Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manažeři ČSA budou jezdit v Audi

Šéf Českých aerolinií Jaroslav Tvrdík nebude výrazně strádat poté, co předminulou neděli poničil svou pět let starou služební limuzínu BMW. České aerolinie v nejbližší době nakoupí od dalšího německého výrobce luxusních aut Audi tři desítky služebních vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antiklub AAA

tušení
Rád bych byl špatným prorokem, ale mám nepříjemnou předtuchu, že kretén Tvrdík bude hrobařem ČSA .
0/0
30.3.2004 2:27

Zwerg

Jak asi Tvrdík uvažuje ?
Mno, nakupovat, obzvláště pokud se nákup "zatáhne" z cizí peněženky, je vždy příjemné a hlavně jednoduché. A když mi dá prodejce ještě nějakou tu "provizi" za mou osobní angažovanost – no to je pak přece život ještě příjemnější. A když se podnik dostane do srabu, tak přece vždy mohu rychle utéct. Důležitá je rychlost odchodu, ještě než to krachne. V tom je třeba být dynamický. No a strejda Špidla přece zase rychle najde něco někde jinde. Nejlepší jsou podniky, kde se hodně nakupuje.
0/0
29.3.2004 10:37

Michal Opat

dement Tvrdík
Dvořáková: oslovili jsme třináct PRODEJCÚ................................................................................................AUDI!!!
Skutečne nechápu proč nekoupí Octávie/Superby , které jsou více než konkurenceschopné a navíc by jako česká firma prokázali i minimální dávku sociální inteligence, tím že by podpořili domácího výrobce a dali práci lidem v ČR.
Bohužel podobně primitivní úvahy nejsou schopni ani v Errortelu, kde začali poslední dobou kupovat Fordy Focus namísto Octávií a Fabií 
0/0
29.3.2004 4:06

Mr_gogo

Je jednoduche
zabranit spekulacim a naopak. Staci zverejnit podminky vyberoveho rizeni a jeho vysledky. V pripade, ze nabidka Audi byla nejlepsi, neni duvod to tajit.
0/0
25.3.2004 16:59

Tom

Re: Takhle to asi
nepůjde, protože každá pořádná nabídka obsahuje formulaci typu "Tato nabídka obsahuje informace, které tvoří součást obchodního tajemství, nesmějí se poskytnout třetí osobě jiné než XXX a nesmějí být zpřístupněny pro jiné účely, než je vyhodnocení poptávkového řízení."
0/0
25.3.2004 19:06

cestujici

Tvrdik je hajzl
Porad to rikam, ze Tvrdik je hajzl.
Audi asi davai vetsi uplatky nez Skoda  
0/0
25.3.2004 16:22

Tom

Jestli tedy dobře rozumím
předpřispěvatelům, všichni shodně obviňují Danu Dvořákovou, že je lhářka.
0/0
25.3.2004 12:37

martinfx

Podívejme se na to z daňového hlediska
Vážení... akciová společnost s majoritním podílem státu. Do daňového základu lze odečíst max 900.000 Kč. Zhruba 10 vozidel A6 bude představovat asi 6 milionů ze zisku. (10 x 600.000). O rozdělení zisku ve společnosti rozhodují akcionáři - tedy stát. Stát je zde zastoupen Fondem Národního majetku. V ČSA je zaveden takzvaný německý model řízení za účasti Dozorčí rady. Suma sumárum. Kdo povolil čerpání zisku na nadstandardní vozový park ?  Nemusí náhodou ČSA šetřit ?  Nebyla důvodem výměny předešlého vedení špatná finanční situace podniku ? Vážený státe, jsi v těžkém minusu, nechápu, kam se řítíš.....
0/0
25.3.2004 12:31

Mr

jsou to cunata!!!
0/0
25.3.2004 11:17

Jaroslav Tvrdík

Mé jméno je Tvrdík
Děkuji panu Šloufovi touto cestou, že jsem se dostal do vysoké politiky a poté ač unaven tak k dobrému korýtku v ČSA. Cestou jsem zanechal několik tzv. "mrtvol", ale jinak bych nedosáhl svého. Nikdy jsem nic nedokončil, protože jsem brzy ze všeho a v pravou chvíli unaven. Letadlům a leteckému obchodu vůbec nerozumím,  ale to není pro mne podstatné. Až to zase všechno spackám, tak mi soudruzi najdou dalsí prostor k mojim pokusům. Vždyť je nás vojáků odborníků v civilním letectví víc než za socialismu a my se podržíme. Ředitel Úřadu civilního letectví, ředitel šetření leteckých nehod a další. Musíme si pohlídat ještě privatizaci letiště Ruzyně.Jednou větou - zničili jsme úspěšně vojenské letectví, tak civilní pro nás bude hračka. Ještě že jsou ti socani takoví natvrdlí, ale právě proto si s nimi rozumím.
0/0
25.3.2004 11:09

frntík

Vojcl v audi
Jen ať si chlapci užijí než se podnik rozfofruje.
0/0
25.3.2004 10:53

agent Doucha

Neuvěřitelné, ale zato stálé ,rozhazování ze státního
nepochopím proč by nemohli velemistři manažeři z ČSA jezdit automobily České výroby -Octávia, popřípadě Superb.Jsou minimálně srovnatelná s těmi ostatními ale to by nesměli ti manažeři mít svoje rypáky nenažrané až v oblacích-šmejdi zlodějský
0/0
25.3.2004 8:32

Al Bunda

Re:
MÁŠ PRAVDU   
0/0
29.3.2004 3:12

Kryštof

3 za cenu 1
Náklady na opravu 8 let starých vozů je značná,proto je lepší koupit auto, které je 3x dražší než nejdražší Octavia. V rodině jezdíme s auty 11 a 21 let. Nové jsme koupili před 21 lety. Tady jde jen o skromnost. Posuzování lidí podle toho v jakém jezdí autě je idiotismus.
0/0
25.3.2004 7:51

frntík

Re: Kyštof je moc chytrej
Musím říci že větší zloděje než jsou servisy audi jsem jeste nevidel.
0/0
25.3.2004 10:55

frntík

Re: Asi dají sponzorský dar
V dnešním zkorumpovaném českém státě je dost pravděpodobné že nekdo dostane od AUDI hodně peněz.
0/0
25.3.2004 10:58

Franta7

Ať jde ČSSD s Tvrdíkem do .......
Asi chtěji zruinovat i ještě fungující státní firmu
0/0
25.3.2004 7:28

Dan

na do drahá auta s nákladným servisem ?
Je smutné, že ve státní firmě se nejezdí s auty domácí výroby. Pan Tvrdík a spol. jsou de facto zaměstnanci státu a to, že si zvolili Audi a nikoliv domácího výrobce ( a lidí, dodívající díly ) znamená, že poškozují daňové poplatníky. Nicméně co lze očekávat od člověka, který vystudoval vojančinu v socializmu ?  Kazát vodu ? 
0/0
25.3.2004 6:02

Michal Opat

Re:
0/0
29.3.2004 3:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.