Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z pásu sjela miliontá octavie

Necelých osm let potřebovala mladoboleslavská Škoda Auto na vyrobení milionu vozů Octavie. Jubilejní auto ve verzi kombi získá zákazník z Maďarska. Z celkového počtu vyrobených vozů tvoří právě kombíky zhruba třetinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuba

Nejsem si tak jistej tou výpovědí
podle mne výpoved začíná bežet od první dne následujícího měsíce. To jsou standardní podmínky... Co myslíš?
0/0
23.2.2004 16:09

Venda

Nová Octavia
Jestli chcete vidět novou Octavii, stačí se zajet podívat k nám do MB, jezdí jich po ulicích několik už 14 dní, jen nechápu, proč se maskují tím, že mají na zadku samolepu zn VOLVO a masku z Volva......pro jistotu si to nafotím, aby mi to lidi věřili...:-)))
0/0
19.2.2004 13:56

agent Doucha

Výborně,tak už přestaňte chlastat a začněte makat na novém modelu
je to super-b, gratulace,akorát se nezkažte cenově,to by to skoou nikdo nechtěl a spousta práce je i v interiéru s používáním kvalitních materiálů,opuštěním plastů a zlepšením výbavy i ve standardu
0/0
18.2.2004 8:19

jop

jop
0/0
17.2.2004 20:48

Max

Jsem spokoje - mám 1.9 TDI 96kW -šestikvalt
OKTÁVKY jsou teď ve fázi zralosti a je na nich vychytaná zpousta nešvarů, které má každé nové auto. Chytrý řidič nekupuje horké novinky, protože jsou akorát zdrojem problémů. Motor 96 kW v kombinaci se šestistupňovou převodovkou má svělé dynamické vlastnosti - takže se s ním dá jezdit sportovně a na druhou stranu se s ním dá jezdit i za 5 litrů nafty. Jezdil jsem rok s  VECTROU 2.2 benzin CDX a za OKTÁVKU bych neměnil. sedadlech.
0/0
17.2.2004 16:37

Lada

Re:
Naprosty souhlas. Jezdim s tim samym a nema to chybu. Mesicne tak 3-5 tisic km.
0/0
17.2.2004 19:50

Darryl

Re:
Já mám necelý rok Oktávku kombi 1.9TDI 74kW 4x4 akční model Nature II  (taky 6-kvalt) a jsem moc spokojený! Měsíčně najezdím kolem 3500km a teď v zimě se čtyřkolka, i když jenom Haldexová (to aby mne nekamenovali Subaristi ), moc vyplácí. Počkám 2-3 roky až i nová Oktávka bude v komajnu a 4x4 a kupuju zase!
0/0
19.2.2004 3:01

Jezedak Lojza

Ttak si rano
nahodim svoji "stopetku elko" a drandim do rachoty, koukam po kraji, kulim si to sedumdesat a je mi u prdele, jestli je Octavii milion nebo ne
0/0
17.2.2004 15:09

Kir

Re:
0/0
19.2.2004 10:01

Turun

Oktávka je fajn vůz
Dvaapůlroku jsem jezdil služební Octavií (1,8l žíznivej benzíňák, automat, climatronic) a bylo to fakt fajn auto. Vzadu málo místa, ale kdy koho vezu vzadu?
Dívám-li se dneska na stránky Škoda-Auto jaké akční typy dělají, tak si myslím že poměr cena/výkon je fakt skvělý.
0/0
17.2.2004 15:02

f.l.vek

je to dobre auto
zatim sem si koupil kreslo pro ridice.. ted setrim na volant
0/0
17.2.2004 14:51

klemra

Re: je to dobre auto
0/0
22.9.2005 14:18

dragon

Je to dobrý vůz
Ale chtělo by to oktávku odlišit maskou od fabie či poslední felicie, každý si to plete. Jezdím s oktavií 1,8 běžně 170-180 po dálnici a v levém pruhu  soustavně jezdí vozy nižších kubatur jako felicie a fabie. Jede jim to sotva 150 a nechtějí mě  pustit. A to přestože se jim nalepím pár centimetrů za zadek, už z dálky je problikávám dálkovýma a troubím. Oni si myslej že za nima jede taky fabie či felicie a nevšimnou si že je to octavie, v tom zrcátku to vypadá stejně!! Mercedesům a BMW uhnou automaticky. Nejraděj bych takovýto šťouchl nárazníkem.
0/0
17.2.2004 14:45

Ota226

Re:
A co ti brání - šťouchej. Ale lepší je dát si odstup cca 100m, rozjet na 250 (teda pokud na to máš) a pak to do nich naprat! Rána je větší a maska jiná!
0/0
17.2.2004 15:03

Petr V.

Re:
ty si debil, co dodat .... 18 - max 20 let, co?
0/0
17.2.2004 16:05

no comment

Re:
jseš idiot...
0/0
17.2.2004 16:11

Re:
Chlapče ty jsi regulérní chudák, je mi tě fakt líto. Jseš přesně to hovado na silnici, kterému bych okamžitě odebral řidičák! Zamysli se nad sebou, jsi li toho  vubec schopen!
0/0
17.2.2004 16:23

pozorovatel

Re:
...pan rychlý ve svém super autě se lepí na ostatní chudáky, kteří si dovolí jet ve svých fábiích nebo nedejbože felíciích 130 v levém pruhu... hrozná potupa, zejména má-li octávii
0/0
17.2.2004 16:32

emigrant

gratulace
Gratuluji Škodovce k takovýmu úspěchu. je to jeden z mála úspěšně zprivatizovaných podniku, který vytváří cca 10% HDP a většinou úspěšně vyváží do těch míst odkud se sem vozí ty auta těch machru, co se posmívají Škodě. to už něco znamená! přál bych si víc takových firem..
0/0
17.2.2004 14:13

Petr V.

Re:
hahaha, 10% HDP? Ale ne nasi republice, kamarade ... takhle jsem se vazne dlouho nepobavil pane Klausi!
0/0
17.2.2004 16:07

nestranný pozorovatel

Re:
Český Telecom, ČEZ a Škoda Auto – se na hrubém domácím produktu podílely 3,3 %,takže to těch 10 % není, ale veme-li se, že každá z firem vyprodukovala 1% a pro Škodu Auto vyrábějí desítky jiných firem, které platí své zaměstnance, a ti utrácejí a  zaměstnanci Škody utrácejí (což jde do HDP), pak vliv Škody Auto na HDP může být 5-7%...btw.vývoz Škody Auto byl 120 mld. korun, druhý Foxconn 38 mld. korun
0/0
17.2.2004 16:23

madar

madar
doufam, ze to aspon dostane zadarmo... kdyz uz je s tim tolik slavy
0/0
17.2.2004 14:12

Holan

a jéje
zas jedna strašně plodná diskuse...
0/0
17.2.2004 14:11

webmaster

Octavia Club
pekny auto se prodava samo :) nejen octavie najdete u nas na webu http://FORUM.JINAK.CZ
0/0
17.2.2004 14:01

Franta

S11
Jedu si takle po silnici na svém mopedu s11 klidnou pohodovou jízdou a teď  vůbec nevim proč to sem píšu.....
0/0
17.2.2004 13:59

Kendy

Re:
0/0
17.2.2004 14:16

ioerror

ehm
gratuluji miliontá Woktávie. hmm to neni auto pro mně,... já jezdím focusem, to je auto,..
0/0
17.2.2004 13:56

sorcerer

Re:
Tak to Tě upřímně lituji,když si to vážně myslíš.Jak asi dobře víš v této třídě Ford na koncernová auta VW vůbec nemá a zcela vyklidil pozice.Netvrdím,že je to plečka,ale dílenským provedení (především vnitřní hrůzostrašné plasty),slabé motory a daleko horší jízdní vlastnosti  ve srovnání s VW ( v tomto případě se Škodou Octavia) neobstojí.
0/0
17.2.2004 14:26

Petr V.

Re:
no radeji moc Skodu a VW neporovnavat! Ja jsem majitelem nekolika VW a treba puste porovnani nejensiho (pro me) mestskeho Pola a Fabie totalne neobstoji. Ac se jedna o totozne dily, ta Skodovka je proste jina. Nejak divne uvnitr povrzava, pretaci se, nedobrzduje ... no je toho halda. Celkove ze Skodovky pri jizde mam velmi spatny dojem, neni nad VW klasiku, primo od Nemcu.
0/0
17.2.2004 16:12

jirha

To je možné jen u nás
Milióntý vůz jde na export. Všude jinde z toho dělají šou postarají se o zviditelnění. Jen u nás aby to ho někdo náhodou nezneužil (měl by něco výjimečného) tak to pošleme za hranice. A pak že neše vedení není pořád ještě bolševický.
0/0
17.2.2004 13:55

Dms?

Re:
Souhlas. Myslim, ze ji mohli udelat nejak specialni a vydrazit za slusnej peniz. Ten pak dat treba na charitu.
0/0
17.2.2004 14:24

Volant

Auto pro socky
ktery v potu tvare nasetri na neco o cem si mysli ze je to auto a fabie jim neni dost dobra, protoze tu koupi jen opravdovy pobiraci socialnich davek. Slusnej clovek do toho nevleze
0/0
17.2.2004 13:36

Tom

Re:
Jseš magor. A určitě závistivá socka.
0/0
17.2.2004 13:40

Byznysmeen

Re:
Do které kategorie se řadíte ? Tuším, že pojem inteligence Vám nic neříká. Jak mám rozumět větě - "slušnej člověk do toho nevleze" ? Zkuste mi vysvětlit pojem - argument . 
0/0
17.2.2004 13:48

FrNedobrota

Asi tak nějak !
Slušný člověk opravdu nemůže vlézt do koktávky, protože se zprofanovaly jako auta "podnikatelů" s fialovýma sakama či tuningových magorů, co na tu plechovku nalepí metry černé fólie, metrák laminátu a jezdí jek sebevrazi ! Ba po Ostravě jezdí i šílenec s modrou koktávkou na které má v zadu namontováno hliníkové křídlo  rozměrů dveří ! Co tohle musí být za dementa !  Takhle zprzněného mercedesa jsem naproti tomu nikdy neviděl !
0/0
17.2.2004 14:02

Dms?

Re:
Malo vis. Tuning se dela i na Mercedesy. Predevsim v Nemecku je par firem, ktery se tim dobre zivi. Kazdopadne blekotas i jine nesmysly - do Oktavky samozrejme muze vlezt i slusny clovek, ono to totiz neni az tak dalece o slusnosti, ale o penezich, ty troubo. Osobne bych si sice Oktavku nekoupil, ale to spis proto, ze se mi zda na tu kvalitu trosku draha.
0/0
17.2.2004 14:23

Automobilista

Re:
SOCKA jseš tak akorát ty, hlavně co se týče mozkových závitů. Protože ten kdo vrazí půl milionu nebo i víc do auta je totální blbec, který si léčí mindráky nákupem super drahých aut a myslí si, že ostatní jsou blbci. Dám ti příklad, přijedeš se svým super bourákem před barák, nekdo ti ho za 30 sec. ukradne nebo nabourá / poškrábe- přišel jsi o půl milionu. Vlezeš do krámu, koupíš auto za půl milionu, ujedeš 1 metr a jseš o 20% ceny auta chudší.  SOCKO proper si mozkový závity, jestli je tam ještě vůbec máš.
0/0
18.2.2004 16:30

Petr V.

teprve????
Tak to je sakro malo ....
.... jen tak na okraj: meho kolegu privedly oktavky pekne na mizinu. Vzal si jich nekolik na taxisluzbu a presne po roce si zacali "brat" svou dan za s h i t ozitu. V druhem roce do kazde z nich musel narvat v prumeru 100 tisic a na dalsi rok to vypadalo jeste daleko na vic. Nakonec se musel zadluzit jak sv*n, priserny oktavky prodat a vydat se cestou zlatych passatu, ktere provozuje uz tretim rokem bez jedineho problemu. Servisovat jezdi radeji primo do Nemecka a nemuze si to vynachvalit.
 
Proc mam takovy pocit, ze kazda vec, ktera projde (C)cechackum pod rukama je rovnou ztracena ..... ?
0/0
17.2.2004 13:20

lulinak

Re:
nesouhlas, mame jich ve firme asi 50, od 75 kW po 110 kW i par 66 kW TDi a docela v pohode, takze problem bude spis nekde mezi sedadlem ridice a volantem.....
0/0
17.2.2004 13:28

Petr V.

Re:
Ano mate pravdu: Problem je v tom, ze u vas je rada pitomcu (vctne vas), kteri nepotrebuji od auta v podstate nic jineho nez pedal plynu a brzdy. Pri preprave osob je to ovsem jiz neco jineho a automobil se musi drzet ve 100% technickem stavu. Taktez nehrozi aby vas nekde nechal i s pasazery vyset, takze se musi provadet vsechny vymeny i ty preventivni. Jinak je take asi neco jineho firemni stado (50 hahaha) oktavek, se kterymi se jezdi od firmy domu a zpet a profi doprava, kde se lita i 150 tisic km rocne.
 
No preju hezky den a napriste ..... snad jen trochu vice pouzivat hlavu!!
0/0
17.2.2004 16:04

Kuba

Re: Milý Petře
Je krásné vidět jak dokážeš používaš hlavu ty. Asi s ní štípeš dřevo vid? pokud Passati najezdí 150/rok, tak po tec krásnej 3 letech bez poruch maj nalítáno 450 000 km. Promin, ale moc Ti to neverim. Muzes se ted vykrucovat, že to mel jen jeden atp. Ale to tvým argumrntům už nepomůže v mých očích si jen tlučhuba, ktrý slyšel jak jednou někde někdy někdo někomu a pravděpodbně si neřídil ani oktávku ani passata.
oktávka je dobré, kvalitní auto předpokládám, že pokud nejaká firma má 50 aut tak je asi využívá, protože by neplýtvala až tak zbytečně svými prostředky. tak cca 10% aut může být nevyužitých ale zbytel si alespon nejakých 20.000 - 70.000,- ročně musí najet. záleží na typu práce. Předpokládám, že se ve většíně prací, kde se jako nástroj používá auto, najezdí mnohem víc než najede bežný řidič taxislužby...
0/0
23.2.2004 15:52

Kuba

obsah předčil formu.. omlouvám se všem :-)
0/0
23.2.2004 15:57

Byznysmeen

Re: A Ty jsi jaké národnosti ?
Eskymák ? ( nemám nic proti eskymákům ) To už jsi druhý, který má problém se sebevědomím, a dokonce i s identitou. Chlapi, už s tím něco dělejte !!!  
0/0
17.2.2004 13:38

tomas

Re:
milej Peto, nevim, je to spise jedna pani povidala, mam ted druhou octavii, ale u te prvni byl service uplne v pohode, jsem typ ridice co najel za 34 mesicu 135 tis. KM a u auta vim, kam se leje nafta a vody do ostrikovacu, drzelo vse je jasne ze KAZDE auto a muj otec ma jen Mercedesy se po cca 140 a vice tisicich KM zacne SR**T a je uplne jedno jakej bourak to je.-))))))))))))
0/0
17.2.2004 14:02

FN

Ochcávka tůůůůů
To zas je běsnění zarytých škodováků. Ono oslíci co vylezli za svých 105-tek a nakoupili Koktávky, to je největší pakáž ! Jejich podvozek z nákupní tašky A3 osazen velkou plechovou boudou délky A6  v nich vzbuzuje klamné zdání , že sedí v AUTĚ ! To že vepředu nemají trojcípou hvězdu si kompenzují "dravou" jízdou, tedy rozuměj jízdou jak osli ! Koktávkáři pořád někoho honí. No uznejte, mastím si to poklidně po dálnici ve svém S-klasse 160-tkou a pořád mě honěj koktávníci se svými nákupními taškami. Někdy pro srandu dupnu na svých 368 kW a otuněného koktávkáře "sunu" před sebou ! Jeho dvoulitrový motůreček brzy ztrácí poslední zbytky sil a koktávník se sune k příkopu, já vesele dupnu na plyn a 12 válců posměšně zabrumlá brunátnému koktávkáři, který je na infarkt, že jeho nákupní taška byla poražena !  
0/0
17.2.2004 13:07

tom

Re:
Tenhle prispevek psal nejakej pubertak, kterej v zivote nesedel nejen v Mercedesu (leda tak na brnenskym autosalonu), ale i pri pohledu na oktavku asi jen slinta po svym ksichtu plnym uhraku.
Nebo to byl uplne vymazanej dement.
Anebo oboje
0/0
17.2.2004 13:12

Petr

Re:
0/0
17.2.2004 13:13

glodo

Re:
0/0
17.2.2004 13:31

ace-2

Re:
Je tedy pravda, že to napsal hodně divně. Ale má pravdu. Mám nyní aktuální třídu E, a musím souhlasit s tím, že pokud si jedu poklidných 160 většinou tedy na tempomat a nemám v úmyslu nikoho provokovat jen se pohodlně dostat na místo určený, tak skutečně mě chce téměř každý Pssat či Octávka pozávodit a přitom jediné co chci je klidná a plynulá jízda. Mě nevadí, že by mě nad někdo předjíždí, problémem je to, že od 160 jim to už moc neakceleruje, tedy jediný efekt, který způsobí je ten, že se mi začnou motat před vozem a mě pak nezbyde nic jiného než na to šlápnout a držet rychlost, které je pro ně již těžko, nebo vůbec nedostupná. Pradoxně se dá řící, že čím rychleji jedu tím je jízda plynulejší a bezpečnější, protože se kolem mě nepletou ostatní vozy, či se nikdo nelepí metr za nárazník.
0/0
17.2.2004 14:01

Atom

Re:
Docela tě nechápu. Když si jedeš 160 na tempomat, proč ti vadí, že někdo jede např. 170 a neakceleruje? Jeď si v klidu svých 160 v levým pruhu, a nepřekážej těm, co mají potřebu ject o trochu rychleji. Asi jseš vždycky vynervovanej, že tě předjede cokoliv, co nemá pěticípou hvězdu na kapotě a to se přece u tebe nesmí stát, co?
0/0
17.2.2004 14:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.