Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Většina firemních webů se převlékne do dvou let

Převážná část internetových stránek českých firem nevydrží beze změn déle než dva roky. Výzkum společnosti TNS Factum a Asociace.biz ukázal, že společnosti nejčastěji sahají po redesignu svých webů jednou za dva roky. S touto frekvencí mění své stránky téměř 37 procent velkých a středních podniků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M

??
Kdyz bude kazda domacnost pripojena na net, tak jako dnes kouka na Tv, tak uz to bude mit neco do sebe.
0/0
7.6.2004 16:35

Al-ladin

Ještě k těm freemailům
Spousta firem se taky i prezentuje jen na freewebu, kde uvede jen adresu a obor. Takže s těmi 80% bych to neviděl tak jasně. I když, co je doma, to se počítá, že...
0/0
7.6.2004 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.