Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sobotku čeká boj o potraviny

Ministr financí Sobotka musí o víkendu na zámku v Kolodějích přesvědčit koaliční politiky, aby se zdražilo jen méně citlivé zboží a služby jako vstupenky a jízdenky, nikoli však potraviny a léky. Takové zadání dostal Sobotka od sociálních demokratů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cekon

Je videt, ze tomu pan redswap moc nerozumi
Ja jsem zivnostnik, 10 let jsem se zivil sam, sebe i svou rodinu a trosku o tom vim. Do nakladu skutecne muzete dat UPLNE VSE, ale az vam prijde kontrola z FU, pak se nestacite divit co vsechno tam nepatri. Jedno dodaneni malickosti za 10 000,- zpred nekolika let vas vyjde pekne draho! Muzete si to risknout, ale pokud nemate na dodaneni, nakonec prijde exekutor a vezme Vam Vas osobni majetek, jelikoz nejste s.r.o..A ze Vam to udelaji, to si teda piste! Pan Spidla videl zivnost tak akorat z rychliku a to kdovi jestli (asi tak jako pan Gross policii), zivnostnik nema dovolenou ani nemocenskou a nadre se asi 3x tolik, co zamestnanec..Misto, aby vlada rekla nezamestnanym: TAK UZ SAKRA NECO ZKUSTE SAMI a my Vas podporime, rika: NAVALTE PRACHY! Ja koncim a pujdu se prihlasit na pracovni urad, konecne si za tech 10 let trosku odpocinu a zivit me budou druzi..PANE SPIDLO DIK!
0/0
1.2.2004 14:37

kodlik

Kudy chodil, tudy krad Sociální demokrat!
0/0
1.2.2004 14:29

k

Sobotku čeká boj o potraviny..
Sobotka má žrádla dost,
jedná se o potraviny pro nás!
0/0
1.2.2004 10:31

Petr

co jsi dokázal ty
ptám se konkretě mého jmenovce -Pert - co jsi v životě dokázal jsi v nějaké hospodářské funkci děláš poctivě je za tebou něco nebo jsi jenom tluč huba takhle se projevuje česká povaha kecat a kect hodnotit druhé to ano ale podívej se co je za tebou můžeš být spokojen nebo se neolížíš a jenom kecáš a čekáš až se i tobě povede nějaký podraz a až ti na to přijdou tak budeš opět si cintat jatra mám dojem že na víc konkrétně nenáš zadumej se nad sebou a teprve poté se projevuj
0/0
1.2.2004 8:29

Petr

kličnici
nevim proč se tak čertite vždyt jste to chtěli nebo kdo chodil s kličema na naměstí v co jste doufali že hodný strýček ze západu vám dá vše za nic konečně se vzbudte a začněte pořádně makat jenom prací si každý pomuže a né jenom naříkat dokud bude narod chudý bude chudý stat
0/0
1.2.2004 8:03

javor

Re:
souhlasim, jenom zavidet a nic nedelat a brat a nadavt..a udavat...co to jseme za narod??? a jeste umime dobre krast 
0/0
1.2.2004 14:31

chorchoj

Re:
vice mene souhlasim - ale kdyby ta banda tupounu umela poradne dane vybirat, tak by o nejakym zvysovani vubec nemluvila. To by ale nesmela bejt cela vlada zapecena v predstavenstvech spolecnosti, ktery ty dane dluzi. Mozna to dotahnem na 100% dane ze vseho a pak sem zvedavej, kde bude chtit nase "vlada" triskat dalsi prachy. Zatim to vsechno smeruje timto smerem.
0/0
1.2.2004 19:01

Dozen

~
Ho*no potraviny. Ceka ho boj o jeho koryto.
0/0
1.2.2004 0:30

Jarda

Re: Přesně
 
 Úplně přesně, Neví někdo co je ten soudruh Sobotka za vzdělání?
0/0
1.2.2004 8:00

ccuk

Krutá pravda
Jsem zdvědavý, kdy vláda konečně řekne, že nemáme na to, aby chudý stát typu ČR poskytoval stejně kvalitní služby jako poskytují bohaté státy na západ od nás. Je sice fajn, že se snažíme mít třeba zdravotnictví nejméně na stejné úrovni jako v Německu, ale je potřeba si uvědomit, že Němci jsou daleko bohatší (např. HDP na hlavu je tam daleko větší než u nás) a že pro ně není problém zaplatit v nemocnicích nejmodernější zařízení. To samé se týká policie, armády, školství... 
Přiznání této pravdy se od vlády nikdy nedočkáme, protože hlavním úkolem každé vlády je jenom mazat med lidem kolem huby - a slibovat a slibovat. Ono se najde dost takových voličů, kteří slyší na to, že jim někdo něco dá aniž by pro to museli hnout malíčkem (nebo maximálně vyplnit formulář).   
0/0
31.1.2004 21:56

Jarda

Re: Trochu chyba
 
 Chyba, správně má být: jsem zvědavý kdy stát už přestane řídit ekonomiku. Stejně růst HDP nnedělá stát. PS. Měli by taky přiznat že si mezi sebou vládnoucí kasta komunistů rozdělí 30 000 000 000,- korun.
0/0
1.2.2004 7:58

Petr

No comment
Recept Vlády ČR. Přišla doba zvýšených životních nákladů, doba deregulace cen, doba boje proti obezitě a proto si Vám dovoluji zaslat tento levný a jednoduchý recept na výživné a rychlé jídlo. Rozkrájejte za 50 haléřů cibule, přimíchejte za 10 haléřů octa a 1 litr horké vody. Všechno vlijte do lavóru a sedněte si do toho holou zadnicí. Získáte: Dvě teplé šunky, 2 vejce na tvrdo, utopence s cibulí a octem a kdo má rád tatarku, může si trochu pohrát s utopencem. Vladimír Špidla premiér
0/0
31.1.2004 21:56

Tomáš Marný

Výsledky?
Špidlovci chtěli ušetřit na výdajích na stavební spoření. Výsledek: uzavřeno o 50% smluv více než o rok dříve. Špidlovci zavedli větší odvody a minimální daně pro živnostníky. Výsledek: na úřadech práce se hlásí 3x více krachujících živnostníků než o rok dříve. Špidlovci chtějí zdražit méně citlivé zboží, jako vstupenky. Výsledek: prázdná kina, divadla, koncertní sály. Bravo, špidlovci, díky vám se zase vrátí vláda do rukou lidu :-(.
0/0
31.1.2004 18:50

redwasp

Re:
tvuj rozhled je znacne omezeny... sporeni - to ze to omezuji je v poradku - uz davno to totiz neni stavebni sporeni - stal se z toho investicni produkt a to VELMI vyhodny. Omezit se to melo uz davno, kdy klesly urokove sazby za bezne vklady. To ze ty vyhody chtel na konci roku kazdy je normalni - je to dusledek toho, jak to byl vyhodny podukt a dalsi argument pro to, ze omezit se to melo uz davno. a hysterie by nastal i kdyz by to chteli zkrouhnout treba za 5 let, jenom by do te doby na tom stat tratil vic... 3x vice krachujicich zivnostniku - to KECAS!!! odkud ty statistiky mas? Co je to pojem krachujici zivnostnik? Takove statistiky UP nevede. Krasa zivnosti je v tom, ze do nakladu das uplne vsechno. Vsechny cesty autem, vsechny jizdenky, vsechny telefony, pri trose sikovnosti i novy dum, auto, spotrebni elektroniku a dovolenou. To neni utopie - to je skutecne realita a jde velmi tezko posoudit, jestli si skutecne jel do italie na obchodni jednani nebo k mori, stejne jestli telefonujes soukrome nebo pro firmu. Beznemu zivnostnikovi tak vychazi mesicni prijem pro urceni SP/ZP a dani treba 5tis, a to stabilne treba uz 5 let... Ten kdo je poctivy a skutecne priznava prijmy jake ma, plati prakticky stejne, Ten kdo ne, toho stihne vysoka minimalni castka. Jediny problem je rozjezd podnikani, ale castka na odvody neni zas tak brutalni... Snizena sazba DPH je v ekonomice proto, aby usnadnila pristup socialne slabsim vrstvam k zakladnim zivotnim potrebam. Vstupenky evidentne zakladni zivotni potrebou nejsou... I tak me ale jejich zdrazeni vadi a to ze se nehybe z horni sazbou ej uz uplny hnus... Btw. Nejsem spidlovec a orientovan jsem spis pravicove. Nicmene po dlouhe dobe je tohle prvni vlada, ktera skutecne neco dela. Klausovy i Zemnaovy vlady nedelaly VUBEC nic a pak se nameme divit, jak to vypada. Na to ze jsou to socani, je jejich politika prekvapive dobra a jsem rad, ze tam jsou. Zvlast pote co jsem si precetl Modrou sanci a vidim jake zpatlaniny navrhu
0/0
31.1.2004 23:12

redwasp

Re:
to by me zajimalo kdy se tyhle fora nauci formatovat do odstavcu...
0/0
31.1.2004 23:13

redwasp

Re:
...pokracovani... Zvlast pote co jsem si precetl Modrou sanci a vidim jake zpatlaniny navrhuje opozice... Jo a btw podruhe - sam jsem zivnostnik ;-)
0/0
31.1.2004 23:15

tris

Re: Dane
Az do ted jsem platil jako zivnostnik hodne vysoke dane. Prave jsem se rozhodl, ze toho necham a budu davat do nakladu, co jde. Nekde jsem cetl hezkou vetu: Bohati lide dane neplati. Chovejte se, jako bohati lide, a budete bohati. Je to pravda - bohati si vzdy najdou zpusob, jak dane neplatit - takze jim je to vcelku jedno. A dokud budou chudi lide volit vladu proto, aby jim toho co nejvic sebrala, tak se z chudoby nedostanou.
0/0
1.2.2004 0:02

Tomáš Marný

Re:
Krachující živnostník - to je ten, který skončil s podnikáním a jde se ohlásit na úřad práce jako nezaměstnaný... A ten 3x větší počet - stačí podívat se na zprávy, případně si někde přečíst, co říkají vedoucí těch úřadů práce. BTW zatím jsem se všiml, že tahle vláda jen zdražuje, ale neomezuje výdaje. Nebo máte pocit, že např. nejrůznější inspekce a regulační úřady mají jiný smysl než dobré zaměstnání pro tisíce darmožroutů?
0/0
1.2.2004 11:34

Prduch

Re p.Tomáš
Pan Tomáš mi připomíná románovou postavu z díla Jaroslava Haška - Dobrý vojáj Švejk  -Pepka vyskoče.
 
0/0
1.2.2004 9:21

Tomáš Marný

Re:
Měl jste zřejmě na mysli "Dobrý voják Švejk" a "Pepek Vyskoč", že? Zjevně píšete rychleji, než myslíte. BTW je potěšující, že za vlády socanů je přístup k netu i z ústavů pro choromyslné :-D.
0/0
1.2.2004 11:26

Prduch

Re: Tomáš
Výborně pane.Zareagoval jste přesně tak jak jsem očekával.Bývalí komunisté současní egoisté se poznají na dálku.Jak Vás tak pane pozoruji,tedy Vaše odpovědi k různým tématům.Kladl jsem si otázku.Proč jste Vy pane tak arogantní a nepřístupný k jiným názorům než k tomu svému.Odpověď se dá najít ve Vaší rodině a ve Vaší výchově.Vy jste pane bolševik a bez urážky nemusíte být jen a pouze rudým bolševikem.Můžete být i modrým,bílým i tím z Judee - záleží pouze na pozorovatelích jakou optikou a pod jakým úhlem se na Vás dívají aneb jak Vy se projevujete.A Vy se pane projevujete jako někdo kdo byl ústřední postavou děje.A to v rodině ( určitě máte nejméně dvě dospělé děti),ve veřejném životě či v zaměstnání.Stále máte elán a energii něco dokázat - problém je v tom že to od Vás již nikdo nechce a když tak jen ze slušnosti.Můžete se tady předvést s tou svou arogancí - jste ještě chlapík,kabrňák.Před svým svědomím nikam neutečete pane.
0/0
1.2.2004 13:49

Petr

libovej machr
Sobotka je jen takovel libovej machr. Más spustu - zcela dementních řečí a ještě k tomu tak debilní výraz!!!! Zdá se mi, že vůbec nepochopil princip tržní ekonomiky. Ja snad zcela jasné, že pro nastartování ekonomického růstu je třeba vytvořit prostředí pro malé a střední podnikatele. Např. snížením daní!!!!!! On a jeho reforma financí pošle naši ekonomiku rovnou ke dnu. 
0/0
31.1.2004 18:17

Cekon

Re:
Jo plne souhlasim, doufam, ze jim to aspon ted daji lidi poradne vyzrat!
0/0
31.1.2004 19:30

daňový poplatník

Re:
Sobotka,právník bez praxe a ekonomického vzdělání ve funkci minista financí, pouze s praxi rozpočtového výboru PS je snad i světovou raritou.Hold socanská banda kopíruje totalitní papaláše,kdy na prvním místě byula vždz stranícká knižka a oddanost straně,mlácení hubou a pak odbornost.Výsledky této praxe máme za sebou.
0/0
31.1.2004 20:11

Daňový úředník

Re:
Bohužel to prase Sobotkovo co si rozšířilo korýtko měsíčně o 30 litrů funkcí místopředsedy vlády, nechce pořádně vybírat daně, jen kouzlí s daňovými sazbami a rozpočtovými přesuny a deficity.
0/0
1.2.2004 0:36

Apdull

Kdyby raději vymýšlel něco pořádného
Třeba zrušil regulovaný nájem všem, kdo nedoloží svou sociální potřebnost /třeba příjmy z loňska/. To by bylo mnohem sociálně-demokratičtější než boj o potraviny a zároveň mnohem pravicovější než na co se kdy zmohla ODS.
0/0
31.1.2004 17:46

oKROKODYLo

Sobotku ceka boj a ja...
zase cekam az uz CSSD pujde od vlady a me penize vyhazovat oknem ....
0/0
31.1.2004 13:13

Dana Her.

0/0
31.1.2004 13:10

Nedobik

Re: HUSIČKO DANO HERIANOVÁ!
Máš nějaký vlastní názor a nebo tady něco zase papouškuješ?
0/0
31.1.2004 13:23

Dana Her.

Re:
Mám vlastní názor !
0/0
31.1.2004 13:31

daňový poplatník

Re:
Vrať se do kuchyně ať nespálíš vodu na čaj..
0/0
31.1.2004 20:14

Krakonos CDN

Re: Danovej poplatniku
Ty si natahni primeros na usi a vrat se delat reklamniho manekina do fabriky na ten latex , taky nezapomen delat prescasy at ma z tebe zid vetsi dane , Ta zenska ma proti tobe a tem dalsim co sem pisou a vypadaj podobne jako ud potazenej vopotrebovanym latexem velkej prehled vo zidovskym tunelovani v CZ , prazdneni kapec Ceskym vobcanu zidem , prani mozku ceskejch vobcanu , atd ..........., tebe asi preprali i s tou gumou , visi ti na snure v pruvanu nekde v kadibudce a proto ti to ze zaludu z podjarmulky tak blije na tech diskuzich az ti excrements tecou po brade .
0/0
1.2.2004 6:03

REX

Re:
Myslím,že taky patříš  jinam, ne ovšem  do kuchyně, protože zřejmě všechno sežereš,ale do stáje ke koním a volům.
0/0
1.2.2004 7:25

Krakonos CDN

Re: Ja si taky myslim ze patris jinam
kdyz uz ne do kondomu tak do Auschwitz urcite , jarmulkovej Rex , zajimavej nich , to budes met vod ty tvy psi povahy , rabi si prdne a ty se po*eres ,...........
0/0
2.2.2004 6:31

Konecny

Vratime se k UVKSC?
Kdo za to muze!? Demokracie? Ta vsude jinde funguje..Svoboda? Ta taky..Ceska povaha? To uz je lepsi..Ten zakladni problem je v tom, ze od 1989 je u moci stale stejna (s malymi obmenami) skupina lidi (prevazne z komunistickeho ustavu pro budoucnost).A bohuzel, v tom ma nase zeme smulu..Takze to chce jen tak malo, aby v pristich volbach vsechny Ty Spidly, Grosse, Zemany, Tluste , Grebenicky, atd. atd. proste lide nevolili. A to bude ten 1 a asi nejspravnejsi krok
0/0
31.1.2004 13:33

Dana Her.

Re:
Demokracie a svoboda , kde myslíš že funguje  ? V USA ? Nebo tím myslíš kapitalismus ? Jsi nějaký zmatený ! Grosse nemám ráda , ale za co z komunismu může ? Asi za to že byl pionýr viď ? Jsi hlupý ! A nebo moc mladý ! A nebo obojí.
0/0
31.1.2004 13:37

Konecny

Vazena
Nejprve: nevim proc mi tykate, pak proc me urazite..Ale v podstate je mi to jasne. Zkuste si sbalit kufry a zajet treba do Holandska, Svedska, Australie, na Novy Zeland, Francie, Anglie, Kanady, Italie, Recka.. at mi laskave prominou Ty zeme, ktere jsem nejmenoval..Rikate, ze mate Grosse rada a prave v tom je ten problem..Chlapec mel v mladi rad detektivky, umel se mile usmivat, nemit zadny nazor, zadnou kvalifikaci a to se v socialni demokracii ceni. Nikdy nevidel ziveho pachatele, nikdy se neprosel po chodniku v cikanske ctvrti. Jen umi mudrovat..(jak rikala moje babicka) a "TAKY HO TO STVE" jak prohlasil pred narodem v kotli, kdyz policie prohlasi za sebevrazdu, kdyz se nekdo trikrat bodne do hrudi loveckym nozem..Kde vzal tolik odvahy pri jeho zkusenostech a vzdelani si vzit na starost bezpecnost statu je vskutku obdivuhodne! V soc dem jsou nejodvaznejsi muzi naroda!
0/0
31.1.2004 14:00

Honzag

Re:
zakomplexovany lulinku
0/0
31.1.2004 14:38

BRWK

Re:
Nene, ja vidim problem jinde. Rika se tomu "ceska cesta", "rodinne stribro", ... Je to v nas, protoze my nepozname, jestli je lepsi volit fialove, zlute, anebo modre. Vlastne vime, ze to vzdycky vyjde nastejno (vyjma rudych!). Protoze v tech stranach jsou ti sami lide jako my, kteri mysli akorat jak si namastit kapsu. Bohuzel _ted_ to nezmenime, ale posilejme svoje deti, at se neco priuci v zahranici a pak nam reknou, co je to demokracie a obcanska spolecnost! Dnes tu mame spis anarchii a verejny nezajem :-(
0/0
31.1.2004 14:09

Konecny

Ano
Ano mate pravdu, mozna jinde nase deti prozii stastnejsi zivot, clovek je na svete jen jednou a my uz to tady i s temi podvodniky nejak doklepeme..:-))
0/0
31.1.2004 14:28

Englishman

Re: Pravda?
Jaká pravda? Je to snůška lží a polopravd. Tak si představujete pravdu? A jak tedy podle vás vypadá lež?
0/0
31.1.2004 13:53

Jaroslav

ČSSD s Lidovci a US se neštítí ani okrást malé děti.
Dívadlo kolem zpomalení dalšího rozkrádání? Omyl, jen nabírají dech, jak ještě dál okrádat národ ve jménu Evropské unie.
0/0
31.1.2004 13:06

k

Země česká je rozkradená..
blbostmi polistopadových vlád,nyní se všichni předhánějí a vysvětlují, že na nic nejsou peníze!
Vemte je šmejdům, co Českou republiku rozkradli!
0/0
31.1.2004 12:52

tris

DAne
Pan Sobotka si mysli, ze cim vic nam sebere, tim lip se budeme mit. To si mysli spatne - cim vic nam sebere, tim lip se bude mit on., a tim hure my.
0/0
31.1.2004 11:15

Petr

Pana ministra je ve funkci škoda
Nemohu si pomoci, ale pana Sobotky je ve funkci škoda. Určitě by se uplatnil v nějaké sofistikovanější funkci (chápej trafiku), protože zvyšovat daně ze všeho a nesáhnout do struktury mandatorních výdajů, chce opravdu silný žaludek. Začíná to zavánět tím, že pan ministr v životě ani tu trafiku neřídil a ve své pozici nic jiného než poslance nedělal. Umí jen zvyšovat daně, ale skutečné podstatě věci nerozumí a vlastně ani nemůže. Je mi ho líto a mojí peněženky ještě víc.
0/0
31.1.2004 11:12

BRWK

Re:
Pokud se nepletu, tak pan Sobotka neni ekonom. Coz neznamena, ze by nemohl ridit ministerstvo financi, ja jsem nabyl dojmu, ze neni hlupak a ma kvalitni poradce. Neni to davno, co pan Sobotka prosazoval mnohem radikalnejsi provedeni reformy, ze ktere ted zbylo jen torzo. On je problem v tom, ze zbytek kabinetu (predevsim Skromach) jsou populisti a pridavaji vetsine na ukor vetsiny (tzv. politicke body), coz nevede k restrukturalizaci. Dovedu si predstavit rozhovor pana premiera s panem ministrem financi: Hele, Bohosu, potrebujem prachy, tak to zarid, ale hlavne at to zacaluji ty bohate svine, napar jim milionarskou dan, ale zradlo hlavne at nepodrazi! Jinak mas padaka! BTW k populismu pane Skromacha: Nechapu, proc jeho ministerstvo vehementne strka nos zrovna do detskych plenek. Ze by si uz uvedomili, ze kazdy novorozenec bude jednou pracovni sila?
0/0
31.1.2004 14:02

Pilát

největším zločinem komunismu
je, že zanechali tak málo majetku k rozkradení :-)))) Je úplně jedno, kdo bude u vlády. Je rozkradeno, prožráno, vytunelováno co bylo možné a teď dochází na naše slova odcinkaná klíčemi na náměstí - utáhneme si opasky, někdo sice méně, někdo více (až mu třeba dojde kyslík) . Tak spoluobčané neremcejte, bude líp.
0/0
31.1.2004 10:02

Konecny

Nejvetsimi zlociny komunismu
Nejvetsimi zlociny komunismu bylo muceni a popravovani spoluobcanu, vlastizrada a 40 devastace teto zeme (viz napr. ostravsko, mostecko)
0/0
31.1.2004 11:54

Konecny

Dekujeme Vam
Vazeni spoluobcane, dekujeme Vam, ze se tak rychle skladate na tu nasi IPB. Museli jsme vlastnikum pomoci, chudakum, jen par korun asi 180 000 000 000 Kc, tj. 18 000 pro kazdeho z Vas, tedy i novorozence. Prumerna rodina tedy pomuze asi 100 000 korunami. DIKY. Meli jsme pro Vas pripraveny dalsi darecek, kousek cesty z Olomouce do Bohumina pouze za 125 mld a dalsich 250 mld na urocich, neveste hlavu to vsechno jeste prijde. Mezitim jsme pomohli taky jednomu panovi za velkou louzi pouhymi 10 mld (NOVA) a naposledy vlastnikum Trineckych zelezaren (ze Slovenska) pouhymi 2 mld. Vase socialni demokracie. P.S. Jen tak dale a muzete se tesit na pripravovanou dan z mobilnich telefonu! To vite, musime to popohnat...
0/0
31.1.2004 9:19

Teram

Ceny v Česku
 
  Doporučuji panu Sobotkovi podniknou malou služební cestu po zemích EU, nebo si pořídit satelit. Před hodinou jsem se díval na TV5 nešlo o děj, který se odehrával Carefouru ale mezi herci kteří procházeli  obchodem byly vidět ceny v eurech. Jen několik :kilo masa které zde stojí 150 kg za 2 eura, košile za 3 Eura , kalhoty za 6 eur. Táži se tedy pana Sobotky jestli je při všech smyslech a nebo není při všech smyslech? Kolegovi Dostálovi z ČSSD bych doporučil ať veme štáb z jeho milované ČT a natočej pořad o cenách a platech v EU a tento vysílají  týden místo televizních novin nebo jak se ten pořad humoristů a tlachalů na té televizi jmenuje. Promiňte mi za tu délku příspěvku 
0/0
31.1.2004 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.