Diskuze

Češi denně odráží tisíce útoků reklamy

Reklama je čím dál agresivnější. Časy, kdy na lidi útočila "jen" z billboardů, televize nebo rádia, jsou dávno pryč. Podle zjištění časopisu Economist průměrný Američan denně odráží asi tři tisíce útoků reklamy, tedy zhruba každých 30 sekund. Podle odborníků jsou na tom Češi stejně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ramese

4. 8. 2004 15:45
me
se libi raklamy na Times sqr ;o) ty svetelne musi prijit na pekny balik $$ a ze jich zde je plno! herecka Kristen Davis ze sex and the city dela reklamu na nejakou modni znacku a ta si nechala nainstalovat tri velke  billboardy jeden  vetsi nez druhy ale tak ze jsou tri u sebe. Jeden nestaci a prosim zadni drobecci to nejsou a o blok dal je ta sama raklama ale ten  billboard je velky jak ty tri do hromady ;o) jo reklama je business
0 0
možnosti

noname

4. 8. 2004 14:07
Dodatek
Za sebe si troufnu rici, ze me reklama neovlivnuje, ale bavi me ji hodnotit po umelecke strance. Urcite jsou reklamy, ktere se vam libi. Mimochodem, uz mi docvaklo, proc idnes nema RSS, protoze by tim snizilo pocet potencionalnich prijemcu reklam. Nevite o nejakem zpravodajstvi s RSS? Stejne to dojde do stadia, ze filtrovani reklam bude casem ve vsech prohlizecich standardem :)))
 
0 0
možnosti

V2kt0r

4. 8. 2004 14:19
Re:
1. potencialni, ne potencionalni. Zadruhe - tak nejak nevim, nedochazi ti, ze zpravodajske servery musi z neceho zit? Pokud nebudou prodavat reklamu (protoze kdyz ji bude 80% uzivatelu filtrovat, nikdo si ji neobjedna), zacnou srat PR primo do text? Ano, stejne uz to cini, ale nechtel bych tim mit ten text prospikovany ... i kdyz, u iHoy je uz demasiadamente tarde...
0 0
možnosti

Petr V.

4. 8. 2004 13:59
Reklama
Reklama se zacina mijet ucinkem. Televizi davno v dobe reklami prepinam nebo si proste "odskocim", v internetu ji jiz radu let blokuji a banner jsem nevidel ani nepamatuji a billboardy na silnici. Ano potkavam jich stovky denne, ale co na nich je? No kdo z vas si jich vubec vsima? Jsou to vymrskane penize a rada firem si to jiz zacina uvedomovat.
0 0
možnosti

Myes

4. 8. 2004 14:40
Re:
A firma u které děláš, nebo ji vlastníš, nepoužívá ke své propagaci žádný druh reklamy? Myslím že určitě jo. Bez reklamy to prostě nejde a imunni vůči ní není taky nikdo
0 0
možnosti

noname

4. 8. 2004 13:41
Češi jsou tupé ovce
To že firmy vynakládají ohromné prostředky za reklamu je díky tomu, že je reklama v našich krajích hodně účinná. A to že je reklama účinná je tíky tomu, že češi jsou tupé ovce, které nevybírají podle kvality výrobku, ale podle obalu (reklamy). Dávno už neplatí, že úspěšná je firma, která produkuje kvalitní výrobky, ale ta, která přijde s produktem nejdříve na trh (i za cenu polotovaru) a má masivní reklamu.
Ještě k článku. Autor a ti jeho odborníci na které se odkazuje, se podivují na tím, že vynakládané finance za internetovou reklamu jsou zlomkem toho, kolik se vynakládá za TV reklamu. To je snad logické ne? TV reklama je šíleně drahá. Proto navrhuji několikanásobně zvýšit ceny i u internetové reklamy , což by mohlo mít za důsledek nedostupnost inzerce pro každou firmu a tím snížení reklamy :))))
0 0
možnosti

jaryn

4. 8. 2004 14:21
Re:
Ty seš taky tupá ofce, TÍKY
0 0
možnosti

Jean-Pierre

4. 8. 2004 13:31
Adblock v Mozille
Ja pouzivam Adblock v Mozille a na idnes nevidim ani jednu reklamu.
0 0
možnosti

Hufi

4. 8. 2004 13:20
jo jo, už je reklamy moc,
takže už část lidí tolik nevnímá, takže se zvyšuje její počet místo nápaditosti a efekt bude stejně nulovej.
reklama do schránky začínaj bejt vyhozený prachy, když ji u nás roznesou, za chvilku je krabice na reklamy plná a málokdo si to nese domů. páč většina lidi zjistili, že je to zbytečný číst kde je sleva, protože kdyby měl člověk běhat po slevách, tak to co ušetří, zase projede při přesunu autem z jednoho kraje města na druhej.
jinak jak někdo psal o podvědomí, tak těžko může zareagovat, když si tu reklamu ani nepřečtu a informace neproběhla mozkem. maximálně tam proběhne informace o tom že to bylo strakatý a to je informace nanic.a pokud je reklama pořád na stejným místě, tak se ji člověk naučí vyhejbat pohledem.
a blbý nebo agresivní televizní reklamy u mě docilujou opačnej efekt než se očekává. když pak jdu krámem, tak podvědomí zabliká, pozor, to byla ubohá reklama, to bude asi šunt, když se tak podbízej. takže třeba nikdy nekoupím jar, tyčinku 3bit, pivo bráník, deodorant old spice apod.
jinak stejně dost lidí dává na názor známých, co se týká spotřebního zboží, elektroniky a jídla.
0 0
možnosti

gagaryn

4. 8. 2004 13:24
Re:
to je fakt já už Dann*ne taky vůbec nejim a když maj jenom to tak si dam radši utopence
0 0
možnosti

Podélně přejetý svatý Mikuláš

4. 8. 2004 13:18
Některý reklamy fakt neodrazíš...
Hmmm... špatně se odráží hlavně reklama na busy...
0 0
možnosti

V2kt0r

4. 8. 2004 14:21
Re:
Jojo, stačí malinká reklama na přední traverze šaliny ... a jak se vryje.
0 0
možnosti

bug01

4. 8. 2004 13:13
no
nejotravnejsi reklamy jsou tady na idnesu, furt nejaky hejblatka, udelatka, kraval to dela
0 0
možnosti

vare

4. 8. 2004 13:09
Do hajzlu s reklamou!
Do hajzlu s reklamou! Přijde mi už vrcholně drzá a vlezlá. Příklad: zajdu se vychcat na veřejný záchod a u mušle mi těsně před ksichtem vysí nějaká debilní reklama, na kterou musim čumět. To abych chcal se zavřenejma očima, nebo si uchýlně furt prohlížel svý, nebo sousedovo péro.
0 0
možnosti

Zlej

4. 8. 2004 13:12
Re:
zatím bych bejt tebou nahlídnul do pravidel českýho pravopisu.
0 0
možnosti

Slavek

4. 8. 2004 13:06
Agresivní MF Dnes a idnes
Tyto dva bulvární deníky už zabudovávají reklamu i do článků
0 0
možnosti