Re:
Clanek na idnes je bohuzel nekonkretni a neposkytuje dostatecne informace o tom, ceho vlastne chce nove vedeni CSA dosahnout. Z tohoto pohledu je zajimavejsi clanek na ihned (
http://www.ihned.cz/3-14016010-%C8SA-000000_d-e3" target="_blank" rel="nofollow">
http://www.ihned.cz/3-14016010-%C8SA-000000_d-e3), protoze poskytuje ponekud detailnejsi predstavu o cele strategii (za predpokladu, ze uvedena cisla jsou spravna). Z tohoto hlediska je predstava vedeni CSA silne nadhodnocena a nebere v uvahu realnou situaci v oblasti civilni letecke prepravy. Prilisny optimismus a spolehani se na to, ze vse bude idealne fungovat jiz privedl k problemum nejednu spolecnost. Ostatne, jen rychly pohled do vyrocnich zprav CSA za posledni leta (
http://www.csa.cz" target="_blank" rel="nofollow">
http://www.csa.cz) ukazuje, ze za poslednich 10 let CSA nikdy nedosahly zisku, ktery je predpokladan na letosni rok, nemluve o predstavach na leta budouci. Bohuzel se ukazuje, ze tato strategie je pripravena lidmi, kteri nemaji predstavu a dostatecné znalosti o oblasti civilni letecke prepravy a naprosto neberou v uvahu fakta a zakonitosti, podle kterych funguje. Je naivni si napriklad myslet, ze v situaci, kdy CSA redukuji sluzby a jejich kvalitu na palube se jim muze podarit nalakat nove cestujici a zvysovat mezirocne pocet prepravenych osob a zisky o 20 a vice procent. Navic, podle verejne pristupnych cisel se predpodklada, ze dvouciferne zvyseni objemu prepravy pripada v uvahu pouze v Asii. Tato strategie "velkych oci", pokud bude dozorci radou schvalena, povede spolecnost do obrovskych potizi, pokud ne do zahuby. Vymyslet vymyslene nebo zavadet to, co se jiz prokazatelne neosvedcilo nebo vedlo ke snizeni celkove urovne sluzeb svedci o fatalni naivite soucasneho vedeni. Bohuzel to navic ukazuje na to, ze ani snaha neco se naucit nebo si zajistit potrebne informace zde zcela chybi.