Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Auto prodala víc, utržila stejně

Ani vyšší prodej automobilů loni nepomohl největší české automobilce k vyšším tržbám. Firma sice dokázala prodat o procento víc vozů, přesně 449 758, celkové tržby však o několik desetin procenta klesly na 145,19 miliardy korun. Snížil se i čistý zisk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

revell

15000 Euro?
nevim jak se muze cena oktavky na nemeckem trhu pohybovat kolem 15tis. eur, kdyz ta stara stoji kolem 18tis(dokonce vic nez ford mondeo). takze si na skutecnou cenu s radosti pockam.
( za tu cenu bude dostupna verze 1,4 plus volant a kola?)
0/0
26.2.2004 13:00

Kamil

Re:
1,2 MPI ti bude muset stacit, to je varianta lidoveho vozu.
0/0
26.2.2004 14:27

Kalkulator

Konecne lacne auta!
Preco? Celkove trzby som vydelil poctom predanych aut a vysla mi priemerna cena 323000 za 1 auto. To sa ti predajcovia Skodovky a cesky stat nabalili na tych autickach celkom dobre...
0/0
26.2.2004 12:30

ASA

Re:
Taky nezapomeň, že nějakých deset dvacet bůhvíkolik procent z ceny, za kterou to kupuješ ty má marží majitel autosalónu...
0/0
26.2.2004 12:54

VitaminS

Re:
Celkove se uvadi ze vyrobni cena auta je v průmeru 30% konecne ceny. (zbytek zisky + daně)
0/0
26.2.2004 13:08

none

?
a koho zajímá nějaká ekonomická informace o nějaké německé automobilce ??
0/0
26.2.2004 11:15

JH

Re:
Pokud je to firma, která tvoří 9% našeho exportu a zaměstnává přes 20 tis. lidí, tak je to zajímavá informace, bez ohledu na to, komu patří.
0/0
26.2.2004 11:32

lulinak

Re:
nejak ryhcle zapominas kde by dneska byla skodovka nebejt VW....  ja jsem naopak rad ze ji vzalli pod kridla a delaj auta typu fabia, ve svy tride v akcni nabidce je to spicka (provedenim, materialy, zpracovanim, jizdnimi vlastnostmi...)
0/0
26.2.2004 11:48

Tom

Re:
Špička? Leda tak ve výši ceny. Tříválcový motor 40kW je beznadějný. S lepším motorem 1.4 55kW a průměrnou výbavou se Fabia s rozvorem 246 cm prodává za cenu dovozových aut o kategorii vyšší třídy s rozvory 260 cm a délkou auta o 20-40 cm vyšší. Co se týká provedení a materiálů a zpracování, tak je na stejné úrovni jako u všech ostatních, jízdní vlastnosti nic moc (mám 1.4 44kW). Kdyby Škodu nevykupčil VW, tak by se někdo jiný také našel (viz. dříve Renault). To že zapadá do koncernu, který patří s cenou aut mezi nejdražší na světě je věc jiná, ale rozhodující je fakt, že se podílí na téměř 10% exportu naší rozkradené republiky. Přínos spol. Škoda-auto je tedy jednoznačně kladný.
0/0
26.2.2004 12:18

Richard

Re:
to jsi se lae nesvezl ve F s 1,.2 / 47Kw - špatný svezení to totiž nění / nízké pořizovací a provozní náklady
pro lidi co chtějí něco lepšího F RS - a to taky neni zrovna slabota
0/0
26.2.2004 12:34

CuoreSportivo

Re:
Fabia RS je jedna z nehorších variant, kterou mohla škoda zvolit. Důvod je v motoru. Především diesel není a nikdy nebude určen jako motor pro sportovní vozy. Důvodem jsou především velká váha (to se projevuje u každého dieselu a F-RS obzvláště) tím, že při rychlém nájezdu do zatáček ma takovýto vůz tendenci se tzv. hrnout. Tedy kola zatočíš, ale auto jede stále rovně. A je to dáno hmotností motoru. Za druhé je to dáno vlastním chováním dieselu. Žádný diesel neumí jezdit ve vyšších otáčkách a jakmile mu přidáváš, v určitých otáčkách (cca 4500) prostě zvadne. A to je při sportovním způsobu jízdy malér. Ani údaje o ročivém momentu nejsou zcela OK. Ne, že by tam ten kroucák nebyl, ale dívky velmi těžkým převodům, které musí každý diesel roztáčet a těžkopádnosti motoru, jde do otáček pomalu a opět další důvod proč ne diesel do sportovního vozu. Každý, opakuji každý diesel je určen pro klidnou a phodovou jízdu.
0/0
26.2.2004 13:09

x

Re:
cuoresportivo. tohle může napsat jen totální neznalec všeho.
0/0
26.2.2004 14:40

liška křížená s bobrem

Re:
no konečně to někdo pronesl. jste totiž plni předsudků. tříválec fůůj, hnus, vůbec to nejezdí. ale nikdo kdo to kritizuje se v tom nesvezl. měli jsme doma jako 3. auto fabii combi 1.4 50Kw. loni v srpnu jsem místo toho koupil combika 1.2 47Kw s klimatizací, 15" elektronama, ABS, elektrický okna, mlhovky, dálkově ovládanej centrál...za 364.000,- a přátelé toho motoru jsem se opravdu bál. já mám jiné auto tak mě to ale zas tak moc nepálilo. motor je minimálně! stejně živý jako 1.4 50Kw. je o mnoho tižší a má daleko jemější chod, citelně nižší spotřebu. prostě musim nechat, že to v žádném případě neni takovej motor jak píšou odpůrci, i když je to tříválec.
0/0
26.2.2004 14:14

Drs

Re:
 
Moje řeč. Kritizují jen ti co po našich cestách jezdí jako prasata ve svých hladových dvoulitrech. Hlavně to všem natřít. Já mám slabší variantu toho haněného tříválce, dádám ta Natural 95 V-Power od Shellu a motor jen ševelí. Jezdím pod 6 litrů, a to poměrně svižně a více než půlka cesty je po městě. Úplně to stačí. Člověk jezdí, aby se dosta do práce atd. především živý.
0/0
26.2.2004 15:37

lulinak

Re:
jo, to je vec nazoru.....  co se tyce jizdnich vlastnosti, tak ty s motorem moc spolecnyho nemaj, az na vyjimku treba RS, ktera diky vaze ty 1,9 TDi je trochu nedotaciva oproti treba lehoucky 1,2....   hlavne zalezi na jakejch kolech, ja jezdim na sirsich 15 Dunlop a to auto sedi mnohem lip nez na standardnich 14 galuskach co tam davaj....   a s tim ze nejvetsi slabinou fobii jsou motory souhlasim, ta 1,2 47kW je dodela v poho, 1,4 OHC jsou zbytecne drahy a nic moc, o historicky 2.0 ani nemluvim, chybi 1,6 za dobrou cenu...
0/0
26.2.2004 12:55

Drs

Re:
 
Ten motor, o kterém píšeš s takovým despektem je docela nadějný. Tichý, úsporný, docela pohoda. Kdyby byla Fabia o něco lehčí, což je však způsobeno především její bezpečností, tak by to bylo naprosté optimum.
0/0
26.2.2004 15:29

CuoreSportivo

Re:
Kdyby tam nevlezl VW, tak je tam Renault nebo někdo jiný. To není žádný problém nabídek v té době bylo dost. Otázka tehdy zněla, kdo dá Pithartovy větší úplatek.
0/0
26.2.2004 13:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.