Diskuze

Češi chtějí v reklamě informace

O tom, které médium zaručí nejúspěšnější reklamní kampaň, je možné vést dlouhé spory a k uspokojivé odpovědi zřejmě nedojdou ani největší odborníci. Z celkem 16 miliard, které spolkla česká reklama, neváhali zadavatelé investovat šest miliard do reklamy tiskové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel

10. 8. 2004 11:17
ok
Takovy clanek bych v teto sezone necekal.  Super.
Sice opakuje znama fakta, ale z novych pruzkumu.
0 0
možnosti

Culibrk

10. 8. 2004 11:14
Ja si preji
aby reklama a vsichni paraziti co se reklamou zivi sli do prrdele a horoucich pekel
0 0
možnosti

paa

10. 8. 2004 11:21
Re:
ja si preju aby na svete nebyli blbi lide... evidentne to taky nejde, ze...
Bud rad za reklamu. Tobe by se chtelo platit za noviny nejakejch 200,- Kc, za casopis 500,- za televeizi mesicne 3000,- a za cteni idnes nejakych 10 Kc denne?
0 0
možnosti