Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo chce dávky, bude muset pracovat

Od konce letošního léta bude nad nezaměstnanými, kteří jsou doma déle než rok, viset hrozba "nucených prací". Zákon o zaměstnanosti, který má mimo jiné omezit zneužívání sociálních dávek, prošel ve středu ve sněmovně do posledního kola hlasování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Na vsechno predpis a urad!
Dalsi pracicka po byrokraty. At zije a buji byrokracie!
0/0
1.4.2004 11:35

jita

Vše naruby
Cílem je zaměstnat opět více úředníků na evidenci, kontrolu a přidělování práce nezaměstnaným-zaměstnaným. Stačilo by snížit dávky na dva měsíce podpory za rok, jelikož dva měsíce je dostatečná doba na najítí si práce na obživu bez odmítání práce "pod úroveň". Po tutu dobu sám intenzivně musí člověk hledat a nenechat se odradit prvním neúspěchem, jelikož "pomoc" úřadu práce v hledání místa je v současné době absolutně nedostatečná, když nezaměstnaný přijde na úřad jednou za 14 dní, úřednice mu sdělí: ale pro Vás tady nic nemám, přijďte zase za 14 dní, a přitom tam má seznam požadavků na zaměstnance od firem. Jenom ta místase nelíbí.......Jsme moc sociální stát. Když někdo nedělá(pochopitelně kromě nemohoucích), ať spí třeba pod mostem.
0/0
31.3.2004 22:41

Tom

Re:
Božínku, to jsou zase kydy...
0/0
1.4.2004 0:33

Prubojny_kapitalista

dobrý nápad, ale..
Stát bude muset stejně platit obcím 6000 na každého "nezaměstnaně - zaměstnaného" a každému flákači, který přijde o dávky stejně platit byt a žrádlo, kde jsou ty úspory? Není jednoduší snížit podpory na 1000 kč, samozřejmě po vytvoření pracovních míst tím, že se podnikatelům sníží daně, zruší minimální daň i minimální mzda, zredukuje pracovní zákoník o nadměrného zvýhodňování zaměstnanců, které pak nejde ani vyhodit a zruší mračno úředníků? Do té doby ano, zaměstnat, třeba na stavbě dálnic, opravě silnic, úklidu obcí, lesů atd, ale bez zbytečného přerozdělování a podpory flákačů. Kdo nepracuje, ať hlady zdechne a táhne pod most!
0/0
31.3.2004 10:17

Nelis

Re:
A nechceš jet třeba na Ostravsko a Mostecko, najít tam pro všechny lidi bez práce nějaké zaměstnání sám ty jeden blbej chytrolíne  Ono to není tak jednoduché. Jsou lidi kteří by práci velice rádi , nejsou flákači a leze jim na mozek být tak dlouho doma. Ale netvrdím, že flákači mezi nimi nejsou...
0/0
31.3.2004 11:17

Pavel

Re:
Já jsem z Prahy, ale to co píše Nelis je pravda. Každý kdo nazývá všechny lidi bez práce jako flákače ,je skutečně veliký hňup. Možná,že má to štěstí momentálně pracovat za paníze(protože práce je spoustu,ale nemá ji kdo zaplatit) a zcela určitě by názor měl jiný kdyby práci nemohl sehnat. Pro všecny kdo hlásají,že za sociální podporu lze jim sloužit , toto zavání fašisticky nucenými pracemi. Ano ať pracuje kdo chce pracovat ,ale pak mu za tuto práci náleži odměna za práci a ne pouze podpora a i náležitá pracovní smlouva. Když toto stát nedokáže zajistit. Pak stát stojí za velký Ho. i když samozřejmne lze toto těžko nařídit zákonem. Pak ,ale neměl nařizovat za byt a stravu nucené práce.
0/0
31.3.2004 14:55

vaclav

Re:
Myslim, ze to ma spise urcity kladny psychologicky, dopad a nucene prace fasistickeho stylu bych v tom nehledal. Ono je totiz prokazano, ze clovek, ktery je dele nez rok nezamestnany, ztraci kontakty a sebeduveru. Pokud si praci nenajdou do roka, stavaji se tzv. dlouhodobe nezamestnanymi a cim dele, tim mensi nadeje, ze si praci najdou. Proto napr. vlada i v Australii zavedla pro dlouhodobe nezamestnane, ze si podporu musi po urcite dobe zacit alespon castecne odpracovat jakoukoliv praci. Lidem to vrati pravidelnejsi rezim (zadne vyspavani do obeda apod) a zacleni je to opet alespon trochu do spolecnosti a v neposlednim pripade delaji alespon neco uzitecneho. Toto rozhodnuti vlady zcela vyjimecne nepovazuji az za tak nestastne.
0/0
31.3.2004 19:44

Pavel

Re:
Ano možná, že máš pravdu, ale já si myslím, že to chce skutečně pravidelnou práci za mzdu a se smlouvou a ne takovou náhražku pár hodin různé práce a asi i nepravidelně a co když někdo dělá v oborech,které vyžadují neustálé vzdělávání i když je nezaměstnaný a začne dělat pomocné práce. Teď nemůže sehnat práci a pokud vypadne ze svého oburu tak asi tím spíš.
0/0
1.4.2004 0:00

huhu007

Re:
Ty daně, omezující předpisy a další úředníci jsou tu PRÁVĚ PROTO, že existují takoví prasečkáři, kteří si myslí, že nejlepším výdobytkem společnosti byl otrokářský řád - tedy hlavně když oni budou ti otrokáři, zatímco ostatní budou ti otroci.
Měl byste se odstěhovat na Novou Guineu nebo do Středoafrického císařství, tam možná ještě na něco takového narazíte. Možná tam zažijete i ekonomický zázrak vpravdě Klausovský ( )
Jó hochu, reciprocita je základem každého vztahu a bude-li se dít to, co říkáte, pak budete zřejmě první, kdo bude viset na lucerně ( )
Sakra, kdy už se ti prasečkáři konečně naučí slušným móresům...
0/0
31.3.2004 11:36

-dj-

Re:
Nejspíš až se takoví hňupi jako Vy naučí dělat.
0/0
31.3.2004 13:23

huhu007

Re:
...chtělo by to méně emocí...
...generalizovat v tom smyslu, že všichni nezaměstnaní jsou jenom příživníci a flákači - no to může udělat jenom veliký hňup...je to stejné, jako když řeknu, že všichni podnikatelé jsou zloději a prasečkáři...
... mimochodem - na lucerny se ve světových dějinách věšelo už několikrát... téměř vždy to bylo tehdy, když si prasečkáři mysleli, že si vzhledem ke svým prachům (většinou získaným kdovíjak) můžou všechno dovolit... ... třídní nenávist je totiž vždy oboustranná...a "socek" bude vždycky víc než zbohatlíků...
...ale logika není silnou stránkou většiny prasečkářů...
0/0
1.4.2004 13:11

Eldrb

Re:
Ty debile..napiš co jsi zač a kde pobýváš.
0/0
31.3.2004 13:53

huhu007

Re:
Fanda Vonásek, U pípy 979, Most
0/0
1.4.2004 13:01

huhu007

Re:
...a jsem ti k dispozici v hospodě na rohu od 7:00 ráno až do zavíračky...poznáš mě snadno: mám asi 2m20, 140 kg, obvod mé paže se rovná obvodu obou tvých stehen...
0/0
1.4.2004 13:14

Jorik72

Příklad - Zetor
Věřte tomu nebo ne, ale jeden z největších zaměstnavatelů na Moravě, kterého ještě nedávno vyprosťoval stát z totálních dluhů po americkém Jonh Deer dnes zaměstnává slováky. Vedení zetoru to však udělalo natolik kulantně, že vlastně nikdo nikoho postihnout nemůže. Najali si totiž firmu, která Zetoru prodává práci. Tato firma však zaměstnává výhradně slováky. Musím se proto ptát, co dělají marky obtloustlých úřednic na brněnském pracáku, když nejsou schopny na svoje pracovní tržiště dohlédnout a něčemu takovému zabránit?
0/0
30.3.2004 16:23

Honza

ODS, včera hůř než dnes
Je zajímavé, že takováto motivační opatření, která Škromach prosazuje, odmítá "pravicová" ODS.
0/0
28.3.2004 20:50

con.

Největší radost
mají určitě naši rómští spoluobčané cikanského původu,ti budou určitě stát frontu na práci,případně napadat  úřady práce,že nechtějí nezasloužené dávky.
0/0
26.3.2004 23:45

michal

tenhle stat zbankrotuje.
Urady prace jsou k nicemu...dnes stat dava podpory 3x.
1. na uradu prace,ktery ma domy, uredniky, teplo, udrzbare...atd...vam nic nenajde a jeste snizuje cenu prace. Preci ten kdo nekoho potrebuje, tak si poda inzerat ne????? dneska kdyz mame internet si muzete najit praci z domu, proc chodit na urad aby si urednice svami 1minutu povidala???? k nicemu.proc stat neudela vykony elektronicky trh prace?? bez podpor, jenom pro podporu trhu prace...chces praci, OK dej si inzerat zdarma na statni server...stalo by to asi promile nakladu na urady prace.
2. z uradu prace rovnou na obecni socku...dalsi obecni urednik, dalsi udrzbar, dalsi teplo, dalsi budova...Proc vsechny davky nevyplaci obec, ktera zna sve lidi?? zna sve bohate a chude, line a pracovite???? opilce a ty kdo se staraji o deti????
3. jeste ke vsemu Statni soc. podpora, stejna budova jako urad prace, vice uredniku, vice tepla, vice udrzbaru...na co????
takze to mame 3 okenka, 3 uredniky, 3 budovy...jedny penize. Zamysli se nekdy nekdo nad tim???
otazka dne ovsem zni: Co s desetitisici statnich uredniku, kteri jsou podle meho nazoru zbytecni???myslite ze by sehnaly praci??? ovsem to neni argument proti...ze mili populiste v parlamentni kavarne...
0/0
26.3.2004 17:31

Kendy

Re:
Vidíš to moc jednoduše. Dovedeš si představit nějakého sociála, který hledá něco na internetu. Haha. Myslím že dnes stále většina, zejména starších lidí neumí počítač ani pustit a normálně jsem zažil případ, kdy se báli šáhnout na myš. :-)
0/0
29.3.2004 10:51

Tom

Hmmm
Bláboly, demagogie, předsudky, absence logiky. Ach jo.
0/0
31.3.2004 20:25

Chytrakzhospody@seznam.cz

Nucené práce
No to bude velice zajímavé, až se nezaměstnaný setká s odsouzeným k veřejně prospěšným pracem na jednom plácku a společně budou pracovat pod dohledem "bachaře" . Nastálo by za to těm nezanměstnanej raději  důstojnou práci. Od čeho jsou "Úřady práce". Když nejsou schopny zajistit lidem práci. Nebude to tím, že jsme gastarbeitři ve vlastní zemi ?
0/0
26.3.2004 14:15

Alča

Re:
pracuju na úřadu práce a je to jinak než si myslíš. 2/3 lidí které mám na starosti mají jen ZŠ, a většinou jsou to i primitovové, kteří prostě jinou práci než u obce dělat nemůžou. A já tu jsem od toho abych jim poradila co všechno se sebou můžou dělat - když už ta práce není - navštěvovat nějaký rekv. kurz (platí ÚP), nebo si dokončit vzdělání, nebo jim poradím s vypracováním životopisu, dám tipy jak jednat při pohovorech ... to jsou taky důležité věci, nemyslíš? Ne každý to umí a ne každého to vůbec napadne (třeba vzít zlaté stránky a firmy si obvolat, případně jim poslat životopis). Pak je další sorta lidí kteří chtějí jen ty soc. dávky a neváhají se o ně "poprat". To je špatné, s tím by se mělo něco dělat. Sociálky mají dvojí metr, mám zkušenost že romové dostanou mnohem víc než bílý. Těm je kolikrát i blbý si pro tu dávku jít požádat, přestože mají evidentně nárok.
 
0/0
29.3.2004 16:17

jendaa

bude vojna
   tohle je nevolnictví,osbně se zapojí m do boje,poteče krev.to si budte jistí.
0/0
25.3.2004 15:32

Tož to bude :-))

Re:
0/0
29.3.2004 21:01

Tomcaj

Priima
Konecne - kdo nemaka, at neezere. Jen aby se zas nenasly nejake vyjimky. Nemyslim ted telesne postizene (napr.), to  je neco jineho.
0/0
25.3.2004 15:29

frazo

dsfasd
proste normalne budou delat praci za technicky sluzby a pak zamestnancum techn. sluzeb snizi platy protoze nebude prace, nebo budou zase propoustet a na uradech bude zase plno, takze takovy oddaleni problemu, aby se nereklo, ze ministri nic nedelaji-jenom fraska, to neni krok kupredu ale jenom se bude pomalu otacet o 360 stupnu dokola-skela prace skromachu!!!
0/0
25.3.2004 14:14

frazo

sssss
k tomu zakonu nemyslej to spatne, ale tam opravdu ten pes zakopanej nebude!!mozna ze ty megery na uradech by mohli mit lepsi pristup, musi se makat tak aby se neco vydelalo, ne jen tak na oko, jako za komunistu kdy v obuvi pracovalo 5prodavacek, kdyz tu samou praci by zvladly 3 prodavacky.
0/0
25.3.2004 14:04

Jiří

Bože,jak hluboko jsme klesli!!
Chvála demokratickému internetu ! Proma věc, tenhle internet.Kdejaký intelektuál si může beztrestně "vyzvracet játra" a vyjadřovat se demokraticky, hlavně však anonymně k věcem, kterým nerozumí.Odtud nadpis příspěvku.Snad, nedej Bože úroveˇˇnntéto diskuze není zrcadlem, nastaveným národu.Ostatně pokud by to ono pověstné zrcadlo bylo, pak platí : " Nenadávej na zrcadlo,máš-li křivou hubu ! Ted' k věci : ˇˇZelezná Lady Tatcherová podobný systém zavedla a po dvou létech klady výrazně převažovaly zápory. Ještě něco - peníze pro sociálně slabé neplatí stát, ten je jenom ( s patřičnou ztrátou) přerozděluje.To jsou peníze moje tvoje a všech kteří jsou výdělečně činní ( všimněte si, že nepíši pracují, aby se dostalo i na diskutéra, který je ( mimo jiné) i hudebním skladatelem. Až prorazí( vycházím z předpokladu,že je lepší muzikant , než myslitel), bude se hezky o milionové tantiemy dělit právě s tou částí nezaměstnaných, kteří nikdy nebudou chtít dělat cokoliv.Tolik názor,kdo takhle hluboko klesl- soudě podle diskuzní úrovně- atˇ "Držku tahá z bláta sám".Pěkný den.
0/0
25.3.2004 13:51

barbudo

Nějak tomu nerozumím.
To budou zaměstnanci obce, budou dostávat mzdu a obec ta za ně bude platit daně, sociální a zdravotní pojistné? Nádeníci budou procházet školením bezpečnosti a hygieny práce? Co když utrpí pracovní úraz či nemoc z povolání (či povalování)?
0/0
25.3.2004 13:46

ra-s-an

Re:
Tomu asi nerozumí víc lidí a asi rozumět nemá-vždyť to vymysleli hlavy studované
0/0
26.3.2004 23:01

Tommi

Najivní odborář
Náš ministr práce je bohužel najivka a těžko zapře socialistické myšlení. "Nucené" práce nejsou špatný nápad, ale snižovat jimi nezaměstnanost je blbost. Ekonomika potřebuje lidi, kteří budou vytvářet přidanou hodnotu a ne uklízeče, kteří budou zametat a hrabat trávničky ouřadům. Ti jsou mimochodem stejně jako nezaměstnaní na výdajové straně státního rozpočtu - akorát že jsou mnohem dražší a navíc často pracují blbě.
0/0
25.3.2004 13:17

Peet

občanům
chtějí pomoc z kapes daňových poplatníků, dostanou ji, ale ať pro ně něco udělají, třeba s koštětem v ruce!
0/0
25.3.2004 12:39

Marie

A co bude dělat Škromach s nepřizpůsobivými?!
Vzdyť žijí za naše a makat nebudou! Když jim sebere podporu, tak budou krást. To je řešení!! Stoupne kriminalita a vyvolá jenom nepokoje u právě tohoto nepřizpůsobivého obyvatelstva a že ho není málo!! Škromach se asi zbláznil!!!!
0/0
25.3.2004 11:25

pater__Havlasa

Re:
jsi chytra marie.  ne, to nemyslim, jako nadavku.  myslit ti to.
mas v sobe soucit a zdravou myslenkovost.  nevylejvas sem zadnej mindrak.  mluvis k veci.  rychle a vystizne.  tvuj sentiment hnevu je jasny, lec nepouzivas nadavek.
 
jsi vyspela, inteligentni.  klidne si od tebe necham vynadat.  myslim, ze podle tohodle na to mas pravo, pokus se mnou nesouhlasis.  verim, ze od tebe bych dostal argument a dockal se logiky.  narozdil o tehle tady zabednencu a stado buzen s rozvalenejma zadkama.
 
jeste mi rekni. jak muzes zit s chlapama, s tema pupkatejma stetinacema zradcu v tom ceskym krateru s takovouhle inteligenci?  vzdyt na denim poradku musis narazet na hlupaky a zabednence.  jak to vsechno prezijes?  a to, ze za vrazdu zensky v cesku soudci davaj 7 let a posledne, ten dobytek dostal jenom podminku -- jak to neses? 
asi jsi jeste ke vsemu silna baba.  a ted padnu.  jsi jeste k tomu k svetu???  aha??  to by byla pane vrazedna kombinace. 
to bysme si mohli nekdy vyject, co rikas?!  za prahu nekam, k berounce.  znam tam prima chajdu.  byla by si konecne s opravdovym gentlemenem.  co rikas?  neco bysme uvarili, pomalu, zadnej spech. votevreli lahvicku.  dali moji muziku, moje posledni album co ted delam na magnetak a jen tak se flakali.  cuceli do listi, na stromy a dali rec.  nejsem zadnej pedofil, takze bych te nak nevosahaval, chran buh!  nic co bys nechtela sama by se nestalo.  to ja zas slovo dodrzim.  a probrali bysme politiku a co jak dal.  co s zivotem.  a tak.  ma cenu mit dite nebo je lepsi ho prodat do asie a koupit za peniz vojety kolo? strasi v bushove mozku?  mohla by sis konecne sahnout na pravyho rytire kalicha.  to nezni spatne ne?
0/0
25.3.2004 11:42

frntík

Nebudu pracovat na podvodníky
Kdzž někdo pracuje sttát mu zabaví 70 prcocent příjmu a pak dá zakázku švédské socialistické firmě která pak zponzoruje politického přidělitele zakázky.
0/0
25.3.2004 11:05

Destroyer

Cikánské nepokoje
Tak, a je to tady. Cikáni vyjdou do ulic a budou demonstrovat. Tohle Škromach přehnal - chtít, aby cigoši makali, když jsou na sociálních dávkách.
To mi připomíná  jeden výrok z povídky  "Konec dluhu" od Šimka a Grossmana, kde otec komentuje pozvánku na Pracovní úřad slovy: "Na Pracovní úřad? Co bych tam dělal? Vždyť nepracuji! A děti bys posílal do školy!"
0/0
25.3.2004 10:39

pater__Havlasa

odpoved Dbroubekovi
Re: (Dbroubek 25.03.2004 7:04)
Skutečně by bylo zajímavé vědět co děláte v normální životě, jak se Vám daří, zda máte rodinu...asi vas zklamu.  zas tak zajmave to neni. 
jsem obycejnym clovekem jako vy.  ano, reknete si ale pater, oooo to musi byt zivot.  ale mam stejne potreby. pravda jsem na jine urovni, ale take sednu se salkem kafe ke stolu na balkone a kucharka mi uvari me oblibene chody.  pak kolem jedne odpoledne se prochazim sadem.  dam rec se zahradnikem, ktery mi sem dojizdej a opravdu se jim dilo dari.  mel jsem zprvu obavy, ze zahrada a rezidence je prilis velka, ale zahradnici staci a travniky jsou huste, ruzove zahony bujne, a vsechny stromy nesou.  mam tu vse, jako v raji.  tresne, hrusky, citrony i bambusovou dzungli, kterou miluji nadevse.
kolem 3 me sofer odveze do klubu.  chodim, z duvodu socialnich do privatniho klubu kde probiram obchodni situaci, politiku s ostatnimy kadry nasi doby.  zaplavu si, a po hre tenisu, si dam saunu.  kolem 5 je cas na presnidavku a praci.  jdu do kanclu a resim problemy dne a ridim muj kolosalni koncern.  o 6 potkavam jednu z mych dam k romanticke veceri.  jim z pravidla pri svickach, ale vinka piji jen symbolicky.  nekdy se zahodi cela lahev jarku neb si sotva cucnu.
vecery travim ruzne.  skladam pisne.  pisu knihy.  nekdy jsem navstiven bratrem Janem.  vim, budete se smat, a necekal bych jinou reakci. kdyz neandrtal videl ohen, taky mel strach.  i kdyz jsem pouze spiritualni pragmatik, urcite veci
0/0
25.3.2004 10:30

pater__Havlasa

davam pozor a nelelkuju, vy voslove, pak nic nevite a furt se musite ptat germanu
zacnu netradicne a to otazkou. ci je to chyba, ze je clovek nezamestnany?
uz vas slysim.  jejejej!  ty bejci hlasy tech prazskejch hejkalu urvanejch jak mutujou.  ruce dolu!  odpovim sam.
vsici jste mimo a dostavate zase kouli.  chyba patri predevsim statu.  stat a rezim je vynej. hradcany.  to je kdoz nese vinu za nezamestnanost.
dobra, pripoustim, ze jsou individual kteri pomoc pro nezamestnane vidi jako zdroj platu.  ale to jsou jen ti chytrejsi, kteri v sobe maj zdravej zivotni elan a hlavu k podnikani.  to jsou kapitalisti a opravdovi podnikatele.
 
ale kdyz se mluvi o 8% nezamestnanosti nemluvime o tunelarich, ale o kritickem selhani vlady, statu a celkoveho rezimu.
mluvime o socialnim krachu a rostouci divize mezi bohatymi a chudymi.  a za to nese vinu jenom hradcany a ti co volili do rukou grazlu. 
 
vy si tady vylejvate zase zlost.  vubec, vetsina z vas cechacku, vy prtaci nepotrebny, pouzivate tady diskuzi jako nakou lecitelnu na mindraky.  z vrazd se radujete a vysliznete ten vas nadrzenej rasismus a krvelacnost.  tady zase z vas vyhrezava zavist lidi kteri v tom umej slapat a nemusej, protoze to jsou hlavicky dumavy, se plouzit metrem sem tam do prace a sedet v nakym kanclu a cist idnes kdyz se nikdo nediva a lovit kde uz je Havlasa a kde uz zas pater neco uci.
 
jsou doma, na zahradce, pane a koukaj do blba a z vasich dani si kupujou hracky, knizky a snad i kytary aby nahrali albumy a tak.  a vy si tady lecite zavist, tu vasi ceskou trapnou prtackou zavist.  jste nechutny nulovnici.  ale chyba je na hradcanech.  a koukejte prestat tady slintat a zacit pracovat pro germany v tech vasich povynejch pracich, nezli bude pozde a dostanete bodlo a budete sedet doma o vode a chlebu. pak vas poslou do kamenolomu a ja vam pripomenu ten vas jed tady.
0/0
25.3.2004 10:10

Jamesp

Chudáčku
Tak dlouhej článek o ... jsem ještě neviděl. Asi si lečíš mindráky. Urážíš, k tématu nic, jen kydy. Zalez a drž ... Je mi líto všech ubožáků, který používají diskuse k podobným chorobným výplodům... Jam
0/0
25.3.2004 10:28

pater__Havlasa

Re:
mas hezky pokrokovy jmeno.  vidim, ze jdes s dobou.  dopredu, zpatky ni krok, co?
jamesi.  to te bude jiste germanska selma mit rada.
 
mimo to, ze tento lichokopytnik prazskej je jasnej zradce a kolaborant, jeden z tech EU nadrzencu, je take videt, ze je to hlupacek ubohej.
snad Hloupej Honza by mu sedlo vic.
podepisuje se James coz mu desne imponuje. asi videl ty bondovsky zblitky a vzhlid se na platne.  ale ubozak nevi, ale uz nevi variantu Jamese.  a proto, ze svy skopovy palice vytah zrudu Jam a mysli, ze to je snad naka anglicka verze Jamese.
to ze Jam je naprostej nesmysl a vymysl z jeho choryho mozku, mu nejak zivot uz nekomplikuje.  hlavne kdyz se muze verejne prejmenovat na neco min ceskyho.  zrejme se jmenuje Kuba a stydi se za svy jmeno. 
 
je to prostak, ktery slova anglicky neumi, ba ani cesky jak jeho prispevek holych fragmentu ukazal, a jeste se k tomu podepise.
 
tady je videt, pratele, ze cech je opravdu takovy jako jsem ho popsal v Pravde.  doufam, ze jste uz Pravdou zalistovali, nekteri z vas si dennik zakoupili v trafice.  jinac se zeptejte, ja vam poslu odkazy primo k mym clankum.
0/0
25.3.2004 10:39

Jamesp

Re:
Vidím, že jsi opravdu ubohej. Vůbec nechápu o co Ti jde - komplexáku.
0/0
26.3.2004 9:59

divítko

Re:
kdyz už tak opovrhujes cechackama, prtakama nepotrebnyma, a cechama vubec, proč se vubec do nejakych diskuzi zapojujes a pouzivas cestinu? Jdi se vycpat, chytroline, zase jeden co sezral moudrost sveta ...
0/0
25.3.2004 10:31

pater__Havlasa

Re:
vase otazka je prosakla zkrz nazkrz primitivismem az to neobdobnym.  nicmene odpovim, jaksi vsem.
jsem rytir kalicha.  tudiz jsem vlastenec.  jsem slovan.  a germanum jsem terezin, lidice, capka, fucika, a 400 tisic umucenejch cechu, 28 milionu rusu nezapomel.  havel se za me neomluvil ty germansky zrude.  havel me omluvou zradil.  hradcany me tunelaci a hozenim ceska, jako ohlodanou kost, germansky stvure zradili.
cech, ktery se prejmenovava na anglicky nesmysle, klofe pseudoanglicky fraze, a ti kteri nezvladnou ani to klofou germanismy jako 'je to O tom' jsou zradci.  megery pupkaty co delaj, ze nejsou cesi v ceskejch putykach a stydej se sami pred sebou bejt cechem, jsou zradci.  radiovy a televizni hlasatele, kteri klofou anglicky fraze, ctou zpravy z nakyho trapnyho halyvudu segmentech zprav z domova, a pak reknou Rejdiou Nord protoze neumej rict North, to jsou zradci.  hradcany, ktery pustili komance bez potrestani, to jsou zradci.  hradcany ktery zakazujou knihy jsou zradci.  justicni system kterej za vrazdu dava rocni podminku a za to, ze david pecha je komunistou mu chteli dat 8 let, jsou zradci.
 
se zradceme pohrdam.  opovrhuju temito lidma.  jsem rytir kalicha a mym hlavnim nepritelem je cesky zabednenstvi.  az tretim je german.  druhym je ceska blbost, kterou zrejme disponujete namiru i vy, kdyz  jste moje jasny psani nezvlad.
0/0
25.3.2004 10:49

Destroyer

Re:
No ano. Ty jsi čestný a chodíš s hrdě vstyčenou hlavou. To je snadné být hrdinou v cizí zemi (ekonomický emigrant), za cizí peníze (nechat se platit věřícími).
Až budeš schopen se opravdu hrdě postavit životní realitě, tak se ozvi. Do té doby si dál hraj daleko od bojiště na hrdinu.
0/0
25.3.2004 11:00

pater__Havlasa

Re:
chapu tvuj sentiment postaveny zejmena na zavisti, ale neni tomu tak.
jak jsem psal, pisi, a budu psat, bojuji v cesku.  ano, primo v tom ceskem krateru.  v praze s prazaky.  v putykach.  v soudnich sinich i!  produkuji umeni ktere o stavu v cesku jasne mluvi a popisuje.  jsem verejny heretik a reformator.  pisu na tema clanky do svetoznamych tisku a knihy.
co vic, boze muj, muze rytir kalicha delat?  kdybych mohl useknout jednu, dve hlavy, ver, ze bych nevahal, ale boj je s ceskym zabednenim. 
s lidma jako ty, kteri si davaj anglicke prezdivky a za slovanismus se stydi.
 
0/0
25.3.2004 11:09

Prenda

Re:
To je dobře.Koukám,že se naši politici vzhlédli v jejich slovenských protějšcích.Nemyslím si ,že tento zákon každému pomůže,ale určitě odfiltruje nějakou část práceštítivých lidí.Zase na druhou stranu je fakt,že zákon dá prostor pro další malé podvůdky (zdravotní důvody,k odmítnutí práce).       Bohužel znám ve svém okolí několik lidí,kteří mají regulované nájemné a se sociálkou,i když to není moc chechtáků,bez problémů vystačí.
--------------------------------------------------------------------------- ad Havlasa(určitě ne páter)
Vy jste vnitřně rozpolcený člověk.Ve Vašich příspěvcích je jasně vidět,že si protiřečíte.Nebudu se tady pouštět do recenze Vašich příspěvků,ale už jen to,že Vám uchází význam funkce "příspěvků" od čtenářů k výše uvedenému článku,mluví za vše.Není to sice jen Váš případ,ale rozumnému člověku je jasné,že příspěvky jsou od toho,aby vyjadřovali názor čtenáře na článek,který si předtím přečetl a ne k bezpáteřnému "brebentění" ve frázích,které ani nedávají smysl.          A nebo jinak.Jen si tu hrajete se slovy,píšete nesmysly a čekáte na vyjádření ostatních přispěvovatelů.V tom případě jste pro mě šašek.
0/0
25.3.2004 11:52

pater__Havlasa

Re:
hrajes treti literalni ligu a to vysoce poprumerne.  mas prachmizernou vyjadrivost a tok zvirecich reflexu mas nadmiru  zmatenej a klickovitej. 
typ bych, ze jsi asi takovej ten sliznej prazak co se vsade vlepi a vsakne jak vojetej volej z autaku kdyz ho slejvam do more.
0/0
25.3.2004 12:18

Prenda

Re:
Hehe od tebe to sedí!!
0/0
25.3.2004 12:44

Destroyer

Re:
Ale copak? Paměť neslouží a nebo se hlásíš ke státní příslušnosti dle toho, jak se ti to hodí? Nebo že by demence, na což ukazuje obsah tvých "sdělení"? Není to tak dávno, co jsi se tu chlubil, jak žiješ na jihozápadě evropy. Jak to máš kousek do Andory. A dnes se najednou cítíš být pražákem? A co tvá čeština? Co absence diakritiky? Mnohokrát jsi psal v duchu "tam u vás v čechách" apod. Tohle vypadá, že jsi chovanec ústavu pro duševně choré, na což tě tady šacuje kde kdo. Proto tě také tak tolerujeme.
0/0
25.3.2004 11:57

pater__Havlasa

Re:
omyl. NECHLUBIL jsem se.  proc bych se CHLUBIL.  chlubeni je vec ceskejch ztroskonatncu co si davaj americky jmena.
chtel jsem puvodne, to je uz let pane, do andory.  ale neslo tam, tam se clovek neuzivi.  a nikde jsem nerek, ze jsem tam bydlel.  ziju severnej a nikdy jsem to nerek.
a v praze jsem co by dup a casto.  nedavno jsem jezdil s Katapultem, jiste znas.  dobra kapela.  jsem prazak proto vim co je prazak za nestvuru.  k tomu mam ten postoj protoze bydlim daleko od prahy dneska  a muzu to videt, zatimco prazak se v bahne jenom brodi.
prislusnost si neberu jak chci.  mam jednu:  RYTIR KALICHA. JSEM SLOVAN.  tim to konci.  germansky sakali nesnesu a nic jim nehodlam zapomenout.  franky, sasy, normany, vsechny germansky kmeny jsou zrudy u mne, vrazedny zrudy.  ja jsem slovan.  cesko me nezajma jako takovy.  nesouhlasim s vladou. nesouhlasim s lidma.  s vetsinou jak zradcuje.  ale jsem SLOVAN a na SLOVANY jsem hrdej.  zejmena na Rusy a Jugoslavce, jediny slovansky kmeny ktery germanum nakopali a nikdy si pred nima nelehli na zem jak devka, jak cesko.
ale jsem cechem a tudiz me tunel hradcan, podvod revoluce, a sibenice bruselu vadi.  ostatne mam o tom vsem CDcko.  muzete jej zakoupit.
 
na tvy urazky kaslu. beru te jako ubozaka, kerej nez slizem nedokaze disponovat.  a tvoji toleranci si strc vis kam.  neptam se te o ni a nezajmas me.  v podstate odpovidam vsem jako vetsinou kdyz tvorim reakce k prispevkum.  pouzivam jen tvoji myslenku jako platformu mluvit o sobe, jelikoz verejnost to ode me zada.
0/0
25.3.2004 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.