Diskuze

Továrny na Ústecku chystají velký nábor lidí

Nezaměstnaným v Ústeckém kraji by ve druhé polovině roku mohl pomoci připravovaný rozsáhlý nábor pracovníků do nových továren. Ty v současnosti rostou v průmyslových zónách některých měst. I přes obrovskou nezaměstnanost se ale mnohé z nich už začínají potýkat s problémy při hledání zaměstnanců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

drevak_patlak

10. 3. 2004 16:20
Omluva
Omlouvám se za dva příspěvky, ale po odeslání se systém tvářil, že tam můj příspěvek není, tak jsem ho napsal znovu.
0 0
možnosti

drevak_patlak

10. 3. 2004 15:14
Železnice na Ostravsku
Ostravsko sice nemá dálnici (zatím), ale má zase modernizovaný železniční koridor a na něj napojenou kvalitní železniční dopravu po celém kraji v hodinovém taktu (zhruba podobně to funguje např. ve Švýcarsku). I nádraží na Ostravsku už jsou většinou modernizována do kulturní podoby, s tím se zbytek ČR také nemůže rovnat (já jsem z Chomutova, v celém Ústecké kraji jsou na úrovni jen nádraží v Děčíně, Mostě a Lovosicích).
Z Ostravy se nyní dostanete vlakem srovnatelně rychle jako autem např. do Brna, Zlína, Olomouce, Přerova, Břeclavi, ze zahraničních např. do Bratislavy nebo Vídně. 4,5 hodiny do Prahy taky není pomalých, za dva roky by měl být dodělán i zbývající úsek koridoru mezi Českou Třebovou a Přerovem, jízdní doba do Prahy pak klesne na 3,5 hodiny (bez zastávky možná i pod 3 hodiny) a vlak bude rychlejší jak auto po dálnici.
0 0
možnosti

marta

10. 3. 2004 16:16
Re: pravda
Souhlasím. Navíc na co dálnici napojíte Ostravští? je potřebné napojení na Polsko, abychom mohli cestovat nejen po ČR, ale po celé Evropě. Občas do Ostravy jezdím a není to zase taková tragédie. Problematický je úsek Vysočina - Ostrava, ale znám horší.
0 0
možnosti

drevak_patlak

10. 3. 2004 15:12
Dálnice vers. železnice
Ostravsko sice nemá dálnici (zatím), ale má zase modernizovaný železniční koridor a na něj napojenou kvalitní železniční dopravu po celém kraji v hodinovém taktu (zhruba podobně to funguje např. ve Švýcarsku). I nádraží na Ostravsku už jsou většinou modernizována do kulturní podoby, s tím se zbytek ČR také nemůže rovnat (já jsem z Chomutova, v celém Ústecké kraji jsou na úrovni jen nádraží v Děčíně, Mostě a Lovosicích).
Z Ostravy se nyní dostanete vlakem srovnatelně rychle jako autem např. do Brna, Zlína, Olomouce, Přerova, Břeclavi, ze zahraničních např. do Bratislavy nebo Vídně. 4,5 hodiny do Prahy taky není pomalých, za dva roky by měl být dodělán i zbývající úsek koridoru mezi Českou Třebovou a Přerovem, jízdní doba do Prahy pak klesne na 3,5 hodiny (bez zastávky možná i pod 3 hodiny) a vlak bude rychlejší jak auto po dálnici.
0 0
možnosti

LA88

10. 3. 2004 14:23
Je to skvělé
že se otvírají nové fabriky v severních Čechách. Teď ještě kdy se dočkají nějaké investice 2 miliony lidí v Moravskoslezském kraji, který nemá dálnici, letiště na něj stát nechce převést a od státu nedostává ani tolik co mu odvádí? Možná po olympiádě v Praze? Anebo, prosím, Pražáci, kupte si u nás v Jeseníkách a Beskydech chaty, věřím, že potom se bleskově dočkáme i dlouhé roky slibovaných investic do infrastruktury.
0 0
možnosti

rudlanka

10. 3. 2004 14:45
Re:
Z Bratislavy do Žiliny bude dálnice otevřena do konce roku 2006. Tedy právě v době, kdy se rozjede automobilka firmy Hyundai. Dálnice z Lipníku do Ostravy bude otevřena asi v letech 2007- 2009(průběžně). Do té doby Ostravsko bude izolováno od ostatního světa.
0 0
možnosti