Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V lednu se prodalo nejméně aut za pět let

Leden je tradičně nejslabším měsícem pro většinu obchodníků. Pro prodejce osobních automobilů byl ale ten letošní nejhorší za posledních pět let. V Česku se prodalo skoro o dvanáct procent méně aut než před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

geroc

Prodej aut.
Zdá se, že první důsledky reformy veřejných financí a reformy daní dostavily.
0/0
11.2.2004 20:29

Vladimír Špidla

Lidé čtěte !
Reforma veřejných financí - Koloděje   To je hnus !
0/0
11.2.2004 18:25

dadak

pánové
proberte se pánové-ty vašé vysněné japonce jsou z 30-40% již vyráběna v EU tak že se sleva cla nebude konat.Jestli ale bude pokračovat dál pokles prodejů je zřejmě že ceny ani nebudou růst,což je určitě dobře.Ten kdo si kupuje nový auto ten se bude i nadálě snažit a činit stejně tak že si koupi auto nové,ten co je zvykliý na auto z bazaru si koupí auto ojeté-jestli bude z dovozu to se ještě uvídí.AAA a další se budou přeci činit a formality při individuálním dovozu se nesmí brát na lehkou váhu.
0/0
11.2.2004 18:18

Ben

Prodej aut
Bylo zajimavy clanek ve Financial Times ohledne prodeje aut v USA v lednu. Japonci +15% az +32% (Nissan 15, Mazda neco vic, Hodna jeste vic, Toyota +32%), evropske VW -32%, BMW -22%, Mercedes -18%. Jediny americky v plusu bym Chrysler.
0/0
11.2.2004 17:05

dřevorubec

Re:
Při kurzu 1,27 Dolaru za Euro si Evropani nemůžou dovolit žádnou podporu prodeje. Jo když byl kurs 0,88 to se to prodávalo.
0/0
12.2.2004 9:32

Pavel

Cekat...
Vsichni ted cekaji na vstup do EU a na snizeni DPH. A to si piste, ze oboji bude mit vliv na cenu aut a rozhodne nepujdou nahoru. Proc bych si uz dneska treba kupoval priblblou octavku za 600, kdyz si muzu koupit spickovy ojety Mondeo za 200 a na to mam. A kde by vzala Octavka klimatizaci, vsechny airbagy, ABS a podobne dohromady. Nebo tu novou rumunskou sragoru, stoji to uz dneska 185 tisic a je to nove. Ja bych osobne pockal, a se mnou tak pet milionu dalsich lidi...
0/0
11.2.2004 16:22

Daňový soumar

Re:
A navíc u japonců klesne clo o 7%, což pak dohromady s DPH bude 10% ze současné ceny dolů a pak to budou naprosto bezkonkurenční auta ve všech směrech!
0/0
11.2.2004 17:00

Ben

Re:
Spickova kvalita za super cenu! A reci o drahych dilech nejsou na miste. Proc? Protoze zadne nahradni dily nepotrebujete diky minimalne 3-lete zaruce. Spotrebni diky stoji to same, hodina v servisu se nelisi od Skody. No a kdyz to nekdo rozbije vlastni blbosti, tak to plati pojistovna tak jak tak .... v pripade, ze je pojisteny, pochopitelne.
0/0
11.2.2004 17:10

dřevorubec

bude líp
Všichni čekaj na Octávii!
0/0
11.2.2004 15:56

Prodejce aut

vydělán na vás, nebojte
Po snížení DPH ze 22% na 19% nechám stejnou cenu, nezlevním a na průměrném autě mám doma rabat vyšší o 15.000 Kč. Určitý pokles prodeje snesu! Cena aut je tu na 94% proti EU a naším cílem jsou ceny na 110% průměru EU. Máte vysoké 500 Eurové hrubé platy, tak můžete zaplati to co němec s platem 2800 Euro.
0/0
11.2.2004 15:25

Tom

a bude hůře
díky této vládě lhářů a hochštaplerů a jejich tzv. reformě. V EU se sotva nažereme a zaplatíme nájmy a o průměrném platu 80.000 Kč jako v SRN se nám může leda tak zdát, i kdybychom měli produktivitu práce desetkrát vyšší než dnes.
0/0
11.2.2004 15:20

ralf

Re:
clovece...jak jsi prisel  na 80000 klacku...a vis jake jsou vydani ???    jsi hlava dubova
0/0
11.2.2004 21:36

dan

ten ford
to sou ty policajtsky mondea v kuzi?
0/0
11.2.2004 15:17

bubu lína

To bude asi tím,že se máme čím dál lépe.
0/0
11.2.2004 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.