Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud poslal Kunovice do konkurzu

Jen pár hodin byli zaměstnanci Leteckých závodů Kunovice ve stávkové pohotovosti. Sotva ji ráno zahájili, poslal Krajský soud v Brně největšího tuzemského výrobce civilních letadel a větroňů do konkurzu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PRAGUE BED AND BREAKFAST

PRAGUE BED AND BREAKFAST
PRAGUE BED AND BREAKFAST - http://www.prague-bed-and-breakfast.com
0/0
2.4.2004 2:06

Džejár

Džejár
Všihni kradou jak straki. A normalni lidi maji jen takove male socijálki. Tak kdy už nam ty socijálki dají vjetší?
0/0
30.3.2004 20:23

JOE

Blanici
Takove vetrone (Blanik) se tam vyrabely.....Skoda  
0/0
30.3.2004 19:11

Zlý kukuč

Ilustrační foto
je jak je již v idnes dobrým zvykem, poněkud mimo mísu. To by se v archivu nenašla nějaká fotka L410 ?
0/0
30.3.2004 17:04

Romca

Re:
Nejvetsi sranda je, ze soucasnym majitelum to prodala sice spravkyne konkursni podstaty byvaleho LETu, ale s pozehnanim nejvetsiho veritele - Konsolidacni agentury. Bomba ale je, ze KoA to Moravanu prodala a pak se za tri tydny pripojila k navrhu na prohlaseni konkursu, ktery podala CSOB. Nicmene Soska a spol jsou zlodeji opravdu velkeho kalibru - zatim vsechny firmy ve kterych figurovali jsou vytunelovane a v konkursu nebo na nej cekaji.
0/0
30.3.2004 17:22

Jorik72

Jak příznačné
Mám takový pocit, že toto je již standartní zakončení působnosti věhlasných amerických firem v ČR. Kapitál, který zde byl před lety vítán a opěvován, je nyní proklínán. Předpokládám, že česká vláda projeví svůj vděk při výběrovém řízení na nová dopravní letadla pro ČSA. 
0/0
30.3.2004 15:41

CNR

AERO...
...by mělo Kunovice následovat....stejně se těď zacáluje za Boing, prodá se to Airbusu a za pět let je to tu znovu...
L159 stejně nikdo nechce, ani arabáši, tak proč uměle udržovat firmu při životě....To už by levněji vyšlo těm 2 tisícům lidí nebo kolik jich teď v Aeru je vyplácet nějakou rentu...
0/0
30.3.2004 15:15

Zlý kukuč

Re:
když jsem na IMAKS viděl YAK 130, pochopil jsem, proč L159 nemá šanci. Je totiž blbě vyspecifikovaná a mohou za to naši armádní vylízaní .okoti.V Čechách platí Havlíčkovo "Propast bezedná, jak držka armády" zcela beze zbytku. teď titíž magoři tvrdí, že potřebují An 70, pak to najednou mění na vrtulníky......Nedivím se pilotům, že z tohohle zeleného bordelu prchají
0/0
30.3.2004 17:01

Zlý kukuč

zly.kukuc@quick.cz
No a je po p.deli. Teď ještě Aero Vodochody a letecký průmysl v dříve průmyslových Čechách to má za sebou. Nějak mi není jasné co budeme vyvážet a kam.
0/0
30.3.2004 14:58

-dj-

Re:
mě jo, cigány do zbytku EU :-))
0/0
30.3.2004 15:09

barbudo

Re:
Letadlová výroba je na naše mladé, perspektivní, cizokrajně studované manažéry příliš složitá ... Můžeme vyvážet tak nanejvýš bílé maso (nebo jak navrhuje kolega - hnědé).
0/0
30.3.2004 15:28

J.R.

Chybí mi tu několik údajů......
Škoda, že v článku není uvedeno, které firmy stáhnou Letecké závody s sebou....Jaký vliv to bude mít na Moravan Otrokovice apod....
0/0
30.3.2004 14:52

mike

Re:
protoze Moravan Otrokovice je uz dva roky v konkursu. Stejne jako vetsina dalsich firem kde figuruje Libor Soska - Avan, Bavaria Zlin, Metall Kraft atd atd atd...
0/0
30.3.2004 17:18

Jirka6810

Tradiční bordel
v republice. Firma dluží ČSSZ dluží 90 milionů?
 
Jak je to možné, já když zapomenu zaplatit, tak mě otravujou. Ale tady na "příkaz vlády" prošlo vše?!?!?
0/0
30.3.2004 14:40

V1kt0r

 
Proc nejsou v konkurzu hutni kolosy, ktere CSSZ neplati take ... a asi maji mnohem mensi vyhlidky na perspektivni budoucnost, nez takovy Let...?
0/0
30.3.2004 14:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.