Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi denně odráží tisíce útoků reklamy

Reklama je čím dál agresivnější. Časy, kdy na lidi útočila "jen" z billboardů, televize nebo rádia, jsou dávno pryč. Podle zjištění časopisu Economist průměrný Američan denně odráží asi tři tisíce útoků reklamy, tedy zhruba každých 30 sekund. Podle odborníků jsou na tom Češi stejně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ramese

me
se libi raklamy na Times sqr ;o) ty svetelne musi prijit na pekny balik $$ a ze jich zde je plno! herecka Kristen Davis ze sex and the city dela reklamu na nejakou modni znacku a ta si nechala nainstalovat tri velke  billboardy jeden  vetsi nez druhy ale tak ze jsou tri u sebe. Jeden nestaci a prosim zadni drobecci to nejsou a o blok dal je ta sama raklama ale ten  billboard je velky jak ty tri do hromady ;o) jo reklama je business
0/0
4.8.2004 15:45

noname

Dodatek
Za sebe si troufnu rici, ze me reklama neovlivnuje, ale bavi me ji hodnotit po umelecke strance. Urcite jsou reklamy, ktere se vam libi. Mimochodem, uz mi docvaklo, proc idnes nema RSS, protoze by tim snizilo pocet potencionalnich prijemcu reklam. Nevite o nejakem zpravodajstvi s RSS? Stejne to dojde do stadia, ze filtrovani reklam bude casem ve vsech prohlizecich standardem :)))
 
0/0
4.8.2004 14:07

V2kt0r

Re:
1. potencialni, ne potencionalni. Zadruhe - tak nejak nevim, nedochazi ti, ze zpravodajske servery musi z neceho zit? Pokud nebudou prodavat reklamu (protoze kdyz ji bude 80% uzivatelu filtrovat, nikdo si ji neobjedna), zacnou srat PR primo do text? Ano, stejne uz to cini, ale nechtel bych tim mit ten text prospikovany ... i kdyz, u iHoy je uz demasiadamente tarde...
0/0
4.8.2004 14:19

hmm, ale

Re:
Potencionální je správné taky. (dle slovníku, dle google to je 15000 na 75000). K čemu je ta přehršel "nových", zaručeně "nePR" zpráv, kvůli kterým je "nutná" ta reklama?!
0/0
4.8.2004 14:38

V2kt0r

Re:
Ze lidi neco pisi, jeste neznamena, ze je to spravne. A toto spravne neni, jenom je to stejne rozsireny patvar jako "pernamentka". Humus. Jake zpravy mas na mysli? Mluvim o zpravodajstvi, ktere by melo byt objektivni. Uz tak je dost velky tlak na "alternativni" reklamu, jako napr. ono PR, stejne se to deje. jenze kdyz jim prestane nest zjevna reklama, co myslis, ze udelaji? Daji se na charitu? Tezko. Proste zacnou do clanku toho PR srat vic. Proc si myslis, ze tady veskere servery jsou? a] jen tak, pro nas dobry pocit, b] pro penize, ktere z takove cinnosti plynou
0/0
4.8.2004 14:43

Karel

Re:
Super, konečně někdo, kdo jen nepapouškuje blbosti, které slyšel od kamarádů nebo soušek učitelek ve škole, a nezapleveluje diskusi stupidními demagogickými pseudoargumenty. Konečně někdo inteligentní, kdo jde za problémem a zjistí si všechna potřebná fakta.
Taková by tu měla být většina, ale není, jestli to nebude tím, že Rudé Právo má houby úroveň.
Opravdu dobrá práce, noname. Tebe bych klidně zaměstnal. Zatím tě budu jenom z povzdálí sledovat.
0/0
4.8.2004 15:39

noname

Re:
Super ... konecne nekdo kdo dokaze ocenit kvalitu (schopnosti a dovednosti). Nabidce se nebranim :)))
0/0
4.8.2004 16:32

noname

Re:
jeste me tak napadlo, ze by melo existovat verejnopravni internetove zpravodajstvi (pokud jiz takove neexistuje) Co vy nato?
0/0
4.8.2004 15:19

mal (was: hmm, ale)

Re:
Jasně, zkomolenin a patvarů se najde (a užívá) dost, jak už bylo doufám ozřejměno, "potencionální" do této skupiny nepatří, tak jsem flekoval. Věříš na "objektivní" zpravodajství?! Mám raději subjektivní výpověď , vím-li k jaké straně náleží - ucelený obrázek si chci sestavit sám. Ale tohle, ani "nutnost" financování, tady není prostor probírat. Snad jen, že dost z těch veškerých serverů jede na a). Díky za podněty, tímto již komunikaci opouštím.
0/0
4.8.2004 16:55

Petr V.

Reklama
Reklama se zacina mijet ucinkem. Televizi davno v dobe reklami prepinam nebo si proste "odskocim", v internetu ji jiz radu let blokuji a banner jsem nevidel ani nepamatuji a billboardy na silnici. Ano potkavam jich stovky denne, ale co na nich je? No kdo z vas si jich vubec vsima? Jsou to vymrskane penize a rada firem si to jiz zacina uvedomovat.
0/0
4.8.2004 13:59

Myes

Re:
A firma u které děláš, nebo ji vlastníš, nepoužívá ke své propagaci žádný druh reklamy? Myslím že určitě jo. Bez reklamy to prostě nejde a imunni vůči ní není taky nikdo
0/0
4.8.2004 14:40

noname

Češi jsou tupé ovce
To že firmy vynakládají ohromné prostředky za reklamu je díky tomu, že je reklama v našich krajích hodně účinná. A to že je reklama účinná je tíky tomu, že češi jsou tupé ovce, které nevybírají podle kvality výrobku, ale podle obalu (reklamy). Dávno už neplatí, že úspěšná je firma, která produkuje kvalitní výrobky, ale ta, která přijde s produktem nejdříve na trh (i za cenu polotovaru) a má masivní reklamu.
Ještě k článku. Autor a ti jeho odborníci na které se odkazuje, se podivují na tím, že vynakládané finance za internetovou reklamu jsou zlomkem toho, kolik se vynakládá za TV reklamu. To je snad logické ne? TV reklama je šíleně drahá. Proto navrhuji několikanásobně zvýšit ceny i u internetové reklamy , což by mohlo mít za důsledek nedostupnost inzerce pro každou firmu a tím snížení reklamy :))))
0/0
4.8.2004 13:41

jaryn

Re:
Ty seš taky tupá ofce, TÍKY
0/0
4.8.2004 14:21

Jean-Pierre

Adblock v Mozille
Ja pouzivam Adblock v Mozille a na idnes nevidim ani jednu reklamu.
0/0
4.8.2004 13:31

Hufi

jo jo, už je reklamy moc,
takže už část lidí tolik nevnímá, takže se zvyšuje její počet místo nápaditosti a efekt bude stejně nulovej.
reklama do schránky začínaj bejt vyhozený prachy, když ji u nás roznesou, za chvilku je krabice na reklamy plná a málokdo si to nese domů. páč většina lidi zjistili, že je to zbytečný číst kde je sleva, protože kdyby měl člověk běhat po slevách, tak to co ušetří, zase projede při přesunu autem z jednoho kraje města na druhej.
jinak jak někdo psal o podvědomí, tak těžko může zareagovat, když si tu reklamu ani nepřečtu a informace neproběhla mozkem. maximálně tam proběhne informace o tom že to bylo strakatý a to je informace nanic.a pokud je reklama pořád na stejným místě, tak se ji člověk naučí vyhejbat pohledem.
a blbý nebo agresivní televizní reklamy u mě docilujou opačnej efekt než se očekává. když pak jdu krámem, tak podvědomí zabliká, pozor, to byla ubohá reklama, to bude asi šunt, když se tak podbízej. takže třeba nikdy nekoupím jar, tyčinku 3bit, pivo bráník, deodorant old spice apod.
jinak stejně dost lidí dává na názor známých, co se týká spotřebního zboží, elektroniky a jídla.
0/0
4.8.2004 13:20

gagaryn

Re:
to je fakt já už Dann*ne taky vůbec nejim a když maj jenom to tak si dam radši utopence
0/0
4.8.2004 13:24

čirokéz

Re: utopenec
Máš recht. Takového dobrého utopence - hned bych si dal _:-)_
0/0
4.8.2004 13:32

Hufi

Re:
vidíš, na to jsem zapomněl, nejdřív reklamy na kousky ovoce, pak zase na rozmixovaný ovoce, páč kousky už nejsou moderní. dannone se taky ledničce vyhejbá. nakonec baštím jogurty na který reklamy vůbec neběžej a maj 3x víc tuku než ty vodový břečky pro štíhlou linii, takže jsou dobrý. a nepřibírám taky, i když bych podle reklamních expertů měl, páč jim tučný věci. i když třeba čokoláda v reklamě najednou není špatná, i když jsou v ní tuky, tam se z ní stává najednou energie na cesty bez který nepřežiješ
0/0
4.8.2004 13:32

gagaryn

Re:
Jo a taky se musí cpát pivo do plastu, protože když někam jdeš tak s nim musíš mlátit o zem, kopat ho před sebou a tahat ho za sebou na provázku jak kačera a když ho otevřeš tak nevypění .
0/0
4.8.2004 13:43

Hufi

Re:
to je asi speciálně pro notory, když jdou z hospody, tak si za sebou můžou táhnout palivo na cestu  už vidím jak si ho beru na vodu, když kolem vltavy a lužnice je hospod dost a zbytečně to zabírá místo.
jo a mattonku musíš nejdřív nalejt hnusný babě do krku aby dostala tu živoucí sílu  a ledovej čaj od nějaký firmy (ví bůh od který) musíš pít nahej jinak nebude osvěžující
0/0
4.8.2004 14:02

gagaryn

Re:
i když je pravda že občas se objeví docela vtipná reklama, mě se třeba líbila reklama myslim že na nějaký auto jak ze starýho auta udělal spolu se slonem nějakou zmačkanou plechovku a pak tim autem jel za zvuků příšerný hudby a kejval hlavou na baby.
0/0
4.8.2004 14:06

V2kt0r

Re:
Les créateurs des automobiles. Moc pěkná
0/0
4.8.2004 14:24

Hufi

Re:
no, tady potěším tvůrce reklam, u tohodle si pamatuju co to bylo, pažout 206. ale je to vyjímka.
no, někdy mě aspoň reklama donutí vypnout telku, ještě že jsou ty dálkový ovladače. takovej horst fuchs z telecího šopingu, ten funguje dokonale, jakmile tam vyběhne z nožem, tak vypínám, abych se neudávil hrůzou, páč většinou telku sleduju při jídle, jinak moc ne.
a ještě mě drtila jedna frikulína, bylo to odněkuď  z hor, jak si vzala v cukrárně nějakou tyčku z mlíka, páč by po zákusku ihned ztloustla a zlenivěla. a pak tam vesele vejskala jak je free a nepřežraná. tu mít doma, tak už mám na krku vraždu.
 
0/0
4.8.2004 14:41

gagaryn

Re:
 
Jasně Pažout!!!
Horst - tak ten je opravdu všude , ale asi největší hnus aspoň pro mě jsou děti v bílejch košilích, a vlastně děti v reklamách vůbec. To musím přepnout i kdybych měl ovladač na druhý straně cimry.
Ale reklamy na nás působěj viz tato diskuse .
Nedávno sem si pouštěl českou Sodu a tam byla parodie na Horsta kde nabízel Lucii Bílou úplně nahou, mozarta úplně nahýho, beetovena úplně nahýho, prostě klasiku a všichni nahý. Nakonec tam byl i Horst úplně nahý
0/0
4.8.2004 14:52

Hufi

Re:
no, působěj, ale nekupuju podle nich jak zadavatel čeká, vyjímečně se reklamou nechám ovlivnit, ale jsou to spíš reklamy na služby a zábavu, protože o tom bych se jinde asi těžko dozvěděl, spíš mě upozorní že něco je novýho abych se na to podíval, na netu do diskuzí jak to hodnotěj tu novinku jiní a jestli je vůbec k nečemu.
dneska jsem zahlídl po cestě hafo bilboardů, ale pamatuju si jenom jeden, že v imaxu bude novej trojrozměrnej film a to ještě díky tomu, že jsme se se známou zrovna bavili o palací flora, páč jsme tam jeli na kafe.
u jídla mě spíš zajímá složení, jestli tam není moc chemie a kolik je v tom umělotiny a u stupidních reklam se těmto výrobkům vyhýbám tuplem.
jinak mě ještě občas upoutaj reklamy, kde jsou ženský, který nejsou dokonalý jak ze žurnálu a maj v sobě určitou jiskru. naopak, kde jsou dokonalý frikulíny mě zase odrazujou.
0/0
4.8.2004 15:10

Podélně přejetý svatý Mikuláš

Některý reklamy fakt neodrazíš...
Hmmm... špatně se odráží hlavně reklama na busy...
0/0
4.8.2004 13:18

V2kt0r

Re:
Jojo, stačí malinká reklama na přední traverze šaliny ... a jak se vryje.
0/0
4.8.2004 14:21

bug01

no
nejotravnejsi reklamy jsou tady na idnesu, furt nejaky hejblatka, udelatka, kraval to dela
0/0
4.8.2004 13:13

vare

Do hajzlu s reklamou!
Do hajzlu s reklamou! Přijde mi už vrcholně drzá a vlezlá. Příklad: zajdu se vychcat na veřejný záchod a u mušle mi těsně před ksichtem vysí nějaká debilní reklama, na kterou musim čumět. To abych chcal se zavřenejma očima, nebo si uchýlně furt prohlížel svý, nebo sousedovo péro.
0/0
4.8.2004 13:09

Zlej

Re:
zatím bych bejt tebou nahlídnul do pravidel českýho pravopisu.
0/0
4.8.2004 13:12

vare

Re:
Budeme chodit spolu na doučování, chytrolíne. Tobě také jde čeština, tak blbě, jako mě :-)
0/0
4.8.2004 13:15

Zlej

Re:
pačemů ty důmaješ, moloděc? meňjá něVYSIT!
0/0
4.8.2004 13:20

vare

Re:
Patamu što u těbja tože ašibky
0/0
4.8.2004 13:21

V2kt0r

Re:
0/0
4.8.2004 14:23

Slavek

Agresivní MF Dnes a idnes
Tyto dva bulvární deníky už zabudovávají reklamu i do článků
0/0
4.8.2004 13:06

Alex

všichni si stěžují na reklamu.....
Ale nikdo si neuvědomuje, že televize bez reklam by nebyla kde teď kvalitou je...stejné je to i u internetu (redaktoři atd. je potřeba zaplatit)..... samozřejmě reklama zdražuje pro konečné zákazníky cenu výrobků a služeb, ale tak to prostě v konzumním světe je...chcete změnu? nejde!!
0/0
4.8.2004 13:04

Freezer

Re:
To chceš říct, že televize je teď kvalitní? To myslíš jako přijímač, nebo program? To nemůžeš myslet vážně... Jediné programy, kde se člověk ještě dozví něco zajímavého, jsou asi Discovery a Spektrum - rozhodně ale ne Nova, která z reklam v podstatě žije... Zkus popřemýšlet nad životními hodnotami... Každopádně přeji krásný den.
0/0
5.8.2004 13:43

podws

od iDNes tenhle clanek sedi
Vyskakujici okna pres celou stranku, ktera nejdou zavrit, protoze tlacitko X je nekde umne ukryto.
Hrozny opruz.Tahle reklama ma uplne opacny ucinek, produkt pak asociuje negativni emoce, coz by se asi zadavatelum nelibilo. Mam rad moznost volby a kliknou na reklamu, ktera me zajima.
0/0
4.8.2004 12:47

Alex

Re:
jestli nenajdeš tlačítko x v okně reklamy, tak si kup brjeličky..inženýre....
0/0
4.8.2004 13:04

Zlej

Re:
má pravdu, někdy je to X mimo plochu, ale stačí si holt posunout celý wokno, až ho na plochu dostaneš.
0/0
4.8.2004 13:14

Depek

...
, Vzpomínám si na film Tenkrát na západě na stanici Pro7, kdy bylo po každých deseti minutách filmu deset minut reklamy. Kde se Nova hrabe se svými jednominutovkami.
0/0
4.8.2004 12:21

jaryn

Re:
Tak nova dávno nemá jednominutovky. Např když běželo superstar tak byla prům. délka reklamy 9 minut!!!
0/0
4.8.2004 14:28

Depek

Re:
, Uprostřed filmů Nova zatím zaplaťpánbu takové pauzy nemá.
0/0
4.8.2004 15:13

Pepe

Nechápu,
co má Ostrava společného s reklamou?
0/0
4.8.2004 13:07

vare

Re:
Je stejně debilní, jako reklama :-)
0/0
4.8.2004 13:10

Milan

Re:
ubážáku
0/0
4.8.2004 14:02

Martin27

Reklamy
Reklamě se člověk neubrání. Stejně ale ty agentury jednou zjistí, že čím víc reklamy, tím méně bude fungovat. Asi podvědomě funguje, když si člověk vybírá něco, co nezná, co kupuje poprvé, ale jinak ne. Pak je orientací to, co někde viděl v televizi atd. Ale kupovat si auto, prací prášek, jogurt, polívku v pytlíku podle reklamy. Nikdy. Kupuju to, co mi chutná a v 95% případů to jsou věci, které reklamu nepotřebují a nikdy neměly. Takže na reklamu koukám vždycky tím způsobem, že si řeknu: Á, TAK TOHLE VÁM LIDI NEKUPUJÍ, TO MUSÍ BÝT ALE HNUS, ŽE NA TO DĚLÁTE REKLAMU. A TOHOHLE MÁTE MOC, CHCETE DOPRODAT ZÁSOBY. Á, AKČNÍ CENA, NO FUJ, TO TU MUSELO NA REGÁLE LEŽET HODNĚ DLOUHO. Á TOHLE VIDEO JE HODNĚ LEVNÉ, ASI SE ZVÝŠILA PORUCHOVOST. A JAK MI POTOM ZDRAŽÍTE TO OSTATNÍ. Všechno zlevněné a úžasně skvělé má svůj důvod, vždycky nakonec vytáhnou z člověka víc, než by dal normálně. A ještě jedna věc mě štve, reklamy třeba při MS v hokeji v televizi. Já vím, že aby přenos vůbec byl, musí firmy přispět, ale čeho je moc, toho je příliš. Takže Eurotel a Českou Pojišťovnu přímo nenávidím, protože jsem x-krát neviděl puk, gól, cokoliv. A reklamy na ledě: TO JSTE PŘÍZNIVCI HOKEJE, KDYŽ SI JE TAM NECHÁTE DÁT, FUJ, OD VÁS UŽ NIKDY NIC NEKOUPÍM atd :-))))))))))))))).    
 
0/0
4.8.2004 11:45

Pavel SPS

Gmail
Autorka jiste pouziva Gmail, kdyz o nem pise... ..ona totiz pise nesmysl. Posta samozrejme mazat jde. To ze se te famy chytne kazdy *** neprekvapi, ale ze i iDnes? No, to vlastne dnes uz take neprekvapi...
0/0
4.8.2004 11:24

Tomáš

máslo na hlavě
Ano,reklama je agresivní a idnes je toho důkazem -viz.příšerná a prudící reklama eurotelu přes homepage.
0/0
4.8.2004 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.