Diskuze

O nájemném mají rozhodovat obce

Nájemné po dvou letech poroste a o jeho výši budou zřejmě rozhodovat obce. Ministerští úředníci navrhují zákon, který při uvolňování regulovaného nájemného vtáhne do hry lokální politiky. Nájemné se kvůli chybějícímu zákonu nemohlo dva roky zvyšovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Křečkovi regulovaní šašci z LA

15. 9. 2004 10:29
Chcete se pobavit ?
Zde jsou stránky Křečkových militantních regulovaně-nájemnických kámošů z L.A. v USA. Zvláštní pozornosti pak zde doporučuji jejichpohyblivé logo, kde je zlý majitel domu permanentně mlácen do hlavy pěstí regulovaných nájemníků ! http://www.sftu.org/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.sftu.org
0 0
možnosti

gaston

15. 9. 2004 8:53
Cochranovi
Ano, Cochrane, přesvědčil jste mne. Jste opravdu závistivý zlostný hlupák, který za diskusi považuje pouze nadávky. Všiměte si, že k věcným dotazům jste nedokázal stvořit jedinou kloudnou větu. Tam kde se však dalo nadávat a plivat, tam jste jako doma.
 
 
0 0
možnosti

cochran

15. 9. 2004 10:47
Re:
mel jste se ucastnit i predeslych diskuzi a precist si i zdejsi prispevky. Pak by jste nasel odpovedi k vasim dotazum. Uz mne unavuje zodpovidat dokola stejne nesmyslne dotazy, potazmo lidem, kteri ve sve zahledenosti nejsou schopni objektivniho zhodnoceni situace.
Jedini zavistivci jsou ti, kteri ve sve chamtive touze po ziskani bytu, popr. nehorazdnych ziscich v pripade baracniku, tu propaguji deregulaci, dokonce uplnou.Takova to individua i slusne zachazeni nezaslouzi. 
0 0
možnosti

breindl

14. 9. 2004 19:40
Přejete si prosím ?
Jeden regulovaný rohlík a čtvrtku regulovaného másla.
Jsem socka a tak ne to mám nárok.
0 0
možnosti

gaston

14. 9. 2004 9:29
Cochran
Je až neskutečné, jak se neschopní zakomplexovaní idioti  plní zloby a nenávisti dokáží prosazovat v internetových diskusích.
Argumenty nemají a proto ani na věcnou diskusi nepřistoupí. Tak jenom nadávají a plivou na vše kolem.
0 0
možnosti

cochran

14. 9. 2004 9:38
Re:
jen blb tveho typu nevidi tu kupu argumentu
0 0
možnosti

nebydlící

13. 9. 2004 23:22
Náplava...
 
Fascinuje mě vaše nenávist náplavy. Nicméně náplava je ta, která vlastně Pražáky živí:
V činžáku kde je 90% regulovaných parazitů bydlí 10% náplavy, která platí cca 6x tolik než regulovčík za srovnatelný byt. Náplava tedy financuje bydlení starousedlíkům, aby jim barák nespadl na hlavu.
Náplava přišla do Prahy za prací. Denně makají a odvádí daně, aby starousedlík - často Pražská socka, která je na pracovním trhu nepoužitelná - měla z čeho pobírat sociální dávky. Pražská socka je vyklepaná, že se bude muset odstěhovat do levnější lokality jako např. Děčín nebo ÚnL, protože je na pracovním trhu nepoužitelná a není schopná konkurovat náplavě, která vzala život do svých rukou a platí několik tisíců měsíčně navíc v nájemném, aby ufinancovala regulovaného parazita + chodí do práce, aby z daní opět ufinancovala regulovaného parazita.
I když náplava platí horentní sumy za bydlení, denně spálí 2 hodiny v MHD, protože bydlí v okrajových čtvrtích - na bydlení v centru 10 litrů měsíčně nestačí. Při cestě do práce na ni tupě troubí Pražská socka ze stometrových bytů na Vinohradech a Praze 1 - která musí bydlet přímo u metra, aby si náhodou nezlomila nohu, až poleze zas do krámu pro rohlíky.
Smrt nájemnímu parazitismu, konec bytového apartheidu, konec dvojích cen a cejchování lidí na regulované a neregulované!!!
Komu se nechce makat, půjde z Prahy ven, i kdyby se cizího bytu držel zuby nehty a mlel dokola, že tam bydlel 40 let. Ten co již dnes maká, nemá potřebu hudrovat a po odstranění dvojích cen přijme svou zodpovědnost a přestane prožrávat peníze druhých lidí.
0 0
možnosti

Domácí od Vltavy

14. 9. 2004 7:23
Re: Milá nebydlící Náplavo !
Takovýchto náplavenin bych chtěl mít plný dům. A že já mám dům v pražském Centru centrovatém, nicméně za těch Vašich10 tisíc bych si  vám klidně pronajal 3+1/80m2 . Deregulací totiž ceny nájmů (a to i v centru) prudce spadnou a já nemám zapotřebí, aby si pak někdo myslel, že jsem ho celou dobu okrádal
 
0 0
možnosti

Martin Literák

13. 9. 2004 23:17
2. nejnižší porodnost na světě
S přítelkyní už 4 roky čekáme na deregulaci, abysme si mohli pořídit dítě. Současně platíme 10 tisíc za 2+kk, ale když by nepracovala a brala jen mateřský příspěvek (který nedosahuje ani poloviny průměrného důchodu!), tak bychom to finančně nezvládli.
Při hledání bydlení polovina bytných byli regulovaní nájemníci, kteří se nám snažili vnutit obecní byty, které sami neužívali. Teď bydlíme v družstevním, ale jeho majitel sám bydlí v regulovaném a na nás vydělává. Je to legální, ale z morálního hlediska mi to přijde pěkná sprosťárna, zvlášť od vlády ČSSD, která se snaží zakonzervovat stav, kdy za stejnou službu platí lidé dvojí ceny. Ti vyvolení regulovaní směšnou cenu, která jim umožňuje byty vydržovat a nepustit i když je nepotřebují, ti druhořadí občané platí 6x tolik, velmi často na nich ale nevydělává majitel nemovitosti, ale "sociální" nájemník s dekretem. Hlavně, že to Gross myslí upřímně....
0 0
možnosti

Domácí od Vltavy

14. 9. 2004 7:43
Re: Vážený pane Literáku !
Dovolte mi několik poznámek:
1) Pokud je majitel družstevního bytu (posuzuje se jako vlastnické bydlení) současně také regulovaným nájemníkem, je to zralé na výpověď z tohoto regulovaného nájmu. (viz Obč. zákoník). Chápu ovšem, že v tom momentě jste "na ulici" neboť tento vyhozený regulovaný vykuk by se asi nastěhoval zpět do svého.
2) 10 tisíc za 2+kk (odhaduji někde okolo50-60m2) je příliš. Jak jsem uvedl výše, tak za 3+1/80m2 v centru bych si řekl nejvýše o totéž a ještě bych  se možná o tisícovku nechal ukecat. Abych měl čisté svědomí.
3)Stejně jako pro výše uvedeného přispivatele jménem "Naplavenina" by i pro Vás bylo  mém domě bez problémů místo, tedy BYT. Já však mám ten dům plný regulovaných parazitů instalovaných tam státem a pod sankcí zaplacení náhradních bytů (cena v souhnu výrazně přkračuje veškerou hodnotu mého majetku) je z tototo svého domu prostě nedostanu.
4)Já se jen se divím, že lidi jako jste vy, kteří čekají na deregulaci jako na smilování, aby mohli nejen slušně bydlet, ale mít třeba i to miminko, ještě nenapadlo, že by třeba mohli jít jistému prašivému nájemnímu hlodavci ze Slezké ulice na pražských Vinohradech (za 2+1/60m2 tam ten gauner platí jen něco přes dva tisíce a pořád řve že je to moc) jednoduše po staročesku ROZBÍT HUBU
0 0
možnosti

Ví jak na to

13. 9. 2004 20:37
Obce mají
máslo na hlavě s laciným prodejem obecních bytů převážně do rukou svých představitelů a širokého okruhu svých známých. Proto si nebudou moci příliš vyskakovat při zvyšování nájemného u těch, na které se při privatizaci nedostalo. A to je velmi dobře!
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

14. 9. 2004 10:54
Re: souhlas
bohužel je tam stále mnoho úředníků, kterým dělá dobře, že jsou to oni, kdo svým laskavým razítkem rozhodují o ostatních. I proto se privatizace vleče téměř nulovým tempem. Obce by si měly ponechat omezené množství bytů pro sociální a výjimečné případy, zbytek ať prodají. Osobně bych preferoval nejprve nabídku stávajícím nájemníkům za 70%-100% "místně obvyklé" ceny (abych reflektoval, že byt nějakou dobu udržují) a následně aukce. (ale přiznám, že v obecním regulovaném bytě bydlím, takže rozhodně nejsem nezaujatý ...)
0 0
možnosti

nebydlící

13. 9. 2004 20:25
Regulovaný bytový apartheid
Bohatí regulovaní ať dále bohatnou na bolševických dekretech, mladí bez dekretu ať chcípnou!
0 0
možnosti

Dáša

13. 9. 2004 12:21
Co je to za blbost
Deregulace,musí být jednou pro vždy uzákoněna státem a ne aby stát přehrál tyto pro někoho nepopulární kroky na obce.Je to tu stále kocourkov
0 0
možnosti

Saloon

13. 9. 2004 12:32
Re: Kocourkov ?
Ne, spíše regulovaný Grossourkov !
0 0
možnosti

Jakeš

13. 9. 2004 11:46
Regulovat!!!!!!!
Jen tak zatočíme s pijavicemi, které tyjí na nájemníkách, tedy s majiteli činžáků!!!! Stranu na vás spekulanti a půjdete do lágrů, ještě uvidíme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

Direct Shooter

13. 9. 2004 11:53
Re: Stavy výše uvedených jakešovských parazitních červů je skutečně nutné regulovat.
Navrhuji pravidelný jarní a podzimní odstřel !
0 0
možnosti