Diskuze

Volkswagen má potíže a musí šetřit

Na největší evropskou automobilku Volkswagen dopadly těžké časy. Firma varovala, že její zisky za první čtvrtletí budou bídné a oznámila snížení počtu zaměstnanců o 3,5 procenta. Cíl: ušetřit do konce roku 2005 na nákladech asi dvě miliardy eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Buran

10. 3. 2004 14:46
Pche
Ať se raději naučí dělat pořádný auta. Pak budou míto co prodávat a nebudou mít problémy.
0 0
možnosti

Jarous

10. 3. 2004 3:43
tady to mate=
For the first time in 25 years, the influential Consumer Reports magazine says the reliability of Detroit car and truck brands is now slightly better, on average, than European brands, Tuesday's Wall Street Journal reported.
Prestigious European brands Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Audi, Volvo, Mini and Jaguar all ranked below average for reliability in 2003, based on results from the magazine's annual subscriber survey, which this year got 675,000 responses.
For cars less than a year old, the average problem rate for European cars was 20 per 100 vehicles, compared with 18 problems per 100 for traditional U.S. brands, such as Buick, Saturn or Dodge. U.S. makers still significantly trail Japanese and Korean auto makers, though. Asian auto makers held steady at 12 problems per 100 in the latest survey.
The findings are part of the magazine's annual Auto Issue, which makes buying recommendations based on the survey results as well as its own months-long hands-on tests. The issue circulates to 5.4 million subscribers and an additional 300,000 newsstand buyers.
Consumer Reports is one of the most influential sources of consumer information on new vehicles in the U.S.
The magazine also noted that more vehicles are getting high marks for safety. The magazine said 21 sedans had "excellent" safety ratings, compared with just nine three years ago, while 11 SUV models got excellent ratings compared with two just three years earlier.
Wall Street Journal Staff Reporter Karen Lundegaard contributed to this report.
0 0
možnosti

Cizek

10. 3. 2004 2:47
Evropska auta nejhorsi...
0 0
možnosti

czechmade

9. 3. 2004 17:33
kupujte ceske zbozi , posilis ekonomiku
0 0
možnosti

ekolog

9. 3. 2004 20:25
Re:
Zabij bobra, zachráníš strom!
0 0
možnosti

Dan

9. 3. 2004 16:46
Všem americkým sráčům
V EU se dělají ty nejlepší auta na světě, lidi co mají prachy a můžou si dovolit kvalitu a výkon jezdí v evropských vozech.
V USA běžně jezdí pracháč v BMW, Mercedesu, Porsche či Ferrari. V EU ho ale v Cadilacu či Lincolnu neuvidíš.
 
Jsme prostě nejlepší a to něco stojí!
0 0
možnosti

pavlas

9. 3. 2004 18:46
Re:
ty jo ty komediante  
0 0
možnosti

Hurník

9. 3. 2004 16:26
Dieselový král
Ještě bych dodal, že se jedná o největšího světového výrobce dieslových osobních automobilů, který dodává agregáty i např. Fordu či Volvu.
0 0
možnosti

Dan

9. 3. 2004 16:15
Špatné výsledky????
Článek je o koncernu VW, ne o značce VW, proč tady všichni melete jenom o VW???
Pod VW patří taky Škoda, Seat, Audi, Porsche, Lamborgini, Bugati a Bentley.
Např. Porsche vykazuje rekordní zisky.
Dále má VW podíl ve 2 Čínských automobilkách a jedná o koupi Alfy Romeo a Maserati.
Slušný výsledek na firmu, která začínala s auty pro dělníky a po WW2 byla nakolenou....
0 0
možnosti

Buran

10. 3. 2004 14:49
Re:
Á páne je germanofil
0 0
možnosti

serz I.

9. 3. 2004 14:54
...
Třeba je spasí Phaeton  a nebo třeba BORA II  za 3/4 mega  a nebo New New Beatle  za 1,5 mega .
0 0
možnosti

Kevinbb

9. 3. 2004 14:13
VW
Presne tak, prilis drahy za to co nabizeji. Radeji bych bral skodovku, ale tady se bohuzel neprodava!
0 0
možnosti

Bolek

9. 3. 2004 13:55
Kdyby byl levnější neměl by žádné potíže
lepší výbava v základních verzích by jim také prospěla a ne aby bylo vše za příplatek.Prodával by se zcela jistě více než doposud
0 0
možnosti