Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Překážky nákupů v Evropě padnou

Už za dva měsíce si bude možné dovézt například z Německa bez zdržování se s proclíváním na hranicích jakékoliv zboží. Dnes nemuseli Češi vracející se z cest po Evropě platit doma clo a daň z přidané hodnoty, jen pokud vezli zboží za méně než šest tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Palo

Jak to bude s tim alkoholem?
To si jako z Francie muzu dovest sud vina, ale kdyz jedu ven, tak jen 2l piva (v lete jedu na mesic do zeme, ktera ma pivko nic moc). Neni to nejak pokrivene?
0/0
5.3.2004 11:43

Jarka

DPH
Pri koupi noveho vozu v EU platba DPH v CR zustane. Odpadne pouze clo. Myslim, ze rakousti a nemecti dealeri se nejakeho vyrazneho poklesu obavat nemusi, pokud si to dobre propocitate, zjistite, ze to levneji nevyjde. Ze je nove auto v CR levnejsi nez v A nebo D vypada pouze na prvni pohled. Nesmite ovsem zapomenout, ze za tu cenu mate pouze zakladni vybaveni = neni tam skoro nic.To,co Cech musi vse priplatit, maji v A + D jiz v zakladnim vybaveni (opravdu skoro vse). A timto se dostanete skoro na stejnou castku + Rakusan ci Nemec by musel doma zaplatit jeste dan a kde nic tu nic.( A to nezminuji cele papirovani ). Pokud tedy cesti delaeri chteji zdrazovat a pouze z tohoto duvodu, tak je to proste vymysl. Pokud to je jinak, prosim info. Diky.
0/0
5.3.2004 11:34

Sven

Re:
Tam se muzete podivat na tax-free ceny aut z Danska. Pokud je to levnejsi v Cechach ci ne nemam poneti.
0/0
5.3.2004 12:39

Autoň

šup ven...
Tak a šup pro mírně ojeté auto ven do ciziny. Tuzemští dealeři, kteří si myslí, že za cenu jako v SRN prodají stejný počet nových aut jako před rokem se mýlí. Ceny nových aut se od 1.5.2004 mají v ČR zvýšit jen proto, že Německá a Rakouská síť dealerů má strach, aby si je sem nejezdili kupovat a nepřišli tím o domácí kšefty...
0/0
5.3.2004 10:51

petr

4 Sven
Bude stále plati osmi letá hranice stáří auta při dovozu z EU? Díky.
0/0
5.3.2004 9:59

KIng

Re:
Prý ano. avšak přesto bude dovoz ojetiny mnohem mín komplikovanější a i levnější... Ford Fiesta r. 97-98 okolo 2000EURO, paráda..:)
0/0
5.3.2004 10:14

Petr

Re: To bych chtěl vidět
tu Fiestu z roku 97-98 za 2000Euro,možná tak nějak poškozenou,dnes za ty peníze těžko.
0/0
1.4.2004 22:19

Sven

Re:
To ja nevim, ale tady (Skandinavie) si muzeme dovezt naprosto bezproblemove auta vyrobena od 1993.
0/0
5.3.2004 10:34

et

mm
0/0
5.3.2004 9:42

petr

dotaz
Nevite někdo jak to bude s dovozem ojetých aut ze zemí EU? Bude se platit nějaké clo nebo DPH jako doposud? Děkuji za odpověď.
0/0
5.3.2004 9:32

Sven

Re:
Pokud si Cesi nevyjednali nejakou vyjimku tak se neplati ani clo ani DPH. Proste se auto priveze a prihlasi. Samozrejme se muzou platiti nejaky poplatky za SPZ, prihlaseni atd.
0/0
5.3.2004 9:36

Karel

Re:
Jak se tedy bude DPH platit? Kde? Přímo u prodejce v zahraničí podle sazby platné tam a u nás (v Čechách) se potom vyúčtuje rozdíl v sazbě?  
0/0
9.3.2004 8:07

eF

tema prispevku
Ja myslim, ze bude rozhodne lip uvnitr EU , nez za jejimi hranicemi. 
p.s. Nemam rad zadnyho rudokabatniho klause, ani toho prevlecenyho za prezidenta. HO-HO-HO, sobi, sane, komunisti, blee...Fuck Off na kov. 
0/0
5.3.2004 8:46

Havran

Dotaz
Máte někdo zkušenosti s tímto nakupováním z ciziny? Jak se to platí a kolik stojí dopravné?
0/0
5.3.2004 8:44

bobr

cesi budou vazeni obcane v EU
No konecne.....v EU hotovy raj.Vsichni se na nas tesi a my jsme taky nateseny.Budem si jezdit po svete a brat EUromiliony....krasna budoucnost...uz se tesim.
0/0
5.3.2004 8:06

Jindřich P.

telefon
to by mě zajímalo, jestli konečně začne platit celoevropská záruka. když si třeba koupím telefon ve francii a pak ho pujdu tady u nas, v záruce, reklamovat do autorizovaného servisu, jestli mi to vemou.
0/0
5.3.2004 7:50

Tom

Re:
Teoreticky ano. A kdyz by nekdo nechtel, mohl bys se s nim soudit. Teoreticky ......
0/0
5.3.2004 8:08

Pája

Re:
Tak na to zapomeň
0/0
5.3.2004 9:29

______1

Re:
U slusnych firem takova zaruka plati uz ted.
0/0
5.3.2004 10:24

Petr V.

To sou kecy(
Jezis to sou keci s tema autama: Vyrobni cena VW Polo je 6.000 EU, o jakem stlaceni cen a kompenzovani jinde mluvite? Nebojte se, ze by automobilka dodavala nekam se ztratou! Koukam ze vyraz EU bude novou pakou pro vycurane. V CR dnes staci pred stadem vyslovit "je to z EU" nebo "podle EU" a vsichi se rozzari a krici. Huraaaa .....
0/0
5.3.2004 7:16

Patrik_

Re:
Nepovidejte, asi nejsem teda soucast stada ... Na EU sdilim nazor pana prezidenta Klause.
0/0
5.3.2004 7:45

Patrika

Re:
Abyste se z pana prezidenta nepo.ral!
0/0
5.3.2004 8:41

Sven

Re:
To s tema autama je pravda. Existuji ruzne ceny netto pro ruzne trhy i v EU. Napriklad jsou auta v Dansku bez dani velice levna protoze Dansko na netto cenu prihazuje cca 100% dan. Proto se napriklad tady ze Svedska jezdi do Danska pro novy auta. V Dansku se koupi u dovozce za netto cenu (bez Danskych dani a DPH) preveze se do Svedska at tady se zaplati Svedska DPH.Je to om moc levnejsi.
0/0
5.3.2004 8:49

Sketch

Re:
Jen mala korekce ta dan(+eko dan ci jak se to vsechno jmenuje)  v Dansku neni "jen" 100% , ale 180% slovy jedno sto osmdesat ;-))) Jen at se to nedovi Spidla
0/0
5.3.2004 9:07

Sven

Re:
Asi to tak bude. Ja sem si nebyl jist kolik %. Jenom jsem vedel ze tam maji prisernou prirazku na netto cenu. A tudiz tam automobilky dodavaji auta levne aby vubec neco prodaly.
0/0
5.3.2004 9:23

ČEZ

Hodinová mzda u nás a v Dánsku
U nás je průměrná hodinová mzda 3 EUR v Dánsku je to 24 EUR a Dánsko v průměrné hodinové mzdě vévodí EU, mě to celkem Překvapilo. Ale dále, pokud má někdo 8x na hodinu více než my, může si na autě dovolit platit 180 % daně, my na to nemáme :o( Tak tak nějak asi.
0/0
5.3.2004 9:31

Sven

Re:
Jo to je problem Danu ty obrovsky dane na auta. Vam ale nikdo nebrani abyste toho nevyuzil a nekoupil si tam novy auto za netto cenu a zaplatil DPH v Cechach.
0/0
5.3.2004 9:38

Krakonos CDN

Tak to je nadhera
a pokrok , to je neco prez 200 $US no a za ty prachy se moc nekoupi ani v Nemecku , no a kdyz vezmu do uvahy pomery v CZ , videl jsem prece i tlaceni Ceskych aut prez hranici aby usetrili na trochu levnejsim benzinu protoze se pak dojelo vo kousek dal , pekna vostuda a se tesim  az me to tu nekdo bude chtit vymlouvat .
0/0
5.3.2004 3:33

Palo

Re:
No auto pred hranci jsem jeste netlacil, ale dovedu si predstavit situaci, kdy bych to i udelal. Treba - je to z mirneho kopecku a staci zduchnout a o tn kousek to popojede samo - ale to jen v hoooodne dlouhe fronte, ktera je na hodne dlouho a posunuje se jen po kousku. Ale v tomto pripade nejde ani o usporu financni, ale spis o to, abych zbytecne nenechaval par hodin bezet motor (zbytecne zatezovani ziv. prostredi a kdyz to udela vice lidi tak se bude lepe dychat). A pokud bych mel v prubehu par hodin, co pet minut startovat, tak se to nemusi libit me baterii a autu. Jestli vy nejste z tech, co kdyz na nekoho cekaji, tak klidne na parkovisti cekaji par hodin s nastartovanym morotem kvuli klimatizaci, misto toho, aby se sli radeji projit.
0/0
5.3.2004 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.