Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát našel peníze pro propouštěné železničáře

Železničáři se nakonec dohodli s vládou a ta pro ně našla peníze na doprovodný sociální program pro propouštěné. Část zaplatí stát z rozpočtu, část dodá ministerstvo dopravy. Kvůli nebezpečí, že by část lidí musela odejít bez peněz, na které mají nárok, hrozily odbory stávkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

občan

PUDR
Pro tuto bandu flákačů a vyžírků naší společnosti včetně odborárského bosse ani pětnik!!!!!!!!!!
0/0
10.5.2004 6:21

Věra

To se mi snad jenom zdá!
Je to jako zlý sen. Nemají na to, aby zvýšili důchody, ačkoliv důchodců umírá více a věk se opět zkracuje, nemají na dotování dětských plen, nemají na nic, ale pro železničáře najdou 271 miliard navíc? Zřejmě už počítají s registračními pokladnami a zvýšením správních poplatků!! Už mají návrhy odsouhlaseny vládou, takže když si půjdete vyměnit občanku zaplatíte víc, i když to není váš výmysl, nýbrž nutnost vyvolaná vstupem do EU!! Hanba jim!! NEVOLÍM JE!! AŤ UŽ KONEČNĚ PŘESTANOU OTRAVOVAT VZDUCH!!
0/0
7.5.2004 15:32

turista

Re:
Vero, neplet si miliardy a miliony. I kdyz 271 mil. je taky dost, spis nez jako prispevek propustenym na sezeni v hospode bych za to koupil 3,5x tohle : http://www.siemens.cz/extra/msv/cd/TS/Vozidla/DESIRO_VT_642_Deutsche_Bahn_AG_DE.pdf
0/0
7.5.2004 15:46

Antiželezničář

Bordel na kolejích
Takže na odškodnění pro lidi, co zahynuli při ruské okupaci v roce 68 socani ani komanči nechtěli dát ani korunu, ale Duškovy darmožrouty stát podporuje !
Ale největší bordel je, že železničáři na rozdíl od ostatních smrtelníků nemusí odstupné danit, protože železničářské odstupné tehdejší předseda vlády Miloš Zeman & his Melody Boys prohlásil za státní sociální dávku !
0/0
7.5.2004 15:29

Lehor

Zkáza Evropy
Tohle přesně je to, proč Evropa nikdy nedožene Ameriku a naopak se jí bude stále více vzdalovat. V Americe, když má firma zakázky, najme nové zaměstnance a po ukončení zakázky je zase prospustí, aby mohli jít jinam. V Evropě firma raději odmítne zakázku, protože co by potom dělala s přebytečnými zaměstnanci a kde by vzala peníze na všechny odstupné.
Jezdím do práce vlak a když tak pozoruji produktivitu práce a přezaměstnanost na železnici, je mi z toho zle. Měli by jich propustit mnoho víc a s minimálním odstupným.
Trochu mimo mísu. Úplně zle mi je z toho, že celníci, kteří brali úplatky a "přes  usilovnou snahu"  se jim nepodařilo předat vyhazov, budou brát výsluhu skoro 6 tisíc měsíčně. Ať žije Clo - Renta.
0/0
7.5.2004 15:25

himeji

Re:
Presne tak - pokud se Evropa neodsocialicti, tak absolutne nema sanci dohnat USA ekonomicky - to proste nejde. Stat neumi alokovat zdroje efektivne. Meli by tu EU nazivat spravnym nazvem - ESU (Evropska Socialisticka Unie).
0/0
8.5.2004 7:57

file

Alespon neco
Myslim ,ze je to dobry krok.
Jen bych neusinal na vavrinech a jen co to pujde bych nalezl dalsich 250 mega a propustil dalsi mazace vyhybek atd. atd. 
Mozna za 10 let se tak dockame ,ze jizda vlakem bude levnejsi nez osobnim autem
0/0
7.5.2004 14:57

turista

Re:
Ona je cesta vlakem drazsi nez osobnim autem ? Pocitas, co do auta za rok vrazis, nebo ti to plati firma ?
0/0
7.5.2004 15:57

culeto

Re:
No teď jste to trefil pane, ale bylo by dobré si spočítat, kolik z toho co do auta vrazíte (DPH, Spotřební daň za PHM, Dálniční známky,DPH z opravy a údržby vozidel) se Vám jako motoristovi vrátí ? A to už vůbec nemluvím o odlužení ve výši 1mld. z peněz daňových poplatníků a další specialitky, jako je neplacení zdravotního a sociálního pojištění za své zaměstnance.
Do řiti to se opravdu musí stát z každého z nás socka, aby se Ti neumětelové z ČSSD mohli večer ve zprávách ukázat jací jsou to machři? Jak dlouho se necháme vyžírat skupinou hlučných tlučhubů bez kvalikace a touhy něco změnit ?
Samozřejmě , že prostý zaměstnanec ČSD tu vinu takovou nemá, vinen je management, který si najímá pracovní sílu, aniž by její výkon potřeboval.Předpokládám, že soudruzi z vedení půjdou bez prémií, to jim přece muselo být jasné, že takový počet lidí je neudržitelný a kdyby nebili pokálení z toho opilce Duška a měli tu odvahu dělat restrktualizaci dříve, nemuselo to být takové, jak je teď. Ale proč by to dělali, schovali se za veřejný zájem a tlak odborů a všechny vlády, nejenom ta růžová, jim to vždycky sežraly i s navijákem.
0/0
7.5.2004 16:59

turista

Re:
Vytezky ze spotrebnich, silnicnich dani i DPH z pohonnych hmot :
a) nepokryji celkove naklady na silnicni infrastrukturu, a to ani prime (stavba, udrzba, policie), natoz vyvolane (vliv nehodovosti na zivoty a zdravi lidi, vliv exhalaci)
b) v pripade spotrebni dane a DPH k tomu jejich "vraceni motoristum" ani neni logicke, stejne jako vytezek ze spotrebni dane z cigaret neni urcen tabakovemu prumyslu, z alkoholu hospodam a televizoru televiznim spolecnostem ...
c) a o tom, ze by se ze strategickeho hlediska bylo vhodne z prodeje ropy financovat vyvoje alternativnich zdroju energie ani nemluvim ...
d) argumentujete danemi z prodeje a oprav silnicich vozidel - ony jsou zeleznicni vozidla a jejich udrzba tax-free ? a co ucetni odpisy dopravni cesty - silnic a trati ? napovim - u jednoho jsou a u druheho ne ...
 
e) ta 1 miliarda na konci roku nebyla zadne "oddluzeni", ale dodatecna uhrada obejdnaneho rozsahu dopravy. zjednodusene : stat si u CD objednava urcite spoje jako verejnou sluzbu (stejne jako u autobusaku), s tim, ze ztratu uhradi. Jenze u autobusaku, kterych je hodne (rozprodane CSAD) je techoto castek hodne a malych - takze nedosahuji medialne zajimavych hodnot.
 
f) nevim proc jste se tak rozpesal v druhe pulce prispevku - v zadnem pripade neobhajuju krok vlady. Do zeleznice je treba investovat a ne ustupovat odborum.
0/0
7.5.2004 18:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.