Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toyota zaměstnanosti v Kolíně zatím nepomohla

Ředitel kolínského úřadu práce má kvůli Japoncům těžké sny. Když se tady japonská Toyota rozhodla postavit automobilku, nikdo nepochyboval, že klesne nezaměstnanost a oblast se celkově pozvedne. Investice za 850 milionů dolarů se tady ale zatím projevila jen ve vyšší ceně bytů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maradona

666
s typickou asijskou krutostí se snažej zaměstnance ponížit a zotročit, ty deseti hodinový směny to bude maso, linka pojede opravdu rychle ani na záchod si nebudou moct odskočit a  budou chodit domů pos.raný
0/0
5.3.2004 11:26

Poslední mohykán

Re:
Jestli to takhle půjde dál, s tímto "geniálním ekonomickým modelem", tak za chvíli budeme dělat poskoky a otroky nejen Japoncům,Korejcům, ale za chvíli i Vietnamcům. Lidi probuďte se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.3.2004 14:44

Poslední mohykán

vlastní automobilku
Vyserme se na všechny cizáky. Postavme si skutečně vlastní automobilku. Tohle nikam nevede. Za první republiky jsme byli automobilová velmoc, tak si myslím, že by se tu našlo dost nadšenců, kteří by "světu" natrhli triko.
0/0
5.3.2004 10:00

Poslední mohykán

Re:
A nemusíme dělat auta jen  z plechu, ale např. ze sklolaminátu nebo hliníkového plechu. Materiál je , je to lehké, dostatečně pevné.  Nevidím rovněž problém v tom ,že by např. firma TATRA pokračovala ve vývoji a výrobě osobních automobilů. Totéž platí o LIAZu.
0/0
5.3.2004 10:48

Autoň

Re:
Také si myslím, že bychom mohli mít vlastní a klidně státní automobilku (jako např. Renault ve Francii). Možno také fabriku na motorky namísto JAWY v agónii. Za první republiky jsme měli několik desítek výrobců aut a motorek (Praga, Bohemia, Aero atd.). Všichni prosperovali, zatímco dnes jsme ubohá montážní dílnička za 500 Eurové platy.
0/0
5.3.2004 11:03

Maradona

666
"...musí zájemci absolvovat i půl dne sportu a společenských her..."
říkam to pořád, pose.rou se z toho, stejně jako čoboláci v Hyundai...tím, že se po republice naflákaj přiblblý výrobní linky, se nikdy vyspělý Evropě nepřiblížíme, skončíme jako Mexiko
je to hrůza, strašná potupa, když v roce 1899 vyjel první český automobil Tatra President, tak Japonci teprve slezli ze stromu, a teď ...
0/0
4.3.2004 23:39

dadak

kdo za to může
kdo za to může?když se začalo s budováním byl tam soc.demak Zeman se Špídlou a slibovali hory doly a jak je vidět z příspěvků těch pitomců co jím uvěřilo jak si všíchni nahrabou je asi víc než kídí co by chtělo dělat.
0/0
4.3.2004 19:03

Optimista

20 litrů
i těch dvacet litrů je na dnešní poměry žalostně málo..
0/0
4.3.2004 15:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.