Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen má potíže a musí šetřit

Na největší evropskou automobilku Volkswagen dopadly těžké časy. Firma varovala, že její zisky za první čtvrtletí budou bídné a oznámila snížení počtu zaměstnanců o 3,5 procenta. Cíl: ušetřit do konce roku 2005 na nákladech asi dvě miliardy eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Buran

Pche
Ať se raději naučí dělat pořádný auta. Pak budou míto co prodávat a nebudou mít problémy.
0/0
10.3.2004 14:46

Jarous

tady to mate=
For the first time in 25 years, the influential Consumer Reports magazine says the reliability of Detroit car and truck brands is now slightly better, on average, than European brands, Tuesday's Wall Street Journal reported.
Prestigious European brands Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Audi, Volvo, Mini and Jaguar all ranked below average for reliability in 2003, based on results from the magazine's annual subscriber survey, which this year got 675,000 responses.
For cars less than a year old, the average problem rate for European cars was 20 per 100 vehicles, compared with 18 problems per 100 for traditional U.S. brands, such as Buick, Saturn or Dodge. U.S. makers still significantly trail Japanese and Korean auto makers, though. Asian auto makers held steady at 12 problems per 100 in the latest survey.
The findings are part of the magazine's annual Auto Issue, which makes buying recommendations based on the survey results as well as its own months-long hands-on tests. The issue circulates to 5.4 million subscribers and an additional 300,000 newsstand buyers.
Consumer Reports is one of the most influential sources of consumer information on new vehicles in the U.S.
The magazine also noted that more vehicles are getting high marks for safety. The magazine said 21 sedans had "excellent" safety ratings, compared with just nine three years ago, while 11 SUV models got excellent ratings compared with two just three years earlier.
Wall Street Journal Staff Reporter Karen Lundegaard contributed to this report.
0/0
10.3.2004 3:43

Cizek

Evropska auta nejhorsi...
0/0
10.3.2004 2:47

czechmade

kupujte ceske zbozi , posilis ekonomiku
0/0
9.3.2004 17:33

ekolog

Re:
Zabij bobra, zachráníš strom!
0/0
9.3.2004 20:25

karoten

Re: Ne, zabij myslifce
Zachráníš život :o)
0/0
10.3.2004 11:45

Dan

Všem americkým sráčům
V EU se dělají ty nejlepší auta na světě, lidi co mají prachy a můžou si dovolit kvalitu a výkon jezdí v evropských vozech.
V USA běžně jezdí pracháč v BMW, Mercedesu, Porsche či Ferrari. V EU ho ale v Cadilacu či Lincolnu neuvidíš.
 
Jsme prostě nejlepší a to něco stojí!
0/0
9.3.2004 16:46

pavlas

Re:
ty jo ty komediante  
0/0
9.3.2004 18:46

moravak

Re: Cars
.....az na to ze nemas pravdu.V EU se delaji skatulky ktere nemaji kvalitu . V Americe se delaji SVU's ktere Amici miluji a evropane si nemohou dovolit. Proste mame zde v cesku chudobu.
0/0
10.3.2004 2:14

briza

Re:
Hmm, tak si nejake to americke "kvalitni" auto dobre prohledni zblizka a rozhledni se po interieru. Tolik krivych a neslicovanych ploch uvidis snad jen u korejcu. To, ze v Americe se prodavaji SUV (mimochodem kolik z nich je opravdu americkych a ne japonskych?) , ktere Americane miluji, ale Evropane nekupuji me neprekvapuje. SUV je ted v Americe proste moda. Sice s tim autem nikdy mimo silnici nevyjedou aby se nahodou neumazalo (vyrok jedne moji zname Americanky), ale mit SUV je proste in. Proti gustu zadny disputat. Ale osobne bych si ho nekoupil taky. Nejsem ropny sejk abych tu spotrebu uzivil.
0/0
10.3.2004 10:51

Hurník

Dieselový král
Ještě bych dodal, že se jedná o největšího světového výrobce dieslových osobních automobilů, který dodává agregáty i např. Fordu či Volvu.
0/0
9.3.2004 16:26

Dan

Špatné výsledky????
Článek je o koncernu VW, ne o značce VW, proč tady všichni melete jenom o VW???
Pod VW patří taky Škoda, Seat, Audi, Porsche, Lamborgini, Bugati a Bentley.
Např. Porsche vykazuje rekordní zisky.
Dále má VW podíl ve 2 Čínských automobilkách a jedná o koupi Alfy Romeo a Maserati.
Slušný výsledek na firmu, která začínala s auty pro dělníky a po WW2 byla nakolenou....
0/0
9.3.2004 16:15

Buran

Re:
Á páne je germanofil
0/0
10.3.2004 14:49

serz I.

...
Třeba je spasí Phaeton  a nebo třeba BORA II  za 3/4 mega  a nebo New New Beatle  za 1,5 mega .
0/0
9.3.2004 14:54

Kevinbb

VW
Presne tak, prilis drahy za to co nabizeji. Radeji bych bral skodovku, ale tady se bohuzel neprodava!
0/0
9.3.2004 14:13

Bolek

Kdyby byl levnější neměl by žádné potíže
lepší výbava v základních verzích by jim také prospěla a ne aby bylo vše za příplatek.Prodával by se zcela jistě více než doposud
0/0
9.3.2004 13:55

Cadillac

Kdyby..
Volkswagen delal poradny auta tak nebude mit problemy. Vzdyt jsou to sekacky na travu.
0/0
9.3.2004 13:55

Deutschland

Re:
Jasně Phaeton W12 biturbu, Audi S8, Porsche se 400 koní nebo Bugatka s 840 HP.
 
To všechno a mnoho dalších nese podpis VW ty "sekačko na trávu" ......
0/0
9.3.2004 16:32

aquila

Re:
to je fajn, ale je to predrazene ... a btw porsche nema nic s VW (mimo par spolocnych dizajnerskych veci)
0/0
10.3.2004 1:21

Atom

VW
No to snad ne, kdo by to řekl? Asi to bude tím úžasným novým Golfem a celkovou firemní nabubřelostí. Teď je bude zase válcovat Opel s novou a lacinější Astrou. Už se těším....
0/0
9.3.2004 13:34

honza

Re: souhlas
svezl jsem se novým Golfem a za tu cenu je to bída a pokud je to stejná platforma jako nová Octavie tak to bude propadák ...
0/0
9.3.2004 13:40

Vévoda

Re:
Jo, jo. Nova Astra se mi taky moc libi
0/0
9.3.2004 13:41

benny

Valcovat ?.....
pokud Opelu pujde valcovani tak jako v posledni dobe, tak brzo skonci a drazbe. Prodej opelu je ze vsech nemeckych automobilek nejvice postizen, nikdo jej nechce. Pokud VW porad vydelava (600 mil. Euro) i v dobe, kdy lidi auta nekupuji (za unor 2004 pokles nove prihlasenych novych aut v SRN o -4% proti unoru 2003), pak je VW za vodou, ne ?
0/0
9.3.2004 13:51

Drs

Re:
 
Svatá pravda. Viděl jsem nového Golfa a mám pocit, že va Fabii je vzadu víc místa a to je nižší třída. Cenová politika koncernu je dost hrozná. Měli by slevit a prodeje se jim vrátí.  
0/0
9.3.2004 13:53

hA

PRVNI
jSEM JEDNICKA
0/0
9.3.2004 13:03

Ten co o tom neco vi...

Re:
ses ubozak
0/0
9.3.2004 13:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.