Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vstup do unie dovoz ojetin nejspíš neomezí

Češi dávají při koupi automobilů přednost ojetinám. Do země se přitom mohou dovážet až jedenáct let staré vozy a vstup do unie tento fakt nijak neomezí. Spíš naopak. Po začlenění do EU už dovozci nemusejí platit clo, zaplatí jen DPH.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nekopa

Dovoz
Přátelé, prosím poraďte,co potřebuju udělat,když si chci dovézt z Německa 7 let staré Audi A3,je velmi lehce bourané a mám zajištěn odvoz...Díky moc.
0/0
5.5.2004 12:48

Pavel

Re:
Zajdi se preptat na DI. Musis mit velky technicky prukaz zeme puvodu a auto musi byt odhlasene. Pro prevoz po vlastni ose lze koupit prevozni znacku i s pojistenim na obecnim uradu te ktere zeme. Nekde je vsak vydavaji na dany den jen do cca 10:00. Nejlepsi je, kdyz ti to zaridi prodavajici. Potom to chce STK a emise a prihlasit na DI - jen nevim jak je to presne s pojistenim, jestli musi byt pred a nebo staci po prihlaseni na DI.
0/0
5.5.2004 15:07

Maverick

Co je ojetina?
Nebudou chtít ti chytráci náhodou zakázat jakýkoli prodej ojetých aut. Takže každý si bude muset koupit jenom nové a pak jej sešrotovat. Jaký je rozdíl když si koupím ojeté auto u nás nebo jinde v EU? Na co pak celá unie když vlastně česko chce mít svoje předpisy.
0/0
5.5.2004 10:17

Pavel

Re: Co je ojetina?
Předpisy jsou jen pro to, aby se mohly vybirat dane. Pokud ma vuz platnou technickou a emisni kontrolu v Nemecku, proc by se mela u nas delat znovu? Cozpak jsou u nas mohou byt po nasem vstupu do EU emisni limity jine, nez v EU?
Harmonizuje se prevazne to, co prinasi penize do pokladny statu.
0/0
5.5.2004 15:11

rudlanka

Fiat Punto
koupené v   Austrii r.v.1998 1,7TD - cena 2500 Eur. To u nás nekoupíte!!! Nebourané,servisní knížka, kvalitní výbava. Koupeno v Tyrolsku.
0/0
4.5.2004 19:41

Ivoš

OJETINY
zdravim všechny, poslali by jste mi na mail prosím nějaké i-net adresy západoevropských autobazarů....
Ta chvilka psaní vás nezabije a mě pomůže(snad).
Předem dík. tekbou@volny.cz
A proč se nemůžou přepsat na český papíry nějaký německý auta, jak se zde zminujete.
0/0
4.5.2004 18:40

Josh

Re: OJETINY
"A proč se nemůžou přepsat na český papíry nějaký německý auta, jak se zde zminujete"
Vzhled ke stáří, případně emisním normám.
0/0
4.5.2004 18:50

Michal Opat

vrakoviště Evropy
Díky naší nesmyslně benevolentní legislativě jsme se stali vrakovištěm Evropy, kde prosperují jen podvodníci a gauneři velkého formátu jako jsou všem. U těch pochybných dovozclů a provozovatelů bazarů by vláda měla hledat dňové úniky. Exemplární příklad:  notoricky nechvalně známé AAA Auto . Nechápu kolik lidí se nechá každý den zblbnou "slevou" 5-20.000, rádiem od Vietnamců v hodnotě 500Kč a kozami Haliny a koupí si tam auto a ještě k tomu na splátky! Jak říkal Štrosmajer, že kdyby blbost nadnášela, tak tihle lidi by auto nepotřebovali, protože by si všude doletěli.
0/0
4.5.2004 17:27

Pavel

Jezdím po českých silnicích ve vraku
Jezdím po českých silnicích ve vraku koupeném za 8500 Kč. Kdyby se zmírnili podmínky dovozu, rád bych přestal vrakem jezdit a jezdil bych jakž takž slušným autem. Problém je v tom, že jakž takž slušné auto si můžu v ČR koupit za nějakých 60 000 , z Německa bych si to samé mohl dovézt za 15-25 tis. s jediným rozdílem - že auta z Německa jsou v lepším stavu - opravují se v servisecha mají pravidelné prohlídky. Takové auto se však za stávajících podmínek nedá v ČR přihlásit. A tak nezbývá mě a desetitisícům dalších spoluobčanů, než jezdit dál ve vracích, jako jsou 25 let staré škodovky , nebo třeba můj 18 let starý Renault s virtuálníma prahama představovanýma několika vrstvama lepicí pásky přestříkané sprejem . VRAKŮM ZDAR!!!!
0/0
4.5.2004 17:11

real_goldie

Re:
No slusne auto za 500 - 800 Euro by si fakt v Nemecku hledal marne. To te muzu ubezpecit. Jestli by nebylo lepsi nez chctit aby se mohly dovazet sunky si radsi neco vydelat a kouit si slusnejsi auto....
0/0
4.5.2004 17:23

Pavel

Re:
Pro me, zustaneme-li u Renaultu, slusne auto napr.
 
RENAULT R19 Driver 45-Türer Preis: € 800,-  Erstzulassung:  21994   Kilometer: 186.000   Hubraum: 1721 ccm   KWPS: 5473   Treibstoffart: enzin     Getriebe: Handschaltung   Aussenfarbe: lau Metallic   HU: 52005     Ausstattungen:    Airbag, RadioCassette, Servolenkung      Weitere Informationen:    Das Fahrzeug ist technisch wie optisch in   einwandfreiem Zustand (siehe ilder).Viele   Verschleißteile sind erneuert wurden und die Reifen   sind noch zu 80% in Ordnung. Die 800 Euro sind auf   Verhandlungsbasis. itte erst ab 16:00 Uhr anrufen.   Telefonummer: 01601575965   
Ver tomu, ze to neni vrak, v Nemecku se technicka kontrola asi zaplatit neda, jako u nas...

Pavel

Re:
...odkaz nechodi spravne, nevim proc z toho vypadly lomitka, to neni moje vina. Urcite si s tim ale poradis.
0/0
4.5.2004 17:50

Pavel

Re:
...a pokud mi reknes, ze to ma moc najeto, tak tam je za stejnych 800 Euro o dva roky starsi (ale uz novy model) a ma najeto pulku.
 
 
a jeste co se tyka vydelani si na neco poradneho, sorry jsem student a hned tak si pul milionu nevidelam na auto, ktere TY povazujes za slusne. A na kolobezce do te doby fakt jezdit nebudu.
0/0
4.5.2004 17:57

Jíra

Re: vidělat nebo vydělat??
Nedá mi než zareagovat.  Toho Tvého Renaulta za 800,- EUR si klidně jeď koupit do "západního německa" od sovětských či tureckých spoluobčanů, protože Ty totiž budeš studovat dost dlouho. 1). Vidělat si Tvojí češtinou bude v žyvotě fakt dřyna. 2). Z matematického hlediska Ti poradím, abys jel do K. Varů, nebo jakéhokoli příhraničí a stejných Renaultů na přestavbu tam koupíš mnoho a za 15.000,-Eurokorun. Prozradím Ti totiž malé tajemství. Někdo to prostě dovážet umí a je to jeho zaměstnání již 10-14 let. No  a ohledně těch statečných nákupů z WWW.Mobile.DE a jim podobných serverů bych si dovolil všechny upozornit, že je to stejné, jako když budete u vietnamců shánět kvalitní boty a neumíte rozeznat kůži od pytloviny a budete věřit tomu, zě ti kluci malí jsou šikovní a bot už prodali mnoho.       
 
0/0
6.5.2004 0:20

Pavel

Re:
Aby ses  jednou nepreklepnul ty, HNIDOPICHU!!!
Jestli ses dobre koukal, tak o par vet zpatky mam ve vydelat ypsilon. Nemysli si, ze nevim, kde se pise i a kde y. Zakladni skolu jsem absolvoval. Tak se z toho nezblazni.
0/0
6.5.2004 11:01

Josh

Re:
A kde je problem? www.mobile.de a podobne servery jsou snad inzertni servery a povazuju za nesmyslne srovnani s vietnamskou trznici. To je neco takovyho, jako kdybys rekl, ze kdo si koupi auto, ktere nasel na www.vyzkouseno.cz, www.autohandl.cz, nebo www.tipcars.cz, tomu se hned rozsype. Blbost, ne?
0/0
6.5.2004 16:01

SOVA

Na to jsme upozorňovali!
Jak je vidět, začíná se dít přesně to, na co jsme krátce před vstupem do EU upozornili - viz http://www.sdruzeni-sova.cz/files/tz-sova-01-260404.doc. Po 1. květnu prudce klesla kontrola kvality a původu dovážených ojetých aut a jediný, kdo na tom v konečném důsledku prodělá, bude zákazník-spotřebitel. Na našem webu Sdružení na ochranu vlastníků automobilů - SOVA na adrese www.sdruzeni-sova.cz najdete základní rady jak nenaletět. O Vaše zkušenosti se s námi můžete podělit na mailu stiznosti@sdruzeni-sova.cz.
0/0
4.5.2004 16:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.