Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedna ruka vlády dává, druhá bere

Až stovky milionů korun, které mohly letos firmy ušetřit na nižší dani z příjmu, často skončí zpátky ve státní kase. Vláda sice zahájila snižování daně ze zisku, zároveň však zákony obsahují řady nových změn, které podnikatelům přitíží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

volič socanů

Konec špidlastánu
Vážení jen klídek špidlastán má svoji životnost spočítanou.Komu neni rady,tomu nerní pomoci.
0/0
16.6.2004 11:50

vlado

České kocúrkovo
Čím dalej tak tym radsej sa pozeram na tu vasu krajinu. Neustále tu nadávate na vládu, ale to ste pri ostatných volbách do parlamentu museli vedieť že ked zvolite CSSD, tak to tak dopadne. A verte mi ze to nie je problem iba CSSD ze vam ta ekonomika neslape tak ako by mala. Stale tu vykrikujete ze za vsetko moze lavica, ale pokial viem tak vo vlade je aj pravica-KDU-CSL a aj unionisti. Mne je iba cudne to , ze liberali mozu vladnut s laviciarmi a smradlavym Spidlom. Cesko je krajina absurdit. Vo vlade su liberali a komunisti, prezidentom sa stal praviciar vdaka podpore komunistov, vsetky krajiny znizuju dane okrem Ceskej republiky, Cesi o sebe tvrdia ze su najpokrovejsi z celej postkomunistickej europy a aj lepsi ako slovaci ale druhou najsilnejsou stranou je relikt minulosti- komunisti. Take ceske kocurkovo
0/0
16.6.2004 11:49

Nicker

Re:
Máš naprostou pravdu. Už jsem přemýšlel, že založím ligu za přejmenování tohoto státu na Absurdistán.
0/0
16.6.2004 11:57

:-(

Stojí to tady stejně ...
všechno za ho*no    
0/0
16.6.2004 10:10

Daňový soumar

Jedna ruka vlády krade, druhá loupí
ve jménu šokiální spravedlnosti. A masy tupé lůzy jim to žerou!
0/0
16.6.2004 9:28

Berňák

nejen podnikatelé
I já, i já jsem musel obětovat 80% svého 13. platu, aby ty prachy mohl stát na dluh šoupnout megapopulaci rómů formou socdemáckých populistických předvolebních jednorázových dávek na podporu populace ve výši 2000 Kč/jeden bubák. Jen nevím, jestli je ta příživnická chamraď za odměnu volila, když měli 8,8% hlasů...............
0/0
16.6.2004 9:15

pp

Re:
Pak ma statni sprava  fungfovat, kdyz  tam nevedej ze rok ma 12 mesicu   
0/0
16.6.2004 9:27

Miloš

Ve vlbách jste dali hlas debilům-tak se nedivte.
A bude ještě hůř, protože za dva roky, než vláda debilů padne, nadělé nevtatné škody které žádná následující vláda v dohledném horizontu nesrovná. takové škody neudělali pomalu ani komunisti za 40 let jako socani s Pilopo-Rumlovými unionisty za 7 let.
0/0
16.6.2004 9:14

Nicker

Re:
  Bohužel máš naprostou pravdu. A proto pryč odsud, čím dřív tím líp. Stejně to tady zahltí albánci,rumuni,ukrajinci a cigáni. To bude mít pak Špidlijič podporu.
0/0
16.6.2004 12:02

pp

Uz jste se probudili?
Jak jste se vyspinkalo mile ekonomicke niovinarstvo? To jste takove zasadni zjisteni ucinili az ted, kdy i posledni pomocna fakturantka na firme ma vetsi ekonomicke povedomi co se zde deje za silenosti? Stejne by mne zajimalo, proc celou dobu placate cosi o "vladnich reformach" a najednou je vse jinak. Ze by efekt potapejici se lodi CSSD  a tim zmeny "sponzora"? Nebo opet pouze prosty amaterismus? Je s Vami opravdu sranda....
0/0
16.6.2004 8:57

Pozorovatel

Jen nechápu, proč v článku brečí banky!
Takové vydřiduchy, co chtěj za každý úkon poplatky jako hrom a jen zdražují své služby, většinou s nabídkou nějaké opticky levnější internetové či telefonické alternativy, s tím, že do roka až dvou tuto alternativu zdraží více než stála původní služba před zavedením této alternativy. Takže brek bank mě vůbec nedojímá, spíše udivuje jejich drzost a hroší kůže (stejně je až na KB vlastní cizinci, tak co).
0/0
16.6.2004 8:44

Karel

Re:
A Komercni banku jako podle tebe vlastni Cesi jo? Societe General je asi z Brna, co?
0/0
16.6.2004 9:03

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrat! (lidovec i unionista)
0/0
16.6.2004 8:44

Pavel

Nechápu
proč je bod "připravuje se zrychlení odpisů" uveden pod nadpisem "Kde vláda podnikateům ulevila" (když navíc odpisy byly ve skutečnosti zpomaleny). Vágní příslib úlevy není totéž co úleva.
0/0
16.6.2004 8:29

gave

Kosmeticke zmeny
vlada chce z podnikatelu vyzdimat co se da a lidi jsou pro ni jen volebni zbozi, ktere si na jejich dluh zase koupi pred volbami nejakou jednorazovou dotaci
0/0
16.6.2004 7:57

poplatník daní

Deforma
Vše co provádí socanská  banda je deformou a s reformou nemá nic společné.Výsledkem je okrádání nás všech zvyšováním výberu daní a peníze získané z naších kapes opět rozdává špidlobanda.Konečný efekt je nulový a proto ještě jednou žádná reforma,ale deforma krachující špidlobandy,
0/0
16.6.2004 3:46

Franta

Re:
V mnohém musím souhlasit ale zásadně nemohu souhlasit s tím, že jiná banda se bude chovat jinak. Bohužel stejný scénář bude mít kterákoliv vláda, která nastoupí po soc. demokracii - ods nebo ksčm. Prostě daně se vybírat musí, z těch žije stát a platí z nich své výdaje. Je smutné že podnikatelská sféra není schopna uživit svými odvody daní ani základní funkce státu. Tam je dle mého zakopaný pes a nepomůže k tomu snižování daní - to je zástupný problém. Kolik firem se podílí na příjmech státního rozpočtu 75% - je to jen cca 10 velkých firem. Kde jsou ty nosné pilíře podnikatelů, kteří si stěžují jak jsou likvidování daněmi? Prostě mi to není jasné a nadávat zde je asi trošku samoúčelné.
0/0
16.6.2004 9:09

pp

Re:
To myslite vazne, že  cca 450 mld Kč (tech vasich 75%) zaplati na danich do statniho rocpoctu 10 nejvetsich firem v CR? Muzete prosim uvest zdroj odkud jste tuto  informaci ziskal?
0/0
16.6.2004 9:19

Michal

Re:
Podívej se nejdříve na stránky MF, najdi si statistiku výběru daní a pak něco kecej. Až zjistíš kdo a co platí, tak si dej za rohem pár facek. To cos vyplodit, nedávej    přečíst svým dětem, mohly by se tě zříci.
0/0
16.6.2004 9:34

Jirka38

To jsem zvědavý,
jak budou tyto kroky komentovat všichni, kdož v diskusích argumentují tím, že vláda ČSSD snižuje firmám daně a odvody.
0/0
16.6.2004 3:45

Krusovicky Lezak

Diletantismus
Aha, daňová popora firem ala CSSD. Jejich přístup k hospodářským záležitostem, stejný jako by pater vyučoval sexuální výchovu.
0/0
16.6.2004 0:28

Petr V.

Nevim
Prevedl jsem pred pul rokem firmu do Slovenska a nemuzu si to vynachvalit. Jsem dokonce tak nadsenej rozvojem a podporou podikani, ktera tam je nastavena, ze jsem se rozhodl zaplatit jim do kasy i poradnou podporu (samozrejme formou dane :)). V CR to jde z jedne louze do druhe, kdo ma trochu rozum uz je pryc!
0/0
16.6.2004 0:09

1

Re:
Dobře děláš, nechceš přece slevu zadarmo
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0/0
16.6.2004 7:57

Karel

Re:
Ono to neni tak jednoduche prevest firmu na Slovensko. Sposusta lidi si mysli, ze si udelaji jeden vylet do Bratislavy, tam se zaregistruji na financnim uradu, a pak vesele podnikaji z CR. Tak to v zadnem pripade nefunguje - aby "presunuti" firmy na Slovensko bylo efektivni pro danove ucely, tak se tam cela firma musi prestehovat FYZICKY. A to se malo komu chce - prece jenom jezdit kazdy do prace do Bratislavy nebo se tam prestehovat, to neni takova sranda. A pokud to nekdo nedela (pracuje fyzicky v CR a predstira, ze ma sidlo v SR), tak si nabiha do pekneho prusvihu - pri prvnim domerku z financniho uradu nebude mit nejmensi sanci na obranu!
0/0
16.6.2004 9:08

kiv

Re:
Jednoduche to samozrejme neni ale jde to. Podstatny je predmet cinnosti. Lepe se takhla danove premistuje SW firma, u maloobchodu ci sluzeb to velky efekt nema.I kdyz mit dcerinku na Slovensku není v zadnem pripade na skodu a vzdy se naprosto v souladu se zakony da urcita cast vynosu zdanit tam. 
0/0
16.6.2004 9:36

Karel

Re:
I SW firma tam musi presunout sve zamestnance - programatory, aby to fungovalo. Pokud se programuje v Praze a na Slovensku ma firma jenom adresu, tak je to jednoznacne danovy rezident CR. Pokud tam formalne bude delat treba zasedani predstavenstva, tak by sice mohli ustat danove rezidentstvi v SR, ale v Cechach budou mit kazdopadne stalou provozvnu kvuli tem progrmatorum, a v te zaplati ceske dane tak jako tak. Nerikam, ze to nejde, ale fyzicke presunuti veskere cinnosti je nutnosti - i v pripade SW firmy.
0/0
16.6.2004 9:47

cb

Re:
To je jednoduche, faktury, tedy trzby, jdou na slovenskou firmu a ta si u ceske jen objednava "sluzby", aby meli programatori na platy.
0/0
16.6.2004 10:06

Karel

Re:
Takovych "jednoduchych" struktur jsem uz videl desitky a vzdycky z toho byl prusvih. Obecne to samozrejme jde, ale klicova je otazka marze slovenske firmy. Pokud si objedna sluzby z CR za 100 a sama je proda na trhu za 200, pricemz sama do toho neprida zadnou pridanou hodnotu, tak je to jednoznacne spatne. Ty firmy budou vzdy sprizneny a musi mezi sebou pouzivat trzni ceny. Takze ve finale, pokud ta firma nechce mit problem, tak na Slovensku muze realizovat jen takovou marzi, kterea TRZNE PRISLUSI JEJIM CINNOSTEM NA SLOVENSKU. Pokud tam nedela nic, pak takova marze je samorzejme nula. Pokud neco vytvari, ale efektivne to dela z Prahy, pak tam marze byt muze, ale bude zdanitelna v Cechach.
0/0
16.6.2004 10:13

cb

Re:
Tohle si muzes vymahat v ramci jednoho statu. Slovaky neprinutis, aby odevzdali cast dani Cesku, kdyz je vsechno podle zakona. Taky zapomen na marze, dodavat bude slovenska firma, bude mit veskera autorska prava, v Cesku si jen bude objednavat praci programatoru.
0/0
16.6.2004 11:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.