Diskuze

Češi se dočkají platebních karet na klíčích

Tak jako u aut, mobilů nebo oblečení touží lidé být módní a odlišní, tak i u platebních karet sázejí výrobci na nový design. Pod značkou Visa i Mastercard budou mít domácí banky brzy na výběr několik novinek, kterými mohou lákat nové klienty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

majkl

2. 4. 2004 21:16
platební karty
Platební karty jsou pěkná lumpárna, banky na tom nechutně vydělávají a když klientovi někdo kartu odcizí, banka se mu vysměje s tím, že si jí měl líp hlídat.
Zabezpečení karet proti zneužití - to by si hlavně příslušné instituce měly ohlídat.
0 0
možnosti

Marie

31. 3. 2004 18:00
To by ale někdo musel myslet!!
Takže aby bylo jasné - podnikatel si zaplatí terminál, zákazníkovi de facto i de jurre půjčí peníze a za to, že mu je půjčí, je potrestán 4%-5% srážkou banky, když mu po nejdříve 14 dnech na účet připíše zákazníkem zaplacené peníze. Zákazník je následně bankou potrestán za platbu kartou srážkou za použití karty. To je k platbám v obchodech.
Dále je přeci nemožné nosit sebou několik karet a pamatovat si ke každé PIN, proto bych navrhovala, aby i pošta přestala být monopolní a přestala konečně diskriminovat zákazníky, kteří chtějí platit jinou kartou, než kartou poštovní spořitelny!! Je to naprostá diskriminace těch, co nevlastní kartu poštovní spořitelny!!
A co se týká vzhledu? Vůbec mi nevadí hranatá karty, podstatné je, jestli s ní mohu zaplatit všude, jestli mi banka dovolí jít do mínusu, když zrovna čekám na peníze, které se někde na konci měsíce díky zpracování poplatků bance zdržely a když banky budou peníze převádět do 2 hodin od transakce a ne do tří dnů!! Také jsem již zjistila, že u ČS.spořitelny když vyberu z bankomatu, protože vedle v obchodě neberou master, tak tyto transakce proběhne až po celém týdnu!!
A co se týká čipů v těle, tak mám takový pocit, že pokud chce mít někdo dokonalý přehled o pohybu občanů, pak ho má nepřetržitým monitorováním mobilních operátorů a nepotřebuje k tomu čipy. Navíc i veterináři dnes mají problém s očipovanými pejsky, protože čip se stěhuje a není vždy k nalezení!! Nejsem blbec, ani dobytek, abych musela být čipované a předpokládám, že mám i nadále svobodu slova, projevu i pohybu. Začíná to zavánět policejním státem, kdy budeme od rána do večera pod nepřetržitou kontrolou a již jenom chybí nápad, umístit na karty nebo do čipů kamery, ktreré budou nepřetržitě snímat co děláte, s kým, proč a kde!!
Amerika se zbláznila a trpí stihomamem a my se zřejmě musíme po*rat, když se někdo v okolí upr*ne!!
0 0
možnosti

Radek B.

31. 3. 2004 18:33
Re:
0 0
možnosti

jirha

31. 3. 2004 14:26
kterej magor zase
napsal že nemohou mít čip? Nelze je vložit do bankomatu ale lze jej vložit do čipové čtečky, takže proč by nemohly mít čip?
0 0
možnosti

Marty

31. 3. 2004 14:22
Panecku!
To je naprosto bezvadnej napad! Ony sice banky jednim duchem hlasaji "Nedavejte kartu k dokladum", ale na druhe strane vyvinou kartu, kde je jmeno drzitele a je pripnutelna ke klicum. Pitomci! Navic pri cenach typu 500Kc/ rok + 1000KC za kazdou dalsi kartu je skutecne nesporna vyhoda mit nepouzitelnou zalozni kartu na klicich.
0 0
možnosti

Milan

31. 3. 2004 14:01
čipy
Už aby byly čipy pod kuži a nebude nikoho zajimat vzhled, Nikdo ji nikdy nezapomene, a pokud na ni budoui takove veci jako OP, ŘP atd bude to jen OK
0 0
možnosti

Leto Atreides

31. 3. 2004 16:12
Pod kůží?
Souhlasím, u krav se to dělá už přes dvacet let a jsou s tím jen nejlepší zkušenosti.
A jako prvního vola očipujeme tebe...
0 0
možnosti

Liel

31. 3. 2004 13:36
Karty
O vsech tech uzasnych vymyslech o tom, jak by mely vypadat nove karty si myslim sve. A to, ze je to blbost. Ziju v Dansku, kde je, jako jinde v Evrope, naprosto bezproblemove platit kreditni kartou jak vyssi, tak nizsi castky, a to od obchodniho domu, po kadernictvi. Ale jedno si myslim, ze je na nasich kartach dobre. Ano, jsou sice ruzne obrazkovane a vzorovane, coz v celku nikoho nezajima, protoze podstatne je s tim kramem zaplatit, nez jestli je na obrazku kocka, ci kytka, ale co se mi libi, je, ze ze zadni strany vasi kreditni karty, je vase fotografie pasoveho formatu, aby se zamezilo zneuzivani kreditnich karet.
0 0
možnosti

JanickaE

31. 3. 2004 13:09
K čemu?
Jen by mne zajímalo k čemu mi budou takovy ko..tiny jako jsou svíticí platebni karty  a nebo ve tvaru kočky . Větší hovdina už jsou snad jenom loga operátora
0 0
možnosti

jarin

31. 3. 2004 13:09
KONECNE!
No konecne neco poradnyho v nabidce bank! Bez toho uz nemuzu spat, a jsem cely nesvuj ze nemam takovou kartu.
Souhlas s tim, ze by se melo spis neco udelat s rychlosti transakce pripadne s pristupem bank k problematice ochrany karet pred neopravnenym pouzitim. Nam odmitla banka do terminalu zadat povinny pozadavek PIN, protoze se to pry nedela. Jen u nektereho typu karty.
0 0
možnosti

Pavel

31. 3. 2004 12:14
No jo, ale to...
by nesmely banky chtit tak strasne vydelavat. Kdyz budou chtit za terminal tak sileny prachy a jeste budou ukrajovat tem obchodum z jejich merze, tak se nikdo nesmi divit, ze se na kartu mimo velkych superobchodu nikdo netvari nijak strastne. Ono je dost silene chtit po podnikateli, aby si jednak zaplatil terminal, platitl si jeste telefonni linku a navic, aby daval bance procenta z prodeje. A ne maly. Takze az tohle nebude, pak budeme platit kartou i vycurani na verejnem WC.
0 0
možnosti

ahasvera@centrum.cz

31. 3. 2004 14:55
Re:
sorry, ale kdyby se to nevyplácelo, tak karty nebere nikdo. ne?
0 0
možnosti

rz

31. 3. 2004 10:45
Nezalezi na tvaru
Je mi v podstate uplne lhostejne, jakou podobu bude mit karta, kterou mi banka vyda za predpokladu, ze s ni zaplatim i noviny na stanku nebo parkovani v centru. Takze nase banky by se mely predevsim zamerit na masivni propagaci toho, aby se kartami platilo a ne, aby slouzily k vyberu hotovosti z bankomatu, aby byly prijimane bez problemu v podstate vsude a bez ohledu na castku, kterou chci uhradit, aby pripojeni terminalu bylo natolik rychle, ze se pri platbe nebudu muset obavat nadavek ostatnich klinetu cekajicich na to, az se platba overi, aby kdyz terminal nefunguje bylo k dispozici nahradni reseni v podobe manualniho snimace apod. Teprve pak mohou prichazet s tim, ze karta bude jakysi modni doplnek. Za situace, kdy v 8 z 10 pripadu musim bud pouzit bankomatu a platit hotove nebo holt si pozadovanou vec/sluzbu nekoupit mi takova aktivita prijde zcestna. Jenze ocekavat od nasich bank, ktere se chlubi tim, kolik karet vydaly a kolik penez diky nim bylo vybrano z bankomatu, ze pro skutecnou propagaci plateb kartami neco udelaji je asi bohuzel marne. Ono by to neco stalo a tak je lepsi se radeji zabyvat hloupostmi.
0 0
možnosti

Ondrej

31. 3. 2004 11:48
Re:
Mas pravdu. V Rakousku nemam problem kartou zaplatit i par Euro v jidelne na sjezdovce aniz bych zdrzoval. Karta projede pokladnou a cela transakce je rychlejsi nez prepocitam drobne a pokladni mi vrati zpet. Bohuzel u nas je na pokladnach kazda karetni transakce dobre na tri minuty. Takze pokud stojis ve fronte kde je pet lidi (zadna vyjimka) a jen dva z nich pojedou kartou, je to dobre na dvacet minut...
0 0
možnosti