Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Akcie si sahají na rekordní ceny

Akcie na pražské burze cenných papírů letos lámou rekordy. Hodnota akcií nejobchodovanějších firem vyjádřená indexem PX-50 se včera přiblížila úrovni, kde byla naposledy před devíti lety, přičemž celá historie burzy je jen o dva roky delší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rejpal

No a?, je přece leden.
Velcí hráči v prosinci optimalizovali a teď utrácejí. Počkejte na březen, to je pravděpodobné, že zase pojedeme z kopce, abychom pak před valnými hromadami zase šplhali vzhůru.
0/0
21.1.2004 19:55

dodi

Po česku
Opět klasika diskuze: bída. Proč? Většinu lidí přitahuje růst, síla, když jde něco nahoru. A když ne a růst se otočí v pád? Co potom, Honzajs? Proč jsi vycouval z akcií asi víš, stejně tak proč jsi vlezl jinam. Kdybys věděl víc bylo by ti úplně jedno kam jde cena. Čekáš na volby, pak zas budeš čekat na něco jiného. Stále čekáš a myslíš že "něco bude" co pohne tvými investicemi tam kam chceš. Nahoru. Znáš jedině nahoru.   JE JEDNO KAM JDE CENA, JE JEDNO CO BUDE: VOLBY--- POVODNĚ---SUCHO---ŠPIDLA---  BUSH---ALKAJDA---ŠVEJK---PIDLA & BINLADIN  s.r.o.! Když jde něco nahoru, dá se čekat že to půjde i dolů. Navíc pády bývají rychlejší než škrábání se nahoru. Co potom, Honzajs? Umíš se tomu bránit nebo dokonce pojistit? Nebo nedejbože na pádu vydělat?     !!!
0/0
21.1.2004 12:00

Honzajs

Re:
Já jsem s výkonem svého portfolia spokojen. Většinu lidí přitahuje růst, souhlasím. Ale za současných podmínek nevidím prostor pro nějaký výrazný růst, ať už ekonomiky, tak zejména akcií. Samozřejmě že lze vytvořit strukturum která bude zisková při výrazném pohybu podkladového aktiva (akcie, kurz USD...) jakýmkoliv směrem... Teď to počítám a určitě si ji vytvořím - na EUR/USD. Co jde nahoru musí jít i dolu. Takže od září shortuji USD uproti EUR. Nyní se schystám nakoupit put warranty na NASDAQ splatné v polovině 2005. Dlouhé pozice ve zlatě, stríbře + kanadské akcie ropy a zemního plynu podržím.
0/0
21.1.2004 12:39

Honzajs

Re:
I na pádu lze vydělat.
0/0
21.1.2004 12:41

eresssds

Re:fgfgfgfg
Jo, až umíš a hlavně můžeš  shortovat, dělat warranty nebo opce kryté i nekryté a umíš držet ztrátu na uzdě je to jiný kafe, pak je jedno kam to jde, pak se jde najít vždy a krýt si záda. Pak je taky úplně jedno kterej trh děláš. Akcie, komodity nebo forex je stejnej princip, zajištěná obrana je nutnost abych přežil. Tedy to co drtivá většina nikdy dělat nebude: nebo ji nezná nebo patří k těm co věří že "vono se to nějak vyvrbí". Dřív než později skončí, někteří i na gumě vod trenek někde ve skříni... 
0/0
21.1.2004 14:28

Honzajs

Re:
Zajištěná obrana je nutnost. Stanovit pevná pravidla pro Stop - loss a držet se jich. Zisky pak nechat plynout... Pokud něco vyleze na dvojnásobek, půlku prodat. Tím mám stažený původní investiční kapitál a již nemohu být ve ztrátě...
0/0
21.1.2004 14:48

newell

akcie
 na burze je jen pár akcii ty ostatní jsou odsunuty z burzy nebo zlikvidovaný a jsou neprodejný  Potom jen pár vyvolených akcii, které si makléri vyberou a maji je pro svoje hrátky mohou lechce ovlinit kurzy a obírat ostatní  a líbat nohy architektúm privatizace
0/0
21.1.2004 8:51

dodi

Stále fraška
 trh je stále . Jaký trh kde se mele pár papírů SPAD? Nejde o likviditu-svých pár tisíc i milionů zde klidně umístím, ale  neumí a nedá mi to co plnokrevný trh venku: být dlouhodobě úspěšný. Krátkodobě umí vydělat každý: něco tu koupí a ono to "něco udělá". Drobný akc.investor ale stále nemá přístup k "nářadí" jež mu dají brokeři venku. firmy mají obch.podmínky dost nehorázné, typicky polovičaté a drahé. Kdo nezná nic jiného neví o čem je řeč. Kdo zažil ten se směje a vůbec se tu neobtěžuje. Šetří svoje nervy, čas a peníze. Proč by v  mlátil kladivem, když  stačí malý šroubovák, který mu venku v pohodě dají? Jsme  v  grobiáni, i na trhu. Trh si žádá i jemnou práci !!!    je   .
0/0
21.1.2004 8:50

krakra

Re:
No copak malý akcionář nemůže obchodovat s akciemy, může a úplně bez problémů.
0/0
21.1.2004 9:07

..

Re: .
ano, ale tupe koupit a snit obvykly sen ceskeho akciaka to je vydelat cca 10-15% a kdyz se stane byt stastny jak blecha jak jsem prokoukl trh, jak umim a jsem king
0/0
21.1.2004 9:29

Honzajs

Re:
Může, samozřejmě. Záleží ale na tom s jakými.
0/0
21.1.2004 10:19

krakra

Re:
Ze všemi z těch BLUE CHIPS, nebo jak se tomu správně říká, to je CEZ, Unipetrol, PhilMor., Ces. Telecom, KB, CS a možná také Radiokomunikace.
0/0
21.1.2004 10:54

Honzajs

Re:
No právě. Jistě uznáte, že to není moc velký výběr
0/0
21.1.2004 11:01

krakra

Re:
No to neni, ale to je snad trošku fuk ne, jestly těch pár málo titulů porostou tak je to snad jedno.
0/0
21.1.2004 15:39

Honzajs

Re:
Je to malý počet pouze ze 4 odvětví na diverzifikaci.
0/0
21.1.2004 17:20

krakra

Re:
HM to možná jo.
0/0
22.1.2004 7:49

krakra

Akcie
Akcie jsou dneska super investice, kam se hrabe nějaké stavební spoření.
0/0
21.1.2004 8:41

Honzajs

Re:
Jsou nebo BYLY? To je zásadní rozdíl.
0/0
21.1.2004 8:44

krakra

Re:
Už 2 roky jsou a asi tak 2-3 roky budou, potom se pravděpodobně růst začne spomalovat a třeba se úplně zastavý.
0/0
21.1.2004 9:00

Honzajs

Re:
Tipuji pozitivní vývoj maximálne do listopadových voleb v USA. Osobně jsem z téměř všech akcií vycouval loni v létě a nakoupil raději surovinové akcie (ropa, zlato). V horizontu několika let sázím na suroviny.
0/0
21.1.2004 10:18

rewell

akcie neakcie
mělo by nás zajímat, jak se chceme přibližovat EU i z hlediska kurzu naší koruny k EURu. Jak je však vidět, tak poslední rok a půl čili za vlády špidlovců leninovců jde koruna ´do háje - od léta 2002 do současné doby lze říci že koruna oslabila o více než 10% proti EURu čili z nějakých 29,50 v létě 2002 na současných 32,50 a více. TAk takhle si představují stávající mocní vstup do EU?
0/0
21.1.2004 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.