Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé věší živnosti na hřebík

Když vláda loni pracovala na reformě státních financí, podnikatelé varovali, že nepřežijí. A letos podnikatelé skutečně začali věšet byznys na hřebík. Za první tři měsíce roku skončilo v Česku s podnikáním tolik lidí jako jindy téměř za rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bob

??
já teda nevím.. ale mají platit kolikpak ročně? 5000?? 8000????
Spočítali jste si někdy vy vaše výplatní pásky ?? Kolik vy jako zaměstnanci odvedete státu na daních???
Nebuďte směšní!
Já platím ročně na daních daleko více než 8000!!!
0/0
30.4.2004 12:15

Blanka Kubištová

Není divu
Ani se nedivím, že mnoho živnostníků končí.Vláda sklízí každoročně nestoudně velké peníze s kterými neumí vůbec hospodařit a podle toho to takto v naší republice vypadá.A bude hůř, protože se 10 mil. lidí nedokáže postavit proti 200 poslancům a pár lidem ve vládě, kteří mají vše na svědomí.Platilo a platí dodnes, že každý si může vyskakovat do výše svého postavení a platu.A jelikož je státní kasa vykradená, než do ní finance dojdou,viz každoroční deficit,někoho odřít musí. Takže pracovití budou po zásluze potrestáni. A to co vymyslel pan Škrombach,že budou živnostníci platit i nemocenskou,to je poslední kapka,jak provést likvidaci firem a malých podniků.A o to zřejmě jde,aby pak lidé nastoupili za pár korun pracovat k zahranič.firmám v CZ .Ti jsou zde proto,aby pro ně češi dělali nejraději"zdarma".Budem sloužit ve spalovnách odpadu pro EU,přes nás bude super transit na dál.východ.O tom nás přesvědčil šokující pořad na ČT 2 v pátek od 20.hod.Velké zahranič.firmy,prostitutky a vietnamce naše vláda nedožene,tak bude dřít živnostníky v cz.Ti jsou totiž poslední, z koho se dá jěště něco "vydřít".Ale jak je vidět, již není co.Proto končí jeden za druhým.Zřejmě si naše vláda neuvědomuje,že 60% zaměstnanců udržuje právě soukromý sektor.Až tito by se postavili na Václavské nám.,teprve by možná pochopili.Ale to zas tak rychle,jak  je vidět nehrozí,češi mají pevná záda a to je špatné.Proto má každý národ takovou vládu,jakou si zaslouží.
0/0
28.4.2004 17:50

Prorok

Re:
Máte naprostou pravdu. Jak jsem psal již dřív, vláda má zájem jen o ty podnikatele, kteří jsou napojeni na ně. Ty ostatní potřebuje zahnat do zaměstnání, aby je mohla pěkně podle svého pevného řádu pořádně zdanit a oškubat. Škromachova,Špidlijiče a Sobotkoviče bych nechal zastřelit už dávno. Ve slušné zemi, by je už  dávno zavřeli minimálně na 100 let za vlastizradu. Jediná šance je se přestěhovat, nebo spojit živnost s někým venku, kde jsou snesitelnější podmínky  a psát to na něj.  V Ugandě už je to dneska lepší než tady v tom Absurdistánu. Světovým finančním fondem jsem byli zařazeni mezi země, kterým hrozí finanční armagedon, ale Špidlijič se tváří jako by se nechumelilo, že všechno je v pořádku. V jakém je to pořádku, to se dozvíme, až je odsud vykopem a to bude teprve hrůza, to už je zcela jasný. Oni mají velký štěstí, že nejsme v Rumunsku. Tam by je postavili ke zdi.
0/0
29.4.2004 8:51

bullmann

Bohu i lidem nemilý daňový úředníku
Pomineme-li, že tuto diskusi vedete velmi pravděpodobně v pracovní době, na zařízení zaplaceném daňovými poplatníky a okrádáte svého zaměstnavatele o peníze tím, že děláte něco jiného než byste měl, dáváte svými příspěvky nejen špatné vysvědčení svému charakteru, ale i špatnou známku svému nadřízenému, který si Vás do práce vybral. Kdybyste čas, který jste zde promarnil, věnoval odhalování daňových úniků, možná byste byl brzy ředitelem finančního úřadu nebo dokonce náměstkem ministra a nemusel byste tak zuřivě závidět každému peníze nebo postavení. Nejste to Vy, dokonce ani daňoví úředníci obecně, a je to tak dobře, kdo určuje, co je daňový únik a co nikoliv. Je třeba se držet zákonů, kdo jich využije, není automaticky k zavržení. Ostatně, jste-li špatně placen (což je dobře, pro vlast, daňový pořádek a jiné ideály se má pracovat zadarmo) a umíte-li něco jiného než závidět a vzdychat po časech, kdy nám velely živé mrtvioly kolektivistického , zvláštního ražení, seberte se a živte se sám. Pak nebudete muset na nikoho nadávat (poslanci, vláda, hlavouni atd.), nikomu závidět a budete určitě šťastnější.
0/0
28.4.2004 14:07

Daňový úředník

Hm
Jen tak na okraj, minimální daň pro živnostníky považuji za šaškárnu vládní koalice, která nic z hlediska příjmů neřeší, a ublíží jen těm živnostníkům co jsou opravdu na hraně přežití. Ty co skutečně na daních podvádějí ty nepoloží aani jim nezdaní všechny zatajené příjmy. Je na nás, abychom ty příjmy odhalili, ale je nás opravdu málo a nestíháme. Když tady budu volat po zvýšení našich počtů, tak to zase slíznu..
0/0
28.4.2004 13:43

nemo

Re:
Já si myslím, že máš pravdu. Jenom když pravidla hry budou jednodušší tak se zvyšovat počty nebudou muset.
0/0
28.4.2004 13:54

Kajetan11

Re:
Tak ted jste vyjimecne napsal pravdu. Ale stejne jako kolega nemo musim prohlasit, ze zjednodusenim danoveho systemu by te vyresil nejen pocetni deficit, ale i ten Vas tolikrat zminovany a vykrikovany nizky plat.
Presto si nedovolim poznamku: V soukromem sektoru zavisi vyse platu jen a jen na schpnostech. Ja osobne nemam nejvyssi plat, ale pripocitavam to tomu, ze nejsem ve svem oboru spicka. Tak se snazim, abych byl.
Kdybyste byl opravdu tak dobry, jak tvrdite, tak byste se urcite neztratil a asi ani nemel duvod si stezovat. Co Vam brani? 
0/0
28.4.2004 14:03

KRISHOT

Pověsil jsem živnost na hřebík a šel jsem dělat na finančák. Sice menší peníze, ale zase bez starostí, pevná pracovní doba, mám více času na své děti a rodinu.
0/0
28.4.2004 13:26

flákl

Proroku Proroku
I každé méně nadané dítě ví, že podnikání v kapitalismu slouží k tvorbě zisku. A že zisk je tím větší, čím nižší jsou náklady. Proto budou pro kapitalisty a podnikatele zaměstnanci vždy jen obtížný hmyz. Je nezajímá vyrábět ve velkém auta nižší třídy pro všechny, stavět dostupné byty pro všechny, oni všechny suroviny, všechnu pracovní sílu co ty suroviny přetváří chtějí spotřebovat jen a jen sami pro sebe, vydělávat, stavět si vily s bazény, kupovat drahá auta. A ostatní co to pro ně vyrábí jsou jen obtížný hmyz, který potřebuje jen nažrat jak dobytek aby mohl zase pracovat. A ještě tito "podnikatelé" mají tu drzost radit všem kolem makej a budeš se mít taky dobře - vrchol stupidity. A to jejich "makání" neznamená nic jiného než jak koupit levně pracovní sílu a draho prodat produkt, který vyrobí a inkasovat zisk. To je celá tato cházka. Co by žrali, kdyby na ně nikdo nemakal? Jakým právem si dovolí brát 50x tolik, než sami vyrobí? Co se nám to snaží namluvit, že jejich 2 telefonáty a jedno lejstro má větší hodnotu než práce 100 kopáčů? To oni deformovali výrobní proces, to oni budou jednou na pranýři až lidi prohlídnou. Nebýt daní tak současný sociální smír nemá šanci ani týden, do týdne by se na ně hladové davy vrhly a rozcupovali je jak štěnice - a oni ještě budou vyskakovat proti daním, oni ještě nemají dost!!!
0/0
28.4.2004 13:18

Daňový soumar

Re:
Jsi zářným důkazem toho, že učit marxistu-leninistu číst a psát je hrdelní zločin...
0/0
28.4.2004 13:21

Honza

Re:
Fakt je to tak snadné? Tak proč to neděláš taky.....závistivá kryso
0/0
28.4.2004 13:33

Kajetan11

Re:
Panacek asi nebyl nikde za hranicemi...v zemi, kde vzdycky byla tzv. deformace. Tady si udajne 40 let lidi vladli sami (skutecnost byla trochu jina, ale Ti hnusni podnikatele tu fakt nebyli) a vysledek je do oci bijici.
A ta neprima umera mezi ziskem a naklady je taky trosku mimo.
Zisk je tvoren predevsim obratem...pohybem. Neni podnikani koupit jednu vec za milion a prodat za dva.
Podnikani je dnes a denne "kupovat" za 100 a prodavat za 101 a udelat to aspon milionkrat za rok a pristi rok zase a zase a zase a to vse tak, aby za vami lidi radi chodili. Tot podnikani v oboru nakupu a prodeje. Pak tady mame taky sluzby. Naucim se delat (vyrabet, nebo opravovat) neco, o co lidi stoji a delam toho co nejvic. Ne jeden vyrobek, napakovat se a skoncit. Tak to delaj levicacky zdeformovany pseudopodnikatele. Ale vyrabet, opravovat, nabizet casto za malo nez mene casto za hodne. To je podnikani.
0/0
28.4.2004 13:34

nemo

Re:
To možná ví každé dítě, ale už fůra dospělích asi neví ,že podnikat neznamená okrádat, ale snažit se sám pracovat !!!
0/0
28.4.2004 13:45

nemo

Re:
oprava "dospělých"
0/0
28.4.2004 13:48

Prorok

Re:
 A co Ti vadí ? Podnikatelé ? Proč nepodnikáš taky, aby sis mohl kupovat drahá auta a stavět bazény. Proč jsi zaměstnanec ? Protože nic neumíš ? Protože jsi debil ? Lenoch ? Nebo proč ? Nikdo ti nebrání podnikat, pusť se do toho a bojuj s hlupáky jako jsi Ty sám. Uvidíš, co znamená podnikat ty osle .
 
0/0
28.4.2004 14:07

flákl

Re:
Ty prosťáčku, když budou všichni podnikat tak kdo bude vyrábět? Kdo ti vyveze žumpu, kdo ti upeče chleba, kdo ti postaví barák? Podnikatel, který ty lidi vykořisťuje? Leda PRD. Abys sis utrhl z výrobního procesu víc než ten druhý tak to vůbec není o tom jak kdo maká, ale kdo pracuje na úkor koho!
0/0
28.4.2004 14:33

Prorok

Re:
Ty buď nevíš o čem mluvíš, nebo máš rudý zápal mozkových blan. Spousta podnikatelů přece peče chleba, vyváží žumpy, staví baráky. A je úplně jedno jestli na to mají lidi, nebo to dělají sami. Ale už vím, proč nepodnikáš, Ty na to totiž nemáš, radši ležíš u televize nebo lemtáš pivo a každej kdo po Tobě chce abys něco dělal Ti leze na nervy . Ty seš jeden z těch, kteří potřebují socialisticko-komunistický režim, který z Tebe udělá debila, který nic neví a nic nechce, zavře Ti hubu  chlebem a pivem za 5 korun a nikomu nedovolí, aby měl něco víc než Ty. Jedním slovem lůza.
0/0
28.4.2004 14:59

bullmann

Re:
Žumpu mi vyveze Tvůj psychoanalytik, má v tom praxi a ví kam s tím.
0/0
28.4.2004 15:09

DedecekHribecek

Re:
      A pověz mi soudruhu Lenine kdyže tu revoluci spustíme ať už konečne máme ty bazény Rolls Royce misto tech kapitalistů.
0/0
28.4.2004 14:10

miki

spousta lidi mela zivnostnak a vedle toho beznou praci
nikdo neudelal rozbor, kolik z tech zivnostniku je skutecnych zivnostniku, a kolik je lidi, co maji zivnostnak hlavne kvuli tomu, aby si mohli pro sebe levneji nakupovat v Makru - pro tyhle je ted nejlepsi zivnostnak zrusit, protoze nechteji platit mesicni poplatky s tim spojene.
tyhle informace by mel prece financni urad videt, pokud si srovnaji jake kdo dava danove priznani, a taky se podivat, jake obraty meli ti, co zivnostnak zrusili - pokud ho zrusi nekdo, kdo vykaze rocni prijem 20 000 korun, tak to asi skutecne neni neco, co by ohrozilo ekonomiku, a tenhle clovek na urad prace nepujde, protoze ma velice pravdepodobne prijem z bezneho zamestnani .
Ovsem daleko jednodussi je vykrikovat populisticka hesla, nez se skutecne zanorit do databazi a overit si, jaci lidi to rusi, a proc.
0/0
28.4.2004 12:08

Gommon

Re:
je tomu tak, spousta lidí se jen přiživovala na výhodách a nevykazovali žádný zisk
0/0
28.4.2004 12:12

Prorok

Re:
A proč Vám to tak vadí ? To nikoho neohrožuje,není to trestný čin, tak proč ne ? Pproč bych se v tržním hospodářství nemohl chovat tak, jak je to pro mě ekonomicky výhodné ? Mně osobně to vůbec nevadí a divím se že Vám nevadí, že stát prošustruje miliardy z našich peněz, ale když někdo ušetří pár korun to můžete závistí puknout co ?
0/0
28.4.2004 12:21

Kajetan11

Re:
Amen.
0/0
28.4.2004 12:22

miki

Re:
me to nevadi ze si lidi nakupuji v Makru, jen mi vadi titulky typu "tisice zivnostniku zkrachovalo", protoze to zrejme neni pravda - jinak by skutecne vsichni uz bvyli na uradu prace. Jen vratili list,  ale o praci, ktera je zivi  tim neprisli.
Vadi mi neobjektivni informace, zkreslovani, coz uplne bezne delaji politici, na to uz jsme is zvykli, ale u novinaru, kteri by meli prinaset objektivni informace  mi to teda vadi o trochu vic.
0/0
28.4.2004 15:20

pavel

Co vy na to
Zavedení institutu minimální daně považuje Jaromír Drábek za diskriminaci skupiny obyvatelstva dle způsobu obživy. "Trvám na tomto označení, minimální daň nemá v civilizovaných zemích obdoby," říká J. Drábek. "Minimální daň absolutně nerespektuje specifika jednotlivých oborů a regionů, jde o plošný zásah, který musí nutně vést ke zvýšení nezaměstnanosti. Drobní živnostníci jsou již dnes na pokraji svých existenčních možností, minimální daň je donutí ukončit živnost a přihlásit se na úřadu práce," dodává Drábek. Alternativou tohoto řešení by podle něj mohla být tzv. paušální daň, jejíž výše je určena právě podle obvyklých zisků v jednotlivých oborech a určuje ji finanční úřad v příslušné oblasti. "Zavedení minimální daně je náhražkou za to, že stát nedokáže vybírat daně. Místo postihování nepoctivých zavede plošnou dávku pro všechny, včetně sociálně nejslabších. Musím říci, že i ČMKOS, která podporuje zavedení minimální daně, dokázala, že jí jde pouze o čistě účelovou politiku, nikoli hájení práv nejslabších skupin obyvatelstva."
Dr. Ing. Jaromír Drábek Prezident HK ČR
0/0
28.4.2004 11:40

bullmann

Dańový úředník se odhalil
Tato diskuse mi skutečně přinesla radost. Náš závistivý "daňový úředník" nám konečně sdělil, do které líhně patří. Diagnóza je jasná: zanícený marxismus stalinského typu s vysokou telplotou způsobovanou jakoukoliv dávkou liberalismu. Není hanba, že může psát, co mu Engels na jazyk přinese, le je nahba, že má v rukou moc stíhat "třídního nepřítele" na zemi, ve vzduchu i ve vodě a projde mu ještě ta drzost, že chce zvýšit plat. V době, na kterou tak rád vzpomíná a jejíž návrat si přeje, by si za celoživotní úspory koupil Š 105, a to by musel zapojit i své příjmy ze spolupráce s ... .
0/0
28.4.2004 11:20

pavel

Re: Ačkoliv
s toto vládou absolutně nesouhlasím,souhlasím v jednom-nevyplacení 13. a 14. platů a pokus o snížení stavu úředníků.To vše na základě dlouhodobých myšlenkových toků Daňového úředníka
0/0
28.4.2004 11:44

Daňový úředník

Re:
No hlavně že Vaše myšlenkové toky jsou blízko genialitě. Jinak samozřejmě chápu vaši neochotu přiznat, že stát úředníky potřebuje, a že pokud se od nich má očekávat opravdu kvalitní práce, nelze jim za to platit podprůměrné a v lepším případě průměrné platy. Chápu, že je podle Vás úředníků moc, a že na ně nechcete dát ani korunu. Pokud jste ovšem hlasoval pro vstup do EU, pak tam mají stejně velké země jako my úředníků dvakrát více..
0/0
28.4.2004 12:20

kouč

Re: ??
Za genia se opravdu nepovažuji.Stát rozhodně neplatí své úředníky podprůměrně.Pokud se vám zdá váš plat malý,máte možnost kdykoliv ze státní správy odejít a živit se třeba jako podvodník/ve vašem pojetí živnostník/.To,že EU má úředníků 2x více jen podporuje to,že EU je silně byrokratická a tato výmluva je hodně přitažená za vlasy.Ale zde není diskuse o počtu a platech úředníků.Na vás mne vadí to,že po příkladu vlády považujete všechny živnostníky za zloděje a podvodníky a státní úředníci jsou ti jediní poctiví/o čem svědčí korupce na úřadech/.Ale to,že všichni úředníci jsou zkorumpovaní narozdíl od vašeho hodnocení živnostníků netvrdím a nebudu tvrdit,protože to určitě není pravda
0/0
28.4.2004 12:58

kouč

Re: pro vysvětlenou
v minulém příspěvku jsem zapomněl nic svého syna změnit,takže jsem byl přihlášen pod jeho jménem
0/0
28.4.2004 13:01

Daňový úředník

Re:
Mohu Vás ubezpečit, že nepovažuji všechny podnikatele za zloděje, ale dosti podstatná část z nich jsou daňoví podvodníci a to vím o čem mluvím. Pokud tady někdo globálně uráží úředníky, mám tendenci užít stejné výrazivo a argumenty, protože na hrubý pytel hrubá záplata. Korupce na úřadech jistě je, na ministerstvech ještě větší. Příčinou na nižších úřadech je zjevně to, že stát platí i vysokoškolsky vzdělané úředníky provádějící odborně náročné činnosti  pouze průměrně /vztaženo k republikovému platu/, ostatní podprůměrně. A když nám ti vládní a poslanečtí šmejdi platy ještě snižují, zatímco sami si je zmrazí na stejné úrovni, pak prskáme. Myslím, že se nikde nedočtele, že bych napsal, že všichni podnikatelé jsou podvodníci. Ovšem každý kdo zkrátí vědomě daň je podvodník, a kratitelé daní ve velkém patří za mříže, za tím si stojím.
0/0
28.4.2004 13:29

Daňový úředník

Re:
Jasně, když někdo chce, aby se platili zákonem stanovené daně, je marxista. Podle stejné logiky je každý pravičák daňový podvodník.
0/0
28.4.2004 12:23

Kajetan11

Re:
Takze vlastne uznavate, ze to ma logiku?
Vy jste evidentne nepochopil, ze se tu nikdo nebrani danove instituci jako takove, pokud by fungovala tak jak ma. To, ze by stat zastupoval pouze a jen pouze ty pozice, ktere nejsou schopne si v trznim prostredi sami na sebe vydelat a presto jsou potrebne. Tim mame na mysli zakladni skolstvi, hasice, zakladni zdravotni sluzby a to vse jen v nejnizsi nezbytne mire. Jinak je tu totiz premrstely aparat snazici se sam sebe udrzet tim, ze vyviji snahu snat se nepostradatelnym.
Rad zaplatim dane tak jako platim cokoliv jineho. Tj. Zbozi za hodnotu. Kupuji-li si housku, zaplatim jen tu housku, co snim. Nezaplatim tim zaroven slehackovy dort tomu "chudakovi" za mnou.
 
0/0
28.4.2004 12:43

Prorok

Re:
Aspoň někdo, kdo má zdravé názory. Jen kdyby Vás takových bylo víc. Díky.
0/0
28.4.2004 12:50

Kajetan11

Re:
Skoda, ze jste si toho, nevsim, kdyz jsem pod Vas prispevek napsal AMEN. Vazne, podivejte se sam.
0/0
28.4.2004 13:07

kouc

Jak je možné,
že Dňový poradce/státní zaměstnanec/,který projevuje až chorobnou nenávist k OSVČ,tráví svůj čas v této diskusi?To že tento pán považuje OSVČ paušálně za zloděje je výsledkem masírování mozků naší osvícenou vládou.Tento vážený pán nemá ani potuchy o problémech v podnikání,o příjmech většiny živnostníků,o tom,že tito lidé makají bez ohledu na čas a to jen proto,aby nemuseli být v péči ÚP.
0/0
28.4.2004 11:15

Al Bunda

Re:
Daňový poradce je přezdívka, pod kterou ministr financí  Sobotka, nebo někdo z jeho okolí zkouší naše reakce a provokuje...
0/0
28.4.2004 11:23

pavel

Re: Kdyby tento aparát zkoušel naše reakce,tak by se nemohl chovat jako idiot
0/0
28.4.2004 11:41

ArpádDemeter

Re:
viz nize - moje odpoved na tvou reakci na muj prispevek .... uff :-)
0/0
28.4.2004 11:23

kozomil

Re:
Demetere, nežvaň, padej makat, ať máš z čeho zaplatit špidla daně. V Chánově je dosti sociálně potřebných a někdo na to musí vydělat!!
0/0
28.4.2004 11:28

ArpádDemeter

Re:
Kozomile, bez starosti, stiham vsechno. Jediny co nestiham, jsou tvoje myslenkovy pochody. Co znamena veta - "at mas z ceho zaplatit spidla dane"? :-)
0/0
28.4.2004 11:36

Prorok

Stát je největší zloděj
POKRAČOVÁNÍ  Stát chce aby všechny peníze šli přes něj - tím je automaticky vytvářeno korupční prostředí pro podnikatele kteří za úplatu úředníkům státu dostávají lukrativní zakázky a je jedno jestli něco umí nebo ne. A tím se křivý celý obraz podnikání. Všichni si myslí, že co podnikatel to zloděj.Pokud by se tok peněz přes stát omezil, podnikatelé si mezi sebou úplatky dávat nebudou a tím zůstanou jen ti schopní a ti kteří vytváří skutečné hodnoty. V tom je podstata problému. Proč se u nás lidi vztekle a závostivě ptají "Kde vzal soused na nový auto ?" Proč se neptají "Co můžu já udělat, abych si taky takový mohl koupit ?" Proto lidem vyhovuje, aby každý měl stejně. Ti co nechcou nic dělat a jen se vézt a mít to co Ti ostatní budou vždy podporovat přerozdělování. když má člověk dost peněz, pak klidně dává na dobročinné účely,na školy,opravy památek,kulturu i na chudé a nevadí mu to. Protože se tak rozhodl svobodně a sám a nemusí se dívat, jak jeho peníze mizí v kapsách státu a jeho přisluhovačů kteří nedělají nic pro nikoho a jen hrabou. Kařdý stát v podstatě peníze jen spotřebuje. když státu dáte 100 miliard zmizí ty peníze nikam, stejně jako když mu dáte 300 miliard. Zapomeňte na stát, ten z Vás dělá jen blbce, snažte se sami podnikat a vydělávat a hlavně minimalizovat tok peněz přes stát. Pak jich bude dost pro všechny.
0/0
28.4.2004 10:54

Daňový soumar

Re:
Máš naprostou pravdu.
0/0
28.4.2004 11:08

Prorok

Re:
No jo, ale co je to platný. Ve státě kde je největší počet blbců na čtvereční kilometr, nemají stejně žádné rozumné názory šanci. Už i v Ugandě je to lepší, ale Špidlijič,Sobotkovič a Škromachov se neustále tváří, že se vlastně nic neděje a že stát dělá co má. V tom má bohužel pravdu. Oni si totž zcela vážně usmysleli, že zlikvidují českou " džungli" podnikatelů a nechají jen ty, kteří jsou napojení na ně a z nás ostatních udělají debily, které budou obírat na daních libovolným způsobem, proti kterému nebude obrany. Máme pouze dvě možnosti, jak psal někdo v příspěvku dřív. Buď přesunout firmu jinam, nebo se odstěhovat a nechat tenhle Absurdistán svému osudu. Obě možnosti jsou komplikované, ale já už se připravuji udělat jedno nebo druhé. Tady s tou blbostí davu nezmůžou nic ani kulomety.
0/0
28.4.2004 11:51

flákl

Re:
To jsou ale nesmysly. Míra přerozdělování je mírou vyspělosti státu - čím větší přerozdělování, tím vyspělejší stát. Když snížíš daně a necháš je lidem, tak tady bude za chvíli pár fabrik na rolls roycy, bentlee, hodinky z platiny, luxusní bazény, k tomu hrstka supermiliardářů a zbytek umírajících hladem na ulici - tak se totiž svobodně chová pohyb kapitálu, pokud není regulován - viz. 30á léta.  Je vidět, že liberálních vybrakovanců je u nás stále dost
0/0
28.4.2004 12:21

Prorok

Re:
 Teď jsi mě vážně rozesmál. To máš heslo z nějaké ekonomické příručky ? Zaručeně z té, kterou vydává stát. To jsem napsal vyžaduje změnu myšlení, ale toho není většina schopná. Copak jsi to nepochopil ? Stát se stará o to, aby Tě udržoval v té blbosti kterou tady prezentuješ. Dělá z Tebe debila a přitom Ti krade Tvoje peníze a Ty se ho ještě zastáváš. A přitom 30 léta patřila k tomu nejlepšímu co tenhle stát zažil a jedině díky jim nás znal celý svět  Ach jo. Zas jeden z davu.
 
0/0
28.4.2004 12:29

Kajetan11

Re:
Vy jste ale magor. Kdo by vyrabel mercedesy a rolse, kdyz by nebyl nikdo, kdo by je koupil. Podnikani je o tom, ze nabidnu neco, co lidi nemaj, chtej, nebo jsou ochotny kupovat. Proc u nas nikdo (nebo mozna skoro nikdo) neprodava zamorske lode? Protoze by je nikdo nekupoval. Jenom totalni trotl bez smyslu pro chapani spolecenskych schemat si muze myslet, ze nekdo bohatne na tom, ze vyrabi neco, co neni nikdo schopen (ochoten) kupovat. To tu presne bylo za socialismu. Vyrabelo se, plnil se plan, ale odbyt nebyl.
0/0
28.4.2004 12:36

Prorok

Re:
Přesně tak. Stát by k tomu všemu měl jen stanovovat pravidla a dohlížet na jejich dodržování. Ale NESMÍ anonymně hospodařit s našimi penězmi. To skončí jedině miliardami dluhů, ke kterým se pak nikdo nezná. Tak totiž stát hospodaří. Zaplaťme dobře úředníky a vládu (omezíme korupci), ale vyžadujme po nich zodpovědnost a mějme možnost je okamžitě odvolat. Korupce totiž není jen o tom, že se někdo napakuje,ale hlavně o tom, že pak díky tomu udělá rozhodnutí které je proti zdravému rozumu ( ale on za ně má prachy ) a tím trpíme všichni.
 
 
0/0
28.4.2004 12:47

dav

Re: komous
To může napsat jenom komunista.
0/0
28.4.2004 14:25

bullmann

Re:
 Fidele, porušil jsi hned dvě pravidla: a) vystupuješ na veřejnosti mimo Kubu, b) nebereš pravidelně léky, které jsem Ti jako Tvůj psychiatr předepsal.
0/0
28.4.2004 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.