Diskuze

Železniční koridor z Břeclavi do Polska je hotov

Stavba další části železničního koridoru je u konce. Správa železniční dopravní cesty dokončila větev z Břeclavi přes Přerov a Petrovice u Karviné až ke státní hranici s Polskem. Práce na této části koridoru začaly před sedmi lety na úseku Hodonín - Moravský Písek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bajeasar

15. 7. 2004 11:40
Tež u ž jen vydělávat! Hlavně převážet nákla´dáky z jednoho konce republiky na druhej!!!
hodně štěstí ČD.
0 0
možnosti

PetrP

13. 7. 2004 10:16
Chybi jeste uzly (Prerov, Breclav, Ostrava hln)
Myslim, ze je to rozunma investice. Mnohem vice nez sanase zkrachovalych bank, extempore NOVA p. Zelezneho, causa Diag Human,...), za ktere navic nebude ani nikdo potrestan. PetrP
0 0
možnosti

h

13. 7. 2004 7:00
Není celý
Upozorňuji, že tah Břeclav - Petrovice není celý koridorový. Koridor je přerušen od Horní Moštěnice po Prosenice. Na tento úsek se vůbec nesáhlo, jde v podstatě o celý obvod Přerova, kde vše zůstalo při starém. Zde jsou úseky s povolenou rychlostí 40 km/h.
0 0
možnosti

Modráček

12. 7. 2004 20:49
Je to k ničemu
Tyto koridory nejsou vůbec koridory, v podstatě se jedná o generální rekonstrukci starých tratí. Význam do budoucna je naprosto nulový, protože okolní vyspělé státy na hlavních tratích právě rychlost 160 opouštějí a přecházejí na 200, popř. 250 km/h. Koridory se mimořádně prodražily, prakticky na několikanásobek. Rovněž se neuvěřitelně protáhla doba jejich výstavby. Hotové nejsou ani omylem, protože je třeba ještě přebudovat uzlové stanice, jako Přerov, Praha hl. n., Břeclav, Brno. A nakonec vytoužená pendolina. Především je třeba říct, že tyto soupravy vyšly dráž, než by stály soupravy TGV. To by mělo hovořit za vše. Italská Pendolina u nás mají obrovské technické problémy. Jedná se hlavně o přenos nezbytných informací na stanoviště strojvedoucího. Dále je zde trakční imkompatibilita s německou soustavou, takže soupravy nemohou jet až do Berlína, nýbrž budou končit v Drážďanech. Bravo, bravo, bravo. Za tohle všechno by měl jít někdo sedět. Samozřejmě se tak nestane. 
0 0
možnosti

Marian Kechlibar

12. 7. 2004 22:19
Re:
Na rychlost kolem 250 km/h by to bylo 3x tak drahé a relativně malé přepravní proudy typu Praha-Ostrava za to nestojí. Žádný pár měst typu Berlín-Hamburg nebo Frankfurt-Koeln tu nemáme. Čili max. tak těch 200, a na tu jsou geologické a urbanistické poměry leda tak kolem Břeclavi. Půlka republiky je hornatá, a s tím žádné rychlostní zázraky neuděláte.
0 0
možnosti

pavel

12. 7. 2004 18:56
jojo
A Pendolina jezděj a jezděj, až se tráva zelená....:-)
0 0
možnosti

sefredaktor

12. 7. 2004 16:50
České Dráhy Vám přejí příjemnou cestu!!!
Neuveritelny pribeh z cesty vlakem.....
0 0
možnosti

nadrchalp

12. 7. 2004 18:26
Re:
tak to tak nejak sedi, dost jsem se pobavil, doporucuju si to precist        bohuzel je to realita        
0 0
možnosti

ula

12. 7. 2004 15:50
Lež, jako když tiskne........
Pokud někdo ze Správy železniční dopravní cesty zvedne svůj zadek z erární židle této černé díry na peníze a přemístí ho do vlaku na trasu Bohumín - Břeclav, tak asi s údivem zjistí, že přes Ostravu hl.n. a Přerov se létá, protože jak jinak pochopit, že je koridor dokončen a přitom v těchto stanicích nebylo ani kopnuto do země - podle toho jízda na kolejích vypadá. Stejná situace je na II. koridoru, kdy ze všech statistik vypadávají stanice Kolín, Pardubice a kompletní průjezd Prahou, což je cca 10% celkové délky koridoru !!!!!
0 0
možnosti

houba_

12. 7. 2004 15:55
Re:
ja bych se tak nerozciloval,
jestli ten vlak na dvou mistech (kde stejne asi stavi - alespon v Ostrave) musi zpomalit, tak si myslim, ze to vyznam celeho koridoru nedegraduje
0 0
možnosti