Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Travel Servis poletí do Paříže za patnáct set

Od 1. května bude možné doletět na chytrých křídlech do pěti evropských měst za cenu okolo patnácti set korun. Společnost Travel Servis představila svou novou obchodní značku SmartWings jako nízkonákladového dopravce. Tedy projekt, s nímž například britské EasyJet slaví velké úspěchy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

+21272133652

errrr

jnjj;oji,;k,uj;k,;

0/0
25.10.2006 17:16

Airways

Já jen zírám...
Já opravdu jen zírám, v jakou diskusi se to tady přetavilo. Popravdě mě to hodně zklamalo. Místo trefných a pravdivých argumentů tady do toho většina "přizpěvatelů" zatahuje jakési osobní komlplexy méněcennosti (fakt nechápu proč tu dokola jistí lidé nadávají na ČR) a píše věci, nad kterými opravdu zůastává rozum stát. Je mi jasné, že asi většina lidí nevidí do letecké dopravy (LD) a přepravy hlouběji, než na dno kelímku s kávou na palubě letadla (ACFT). Pokud chcete opravdu "pohodlí" můžete si připlatit a letět s jakoukoli společností v business class, či dokonce ve first class. Potom vám bude občerstvení servírováno v porcelánu a ani Jan Koller si nebude moci stěžovat na nedostatek místa pro nohy. Rozdíl v ceně je opravdu jenom v nabídce pohodlí a přiměřeného "luxusu"! Co se týče BEZPEČNOSTI, věřte, že TVS musí dodržovat stejně přísná pravidla jako ČSA, Air France nebo Delta. Konkrétně Úřad pro civilní letectví ČR (ÚCL) je jedním z nejpřísnějších. Přitom vychází ze stejných mezinárodních předpisů, které aplikuje na konkrétní podmínky ČR.
Resumé: Pokud máte dostatek peněz (nebo je do letenky hodláte investovat), je na vás jakou leteckou společnost si vyberete, pokud chcete nebo jste nuceni přihlížet k ceně - levné aerolinie jsou vám plně k dispozici. A né, že jich z Prahy létá málo. Zvolte si destinaci a vyzkoušejte! A pokud se rozhodntete pro TVS, z hlediska bezpečnosti na tom budete úplně stejně jako v ACFT ČSA. Pokud se rozhodnete např. pro Easy Jet nebo Wolareweb.com, věřte, že místa pro nohy tam bude stejně jako v ACFT TVS.
A také nevím, kde ste vzali info o tom, že TFVS má tak starý letadlový park. Průměrné stáří ACFT je jedno z nejnižších v Evropě, nehledě na to, že TVS momentálně disponuje jednou úplnou "funglovkou" a brzy přijde další!
Létní zdar a než něco psát, rozmyslete si očem píšete a jestli k tomu vůbec máte, co říci!!
0/0
3.4.2004 11:12

Santa1

Konečně nějaká konkurence.
Je to jako boj mezi Telecomem a mobilními operátory. Zkuste si zjistit, za kolik se do jmenovaných destinací, ale i bližších (Berlín, Varšava, Vídeň, Frankfurt apod.) dostanete vlakem nebo autobusem - naprosto nechutné! Kdysi se jezdilo z Brna do Vídně za 100Kč. Dneska se pod 1500 nedostanete.
Levné aerolinky na ně!
0/0
26.1.2004 15:22

walkee

Havlaso udelej nam vsem laskavost
Paciente patere Havlaso, uz me z tebe boli hlava. Prestan s tou schyzou, vem si svoji denni davku medikamentu, na kterou si rano zase zapomnel a najdi si jinej server. Bylo by dobry, kdyby te presunuli na oddeleni, kde neni pristup na net, ale to bohuzel nemuzu nijak ovlivnit.
0/0
25.1.2004 23:52

ZV

JIZ NIKDY!!!!
Tak jsem si precetl, co se tady pise a musim se pridat k tem, kteri jiz nikdy nebudou litat s QS. To co jsem zazil na posledni ceste jejich letadlem do Bangkoku, bych nepral ani nejvetsimu nepriteli, kapitan se celou dobu nacpaval v predni casti ledadla a vyhrozoval jednomu z cestujicich, ze ho vysadi, no HNUS!!!!!! A hlavni letuska byla drza a neprijmna jako osina... JIZ NIKDY, NIKDY!!! Jsou to smejdi, a doufam, ze je brzy vsechny pozaviraj a nedovolej jim litat a budeme se mit fajn!!!! A s tou jejich nabidkou to tak zhave nebude, a to vime vsichni!!! Ale kontrolni organy se v CR probudej, az kdyz nejake to jejich letadylko spadne... je mi z toho zle, proc jinde na svete to jde a u nas to vypada takhle??? PS>Ten kdo nezkusil letet s nekym jinym do Bangkoku, napriklad Swiss je SKVELY, nepoznal vubec nic!!
0/0
23.1.2004 15:59

yakumo

Travel Service- Cesta do zahuby
Je to jen banda podvodniku s kralem Vikem. Co tomu projde v tyhle zemi je neuveritelne. Radeji lodi a na kole a 100x dele nez jednou s tema podvodnikama, rad bych dozil penze! Az lide zase nekde zustanou, tak jim to dojde, co je to za magora.
0/0
23.1.2004 14:11

Vik

Přezdívka nové spolešnosti
Mám novou přezdívku pro novou společnnost :
SMRTWing
0/0
23.1.2004 7:55

redwasp

Re:
no haha. Travel Servis sice nema dobrou povest, ale budme radi ze tady neco takoveho konecne je! Kdyz uz nic tak alespon klesnou ceny letenk ostatnich spolecnosti. Ja jsem treba letel s low cost Germanwings a servis si nemuzu vynachvalit - sehnal jsem letenku za 29 EUR a zpatky 39 EUR (!!!!) i kdyz hodne se stestim, normalni cena je tak kolem 80... Letadlo moderni Airbus, velmi pohodlna a velka sedadla, mila posadka, vse super. Jidlo na palube stalo asi tolik co normalne nekde u stanku v nemecku... Kdyz to srovnam s CSA, tak servis byl az na jidlo uplne stejny, letadlo modernejsi a pohodlnejsi a o cene radsi pomlcet... Mimochodem GermanWings jsou v Koln/Bonn kde maji zakladnu velice popularni a lita s nimi prakticky kazdy - myslim ze nebudu daleko kdyz reknu ze tak 60% letu jsou prave GW. Maji dokonce vyhrazeny kompletni terminal a jeste to nestaci. Kez by to takhle dopadlo u nas a bylo uplne normalni, ze si za 2-3 tis zaletite na vikend treba do Barcelony, jak to delaji Nemci...
0/0
23.1.2004 23:30

Melichar

jsem udiven
je vidět že šidlovy reformy už se ujímají,tolik vymytých hlav v čele s jakýmsi vygumovaným Hlvasou se pohromadě jen tak nenajde,já nevím že jste toho člověka nenechali iž dávno ošetřit,vždyť evidentně nepatří na veřejnost,jdu hledat serioznější debaty,hezký víkend všem co mozek ještě slouží
0/0
23.1.2004 7:02

NN

pekne drahe
Na porovnanie:
Sky Europe- slovenska aerolinka, tiez nizkonakladova robi lety Ba-Pariz, Ba-Londyn jednosmerne za 990,- Sk. Tak si porovnajte. Fakt bomba ta vasa nova aerolinka
0/0
22.1.2004 23:59

chodz

Re:
do pi.. ko... poje.... !
0/0
23.1.2004 0:02

mečyjar

Re:
tak znovu 990 SK bez poplatků (tj 1700 SK s poplatkama) a 1500 Kč s poplatkama je minimální rozdíl. Když už se navážíš do čechů - "slovenská aerolinka"? No Skowronek s Mandlem "sú Slováci ako repy", že? :-)))
0/0
23.1.2004 17:43

pater_Havlasa

na cestinu kaslu
cestina je hnusavej jazyk. syslavej, rozrackovanej jak kdyz s nim mete ten havlovskej hejsek.  nikdo s ni neumi.
nema novejch slov. nikdo s ni nemluvi. cesky radia a televize klofaj pseouanglicky a adoptujou do cestiny germansky nesmysle jako "je to O tom" a tak.
stydej se za ni sami cesi a delaj ze uz to neumej a delaj ze sebe amiky slamniky. (jedny jsem za to natankoval pres ksift v praze predloni).
nic z cestiny me nezajma a pravopis, na to kaslu. cestinu si cvicej jenom ty co uz nic jinyho nemaj a vsechno jim ujelo a jenom cucej a v hlave jim harasej jenom vynaty slova po f.  poznaj se ze pisou holy vety a vsude do nich nandaj ty hieroglyficky klikyhaky co vysej nad kazdym pismenem jak mury.
cestina neni na nic, neda se s ni poroucet, nadavat, a ani delat kloudnou deskripci. je stvorena jenom na dolejzani a podlizani a hodi se bezvadne s tim syslacim blivajzem co vam tece z hub na plazeni se po zemi pred germanem.
0/0
22.1.2004 22:38

Nika

Re:
ty asi nejsi moc normální, když tu píšeš takové kraviny, které ani nesouvisí s článkem.Víš vůbec jak vypadá letadlo nebo v tom vedlejším případě letěl jsi vlasntě už někam?
0/0
22.1.2004 22:49

pater_Havlasa

Re:
niko, niko, jakou prazdnotu jsi tady vyklofala z klavesnice.  otazku zaradim od 'otazek pro patera' a odpovim v ebigbangu.
 
ale rikam ti predem, je to slaby s tebou.
0/0
22.1.2004 22:54

Nika

Re:
hmmm....každý není dokonalý
0/0
22.1.2004 22:57

pater_Havlasa

Re:
snad neni jeste vse ztraceno.  vypada ze mas soudnost.  takze chce to cist patera Havalasu.  studovat vse co pise se serioznim tonem a prijemne se pobavit na vsim ostatnim. 
 
tak a ted prestan brecet, seber se, a bez se podivat na tu zpravu tady o tom jak amikum, slamnikum, dochcipal ten robot na marsu "Spirit Uz 24 hod Mlci" a precist si obe casti lekci patera Havlasi. rozsiri se ti z informaci, o kterych si nemela tuseni, obzor a budes videt svet v jinem svetle.
 
pokud vydrziz, brzy budes odsuzovat lezeni prazskych zradcu do zapadnich zadku se mnou a budes dychat svobodneji.
0/0
22.1.2004 23:05

Nika

Re:
Nemám chuť číst nějaké kraviny, létám hodně často, tak chci slyšet nějaké rozumné názory, ale vidím, že to tady funguje asi nějak jinak.Nebudeš asi moc normální,jak vidím.
0/0
22.1.2004 23:09

pater_Havlasa

Re:
coz nechapes ty udesena letavice, ze si se stala nastrojem me reklamy?
0/0
22.1.2004 23:27

pater_Havlasa

Re:
tak co ty litajici jezibabo, sklaplo ti co???  zacpal jsem ti bezzubou hubu baby.  a rekni mi, mas to rada na palube?  pres to umyvadylko kdyz je velka turbulence???   ze ty se tam litas vyonanovat, co????  ty ropusnice jedna stenicova.  nelzi mi!!!!!!!!!
0/0
23.1.2004 0:48

Nika

Re:
No,vidím, co v tom letadle děláš asi tak ty, když to tak dobře znáš.Ale tebe by měli vozit spíš v kargu,protože jsi pro společnost fakt nepoužitelný.
0/0
23.1.2004 10:21

ty máš dost

Re:
sjetej blbečku
0/0
22.1.2004 23:56

Nika

Létám s TVS
Je pěkné si tady počíst, co si lidé myslí  o společnosti TVS (někteří chytráci neumí napsat dobře ani zkratku). TVS je sice malá společnost a splehlivá.Na palubě jsou dokonce i u 800 zobrazovány průběhy letu a dokonce se podívte i na film. Pobočka je i v Bulharsku a létá už i Španělský TVS. Charterové lety jsou předražené, no tak nakupejte v takové cestovce, která si na tom tak nepřihodí.Myslím ze let na TFS například nebo Lanzarote,což je součástí pod názvem Canariatravel je v docela dobrém rozmezí. A není spolehlivá, no já nevím, kdo nechával cestující na destinacích asi Fisher, ale to jevedlejší A lety na další vzdálenosti jsou výborné, vyzkoušela jsem Thajsko a jsem bez připomínek.
A vysoké ceny za převáhu zavazadel...to bych mlčela, zkusteto například v zemích Evropské unie a to teprve ceny uvidíte. Na to že tahle charterová společnost patří pod ČR, můžeme být jedině rádi.
0/0
22.1.2004 22:09

hovnival-

Re:
ty urctite umis ridit i letadlo. Kdybys radeji shrabala listi na letisti. Vis co se muze stat, ucpe-li se vstrikovaci tryska?
0/0
22.1.2004 22:43

pater_Havlasa

Re:
co ji polickujes prosim te?  snazi se co umi.  neucpala se tobe vystrikovaci tryska???  
0/0
22.1.2004 23:07

Nika

Re:
na to jsou technici ty chytráku, aby zkontrolovali letedlo před odletem.
0/0
22.1.2004 23:21

jana

Re:
tak vidim, ze se na obranu TVS zasvecene prihlasila i Veronika (nika), jinak tedy dcera pana Vika, sefa Travelservisu... kdo jiny, musite se pochvalit sami, nikdo jiny to za vas neudela :-)) a maminka ma Canaria´Travel, ten je taky potreba pochvalit, nic to nestoji! Racte si overit v OR, kdo neveri, at tam bezi. Moje zkusenost s touto leteckou spolecnosti je dost strasidelna, od r 98 jsem zacali letat radeji s fischerem, ale loni jsem zkusebne dali TVS... no nic, zkusime to zase za 5-6 let, snad uz se to nauci.
0/0
22.1.2004 23:32

Nika

Re:
No dcera nejsem, to si řekneme na rovinu.
0/0
23.1.2004 10:25

mamlax

Včera jsem s TVS letěl naposledy
Thajsko jsem vyzkoušel včera - respektive let z něj - samozřejmě se společností TVS a už s ní zaručeně nikdy nepoletím. Ztrávil jsem v letadle skoro 20 hodin, z Bangkoku do Prahy jsme měli "technické přerušení letu" postupně v Bobaji, Dubaji a pak v Budapešti - tolikrát nám došlo palivo.  Údajně pro silný protivítr (asi jsme si ho vezli s sebou) - Boeing 737 - 800 neletěl po celou dobu letu rychleji než 730 km/h a měl značné problémy při startu. Nevím, co mu bylo, posádka se nás neobtěžovala informovat, ale evidentně to nebyla žádná sranda. Každopádně mám pocit, že tento typ letadla se z mnoha důvodů vůbec nehodí na takhle dlouhé lety a snaha provozovat takovou linku s minimálními náklady dřív nebo později bude stát pár lidí život. Rozhodně do letadla TVS už nikdy v životě nevlezu a dost mne znervózňuje i fakt, že mi ti vrahouni lítají nad hlavou.
 
0/0
23.1.2004 8:54

TDi

Palivo
Slysel jsem ze nedodrzuji predpisy pry ma byt dostatek paliva na cestu k dalsimu letisti a oni na to kaslou tak nevim treba je to jen kec.
0/0
22.1.2004 21:48

pater_Havlasa

chytraci.......
chytry kridla....  tak jestli jsou chytry jako ostatni cesi, tak jim ty stary 30 let 737 co skoupili z jizni ameriky, protoze i tam uz neprojdou zakladnima technickejma zkouskama, budou padat na palice jak ty prazsky hospodsky nany na vozraly huby.
to je ale jmeno?   to tam asi bude mezi nima 'elrik'.  to je vam takovej dobrak (obcas se tady ukaze a disponuje svym megerstvim) co si mysli, a verejne prohlasuje bez jakehokoliv studu, ze amerika ma "51. statu".
je to tragedie s vama cechacci, na vsech frontach!
ale jen dal, vozte mi se ty vase kunhuty letecky.  cedok mi nestaci.  ja je tady ztuneluju a poslu je nany voblejskany zpatky do ty klece tam.
 hlavne abyste nevozili uprchliky jinac se rozlezete po svete jak svaby!    to bych nerad. s cechem je sranda jenom kdyz je v ty NeoTotacsky kleci a tam se teteli a nabizi ty svy vyblitiny rozslaply cely a zmita se tam a steka pseudoanglicky.
0/0
22.1.2004 21:19

drtikol

Re:
Co to je za slovni prujem ty pako ??
0/0
22.1.2004 21:25

pater_Havlasa

Re:
no jo.... je to dost odbyty... nak jsem se do toho nedostal.  zpravy me unavujou. ceska zem me nak unavila.
slo mi hlavne o to aby vsici videli toho tupce 'elrika' co tady vsade pise, ze amerika ma 51. statu.
neni to smesny. je to jen hrubej fakt jak jsou cesi zdementovany a vymeteny v palicich za toho NeoTotace co si tam nastlali pod sebe jak selata.
hmmm, chapu, ze ses nepobavil.  snad priste az se rozjedu aby to dostalo takovej ten paterovskej svih.
nevim sam. noc je prece muj pritel.  myslim na zed od pinkfloydu.  musim dozpivat naky vokaly a mam pred sebou jeste par sol na kery se tesim.   no nic zatim.
0/0
22.1.2004 21:38

vole

Re:
zase nějakej chudák co někde v Americe myje nádobí a myslí si že je king. Právě takový vemena jako ty kazí pověst čechů a celé východní evropy...
0/0
22.1.2004 21:34

pater_Havlasa

Re:
sam si vul, ty jepicniku sprostackej dlazebni.  cesi zadnou povest nemaj, ty komediante, a jenom pletou holy vety jak ty, ty vyzvejklino.
jedine jak je znaj tady je ze kradou jen co se vyhreznou z autobusu.  rolety padaj a napisi "NEKRADTE" jdou nahoru v kazdym krame.   cesky kunhuty zaplavej kramky tady a mizi jim to v kapsach.  to je asi vsechno.  to je ceska povest.
nic jinyho o vas nikdo nevi a nezajma se.  jste odpadem splasku z EU a zasobiste levny manuelni sili. jazyky neumite a tak do niceho nemuzete klofat jak s vama vymetaj.
myslite si ze amerika ma 51. statu jako tady 'elrik', ten chudera.  jste zeme rasistu a vozralu ztunelovanejch, kde se dneska kradou uz i vodpadky.
mate, v 21. stoleti, index zakazanejch knih.  zivorite ve vetsim temnu nez kdyz vas do toho prazskyho kratera pritahli avari v poutech. 
vypichli jste voci hanusovi a upalili husa, jedinej, jako ja, co mel dost mozku se postavit rysavymu germanovi.  hradcany si lehli na zem jak zmlaceny stenata a darovali zem germanum a amikum aby si s ni zatocili podle libosti.
jste vzdechliny.  s touhle povesti uz nehnu.  to je dany. s tim se smir, nez z toho vzteku si budes odcrknavat do kalhot jak tvuj roztresenej fotr.
0/0
22.1.2004 21:47

Ave NaRiUS

Re:
Tak tohle je snad diagnóza :-).
0/0
22.1.2004 21:53

...

Re:
To, ze ma amerika jinej pocet statu je sice fakt, ale pro vetsinu lidi absolutne nepotrebnej. Zdali treba ty vis, kolik ma CR kraju, jejich hlavni mesta a takove pi*oviny?? Rychle si to jdi nekam najit a napis nam to sem :-)
0/0
22.1.2004 22:16

pater_Havlasa

Re:
nepochopils poentu. 
soudruh elrik to tady vyhlasuje sam. nikdo se ho na nic neptal, na jeho zemepisny diry.
souhlas, jsou to pi*oviny.  ale jde o ten ceskej churavej duch, co steka aniz vi. furt steka a steka a je k nicemu. jako malej cokl za plotem. 
cesi jsou takovej odrizlej za plotem narudek zivorici v krateru a tam si klofe pseouanglicky a doufa, ze si ho uz nekej germanskej kmen adoptuje.
0/0
22.1.2004 22:25

??

Re:
Muzu se zeptat odkud pochazis? Ty budes urcite nakej pekelnej introvert, kterej si uziva, ze aspon na internet muze psat ty svy sracky, kdyz ho normalne nikdo neposloucha... Zavrit, nechat zcernat... Jo, sem asi rasistickej a taky  xenofobni Cech, ale co se da delat - jak muzu za takovy situace nebejt, ze jo?   Nebo snad nemam pravdu???
0/0
22.1.2004 22:20

pater_Havlasa

Re:
co te name, ty psychiatre amatere. introvert?
pravdu nemas.  clouma s tebou zlost co do tobe NeoTotac nacpal a zarlivost.  ale pravdu nemas.
a vlajku, kdyz uz musis kreslit, protoze slov neznas, se kresli takhle: 
laskave se to preuc, a proberem si to priste.
apropos: muzes se zeptat ale neodpovim protoze si napsal "zavrit az zcernat". nejdriv jsem chtel odpovedet ale ujel si. nechal se udolat tvou nestvurnou zarlivosti a vyhrezly na povrch ti z tvyho utrapenyho vnitra splasky malomestactvy, zabednenosti a prazskyho neandrtalstvi.  neodpovim ti dokavad se nepolepsis.
0/0
22.1.2004 22:30

pater_Havlasa

Re:
omluva omluva.  ja to zbodal.
vlajka se kresli takhle preci:  .
no boze, presah sem se.
0/0
22.1.2004 22:32

zahosch

Re: hehe
hehe ty si zabavnej:-)))a ty nejsi nahodou cech?co jsi zac,ze tu tak vesele kazes?
0/0
22.1.2004 23:03

pater_Havlasa

Re:
jsem synem jana zizky, prirozene.  volim intelektualni cestu v boji proti unosu zeme prazskejma zradcema. ebigbang.com o me pise dlouhe eseje a deskripce.  jsem umelec, basnik, spisovatel, kytarista, zpevak uz mene, ale nadevse jsem rytir kalicha.
nesouhlasim s hozeni cech do EU, kde hradcansky pani vyjednali 40% platu co dostava german. nesouhlasim s vladnim povolenim germanum aby si v cechach strileli pri honech rysi.  nesouhlasim s terminama, ktera opravnuji germanske rysave vetrelce k pracovani v cechach a k vlastnictvi komercnich podniku zatimco cech do nemec nesmi.  nesouhlasim s volnym prubehem co komanci byli darovany havlem.  nesouhlasim s prezidentskejma pardonama tunelantum a vrahum.  nesnesu cesky radio jak chrli americky skvary a klofe pseudoanglictinou.  nenavidim nuly co po putykach v praze delaj, ze neumej cesky a poroucej si spatnou paraanglictinou.  nesouhlasim s dopisem osmy co havel podepsal a tim tak daroval zem vrahum vasingtonu.  nemam rad bulvarni tisk opevujici halyvudsky nany. nesouhlasim s ceskym justicnim systemem, ktery za brutalni vrazdy rutijne dava 8-10 let. nesouhlasim s procesem davida pechy. vinim prazsky unosce za smrt zdenka adamnce. nenavidim privatni bordely co se v cesku rozrostli jak houby po desti. nechci videt rozceckovany porno v kazdym pruchode, pasazi, na kazdym rohu v kazdy trafice. vadi mi propast dekadence do ktereho se cechy za NeoTotace propadaji.  nechci aby ceska kultura podlehla tlaku lharu cnn a bbc. nesouhlasim s hradcanama, ze se cesko podili v masovych vrazdach za americky olej. nenavidim prazsky skety co hanusovi vypichli voci a dnes se orlojem holedbaj. nesnesu cirkev co umucila miliony jako byl janhus.  chci zastavit orloj na pocest mistra hanuse. verim, ze to mistrovi dluzime. a orloj zastavim!!!!!!! 
0/0
22.1.2004 23:24

Raptorek

Re:
Hmm.... príma, co tak sleduji Váš projev, myslim, že jste si v Bohnicích zajistil i samostatný pokoj s polštářky všude kolem, třeba i na zdech, na stropě a na podlaze. Nezbývá mi než pogratulovat
0/0
22.1.2004 23:44

cestující

trochu drahé, nemyslíte?
Docela pravidelně používám různé levné aerolinky, ale cena do paříže, kterou Travel Service prezentuje jako nejlevnější mi přijde docela drahá. Let do Paříže ze SKY EUROPE z Bratislavy stojí 1700 SK ale včetně poplatků! Není to trochu rozdíl?
0/0
22.1.2004 20:37

ne

Re:
1500 Kč a 1700 Sk (=1350 Kč) je naprosto minimální rozdíl. obě ceny jsou s poplatky... Ale je fakt že mohli jít níž - někam k tisícovce...:-))
0/0
22.1.2004 20:59

Ave NaRiUS

Re:
No nevím, pro lidi jako já (z Brna) je snad lepší si zabukovat let z Blavy - ten úplně nejlevnější vyjde teď v akci i s poplatky za 2700 Kč - zpáteční!!!!. S těmito aerolinkami zkušenosti nemám, lítám s předraženými Air France/ČSA a musím říct, že žádné pohodlí to ve třech v řadě není a ten blaf, co podávají, se mi ani nechce komentovat, nicméně pakliže stojí letenka z Prahy s poplatky cca 7500 na učitelskou kartu, je jasné že ten salát stojí okolo 2000! Raději si zajdu do Ritzu:-).
0/0
22.1.2004 21:49

tmp

Re:
Se skyeurope jsem spokojeny, jen ted maji docela spatne casy odletu, abych se dostal vcas domu...
0/0
22.1.2004 22:19

Pete

Konečně se našli
TS se jako nízkorozpočtové aerolinky choval už dávno (např.  vysoké poplatky za drobné překročení hmotnosti zavazadel, neuvěřitelně nahuštěná sedadla atd..) Konečně to veřejně přiznali a začínají alespoň prodávat levnější letenky místo neuvěřitelně předražených charterů. Na kratší lety po Evropě se to jejich nepohodlí vzhledem k ceně snad dá akceptovat (zvláště, pokud budou tak levní, jak nyní tvrdí).
Hlavně s TS (ať se bude jmenovat jakkoliv) nelétejte na delší vzdálenosti (např. Blízký Východ nebo Thajsko) - na tyto cesty totiž používají stejná (čti "stejně špatně vybavená") letadla jako pro evropské lety. Economy class v Lufthanse je proti této kvalitě naprostý ráj.
0/0
22.1.2004 20:35

Varel

nelitam
Tak to ima nepoletim. V lufthanse jsem byl jak sardinka.
0/0
22.1.2004 23:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.