Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uherskému Hradišti ulehčí nový obchvat

Obchvat Uherského Hradiště, dílo za téměř miliardu korun, je hotov. Téměř sedmikilometrová silnice začala motoristům sloužit s měsíčním předstihem. Kromě zrychlení dopravy na Slovensko také výrazně odlehčí městu, které dosud zatěžovaly kamiony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radka80

Co pruhy, ale výdrž...
Hmm..., to spíš když už to tolik stálo, tak doufám, že aj něco vydrží a nedopadne tak jak silnice mezi Starým Městem a Uh. Hradištěm, ta už se opravuje nanovo
0/0
28.9.2004 21:28

Tomáš

3 pruhy
Když už to stálo tolik peněz neměli tam byt už tři pruhy?
0/0
28.9.2004 20:18

KoKeMoN

Proc ukazuji Buchlovickou silnici?
Proc ukazuji Buchlovickou silnici? Ta uz byla postavena za komancu.
0/0
28.9.2004 16:07

libienski

Re: Proc ukazuji Buchlovickou silnici?
Si asi myslíš, že je to mimoúrovňové křížení za Buchlovicemi směrem na UH, kde se kříží směr Zlechov - Boršice. To si ale vedle, protože je to skutečně nový obchvat....
0/0
28.9.2004 17:24

eliska

..mimo misu
nejvice nehod je pri predjizdeni na protismerkach a pri nedodrzeni zasadnich pravidel v zatackach....v obouch pripadech - rychla jizda...predjizdet ty co jedou na protismerkach povolenou rychlosti je ceska neurozni specialita...
0/0
27.9.2004 19:15

zabicka

Re: ..mimo misu
test
0/0
28.9.2004 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.