jo jo, už je reklamy moc,
takže už část lidí tolik nevnímá, takže se zvyšuje její počet místo nápaditosti a efekt bude stejně nulovej.
reklama do schránky začínaj bejt vyhozený prachy, když ji u nás roznesou, za chvilku je krabice na reklamy plná a málokdo si to nese domů. páč většina lidi zjistili, že je to zbytečný číst kde je sleva, protože kdyby měl člověk běhat po slevách, tak to co ušetří, zase projede při přesunu autem z jednoho kraje města na druhej.
jinak jak někdo psal o podvědomí, tak těžko může zareagovat, když si tu reklamu ani nepřečtu a informace neproběhla mozkem. maximálně tam proběhne informace o tom že to bylo strakatý a to je informace nanic.a pokud je reklama pořád na stejným místě, tak se ji člověk naučí vyhejbat pohledem.
a blbý nebo agresivní televizní reklamy u mě docilujou opačnej efekt než se očekává. když pak jdu krámem, tak podvědomí zabliká, pozor, to byla ubohá reklama, to bude asi šunt, když se tak podbízej. takže třeba nikdy nekoupím jar, tyčinku 3bit, pivo bráník, deodorant old spice apod.
jinak stejně dost lidí dává na názor známých, co se týká spotřebního zboží, elektroniky a jídla.