Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nabídka roste, trh s byty se zklidní

Rok 2004 měl být rokem, který otřese českým trhem s nemovitostmi. Země se stane součástí Evropské unie a právě očekávání, že kvůli vstupu do unie poskočí ceny bytů a domů nahoru, cloumá posledních několik let trhem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Kdo neprodal loni,prodělá
Nejlépe bylo prodat loni v červnu ,od července už se nákup zastavil a od srpna šly ceny dolů,byt 3+1 v praze o 200-300 tisíc,do toho jde nárůst úroků a poměrně masivní výstavba oproti minulým létům a spekulovat na růst cen - to je jen zbožné přání těch co neprodali včas.
0/0
8.1.2004 7:44

Karel

ceny bytů půjdou mírně nahoru
Ceny bytů půjdou i nadále nahoru i když už jen mírně a to z těchto důvodů. Lidé již nakoupili hodně bytů a pod cenu je nebudou prodávat, zvyšuje se DPH  a pomalu poroste inflace. Samozdřejmě ,že bude záviset na nabídce a poptávce a pokud bude hodně převyšovat nabídka tak možná trošikčku dolů půjdou ,ale rozhodne né letos. Nikdo nepůjde pod cenu ( náklady na výstavbu nebo pořízení + zisk byť jen minimální )
0/0
7.1.2004 18:17

Jirka

Regulované nájmy
Zajímavá iniciativa týkající se možností řešení problému regulovaných nájmů je na www.narovnani-najmu.cz. Bohužel v naší sociálně demokratické bolševické realitě se řešení asi nedočkáme, dál tady bude existovat skupina vyvolených, kteří budou platit za bydlení pár stovek měsíčně a my ostatní kromě toho, že musíme splácet měsíčně tisíce korun za úvěry nebo tržní nájemné jim ještě ze svých daní budeme přispívat na opravy jejich rozpadajících se bytů. Taky vás to tak štve? A ani se nedivím, že potom si například tak málo mladých lidí může dovolit mít děti.
0/0
7.1.2004 16:52

Veronika

Dumping
Člověk, který bydlí v regulovaném nájmu, zaplatí za bydlení řádově méně než člověk bez dekretu. Sociální hledisko na přidělení obecního bytu nemá prakticky žádný vliv. Tito lidé spolu žijí v jednom prostoru, usilují o stejnou práci a stejné zboží. Jeden z nich si může dovolit přistoupit na daleko nižší  plat a má stále přijatelnou životní úroveň.  Druhý by se stejným platem byl dávno na ulici, požaduje víc, proti prvnímu je v nevýhodě.  Sociální dávky vycházejí z regulovaného nájmu, stejně jako životní minimum a minimální mzda. Druhý potřebuje ke stejnému životu mnohem více peněz, zaplatí víc daní a dotuje prvního, který je pro něj nekalou konkurencí. V obchodě se tomu říká dumping.  
0/0
7.1.2004 16:19

Lukáš

Re:
Souhlasím, hezky napsáno. Obecní byty by neměli existovat a pokud by se prodávali, tak za o hodně větší ceny
0/0
7.1.2004 16:28

Lukáš

Zakomplexovaná
pakáž chce poučovat a přitom v Česku v klidu žije naše mladá elita v novostavbách a žádné problémy nemáme. Sice pracuji celý týden, ale o víkendu si užíváme,....a o tom to je
0/0
7.1.2004 16:02

Lukáš

Není
problém, aby si mladí lidé koupili v Praze byt. Jenom to nesmí být asociálové
0/0
7.1.2004 15:58

acylpirin

Re:
Počkej až ti bude blbě a půjdeš třeba k doktorovi ty hovado!  Doufám, že si tam s tebou nějaký doktor po první atestaci s manželkou na mateřské a 20 tisíci hrubého i s příplatky pořádně pohraje. Pokud je existence regulovaného nájmu tržním selháním (jako že je) tak existence arogantních sebestředných blbečků jako jsi ty je hrubým společenským selháním.  
 
 
0/0
7.1.2004 19:11

objektivnibanikovec

Re:
Žjóva - tolik peněz! To bych se hned přestěhoval z nájemního bytu a platil tržní nájemné.  
0/0
13.1.2004 16:27

objektivnibanikovec

Re:
sorry - z obecního bytu
0/0
13.1.2004 16:27

Daniel

ja jdu do emigrace=pryc z CR
jedine tak se zbavim tech komunistickych lemplovskych starych generaci ktere me okradaji kazdy rok o statisice korun na danich, sockach, zdravotnim a k tomu jeste DPH a obdobnych prispevku, jiz nebudu dotovat ty bolseviky (to co mi socialisticky cesky stat ukradne jsem mohl dat na bydleni a pomoc rodine a pratelum, takhle to dostal nejaky lempl, socka ci zkorumpovany statni urednik ci politik - DOST!!!!!)
0/0
7.1.2004 15:10

bastl

Re: Už ať tam jsi !!!!
A tam taky poznáš, že na  těch danich, sockach, DPH a obdobnych prispevku budeš platit ještě víc, budeš dělat podřadnou práci, bydlet v drahym podnájmu, makat jak mourovatej a až se vrátíš vystřízlivěnej zpátky, dostaneš PRD - podřadné zaměstnání odpovídající podřadné praxi, houby důchod. Dobrý funkce tady budou dávno rozebraný tvými vrstevníky, kteří zůstali.
0/0
7.1.2004 15:48

Daniel

Re:
a proc bych se jako mel vracet?? ty jsi neslysel o EU a o tom EC Directivach??, na co bys me jako chtel zpatky do tehle zsockovatele zeme nalakat???na co??? na placeni tebe jako duchodce??? jsi fakt upad'
0/0
7.1.2004 15:53

Daniel

Re:
a pro po: "DOBRE FUNKCE" co to je? co myslis temi dobrymi funkcemi? ze tys byl nejaky komunisticky potentat na nejakem okresnim ci jakym komo urade?? tys mel cely zivot FUNKCE???pochlub se komanci, co jsi delal za totality, ze si jeste 14 let po revoluci myslis ze se slusny clovek zivi FUNKCI??? je videt ze mas vyblity rudy mozek a na takove ma generace ma platit? hele vrat se zpatky do skoly aby jsi pochopil ktera bijem tvuj bolsevismus je v pr****, ale protoze je v cesku tvuj sockoidiotissmus, tak je v CR fakticky blitina na x
0/0
7.1.2004 15:57

Lukáš

Re:
V podstatě s TEBOU souhlasím, problém je v tom, že emigrace TI nepomůže. Zvlášte v EU je ten socialismus ještě silnější.
0/0
7.1.2004 15:49

reqq

co to kecas za blbosti??
ty novinarska ka*o, jakych 22%????muze to nekdo mnohem vice erudovany a veci znaly nejak komentovat a osvetlit??? jakych 22%???
0/0
7.1.2004 15:03

mates

lidi kliiiiiiiiiid
lidi klid, me to taky sejri tenhle genialni stav bydleni, ale proste kazddej svyho stesti strujce a to presne, takze misto breceni a fnukani radsi poradne makejte a budete na nej mit, ja to tak udelal a za mesic si kupuju krasnej 3+1 108m2, kdybych jen fnukal tak sem tam gde sem byl pred 3 lety.......  cus
0/0
7.1.2004 14:59

kk

Re:
Určitě potřebuji byt více než vy. Pronajměte mi zmiňovaný byt za regulované nájemné. Pokud budu byt nerušeně užívat, třeba Vám nájemné někdy i opravdu zaplatím.
0/0
7.1.2004 15:16

jk

Obávám se, že zrušení regulace nájemného
nic nezmění.Hodně bytů bylo prodána nájemníkům do vlastnictví za směšné ceny (např. za 3+1 za 100k, tržní cena 900k-1M. Jinak se jedná hlavně o velkéé staré byty v centru větších měst, po zrušení regulace budou chtít majitelé po nájemnících několikrát více, ti to ve své většině nebudou shcopni zaplatit, menší byty prostě nejsou (nebo jsou za 10k měsíčně) a ani ODS nenechá důchodce vyhodit na ulici, takže nula od nuly pojde.. Jediné řešení je výrazná státní podpora výstavby nájemních bytů+postupná deregulace, na to ale nikdy nebou ani peníze ani politická vůle (důchodci jsou také voliči, že anení jich zrovna málo...)
0/0
7.1.2004 13:57

Vaclav Hanus

Re: to je ale napad!
Ty trubko, a to te nenapadlo, ze by takovym statnim vmesovanim byly poskozeni vsichni majitele bytovych prostor, kteri za ne radne zaplatili trzni ceny? Ty hlasna troubo statnich zasahu ve jmenu "liberalismu".
0/0
7.1.2004 14:38

anonym

až bolševismus skončí, nájemné spadne jako kámen
Až skončí bolševická regulace nájemného bude najednou na trhu 500.000 bytů, které dnes regulovaní nájemníci pronajímají načerno a vydírají tak mladé lidi, kteří nedostali od komunistů dekret na byt za zásluhy při budování socialismu a udávání sousedů. Tato nabídka volných bytů stlačí nájemné na úroveň, kterou si mladí mohou dovolit a začnou se množit, abychom nevymřeli. Nejdříve ale musíme odstranit ty bolševické ropuchy na pramenu, kde jako milionáři, Křeček a spol., parazitují na majitelích domů a sabotují fungování svobodného kapitalsitického systemu, který vždy a všude uspokojuje potřeby obyvatel a nabízí vždy produkty za ceny, které si spotřebitelé mohou dovolit! I Tady bude kapitalismus fungovat, jakmile vypráskáme tu zlodějsou bolševickou lůzu od válu a začne se rozhodovat jako ve svobodném kapitalistickém státě!!
0/0
7.1.2004 13:00

Am

Re:
Tobe fakt asi jebe clovece:-)))
0/0
7.1.2004 13:09

Jarda

Re:
Ja myslim, ze mu nejebe. Regulace drzi ceny pronajmu nahore a v te souvislosti i ceny bytu nahore. Regulace v soucasne podobe nema zadny smysl. Nema socialni funkci, protoze v regulovanych byte ziji i velmi bohati lide. Odnesla to generace mladsich lidi. Usetrit 2 a vice milionu na byt je tezke, i kdyz clovek vydelava v zahranici. Hypoteka zase do znacne miry snizuje mobilitu a ta je cenna zvlaste, kdyz je clovek mlady.
0/0
7.1.2004 13:25

clovek

Re:
Ja myslim, ze mu jebe :)
Protoze az se zrusi regulovane najemne, tak ti, co ted drzi volne byty je budou drzet porad, akorat jeste zdrazi. A to proto, ze bytu je nedostatek :)
0/0
7.1.2004 16:47

acylpirin

Re:
Já myslím že jebe spíše tobě, když vypouštíš takové nesmysly. Zrušení regulovaného nájmu znamená, že o výši nájemného bude rozhodovat majitel a nikoliv stát (regulátor). Pokud se tak v jednu chvíli dostane na trh s tržním nájmem několik set tisíc, nyní regulovaných, bytů bude to znamenat okamžitý a znatelný pokles tržního nájmu. Pokud si někdo kupuje byt tak ne proto, aby ho držel volný, ale aby ho pronajal (pokud v něm sám nebydlí). Držet jej volný je nesmysl, protože se tím investice do bytu dále prodražuje.  Tvá poznámka o zdražení volného bytu je úplný logický nesmysl.
Souhlasím s autorem původního příspěvku. Pokud někdo vlastní byt v atraktivní lokalitě tak to bude buď jeho majitel nebo ten, kdo má prostředky na jeho pronájem. Nikoliv ovšem ten, komu na takové bydlení přispívají ostatní.
0/0
7.1.2004 19:02

Jarda

Re:
Ja myslim, ze mu nejebe. Regulace drzi ceny pronajmu nahore a v te souvislosti i ceny bytu nahore. Regulace v soucasne podobe nema zadny smysl. Nema socialni funkci, protoze v regulovanych byte ziji i velmi bohati lide. Odnesla to generace mladsich lidi. Usetrit 2 a vice milionu na byt je tezke, i kdyz clovek vydelava v zahranici. Hypoteka zase do znacne miry snizuje mobilitu a ta je cenna zvlaste, kdyz je clovek mlady.
0/0
7.1.2004 13:30

prenda

Re:
Jo,na 70% s tebou souhlasim.
0/0
7.1.2004 15:52

prenda

chudáci mladí
Praha...
Hmm,ceny jsou velice nahoře.Vyloženě mě SEROU lidi,kteří mají byt a za nekřesťanský prachy jej pronajímají (viz 2+1 za 10000 bez poplatků).Co mají dělat mladí lidé,kteří nevydělávají takový prachy,aby si mohli takové byty zaplatit?Nehledě na to,že jsou většinou bez vybavení a ty peníze vlastně házejí do kanálu?Na hypotéku už vůbec nemyslim,i když asi je to lepší,než cpát prachy do bytu,který není váš.Jenže nejlevnější hypotéka na únosné mezi je 10000,- měsíčně plus nějakej základ (300-400 000).A tak se setkáváme s lidmi,kteří by už dávno měli vyletět z rodinného hnízda,ale musí být doma.Myslím že to nedělá dobře ani těm mladejm,ani rodičům.Nebo jsou lidé,kteří zdědili byt,nebo jim ho zaplatili bohatí rodiče,což není případ každého mladého.A nebo jsou lidé,kteří platí ty velké nájmy,ale pak si život vůbec neužijou.
Jó už není komunismus,kdy si lidé mohli vzít půjčku,splácet jí sice celej život (pár stovek měsíčně??),ale vybavit si z ní celej byt a ještě něco zbylo a k tomu dostat byt (ne u každýho zaměstnání).
Dnes pro nás,ano i já jsem ten mladej,vidím jedinou možnost a to je poučit se na západě a dohromady si pronajmout barák,nebo byt o více místnostech(4+1,5+1 a více),kdy v tomto případě vyjde nájemné dejme tomu na 3 až 3.500 korun se všim všudy na měsíc.Ale i zde je nevýhoda,že se vetšinou člověk přistěhuje k cizím lidem a nemusí si s nimi třeba rozumět,protože tolik známých pro pronájem najednou nesežene.
Tolik k mému názoru.
0/0
7.1.2004 12:19

Jarda

Re:
Jo, jo, vidim to dost podobne. Proto jsem se pred lety nasel misto v zahranici. Nechtelo se mi bydlet u rodicu  v mistnosti 8m2 a jezdit minimalne hodinu a pul do prace do Prahy.
0/0
7.1.2004 13:19

Mladej

Re:
No já jsem tohle řešil odchodem z republiky. Po skončení VŠ jsem zvažoval, jestli platit někomu 10.000 za kamrlík na okraji Prahy, platit daně jak mourovatej a od státu dostat mizerný služby a rozhodl jsem se odejít do Kanady. Jsem tu už několik let a naprostá spokojenost. Spousta mých kamarádů to udělala podobně a předpokládám, že za pár let v ČR zůstanou jen důchodci a socky ve svých regulovaných bytech, ale nevím, kdo na ně bude vydělávat...
0/0
7.1.2004 13:56

Lukáš

Re:
Socky jsou spíš TY, co utíkaj. Já si koupil nový byt na Barrandově a rozhodně jsem na tom líp než TY, který paběrkuje v Kanadě
0/0
7.1.2004 15:54

Jarda

Re:
Podle cestiny jsi socka spise TY. V zahranici se nemusi jen paberkovat, ale da se delat take neco poradneho. Navic je cloveku vyplacena mzda, narozdil od Cech, kde mzdy pripominaji spise trapne kapesne. Nevim, jestli je Barrandov zrovna cilova ctvrt pro "ne socky".
0/0
7.1.2004 16:39

prcek

Re:
To se ti to krásně čte, jak tady pár fňukalů nadává, co? Zdrhnul si, ale české články čteš. Nestýská se Ti, máš nějaké kamoše?
0/0
7.1.2004 21:52

Jeff

Re:
No mě takhle docela štve majitel bytu ve kterým bydlím. Bydlím v garsonce za 8 tisíc, zatímco její majitel bydlí ve Vršovicích v obrovským obecním bytě za regulovaný nájemný. Bohužel se nedopouští ničeho nelegálního, pouze mu to tento systém umožňuje - garsonka je v jeho osobním vlastnictví a na byt ve Vršovicích má dekret "na věky věkův".
0/0
7.1.2004 14:01

major Haluška

Re: HLUBOCE SE MÝLÍTE, JEFFE
Pokud onen Váš majitel skutečně tuto gasonku fyicky vlastní, je to důvod k soudní výpovědi z jeho regulovaného nájmu ve Vršovicích a to bez náhrady. To Vám potvrdí každý právník. Tady ale bude asi problém v tom, že majitel je sice majitelem ale formálně bude ta garsonka napsaná asi na někoho jiného. A to právě kvůli nebezpečí výpovědi.
 
0/0
8.1.2004 10:52

Honza

Re:
No ja teda nevim. Tohle zni hrozne bolsevisticky. Jestli tohle fakt myslis vazne, tak predpokladam, ze by sis predstavoval, aby se spolecnost ustrnula nad kazdym mladym clovekem a se slovy " jejda, chudak mladej, jeste si nestacil vydelat, dostudovat, pujcit" a pritom uz se doma nudi a potrebuje ven, tak to mu rychle neco koupime " To snad nemyslis vazne?! Sam jsem tohle resil pred 5 lety a musel jsem si sakra nasporit stavebni sporeni, najit si praci, a pujcit si hypotekou. Vzdyt uz tedka pujcujou na 100 % Je fakt, ze ne zrovna kazdemu, ale tak prestante brecet na bobku doma a zacnete se fix snazit, trochu ! Je to tak vsude i na tom tvem vysnenem " zapade " Absolutne nevis o cem mluvis. Soupnul bych te tam, myslim ze bys cumel. Fakt absolutne demagogickej prispevek.
0/0
7.1.2004 14:27

katka

Re:
tak to si asi uplne nepochopil co ten clovek chtel rict, tady neexistuje zadny trh s byty, jsou tu predrazene novostavby, predrazene stare panelaky a regulovane najemne, za techto podminek se vazne tezko resi otazka bydleni, nikdo tady prece nechce aby kazdy mlady dostal vlastni byt, ale jde o to aby kazdy mel normalni moznost si ten byt poridit a to po dobu regulovaneho najemneho proste nebude mozne
0/0
7.1.2004 14:59

zaford

Re:
Odpoved na tvou otazku " co maji delat mladi lide, kteri si nevydelavaji tolik, aby si mohli dfovolit byt " zni - " snazit se ty lojzo, aby si takovy prachy vydelali. ses blb
0/0
7.1.2004 14:37

L

Re:
Proč se tedy reguluje cena ve prospěch staronájemců. Když na byt nemají musí se holt víc snažit.
0/0
7.1.2004 14:49

prenda

Re:
To mám nejradši na příspěvcích,nevim co tě tíží,asi plná šrajtofle,ale slušný člověk i když se skrejvá za svůj nick,tak nenadává ostatním.To by sis nelajsnul,kdyby si mi to měl říct do vočí co?Tak setni paty a vodšourej se do rohu,když se neumíš chovat.
add příspěvek 1
Každej nemá takový štěstí bejt u rodičů do doby kdy ti vyprší stavební spoření.Někdo z různých důvodů opouští rodinu i dříve,což si asi neuvědomuješ.
Já vim,ustlaná postýlka,teplý jídlo každej den,to se to spoří když dáš rodičům 1000,nebo max. 2000 měsíčně se všim všudy co?
A ten tvůj termín:demagogickej příspěvek .....važ slova,vypadáš pak jak pako :o)))
0/0
7.1.2004 15:39

nebydlící

Nemáte kde bydlet?
Staňte se sociálním nájemníkem a můžete bydlet za regulované nájemné. Např. Praha 6 má (měla) 2 byty 7+1, 1 byt 6+2, 3 byty 6+1, 20 bytů 5+1, nebo 144 bytů 4+1, ve kterých bydleli vyvolení za regulované nájemné. A hádejte co s těmi byty dál bude - tito sociální nájemníci si je koupí do osobního vlastnictví.
Např.
7+1 za 1.3 miliony
6+1 za 1.1 milionu
5+1 za 770 tisíc
4+1 za 550 tisíc
A to jsou ceny v druhém kole privatizace, v první vlně byly ještě mnohem nižší. Proč si trochu neuždímnout z majetku nás všech?
Pokud chcete nájemní smlouvu na nájemní byt a byt pak výhodně zprivatizovat (a obratem třeba dráže prodat), máte dvě možnosti:
Buďto ji získate teď, za kapitalismu - tj. v obálkové metoďe zaplatíte statisíce a přeplatíte všechny ostatní ve formě tzv. "prvního nájmu".
Nebo ji máte už z dob socialismu (nikdo se vás neptá, jak jste k ní přišli) - pak je vám garantováno regulované nájemné i teď a ušetříte statisíce a nemusíte ji kupovat na černém trhu ani v obálkové metodě.
0/0
7.1.2004 12:13

Postarsi pani

Re:
Taky čumím jak puk. Ale co máme čekat od SOCIALISTICKÝCH GAUNERU a vyžírek.
Rozhodně TOTO jsou ceny, které bych byl ochoten za ty byty zaplatit. Alespoň je vidět, jak stát určuje TRŽNÍ CENY pro jedny a TRŽNÍ CENY pro druhé.
 
0/0
7.1.2004 12:57

ppetr1

Křeček
vysvetlete prosim nekdo panu Křečkovi,ze je bytu nadbytek a jeste vice jich bude az se zrusi REGULACE NAJEMNEHO.
vcera jsem si precetl jeho clanek v Rudem pravu a DANOU PROBLEMATIKU VUBEC NEPOCHOPIL,proc by ji take chapal,kdyz sam bydli v regulovanem najmu že
jsem zvedav co s tema bytama bude delat az se to vsechno uvolni ,to ze byty nejsou tomu  snad muze verit jen blazen.
mimochodem ,ceny bytu i RD jsou uz na svetove urovni,ale platy tomu jaksi neodpovidaji  a do toho jeste 22% - PEKNE TA VLADA S LIDMA VYDRBALA,KONECNE JAKO VZDYCKY
0/0
7.1.2004 7:53

Tomas

Re: regulace
Zruseni regulace najemneho pro lidi bez bytu nic nevyresi - ceny dolu rozhodne nepujdou.Zruseni regulace jen zrusi vyhodu pro cast obyvatel.(ti jsou logicky zatim radi - docela by me zajimalo jak by se ti co nejvic krici za zruseni regulace chovali kdyby meli to stesti a bydleli tez za regulovane - jestli by taky tak spravedlive kriceli :-)...
0/0
7.1.2004 11:29

gecco (gecco@seznam.cz)

Re:
Zruseni regulace najemneho uvolni ty byty, ktere dnes "regulovani" najemnici dale pronajimaji trzne - pote se jim to uz nevyplati... Dale rodice prestanou drzet najemne byty "pro deti - az dorostou" - nebude duvod... Dale mnoho lidi bydlicich za regulovany najem zhodnoti, ze si radeji koupi (postavi) vlastni - dnes trzni najemne prakticky odpovida splatce hypoteky pri koupi daneho bytu... atd atd atd...
0/0
7.1.2004 11:46

real_goldie

Re:
Zruseni regulace najemneho samozdrejme cenu bytu o nejakou cast snizi - hlavne tech vetsich, protoze velke byty, ktere jsou ted "obydleny" jednou starou pani, ktera plati par set korun najmu budou okamzite naprodej. Take byty s regulovanym najemnym, kde vlastnim nebydli, ale ma je jen pro spekulaci budou na prodej. To vsechno snizi cenu bytu jako celku. K ty druhy otazce, jasne ze ty co bydli v byte s regulovanym najmem nebudou kricet ze chteji platit vic :-) to da rozum. Ale regulovany najem je stejny nesmysl jako kdyby 10% lidi co maji auto meli nejakej glej od statu, ze kdyz tankujou benzin cena u pumpy musi bejt 5 kc/litr a ne vic. Dava to smysl? Ne, tak proto se musi zrusit i regulovanej najem.
0/0
7.1.2004 11:55

prcek

Re:
Ceny RD na světové úrovni? Vlastně asi ano, třeba Senegal do světa taky patří. Ale nezkoušej přepočítat domek  v Německu
0/0
7.1.2004 22:00

Cukino

Nesmysl...
Rovnou jste měli napsat, že celý tento článek se týká akorát Prahy a nejbližšího okolí. V jiných částech republiky byty prostě nejsou a řadu let ještě nebudou !! Praha je anomálie a co se děje tam, mě vůbec nezajímá. Proč nenapíšete o bytech pro 9/10 obyvatelstva republiky ?
0/0
7.1.2004 7:29

real_goldie

Re:
Nevim odkud pises, ale co znam situaci v Plzni (a Plzen neni Praha) tak koupit byt je to nejjednodussi ze vseho. Staci zajit do jakykoliv realitky a mas tolik bytu koik chces....
0/0
7.1.2004 11:57

Freud

Sikmund
Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo.
0/0
7.1.2004 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.