdomovec. Mesicni prijem mam kolem 50-100tisic. Platil jsem dan sice jen par tisic, ale socku a zdravotni vzdy. Ted neuvidi uz ani korunu. Polovina mych znami (kdo mel moznost) jdou stejnou cestou, nekolik jich zjistilo, ze jsou vlastne umelecti tvurci a nevztahuji se na ne tyto kraviny, ostatni se registruji na Slevensku, kdo umi v Nemecku a par vycuranku kdesi v Africke republice.
 
Kdy tahle vlada pochopi, ze bojem s podnikatelskou sferou nikdy nic nedocili.
0/0
11.12.2003 13:19

Eldrb

Re:
Tak.Zhruba tak to je.Socanská vláda vyhlásila válku živnostníkům a celému střednímu stavu ( teda jeho troskám ). Dobře.Budeme teda válčit !!!
0/0
11.12.2003 14:37

Honza

Re:
Nene, ne zhruba, ale přesně tak to je. Válku socanům, Šmudlovi a všem úřednickejm vyžírkům. Je konec soudruzi, odcházíme do zemí, kde si podnikavých lidí dovedou vážit a vy se tady z toho třeba pos..te!
0/0
15.12.2003 16:37

nevende

CHYBA V NADPISU
JAK UŽ JE V MLAD´É FRONTĚ ZVYKEM V NADPISU SE OBJEVILA DALŠÍ ŠAFROVINA!!! NENÍ PŘECE PRAVDA, ŽE TO KOALICE PROTLAČILA, PROTI KLAUSOVI, ALE PROTI PRACOVITÝM A O SEBE SE POSTARAT SCHOPNÝCH OBČANŮ A JEJICH POTOMKŮ!!!
0/0
11.12.2003 12:25

martixy

Pláč na nesprávném hrobě
Na co živnostníci nadávají? Socialistům předal moc Klaus s ODS zcela dobrovolně formou opoziční smlouvy, i když případná koalice by měla 103 hlasy. Tím socialisti strašně posílili. Nikdy si je v té době ODS nepokusila svrhnout. Holt byla to výměna za koryta. A přitom  KDU a US nebyly proti spolupráci. pouze nechtěli Klause jako předsedu  vlády. Takže kvůli Klausovi a ODS jste na tom živnostníci tak jak jste a máte posílené socialisty. Nadávejte Klausovi. Kdyby se stáhl a zůstal třeba předsedou ODS a ve vládě by měl jiné lidi, tak jste na tom mohli být daleko lépe. Viz např. Haider v Rakousku, který byl nepřijatelný v rakouské vládě, ale přesto  byl  významnou postavou FPO.
0/0
11.12.2003 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.