ovlivňování mas médii
Od roku 2000 působím na realitním trhu. To co se dočítám v médiích různého typu je opravdu pěkná blamáž. Jelikož vlastním poměrně velkou realitní kancelář musím, bohužel konstatovat, že pokusy vytvářet cenové mapy se prostě nedaři.
Jde pouze ovlivňování mas médii na objednávku silných developerských společností.
Kolik si myslíte, že vydělává developer na výstavě bytových domů v Praze ? 10, 20 30 % ? Nebuďte najivní. Zisky realizovaných nových bytových domů se pohubují okolo 50 - 200%. Zdá se vám to nereálné. Zjistěte si ceny za které se dají tyto domy stavět (16000 -19000 Kč/m2) a za kolik se nabízejí .... ( jde o Prahu)
Myslíte si, že si takoví hráči nechají na trh pustit několik tisíc volný bytů, které by jistě deregulace způsobila ?
Jistě jste zaznamenali mohutnou reklamí kampaň Central Groupu a dalších. Proč ? Stagnace.
Před rokem se bytové projekty prodávaly samy. Ještě před tím než se začalo stavět. Nejvíce na tom vytěžila Skanska. Dnes ... mají developeři problémy. Praha není nafukovací. Ještě nějakou dobu to budou tahat hypotéky, ale ta doba taky brzy skončí.
Chcete-li mít skutečně informace o tom jaká je skutečná cena vašeho bytu k prodeji nebo pronájmu kontaktujte fundovanou realitní kancelář. Zjistěte za kolik ZREALIZOVALA prodej nebo pronájem bytu podobného tomu vašemu. Ceny za které se nemovitosti nabízejí neodpovídají cenám za co se nemovitosti skutečně prodávají.
My máme technologii sběru informací a další technologie, které mám dovolují ten LUXUS říkat lidem pravdu. Díky tomu všichni naši klienti, ať na straně nabídky či poptávky, jsou spokojeni s tím, že se obchod zrealizoval za reálnou cenu v poměrně krátkém čase.