Diskuze
Speditéři: Upozornili jsme na problémy
Děkujeme za pochopení.
eliska
o cikanech mimo misu
....vyuzivam neregistrovaneho okynka abych mohla odpovedit Thyronx: Souhlasim s tebou ze Cesi jsou rasisti a ublizuji si casto sami mezi sebou, a casto tim ubiji svuj vlastni cesky talent......pamatujes na karava slova nekterych rodicu: jestli te nachytam ze si hrajes s tim a tim, nebo s tou a tou, uz od mala to bylo detem vtloukano do hlavy...casto nas rodice pripravili o nejlepsi a nejlojalnejsi kamarady (protoze jejich tata byl ozrala, nebo mama litala po nocich, ale to bylo jenom maly ublizovani, dely se horsi veci a mozna ze ty jsi neco takoveho zazil na vlastni kuzi)..ale co se tyce cikanu ? Hodne si to delaji sami...vzpominas kdyz prijeli do NY a cikanky zacali pracovat pro stary bohaty dedky a tahali z nich prachy kde se dalo ? Kdyz prijede nejaky vycuranek z Cech a dela to samy, neprekvapi me to tak jako kdyz prijede utlacovana cikanka a misto aby vyuzila toho ze se ztrati v davu a ma otevrenou cestu k lepsimu zivotu aniz by na ni nekdo ukazoval prstem, jde, a udela tu nejubozejsi vec - okrade staryho dedka, kteremu vynechava pamet ..Co na to rikas..... ....Cikani musi prestat chlastat, karbanit, a nemit vic deti nez jsou schopni uzivit a vychovat...nemuzou se dozadovat stejnych prav a zit v tlupe podle sveho...musi z tlupy odejit, a acceptovat jinou kulturu, jinak jsou doomed, protoze jak vidis, sami nejsou schopni vytvorit osadu, ktera prosperuje !neodborár
A to kedy zistili
A to kedy zistili, že po vstupe do EÚ už nebudú potrební, včera, alebo až dnes ráno? Veď sa o to ČR snaží už vyše 10 rokov, a v podstate isté to je už aspoň dva roky, vrátane termínu. Mali sa včas pripraviť! Takže - nasrat!Vlasta
Re:
Ja bych si dovolil trochu oponovat. Spediteri jsou na vstup do EU pripraveni. Chteji pouze stat upozornit na to, ze kdyz se budou chovat podnikatelsky, tak od 01.04. nemusi byt na hranicich dostupna jejich sluzba, kterou stat potrebuje a bude pouze na statu, jak si to zaridi. Takze tim, ze stat potrebuje na hranicich speditery, potrebuje, aby speditery nekdo zamestnaval. Ale zadny podnikatel nechce jit do rizika, ze mu zamestnanec, ktery "skonci" 30.04., zpusobi problemy, protoze to bude mit na haku. Takze, proc by je meli motivovat pro kvalitni praci soukrome subjekty, kdyz tuto sluzbu potrebuje stat???Jenicek25
Odškodné
Nic proti spedicím, ale proč by stát měl ze svých daní odškodňovat soukromé firmy ?To, že už jejich služeb nebude třeba po vstupu do EU je sice smutná záležitost, protože spousta lidí přijde o práci, ale to je riziko podnikání. Je to stejné jako by přestali být potřební třeba lidé prodávající vstupenky, protože by byli nahrazeni automaty a oni chtěli po státu odškodnění. Prostě se dali na job, který dobře vynášel - minimální náklady a dobrý výdělek - a teď musí skončit. Ale věděli o tom už hodně dlouho, mohli se podle toho zařídit.Operson
spravedlnost
Nesouhlasím s tím, aby stát přispíval na odstupný soukromým firmám, je to jejich problém. Zároveň ale nesouhlasím s tím, že pokud se podobná situace týká státem vlastněné firmy (ČD), stát má oprávnění přispět ze státního rozpočtu, tzn. z kapes nás všech. V tomto případě jsou firmy úplně ve stejném postavení a nezáleží na tom, kdo je vlastní.Vlasta
Re:
Ale tak jak jsem psal v níže uvedené zprávě, speditéři - majitelé firem, nechtějí peníze pro své firmy. Chtějí od státu pomoc pro zaměstnance spedic po vstupu do EU. Stát potřebuje práci spedic až do 30.04. Jinak se do tohoto státu a z tohoto státu nedoveze nebo nevyveze ani "Ň". Peníze mají dostat a vše mají řídit úřady práce a tam by měly být peníze od státu směrovány. Tak, jak je to připraveno v návrhu usnesení dvou ministerstev. Ale toto usnesení leží od začátku prosince na úřadu vlády a nic se s ním neděje. Proto je tato akce.Vlasta
Jsou potřební speditéři?
Celní speditéři - soukromé firmy - přebírají záruky, že zboží, které je k nám dováženo nebo z naší země vyváženo, jinými soukromými, státními nebo polostátními firmami, bude procleno a stát dostane veškeré poplatky a daně. Proto jsme pro stát dost důležití partneři. Teď je situace taková, že všichni zaměstnanci spedic na hraničních přechodech si hledají práci (kolem 3000 lidí) jinde. Zaměstnavatelé budou postupovat dle zákona a na základě podepsaných pracovních smluv se zaměstnanci, dostojí svým závazkům. Nechtějí a ani by je nedostali, peníze pro sebe. Stát po speditérech chce, aby pracovali do posledního dubna. Z hlediska podnikání a rizik je lepší spedici na hranicích zavřít dříve než utečou všichni zaměstnanci. Spedice chtějí od státu, tak jak je to připraveno v návrhu usnesení min.dopravy a min.prúmyslu a obchodu, například přípravu a nabídku rekvalifikací pro zaměstnance spedic. Takže nejde o peníze pro "pány podnikatele". Jde o peníze pro lidi, kteří vstupem do VIP klubu - EU, přijdou o práci.EU
Re:
Nesouhlasím zaměstnanci již dlouho ví, že spedice končí, mají dost času si najít jinou práci, jako spousta jiných lidí, kterým se fabriky dokonce zavřely ze dne na den. PROTO ANI KORUNU!!!daneta
Speditéři začali blokovat zboží na hranicích
byrokratkiller
Re:
a uz jsi nekdy premyslela o tom, v cem spociva ta "potrebnost" prace spediteru ? nebo spis v cem spociva potrebnost cel a dph pri dovozu ? kdo jsou to ti "my", kteri to potrebujou? spotrebitele?... aby museli kupovat predrazene vyrobky?Michal
Speditéři žádné zboží neblokují
Jak správně tvrdí pan ministr Sobotka, jsou to soukromé firmy a stát přece nebude podporovat soukromé firmy. V tom případě ale nemůže kritizovat, že tyto soukromé firmy nařídí svým zaměstnancům dovolenou, změní provozní dobu, případně ukončí svoji činnost. Není přece žádný důvod aby fungovaly až do konce března. Pokud lidi propustí, ještě jim před tím nařídí dovolenou aby ji potom nemusely proplácet. A pokud tímto krokem někomu způsobí problém, musí si ten někdo svůj problém vyřešit sám. Soukromá firma má svého vlastníka a ten si se svou firmou může dělat co chce ( pokud neporuší zákon).Jája
Re:
Přesně tak,věděli nýmandi, že v květnu vstupujeme do EU,že jich již nebude zapotřebí,na co tedy spoléhali? Proč již postupně neomezovali činnost? Znám dosti zblízka provoz spedicí,vůbec se jejim majitelům nedivím,že jsou nakrklí,že končí jejích opravdu velmi výdělečný a nenamáhavý job. Za vypsání jednoho dokladu cca. 10 min.práce shrábli zhruba 1000. A berou si jako rukojmí řidiče kamionu,dopravce a zákazníky čekají mnohdy na rychlekazící se zboží a o transportech zvířat ani nehovořím.alex
rozbíjení strojů
JJe
Argumentace vlády
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...