Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané zažalovali Microsoft o miliony

Společnost Microsoft pronásledují právníci. Poté, co v pondělí rozhodli experti Evropské unie, že praktiky společnosti porušily antimonopolní zákon a softwarové společnosti hrozí pokuta stovek milionů euro, podali na Microsoft hromadnou žalobu Američané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

melkor

jenom zavist
Vsichni jenom zavidej ze se Microsoftu dari !!!!!!!! tak to vidim ja. Kazda jina firma by delala stejny veci a nepovazovala by to za nake porusovani. Proste jenom zavist...
0/0
18.3.2004 15:48

KinkyLab

Co se to deje kolem Microsoftu?!
Vzdyt Microsoft zaluje skoro kazdej.. EU, USA, Japonsko a ja nevim kdo jeste, kazdy kvuli necemu jinemu.. Duvody EU chapu, ale nez pokutu bych mnohem radsi videl v operacnim systemu behem instalace moznost detailniho vyberu ktery jejich program chci nainstalovat a ktery ne. Na instalacnim cd by klidne mohl byt Windows Media Player i Internet Explorer defaultne vypnuty, ale musela by byt moznost volby, jestli si chci jejich software instalovat, nebo pozdeji z nejakeho jineho zdroje nainstalovat software konkurence. Vsem by to prospelo, ostatni firmy by mely stejne podminky az na ty financni a vydelal by na tom uplne kazdy uzivatel. Marna slava, media vse dokazi ovlivnit a hlavni sdelovaci prostredky  na internetu poradny audio-vizualni boom teprve ceka a tomu vsemu by sefoval Microsoft, potazmo americka administrativa. doufam, ze jsem paranoidni a nikdy k tomu nedojde.
0/0
16.3.2004 21:58

Bzum

no nevim, linux pro nadsence?
tak nevim... linux je jen pro nadsence? ted jsem doinstaloval linux -Fedora core 1, vseho vsudy slo o o nabootovat z cdcka a pak uz to jen odklikat.. (dobra dobra.. ja si navic jeste podle sveho delil disk.. nechci aby mi ho to formatlo :) zadny zasah jsem do toho vlastne neprovedl .. a nyni mam system, firewal (defaultni nastaveni) , nejakou tu hromadu programku o kerych nemam moc tuseni (jeste.. sak ja to zkouknu) open office -uznavam ze zacatku sjem mel divny pocit z toho ze ty ikonky jsou tudle v levo na liste a mely byt nahore :) ale podda se to... mno nepripada mi to tak desne... nevim ale todle by mohl zvladnout kazdy.
0/0
16.3.2004 20:37

nxt

Re:
problem gnu/linuxu jsou dva: 1. zatim mu chybi dostatecne mnozstvi firem poskytujicich uzivatelskou podporu. Zvlast pro velke firmy. Az se desktop gnu/linux dostane do rady velkych firem, do skol atd. Majorita uzivatelu ho prevezme za svuj: "tohle znam z prace, chci to mit doma" 2. je momentalne cilem negativni kampane, financne subvencovane MS, ktera se snazi ochranit sve zisky z prodeje proprietarniho (chraneneho) softwaru. Jejim cilem je odradit statni spravu a jine velke subjekty z prechodu na gnu/linux.
0/0
17.3.2004 15:13

Vašek

Bill
Microsoft moc nemusim, ale co je to za blbost zalovat nekoho ze prodava vyrobek za nejakou cenu. Jako zakaznikovi se mi to bud vyplati koupit, potom to za tu cenu koupim nebo nevyplati a nekoupim to, pripadne vyuziju nabidky konkurence. Ten LINUX zas takova slava neni, nekde v Berline nebo kde je nainstalovali na radnici a vracej se k MS, protoze co usetrili za W tak zaplatili nekolikrat v dalsich vydajich na Informacni system.
BTW, ty Wokna zas tak drahy nejsou tvorej nejakejch 15% ceny kompu u kteryho sedite
0/0
16.3.2004 20:24

Bzum

Re:
pocitas to iz officema nebo ne? :) to by me pak zajimalo co to mas za stroj :)
0/0
16.3.2004 20:38

JIpeej

ff
ALE NECHME TO TAK ....  JE TO FAKT .... Pekny den vsem
0/0
16.3.2004 16:22

Tom

Re:
Predpokladam, ze Oracle jako americka firma uplacet nesmi, pokud to neni v mistni kulture povazovano za obvykle a potom to musi byt se schvalenim vysokeho managementu. To same plati i pro Microsoft. Obe jsou to velke spolecnosti a nestoji o publicitu z obvineni z nekalych praktik. Ohrozuje to byznys u novych zakazniku - ti totiz budou volit konkurencni reseni, aby sami nebyli podezirani z toho, ze se nechali podmazat. Navic by se to tezce vysvetlovalo investorum na burze. O uplatcich v IT jsem sice slysel, ale ne v souvislosti s Microsoftem nebo Oraclem. Nerikam, ze se to zarucene nemohlo stat, ale bylo by to v rozporu s oficialni obchodni politikou.
0/0
16.3.2004 16:48

Bob

Re:
A o tom, jak Mikrosrot zaplatil nekolika nasim politikum pobyt v americe na jakesi "konferenci" (nejaka propagacni masaz) vcetne nekolika dni volna na plazich apod. ?
0/0
16.3.2004 22:16

JIpeej

...
SLO O CCA 500 PC
0/0
16.3.2004 16:21

JIpeej

microsoft a konkurence
Hele kamo.. ty myslis ze MS opravdu uplaci ? Haha v nasi firme .. cca 50PC se rozhodovalo o vyberu SW a rozhodovalo se mezi MS  a oracle... vyhral to oracle a vis proc ? Protoze cely management sel na mesicni dovolenou na Kubu a Oracle to platil .... MS nebude az takova svine jak se rika ....
0/0
16.3.2004 15:45

Tom

Re:
To by se prece Oraclu kvuli 50 databazovym licencim nevyplatilo. Bud slo o byznys jineho rozsahu, nebo jsou to s tou dovolenou na Kube kecy.
0/0
16.3.2004 16:04

briza

Re:
Me se to nezda i z jineho duvodu. Oracle je americka firma a kdyby se na ne proflaklo v USA ze davaji uplatky a jeste tak, ze nekomu plati pobyt na Kube byl by to pro ne docela prusvih mozna i trestne stihatelny. Nevim jak velka firma jste, ale pro vetsi firmy je Oracle nutnosti protoze pokud potrebujes provoz 24/7 tak nasadit M$ je nepovedeny vtip. No a nejaka mensi ceska firma by Oraclu za ty mozne problemy nestala.
0/0
16.3.2004 16:10

Andrew

Re:
Nevim jestli to Oracle udelal nebo ne, ale jeste do nedavna si AMERICKE firmy mohly davat uplatky do NAKLADU a to zcela legalne (samozrejme ne pod nazvem uplatek :-)
0/0
16.3.2004 22:54

Tom

Re:
Radio Jerevan ...
Do kdy to směly dělat? Když to směly dělat, proč to nesmělo být pod názvem úplatek? Dnes to nemohou dát do nákladů pod jiným názvem? Nešlo nakonec náhodou o německé, nizozemské a francouzské firmy?
0/0
17.3.2004 14:29

Mablung

.
Billova firma vždy porušovala zákony a bruslila na jejich hraně. Vždy, předtím než daný zákon porušili, si pečlivě spočítali, zda se jim to vyplatí. Tj. porušováním zákonů, likvidací konkurence a, nelze nepřiznat, velice kvalitními produkty  (Vokna jsou kvalitní systém, který padá  díky tomu, že musí být nastaven obecně na širokou škálu uživatelů a produktů a nejrůznější produkty mohou do systému zasahovat a nabourávat ho) a marketingem získala faktický monopol na OS a mnoho produktů s tím spojených. Jeden z důležitých znaků monopolu je cena. Je třeba si uvědomit, že když kupujete vokna, tak nekupujete jen holý systém. Kupujete media player, internetový prohlížeč, hry a všechny možné jiné programy, které jsou k win přidány. Tváří se sice, jako by byli zadarmo, ale jejich vývoj zadarmo rozhodně není. Přirovnání sice obvykle kulhají na obě nohy, ale pokud bych měl nějaké použít, představte si, že kupujete stůl a nemáte jinou možnost, kde ho koupit. Jenže výrobce Vám ke stolu "dá" židli, sadu propisek, šanonů, stojan na noviny, ... . Většinu z toho nepotřebujete, ale v ceně produktu se to samozřejmě projeví. Do ceny Windows jsou samozřejmě započítány i pokuty a mimosoudní vyrovnání za nejrůznější porušení zákona ...
p.s.Porovnání např. s autem je demagogické, neboť neexistuje jen jeden výrobce aut. (Apple je více méně nekompaktibilní s PC a LInux je alternativa pro nadšence).
p.p.s. Na těchto žalobách stejně bohužel nejvíce vydělají lidé, kterým žádná škoda nevznikla - američtí právníci ...
0/0
16.3.2004 15:42

tris

Re:
Nepopiram, ze Microsoft mnohokrat porusoval dobre mravy a parkrat za to byl odsouzen - duvod, proc ho nepouzivam. Proste nemam rad firmy, ktere se takto chovaji. Na druhou stranu porovnani s autem neni demagogicke. Nebot existuje pouze jeden vyrobce Skody, jeden vyrobce Mercedesu. A kazde z tech aut ma urcite vlastnosti, ktere to druhe nema. Pokud chcete byt 100% kompatibilni (byt 'in'), tak si koupit ewindows (sportak od Mercedesu). Pokud jste ochoten se dohodnout s okolim (nemate prachy na mercedes), tak muzete zkusit Linux/Apple. (tim nemyslim, ze Win jsou stejne kvalitni jako Mercedes). V kazdem pripade zalovat M$ za vysoke ceny JE blbost. Psaci stroj (tez alternativa) koupite i od nekoho jineho.
0/0
16.3.2004 15:51

JardaHorak

Re:
Boooze, to je lama... Kdyz kupuju wokna, tak nekupuju holy system? Nee, a co k nemu dostanu? Hry??? Myslite solitaire a hledani min??? Dalsi programy jako notepad, malovani a super extra editor WordPad??? IE a WMP??? A co antivirak, firewall? Zkuste zapojit holy Winy na net, za chvili je mate na hadry... :-/ Videl jste nejakou distribuci Linuxu??? Vetsinou 2-3 CD programu. Po nainstalovani mate kompletni system vcetne antiviru, firewallu, nekolika window manageru, office baliku, grafickeho programu, prekladace pro c/c++ atd. Muzete sednout a zacit pracovat. Podle Vaseho prirovnani dostanete kompletni vybaveni kancelare vcetne telefonu a faxu a sekretarky. P.S. To mate pravdu Apple je naprosto nekompaktibilni s PC. Linux alternativa pro nadsence??? No to si ani nezasluhuje komentar :-/
0/0
16.3.2004 16:33

Paja

Re:
Koukam z tady je to samy uzivatel Applu, kdyz o Applu nic nevite tak aspon vynechte komentare ze je s PC nekompatibilni, na Applu pracuji uz 7 rokem a nemenil bych za nic, mozna za Linux :-)
0/0
16.3.2004 17:18

JardaHorak

Re:
Apple je kompaktibilni s PC? Jestli ano, tak se omlouvam za matouci informace.
0/0
16.3.2004 19:04

Mablung

Re:
Nevím o tom, že bych si mohl program psaný pro Apple pustit na PC ...
0/0
17.3.2004 10:11

Ikodl

Re:
A nechtěls náhodou napsat na Woknech? (viz program psaný pro Apple pustit na PC....) Protože program pro Apple znamená pro OS, a nikoliv pro procesor Apple, ktery neznám, asi mám mezery, ale jinak např. System 7 lze installnout na PC!
0/0
18.3.2004 13:18

macho77

Re:
jenze problem je v tom, ze na "nekolik" win.mgru a jineho uzitecneho sw se Ti "bezny uzivatel" vykasle. Staci mu totiz ta znama XP plocha co vypada jak z teletubbies..
A kdyz uz nekdo chce kancelarske prostredi, tak si koupi MS Office, protoze StarOffice a OpenOffice by nikdy nevyladil tak aby s nim mohl rozume delat.
MS je proste firma, ktera oslovuje "bezne" uzivatele (tvori vetsinu trhu), kteri si system "nainstaluji" wizardem a rovnou surfuji, hraji a pisou maily. Kam by taky  MS prisel, kdyby si kazdy system "vyladil" a uz jenom upgradoval jednotlive programové balíčky. Takhle si pekne misto 98, koupi 2000, za dva roky XP a uz se zase tesi na novy "release" woknove řady, se kterym bude "jeste vice zabavy". ;-)))
0/0
16.3.2004 17:22

JardaHorak

Re:
Beznemu uzivateli je jedno, jestli bude delat na WinXP nebo na KDE v Linuxu. Je mu jedno, jestli bude delat na MS Office nebo v OpenOffice. Staci proste vysvetlit, ze po kliknuti na treti ikonku na plose seshora se otevre textovy editor, v kterem napise to co potrebuje a vytiskne, pripadne ulozi. Kdyz mu ikonku smazete, je v pr.. ve Win i v Linuxu. Nechapu co by mel ladit na OpenOffice? Nainstaluji se stejne jednoduse jako MS ve Win. Rozdil je v tom, ze MS Office si koupi za tezke prachy, OpenOffice zadara. Obycejny user napise bezny dokument v obou. Bezny uzivatel ani nepozna rozdil mezi IE nebo treba Mozillou. Proste napise adresu a klika po internetovych strankach. Bezny uzivatel si spusti film nebo mp3 ve Win i v Linuxu... A tak bych mohl pokracovat donekonecna. I Linux dneska dokaze nabidnout "klikacky", kdy system nainstalujete wizardem a pak jen surfujete, pisete maily. Pravda, her pod Lin neni tolik jako pod Winy... Co M$ dokazal je to, ze bezny uzivatel je pocitacove negramotny. Pak dokaze pripojit na net hole Winy a ani nevi, ze hrozi nejake nebezpeci viru a utoku. A Winy jsou konstruovany tak, ze obycejny uzivatel muze poslat cely system do kytek.Kdyby je aspon udelali "blbuvzdorne", kdyz uz se to snazi udelat user friendly :-/
0/0
16.3.2004 19:03

Milos Prudek

Linux je jen pro blondynky
macho, prijed k nam a vysvetli moji pritelkyni, ze se OpenOffice neda vyladit, aby se s nim dalo rozumne delat. Ona OpenOffice.org uz vic nez rok spokojene pouziva, a potrebuje nekoho kdo je macho, aby ji vysvetlil, ze ho vlastne nepouziva. Jeste ke vsemu pouziva OpenOffice.org na Linuxu. Ne, neni to programatorka a nema vyskoskolske vzdelani. Je to vizazistka, cili navrhuje zenam makeup, a v dobe kdy zacala pouzivat OpenOffice.org na Linuxu, tak byla blondynka, macho.
0/0
17.3.2004 10:23

Mablung

Re:
Holý systém bych stručně definoval jako soubor programů NUTNÝCH pro rozběhání a správu počítače. Internet Explorer, Media Player, Outlook Express, Microsoft Messenger a kupa dalších zbytečných prográmků ( firewall ve voknech také je, ale absolutně na pytel) tam nepatří. Tyto prográmky zvyšují cenu win. Zbytečně. Proto také je Microsoft tlačen, aby dělal lite verzi. Tyto prográmky přidávají čirým odhadem (nemám k dispozici žádný kvalifikovaný odhad) asi 300 Kč na ceně win (home version stojí 2 500 bez DPH ). Jestliže bych byl uživatel, který si je kupuje , nechtěl bych to platit zbytečně navíc (např. firmám nic jiného než koupě nezbývá). Balíky různého přidaného software či služeb mají ve standardním ekonomickém prostředí funkci snižování celkových nákladů, ale prostředí OS je rovné jako vývrtka.
K Linuxům. Nejde o to, co k němu dostanete. Co ho naposledy můj bratr zkoušel (Red Hut (nebo jak se to jmenuje)), rozhodně to nebylo nainstalovat a sednout si k tomu. Krom toho, já si rád na PC zahraju nějakou hru. Jdou tam všechny bez problémů?
0/0
17.3.2004 10:10

Villy

Ja bych to videl
jeste trochu jinak, totiz ze zavist neni jen nase mala cechackovska vlastnost, jak se obcas s chuti pise, ze to funguje i jinde, a ze vseobecne prijimana myslenka, ze Amici fandej bohatym a vazej si jich, bude asi taky jen mytus
0/0
16.3.2004 15:26

tris

No..
Pouzivam Linux, M$ produkty nenavidim, ale presto nechapu, jak nekdo muze nekoho zalovat za to, ze si od nej neco koupil. Copak ho nekdo nutil si to koupit???? Mam to, koupim si Skodovku za 800 000 a pak je pujdu zazalovat, protoze to na me bylo moc drahy....
0/0
16.3.2004 14:38

pepovaspajzka

Re:
Jo ta , zaloba je na miste. Pac ty si muzes jit bodnout s Linuxem, kdyz Ti treba Levi posle cenik sestav Lynx v XLS s makrama, tak mas po ptakach a ses odkazan si koupit MS produkt , pac alternativa neexistuje.
0/0
16.3.2004 15:02

tris

Re:
To je problem Levi, muzu to koupit od nekoho jinyho, ne?
0/0
16.3.2004 15:46

pepovaspajzka

Re:
Muzes si to koupit od nekoho jineho, ale pokud se snazis podnikat , tak mas utrum, pac budes muset odevzdavat vysledky v nejakem dohodnutem formatu a bude to na 99% procent format od MS. Sice Vas to zarazi, ale vzpomente pripad s Mironetem nebo kdo to byl, vzpouzel se MS a nabehli na nej SW policajti. Ja mam problem sehnat Notebook bez systemu. HP si to nedovoli. A vadi mi to.  MS zasahuje do sveta HW a to je spatne.
0/0
16.3.2004 16:25

yvetpsen

Re:
Naprosty souhlas. Take jsem neuspesne shanel notebook bez OS. No vlastne bez OS to nejde, protoze je to podle nasich zakonu ilegalni. Ale vsichni mi tam odmitli dat Linux, protoze Microsoft je nuti s podepisovat smlouvy, ze nebudou dodavat jiny system nez Wokna (a napriklad v prodejne HP mi to na rovinu rekli). Za odmenu potom na okna dostanou od MS nizsi cenu (za OEM verzi). Malokdo si dovoli smlouvu nepodepsat, protoze stale bohuzel vetsina zakazniku dava z pohodlnosti prednost Woknum, takze by na tom 'vzpurna' firma dost tratila - zvlaste kdyz vsichni kolem OEM ceny maji. Mironet odmitl tuto smlouvu podepsat a dodaval notebooky s nainstalovanym Linuxem (tedy legalne - se systemem), ale M$ se to samozrejme nelibilo, tak na nej postval ty SW policajty. Uz si to moc nepamatuju, ale mam dojem, ze docasne a bez dukazu zabavili Mironetu nejake vybaveni na prezkoumani a zpusobili slusne skody. Takze kdo si nadale mysli, ze zaloba na M$ je zcestna, je bud slepej nebo totalni hov*do. Samozrejme, ze nevim, jake presne podminky meli v zakaznici USA, ale drzim jim vsechny palce!!!
0/0
16.3.2004 17:44

tris

Re:
Opakuji: tohle je presne duvod, proc software od M$ nekupuji. Nedelejte to taky - bude vas to stat trosku vice usili. Ano, notebook mam taky s Win, ktere jsem nasledne smazal. Jenomze to je tim, ze je nas malo: lidi to proste porad kupuji. A opakuji: neni to duvod zalovat M$ za to, ze to prodava za vysokou cenu. Je to duvod pro odstraneni policajtu, ktery se k akci mironet snizili. Je to duvod nekupovat M$ produkty. Neni to duvod je zalovat za prodej za vysokou cenu.
0/0
16.3.2004 23:51

trabant

Re:
to je jako by jsi zazaloval bella za to, ze vynalez telefon, a neni poradna alternativa. tak si ho, nekupuj, buddy, q mas vystarano
0/0
16.3.2004 16:07

Silver

Re:
No v tebou naznacenem pripade by snad bylo na miste zalovat Levi za to, ze nedava moznost vyberu. Copak je veci Microsoftu, ze jine firmy nejsou ochotny pouzivat jiny soft a jine formaty. Sice jim to hraje do kapsy, ale to neni furt duvod k zalobe. Z poslednich udalosti je mi na bliti. MS ma svoje mouchy , ale to vetsina firem. Akorat u MS je to nejvic videt, protoze jsou nejvetsi a je jaksi IN na ne nadavat. Nechapu, proste, kdyz se mi nejaky produkt nelibi, tak ho nepouzivam. To je snad zakladni myslenka trhu ne. A pokud Vas k tomu nuti Vas zamestnavatel, zalujte jeho. Az Vas bude nutit pit mineralku jen od Mattoni, pujdete zalovat spolecnost Mattoni??
0/0
17.3.2004 8:55

vladino

Chybný odkaz
Proč odkaz "Více zde..." odkazuje na článek "Microsoft porušil zákon, bude platit" a ne na článek o detailech "americké" žaloby?
0/0
16.3.2004 14:35

MArtin

Parvda
Pravdou je že kdyby bylo více konkurence tak by  byl vývoj PC i software mnohem dál než je to teď.
ale to nic nemění na věci že nejde o nic jiného než o to jak si opravit hospodaření USA i evropy na úkor soukr. Fy která má ohromný kapitál. A důvody .. vždycky se najde nějaká kravina pro kterou lze zažalovat kohokoli.
Ps.. taky můžou zažalovat  škodovku aby zveřejnila plány aut aby si jiní výrobci mohli dodělat neoriginální díly  :-))
Spravedlnost je navždy v prdeli
 
0/0
16.3.2004 13:51

Náton

Re:
Neplácej čéče. Ani miliardy Mrkvosoftu by USA nevytrhly, a v Evropě jim pokutu ještě nedali. V USA je žalují soukromé osoby, které si předtím drahý produkt za tu cenu /tedy tržní/ koupily a teď z toho chtějí vytřískat chechtáky. Spíš mě překvapuje, že se MS mimosoudně vyrovnával. To může bej dobrej job, koupit si za tisíc dolarů wokna a Office balík, pak je žalovat a dostat desítku, možná padesátku na mimosoudním vyrovnání.
0/0
16.3.2004 13:59

MacLover

Re: více konkurence
Ono více konkurence JE, ale Microsoft se už od začátku počítačové revoluce v 80. letech drží kréda "ukradnout co jde a pak toho okradeného, který se s nimi soudí, v tichosti uplatit" (viz například spor s firmou Apple Computer o GUI (graphics user interface)). Jediné co proti tomu můžeme dělat, je prostě ty "jejich" produkty nepoužívat. Já sám už několik let ke své maximální spokojenosti používám Macintoshe a teď začínám s Linuxem :-) heslo "I will never go back to Windows!"
0/0
16.3.2004 14:58

yvetpsen

Re:
Jo, a nekdy minulej mesic si Microsoft nechal patentovat taky virtual desktop manager, coz je vec, ktera se v prostredich jako je KDE, GNOME a spol pouziva uz nejmin 10 let :( A taky si nedavno nechal patentovat mys s koleckem, pokud to kolecko muze scrollovat okno i horizontalne. Jejich oblibena hra je vzit si existujici standard (nejlepe nejaky public domain), trochu jej zmenit, aby implementace nefungovala dohromady s konkurencnimi produkty a pak to integrovat do Windows. Tim jasne zneuzivaji prevazujiciho rozsireni Windows. Priklady jsou napr. schvalne nekompatibilne rozsirena Java (Sun to tenkrat u soudu vyhral), nebo kodovani Win1252 misto standardniho ISO-LATIN-2 (tim pijou spouste lidi krev dodnes). Vsichni z vedeni M$ by se meli hezky postavit ke zdi... Spolecne s Darlem McBridem, na ktereho jsem skoro stejne alergickej jako na Gatese. Proste nemuzu ty jejich vyholeny drz*ky ani videt :(
0/0
16.3.2004 17:58

LAMA

blbosti
je dost zvlastni ze spousta lidi tvrdi ze Linux je lepsi, ale kupujou Windows... myslim ze nikdo je nenutil aby si koupili windows, mohli si preci zadara nainstalovat linux.. tak jakej monopol?
0/0
16.3.2004 13:48

reset

Re:
jsi jen lama ;)
0/0
16.3.2004 14:13

hey

MS je v kurzu
Koukam, ze je "In" ten, kdo se soudi s MS
0/0
16.3.2004 13:01

jardahorak

Re:
Firme M$ se vraci bumerang, ktery hodila. Soudila se a soudi s kdekym pro pitomosti, ted naopak musi zalobam celit...
0/0
16.3.2004 13:36

Tom

Re:
... a navíc má dost volných finančních prostředků a problém kam s nimi...
0/0
16.3.2004 13:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.