Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Burma Campaign: Diktatuře pomáhá i Rolls-Royce

Diktátorský vojenský režim v Myanmaru (Barmě) se považuje za jeden z vůbec nejtvrdších na světě. Přesto ale existují desítky společností, které ho přímo nebo nepřímo podporují. Naseznam hříšníků (Dirty List) se nově dostaly i téměř čtyři desítky britských společností, mezi nimi i Rolls-Royce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

haaja

Co delal
John Jackson pred rokem 91? Ma podil na diktaure i Intel? (videli jsme v Rangunu jedno PC) Koho spojuje Alcatel, kdyz tam skoro telefony nejsou? Je tam uvedeny take Rothmans ktery ma u Baga obrovskou fabriku na cigarety? Palcivych otezek je bezpocet...
0/0
25.8.2004 21:55

d4vid

lonely planet??
kdo ma vydani o burme, vi, ze je v ni hned v uvodu uvedeno aby turiste nepodporovali mistni rezim, vlolili nestatni ubytovani a podobne. prijde mi to jako pekna rana pod pas, ty jejich debilni kecy co k lonelyplanet na te strance uvadi.. kdopak asi plati jim, za pospineni jmena konkurentu?? http://lacina.net , http://poutnik.lacina.net , http://photo.lacina.net
0/0
25.8.2004 15:10

pozorný čtenář

Kdy už nás ti novináři přestanou krmit těmi bludy ....
Asi by bylo vhodné, aby autor tohoto článku trochu lépe procvičil angličtinu.
Po zveřejnění článku mi to nedalo a chtěl jsem se dozvěť o této organizaci více. Narazil jsem na jiné informace, než jak je autor uvadí.
Z internetové stránky organizace Burma Campaigne  (http://www.burmacampaign.org.uk/pm/weblog.php?id=P137) vyplývá, že společnosti např. British American Tobacco, PwC, Carnival/P&O, WPP, and Ernst & Young již nemají žádné investice v Burmě a jsou naopak uvedeny ma CLEAN LISTu (seznamu čistoty).
Kdy už nás ti novináři přestanou krmit těmi bludy ....
0/0
25.8.2004 14:57

(ne)pozorný čtenář

Re:
moc pozorný, pozorný čtenáři, nejsi. o těch firmám, o kterých píšeš, se ve článku nic nepíše. tam se píše o těch na dirty listu, takže nechápu tvé rozhorčení :)
0/0
25.8.2004 16:55

pozorný čtenář

Re:
Chápu tvoji poznámku a musím ti dát za pravdu, že mi nerozumíš. Vypadá to, že můj původní komentář k článku je vytržený z kontextu. ALE...
Původní článek se změnil oproti tomu, co jsem četl já. Odstvec "Na seznamu organizace ale figurují i další známá jména - jako například DHL, Lonely Planet nebo Daewoo."  byl zkrácen. Za tímto textem následovala ještě jedna, dvě věty, ve kterých se uvádělo, že na tomto seznamu jsou i další firmy jako PwC či Ernst & Young.
Zřejmě si to vzal autor k srdci a původní článek trochu poupravil.
0/0
25.8.2004 17:20

Krůťásek

Re:
Tohle je iDNESácká klasika...
1. Napíšou úděsnou kravinu.
2. Někdo je za ní poprávu zdrbe.
3. Bez slůvka omluvy či dokonce uzardění to opraví.
4. Ostatní čtenáři zdrbou toho "pitomce", co si dovolil na chybu upozornit.
Inu, každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. Jediná metoda jak tomu opředcházet je ty inkriminované původní nesmysly z článku přikopírovat k reakci.
0/0
25.8.2004 18:53

pozorný čtenář

Re:
Třeba takhle testují, co lidi snesou a co můžou pustit do tištěných novin.
0/0
26.8.2004 7:49

Beerdy

Vyhlašuju bojkou RR!!!
My všichni, kdo jsme si ho plánovali v dohledný době koupit na popojíždění do práce, tímto tuhle značku bojkotujeme, protože to , co provádí na nebohém barmském lidu je prostě špína, nic než špína!!!
0/0
25.8.2004 14:40

Belmondo

Re: king
Jsi dobry. Samozrejme se pridavam a Rolse si take nekoupim. Jinak i-dnes? Hosi jen tak dal. Co takhle new face i-blesk?
0/0
25.8.2004 17:07

Davidek

Re: bojkot RR
Jo taky se přidávám k bojkotu!!!  Už od dětství na něj šetřím jako blázen. Musím se pochlubit , už mám jednu tisícinu ceny. Plánoval jsem ho v 99 letech, ale díky tomuto příspěvku zjišťuji, že to nemá cenu . Raději budu jezdit na kole, autobusem nebo vlakem . RR už nechci
0/0
25.8.2004 18:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.