Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Reklamní letáky ročně pohltí 7,5 miliardy

Z peněz, které loni obchodní řetězce investovaly do letákových kampaní, by se dal rok financovat chod ministerstva kultury. A ještě by přes miliardu korun zbylo. Podle analýzy společnosti Incoma totiž v minulém roce utratili obchodníci za letáky 7,5 miliardy korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dadak

7. 2. 2004 20:27
ekologové a ostatní haveť
ekologové a ostatní haveť,nechte distribuci a výrobu stranou a bežté si do hor nebo do težko dostupných míst,kterých je ještě spoustu a postavte si tam primitivně pospolní společnost.Konzumenty dle vlastního výběru nechte na pokoji oni vám do vaších názorů taky nemluví.
0 0
možnosti

zadak

7. 2. 2004 22:25
Re:
  Víš co? už mě to neba  - primitivni konzumenti  ani nadnarodni monopoly a uz vubec ne drzet hubu a krok.
0 0
možnosti

Jarda

6. 2. 2004 18:38
Platí dodavatelé
Vážení přátelé,na vydávání letáků se musí podílet hlavně dodavatelé velkých super a hypermarketů,pokud do nich chtějí dodávat.Pokud jsme tak naivní a pomáháme velkýn nadnárodním společnostem vydělávat tím,že u nich nakupujeme a přitom jim jěště snižujeme náklady-vždyť jde jenom o peníze!
Supermarket nám sebere místo,na kterém stojí-tam už v životě(alespoň ne v tom našem)nevyroste nic k jídlu.
Nechá nás přijet až ke dveřím(k nákupu si koupíme auto a staráme se o něj)-jinak přece nenakoupíme!
Sebere nám svým naprosto nadbytečným výběrem čas a potažmo i peníze,když a ž doma zjistíme,co všechno nepotřebujem-to se těžko přiznává!
A když chceš prodávat-zaplať nemalý obnos za každý druh zboží(řádově statisíce),dodávej,jak potřebujem-přesně načas(aby nebyl potřeba sklad) a v průměrné kvalitě-aby zákazníci neřvali.
Tedy nechávají si platit za to,jak nás dokonale ovládají-nabídku zašlou až domů,aby si se nerozhodl si dojít někam jinam-a my jim to financujem a jak rádi!
Tedy -dobře nám tak,když jsme peníze použitelné na cokoli jiného tak výhodně odevzdali.
0 0
možnosti

Alex John

6. 2. 2004 18:20
Dělat reklamu ekologicky
Ne, že by to tuto zem vytrhlo z obrovské spotřeby papíru na ty všechny letáky, které se i tak vlastně převážně jen posunují a nakonec vyhazují. A málo kdy splní původní účel. Ale za pováženou stojí, nová jednoduchá věc, kterou jsem v těchto dnech viděl: http://www.chytrevizitky.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.chytrevizitky.cz Je to skutečná reklama i PR v jednom a bez papíru, namouduši!
0 0
možnosti

karel

6. 2. 2004 17:19
ziram
Srovnavat, jak by se daly vyuzit cizi penize jide je naprosta nehoraznost. Kazdy podnikatel si muze investovat do ceho chce. A kazdy, i sebemensi zivnostnik, udela vse pro to, aby nemusel platit nehorazne dane. A pokud se mi jeho konani nelibi, nebudu ho podporovat a jeho nabidky akceptovat.
0 0
možnosti

im-georg

6. 2. 2004 21:13
Re:
Samozrejme, ze dane jsou vzdy z pohledu podnikatele, zinostnika i spotrebitele nehorazne. "Vydělané peníze za průměrnou kvalitu nabízeného průměrného zboží za jakoby nízké ceny a následná likvidace malých a středních živnostníků hypermarketovými, nebo stánkovými trhovci je mimo jiné způsobena dumpingovými cenami více než průměrného zboží. V tomto případě markety se zahraniční účastí v Čechách "rejžují!" nejenom na spotřebiteli, dodavatelích i v daňových odvodech, protože mají odpočátku svého vstupu do naší země zelenou v legislativě a samozřejmě své, schopné ekonomy a daňové poradce. JB.
0 0
možnosti

Alex John

6. 2. 2004 17:07
Dělat reklamu ekologicky
Ne, že by to tuto zem vytrhlo z obrovské spotřeby papíru na ty všechny letáky, které se i tak vlastně převážně jen posunují a nakonec vyhazují. A málo kdy splní původní účel. Ale za pováženou stojí, nová jednoduchá věc, kterou jsem v těchto dnech viděl: http://www.chytrevizitky.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.chytrevizitky.cz Je to skutečná reklama i PR v jednom a bez papíru, namouduši!
0 0
možnosti

blue-1

9. 2. 2004 8:54
Re:
Je to zajímavé a vcelku příjemné, ale není jen jiný způsob ukládání kontaktů? Každopádně zajímavá věc.
0 0
možnosti

Destroyer7

6. 2. 2004 16:50
Nevěřím,
že by to stačilo na chod ministerstva. Úředníci se chovají jako ženská, dokáží rozházet jakoukoliv částku. Tyhle peníze za reklamu jsme sice jako zákazníci zaplatili v ceně zboží, ale pořád mi to je milejší, než je nacpat do bezedného, ale především naprosto neefektivního a nepřínosného chřtánu státu.
0 0
možnosti

platič

6. 2. 2004 16:44
To je celkem síla,
napadá mne spousta věcí, co by se dalo s takovýma penězma dělat - i z pohledu řetězců. Půlku by mohly dát na něco užitečného a z toho zbytku by mohla být ještě hora super marketingových akcí, který by nalákaly víc zákazníků než všechny letáky dohromady ...
0 0
možnosti

Destroyer7

6. 2. 2004 16:53
Re:
Tak jim to jdi říct. Třeba přijdeš s opravdu revoluční myšlenkou, na kterou západ a lidi studující reklamu a její vliv na zákazníka za ty desítky let opravdových reklam (ne pan Vajíčko a Pramen) nepřišel. Třeba jsi opravdu tím géniem, na něhož všichni čekají. Třeba jsi tím pravým Mesiášem, jenž ukáže všem nýmandům jak se má správná reklama dělat. Držím ti palce.
0 0
možnosti

Jirka B.

6. 2. 2004 15:59
7,5miliard za letáky ?
Je to odraz dnešní hospodářské poliky, kdy není žádné, ani úřední moci získat normální odvedené daně do státní pokladny a tak velké, předevsím zahraniční hypermarkety, markety a další  obludy šikovně využijí možnosti naplnit nám naše domovní schránky letáky s pochybnými slevami. Osobně bych přivítal, kdyby namísto  vymýšlení a používání všelijakých fíglů a kliček  jak neplatit daně a následného vyplácení horentních sum reklamním agenturám došlo postupně k tomu, že sumy v miliardách darují každoročně, prosperující hypermarkety potřebným - např. zdravotnictví, charita , dětské domovy , stacionáře atd. A potom ať mi klidně dál cpou do schránky  ty letáky, na kterých ale bude napsáno, že když udělám nákup v XY obchodním domě, půjde část mé útraty na dobročinné účely a ne na drahý, ale bezcenný leták a k tomu přisátý komplex více, nebo méně zpřízněných reklamních agentur.   
PS.Nicméně význam vlivu podbízivé reklamy v tržním hospodářství dobře znám, takže tenhle příspěvek je vlastně souboj s větrnýmy mlýny. 
0 0
možnosti

im-georg

6. 2. 2004 16:22
7,5 miliard za letáky?
Je to odraz dnešní hospodářské poliky, kdy není žádné, ani úřední moci získat normální odvedené daně do státní pokladny a tak velké, předevsím zahraniční hypermarkety, markety a další  obludy šikovně využijí možnosti naplnit nám naše domovní schránky letáky s pochybnými slevami. Osobně bych přivítal, kdyby namísto  vymýšlení a používání všelijakých fíglů a kliček  jak neplatit daně a následného vyplácení horentních sum reklamním agenturám došlo postupně k tomu, že sumy v miliardách darují každoročně, prosperující hypermarkety potřebným - např. zdravotnictví, charita , dětské domovy , stacionáře atd. A potom ať mi klidně dál cpou do schránky  ty letáky, na kterých ale bude napsáno, že když udělám nákup v XY obchodním domě, půjde část mé útraty na dobročinné účely a ne na drahý, ale bezcenný leták a k tomu přisátý komplex více, nebo méně zpřízněných reklamních agentur.   
PS.Nicméně význam vlivu podbízivé reklamy v tržním hospodářství dobře znám, takže tenhle příspěvek je vlastně souboj s větrnýmy mlýny. 
   Jiří Bednář Plzeň      
0 0
možnosti

Kazbunda

6. 2. 2004 15:52
750 korun na hlavu
Takze rodina, ktera ma 4 cleny zapalti rocne ve vyrobcich o 3000 Kc navic, aby ji kdejakej vosoust mohl hazet letaky pred dvere ci jima zasirat schranky
0 0
možnosti

trotlX

6. 2. 2004 15:23
jeste by se...
k tomu mela pricist miliard za to, ze ty letaky nekdy na sidlistich vysbira a uklidi. Vetsinou jich totiz stos hodi pres dvere a vitr se postara o plosne doruceni. :( Je to normalni spam, melo by se to zakazat. Kdo je chce at si je zdarma objedna.......
0 0
možnosti

pingu

6. 2. 2004 15:27
Re:
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala

19. dubna 2024

Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...

Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě

19. dubna 2024

Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...

Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku

19. dubna 2024  17:11

Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...

Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží

19. dubna 2024  16:26

Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!