Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová letadla ČSA pokřtil i prezident

V barvách Českých aerolinií začal kroužit Slavkov u Brna a Náměšť nad Oslavou. Podle tradice nesou dva nové letouny ATR pro necelou padesátku cestujících jména českých měst a v pátek je na starém ruzyňském letišti spolu se starosty obou měst pokřtil i prezident Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Standa

S tou Náměští je to fraška!!!
Ale nejdůležitější je stejně ten malej delfínek vedle dveří že jo?!?
0/0
21.6.2004 8:10

Pasik

Major Zeman
Sky Rider, na památku českých pilotů, kteří padli za druhé světové války ve Velké Británii v královském letectvu RAF.  Ale Pavel Bláha to přežil 
0/0
19.6.2004 20:33

pilot

Konec jedné strany vládě s ostudou.
vážení,natvrdlý Tvrdík brzo skončí obdobně jako celý ÚV ČSSD.
0/0
19.6.2004 19:32

MC

šok !
to snad ne !? Oni z toho dělají obrovskou zásluhu Tvrdíka.... vždyť každej debil umí koupit rohlík, tak proč by nemohl koupit i letadlo ?? Bych zvládnul taky s 10ti poradci a miliony v kapse.....čas ukáže jak dobře nakoupili....
0/0
19.6.2004 16:12

hugo

Vašík
Ten tam nemohl chybět.
0/0
19.6.2004 16:09

Lopan

Dobra prace
"Jsou to první letadla, na jejichž pořízení má zásluhu Tvrdíkovo vedení, především pak co do výběru názvu letadel a měst." Hmm parada, take chci brat 100k+ mesicne a jen vymyslet nazvy letadel.
0/0
19.6.2004 11:54

dedvseved

Re:
a co ti v tom brani?
0/0
19.6.2004 15:01

Petr

Re:
Co mu brání? Maličkost:
Kamarádíčkové ve vládní  partaji, kteří prosadí odvolání úspěšného dosavadního manažera ČSA a dosadí tam mne, přestože sice nemám ani ponětí o civilním letectví (o jazykových schopnostech ani nemluvě), ale holt potřebuju nějakou "trafiku".
0/0
19.6.2004 21:16

jojoj897

.... když nemá šéf tunelářu co na práci !!!
 
0/0
19.6.2004 9:54

upřesnění

Re: upřesnění
když už nemá šéf tunelářů co tunelovat 
0/0
19.6.2004 9:55

piju

0/0
19.6.2004 20:29

KamilO

Křest?
Nazve-li redaktor uvedení letadel do provozu KŘTEM, pak došlo k naprostému vyprázdnění smyslu tohoto slova .
A to asi proto, že i samotný obsah této "věci" - křtu, je naprosto devalvovaný.
Nebudu dále kázat,
bez-božnost  ( a diletantství)    je dnes  v kurzu.
 
 
0/0
19.6.2004 9:49

MegadetH

Re:
co ty ses za blazna?
0/0
19.6.2004 16:02

KamilO

Re:
1 Kor 1;18-25
0/0
20.6.2004 12:33

Zlý fořt Emil

Re:
Klerofašista tady ještě chyběl ...
0/0
19.6.2004 16:51

KamilO

Re:
1 Kor;4,3
0/0
20.6.2004 12:34

al

Re: souhlas
Souhlasim. Jen by bylo by docela zajimave, kolik lidi tady v diskuzi ví co přesně znamená, když je někdo pokrtěný.
0/0
19.6.2004 17:03

Stranger_in_Moscow

Pání redaktoři opět píší bez základních znalostí věci
Cituji z článku: "Téměř všechna letadla ČSA se jmenují po českých a moravských městech. Jedinou výjimkou je stroj ATR-42, které nese název Nebeský jezdec, Sky Rider, na památku českých pilotů, kteří padli za druhé světové války ve Velké Británii v královském letectvu RAF." A nyní: A 310 OK-WAB - Bratislava B 737-500 OK-XGD - Poprad B 737-500 OK-XGE - Košice ATR 72 OK-XFC - Nitra Detaily viz http://www.airways.cz/web/news.asp?ID=29 Tak buď nám po dělení republiky v tichosti připadla výše zmíněná čtyři města, anebo se autor článku vůbec neobtěžoval si ověřit pár věcí, než svůj výplod pustil do světa.
0/0
19.6.2004 7:18

letec

Boeing 747?
A kdy budou CSA kupovat Boeingy 747 konecne? V tech malejch kramech se blbe lita!
0/0
19.6.2004 6:58

Amianus

Re:
Na transoceanske lety pouziva CSA od roku 1990 letadla Airbus A 300 a 310, pred par mesici koupily jiz treti letadlo stejneho typu. 747 se asi nedockame, na Airbusy uz jsou zacviceni piloti, personal, takze zmena by prisla dost draho.
0/0
19.6.2004 8:27

klient jinych leteckych spolec

Re:
diky moc za informaci. Videl jsem malej Airbus a ten ma odlisne kramy na vzlet, kterejma se manevruje ... nevim, nejsu letec, nez Boeing 737.
0/0
19.6.2004 19:55

Petr

Re:
Všechny tři Airbusy (OK-WAA, OK-WAB a OK-YAC), které ČSA používají jsou A310-300.
Jistě, že 747 v barvách ČSA by vypadalo moooc pěkně. Nebo i třeba takové MD-11(http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002119) z generace vymírajících tri-jetů.
Jenže jedna věc je letadlo koupit, pronajmout a věc druhá je ho uživit neboli prodat dosatečné množství letenek, které provoz zaplatí. I velké aerolinky jako Continental, American Airlines nebo SAS ve svém letadlovém parku 747 nemají. ČSA jsou evropské aerolinky, které na to aby byly nějak výrazněji mezikontinentální nemají, což není nezbytně negativum.
Já osobně bych jako nástupce A310, které ve skutečnosti jsou letadla na střední tratě a dříve nebo později budou nahrazeny něčím modernějším (nejspíš A330), viděl v barvách ČSA   Boeing 7E7, který zatím existuje pouze "na papíře"  http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002024  ale jeho výroba se díky přibývajícím závazným objednávkám asi co nevidět rozběhne.
 
   
0/0
19.6.2004 21:59

Realista

a neměl by raději hledat Ústavní soudce,než ztrácet čas hloupostma?
Nemusí přece křít každou obchodní transakci. Pokud vím, tak ústavní soudci nejsou v plném počtu a naše funkční soudnictví je daůeko vyšší priorita, než křtění letadel a podobných ptákovin. Od toho ten výběr vypadá, když ho nechává na svých podřízených, Hájkovi a Vaiglovi. Jo hudebníka jsem vynechal.
0/0
19.6.2004 1:22

Jonáš

Re:
Od soudců mu asi tolik "nekápne" jako od ČSA....tunelář si umí vybrat....
0/0
19.6.2004 10:55

xx

Re:
jakej je rozdíl mezi Špačkem a Vaiglem ? Vaigl má blíž ke skopčákům
0/0
19.6.2004 11:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.