Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda a Karosa vyrobily trolejbus. Společně

Tradiční výrobce autobusů Karosa a člen plzeňské škodovácké strojírenské skupiny Škoda Electric už podruhé dali dohromady síly a vzniklo společné dílo - nový nízkopodlažní kloubový trolejbus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chroustík

To je zajímavý
že třeba v Hradci Králové, jezdí kloubový trolejbusy v pohodě. Ostrov nad Ohří skončil z rozhodnutí Holdingu, patřil pod Škodu. A ona ta kastle Irisbusu zas tak hrozně nevypadá !
0/0
10.8.2004 13:14

hupi

OSTROV
Jen škoda, že skončil   Ostrov nad Ohří a s ním spojená výroba levnějších a někdy i vhodnějších trolejbusů...
0/0
19.7.2004 14:36

přispěvatel

K tématu článku
Nejste vobá trošku vadný? Co je komu po něčí spotřebě? Jel jsi snad trolejbusem po dálnici D1? A koho zajímá nějakej sklad počítačů? Pokud umím číst, tak nahoře je nadpis článku "Škoda a Karosa vyrobily trolejbus. Společně". Já jsem si to nevymyslel ani ten článek nenapsal, ale prostě ho někdo napsal a tak tu je. K těm trolejbusům: Koncepce trolejbusu 25Tr je na dnešní dobu už poněkud zastaralá. Kloubový CityBusy se moc neosvědčily a namontovat do nich v Doudlevcích elektrickou výzbroj a udělat z toho trolejbus... Otázkou je, jestli Karosu stejně nakonec nekoupí SOR a trolejbusy 24Tr a 25Tr nebudou převálcovány Trollinem.
0/0
16.7.2004 19:17

Goooleeem

nejlevnější výprodej skladu počítačů – PRAHA !
http://i-net.cz/sony  
0/0
16.7.2004 0:48

eliska

...d z u n g l e
e: (rostman, 15.07.2004 18:00)
A co je sakra komu po tom, jakou mám spotřebu? Platím to já z vyší spotřeby se socani jen víc nažerou (u nás i v Německu). Kromě toho mám 1,5 dCi, na D1 mám stejnou spotřebu ve 135 jako ve 160, na 150 ji mám dokonce nižší, až od 160 začne růst. Není v tom třeba hledat magii, při 150 jedu hodně setrvačně, nemusím tomu šlapat za krk do kopečků, abych rychlost udržel, jako to musím dělat ve 130, prostě ve 150 mi to jede úsporněji. Ale i kdbych nejel za 6,5 ale za 13, tak to jen a jen moje věc. Nebo chtějí socani nakázat i maximální spotřebu a udělat z toho euronormu?
Takze vy jezdite rychle proto aby jste meli mensi spotrebu a my jezdime pomaleji abychom meli mene mrzaku a zabitych... ...mozna, po zvladnuti autoskoly poslat zacky na mesic na zkusenou do zeme s nejmensim poctem havarii na svete...pripadam si zde opustena..mezi tema hrrrrr frrrrrr berlicky hulcicky zidlicky...hrrr frrrr do hrobecku s brectankem nad hlavou
0/0
15.7.2004 18:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.