Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cizím kamionům zdraží cesta přes Česko

Grossův kabinet jde do střetu s Evropskou komisí, když i přes její nesouhlas podporuje zdražení krátkodobých dálničních známek pro kamiony. Vláda podle jejího místopředsedy pro ekonomiku Martina Jahna podporuje návrh poslance ČSSD Miroslava Kapouna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marie

nejde to jinak ? neodborný návrh ...
Což zkusit na vstupu vložit nový proužek a zaplombovat tachograf a na výstupu proužek odebrat - vyhodnotit - a pak pokutu za nedodržení rychlosti,přestávek a zaplatit za km ..... a postupně zavést elektronické mýtné . Asi by to bylo zdržení a větší administrativa , ale bylo by to poctivé, tedy jestli to nejde nějak zfalšovat. Tak by byly cizí řidiči kamionů nuceni dodržovat předpisy (který kamion jede na dálnici 80 - podle mojich zkušenosti jen když má poruchu ?) Ten dočasný zákon by šel přeci napsat rychle. A naši řidiči by nebyly oloupeni dvakrát - známku a daně. Ale přeci by jenom měl někdo z těch chytrých ve vládě a v parlamentu uvažovat o využití železnice - to stejně příjde, až dojde ropa , a nebude to dlouho trvat.
0/0
18.10.2004 15:00

chroustík

Plně souhlasím s příspěvky níže,
které se týkají návrhů zahrnout do tohoto problému ČD: vytvořit možnost přepravy kamionů po železnici, to je jedna věc. Druhá věc je důsledné kontroly kamionů po těchto stránkách: doba jízdy podle tachografu, překročils´ ? pokuta a odstavení na dobu přestávky. Vážení kamionů: máš víc ? pokuta a odstavení do přeložení nadbytečného nákladu. Po prvních kontrolách kamionů ubude, protože když borec bude muset na parkovišti čekat na další kamion třeba z Rumunska, tak ho úsměv přejde.
0/0
11.10.2004 14:51

chetgar

Rád bych se dotázal pana poslance,
kolik podle něho měří ČR. Při správné jízdě - 12h (a stejně dlouhém odpočinku) je možno urazit 80*12=960 km. Zdá se, že pan poslanec ještě žije v dobách ČSSR, ale ani ta těch 960 km z Aše do Michaloviec neměla. Socani opět přišli se zvýšením daně, když se někdo ozval, že není košer, aby našinec platil silniční daň i dálniční poplatek, zatímco cizinec jen to druhé. Normální člověk by zrušil silniční daň a zavedl vyšší poplatky (třeba i za silnice 1. třídy), které by platily i pro cizince. Ale socan, to není obyčejný člověk. Socan se totiž drbe i za pravým uchem zásadně levou rukou a libuje si ve vytváření různých nařízení, zákazů a daní. Takže místo jednotných polatků pro našince i cizince, budou našinci nadále biti dvojí berní, a naši kamionisti, pokud jsou třeba z Ostravy, kde žádná dálnice (také díky socanům) není - tudíž nemusí mít nutně nálepku celoroční (taky zdraženou), budou biti trojnásob, protože příležitostnou cestu z Ostravy do Brna a zpět přeci za den podle pana poslance zvládnout nemohou. Vítejte v socanském ráji!
0/0
11.10.2004 9:35

Vovka

No to je dost,už bylo na čase
Když už jsme se srovnaly  s Evropou skoro ve všech cenách, mělo by se podstatně zdražit i mýtné.Alespoň tak ,jak je to v sousedních zemích a Unie ať nám do toho nekecá sama má dost másla na hlavě
0/0
11.10.2004 8:55

Honza

Zpoplatneni dalnic a zdrazovani dalnicnich znamek?!
Asi uz vubec nicemu nerozumim, tato vlada (Spidlova a Grossova) neustale rika, ze je treba zavest placene dalnice a zdrazit dalnicni znamky. Ze nejsou penize na opravy silnic, mostu apod. Chtel bych jim pripomenout, ze existuje jakasi spotrebni dan, ktera je, myslim si, dost vysoka, a podle me, tato spotrebni dan by mela smerovat na fond oprav silnic apod. Nemela by, podle meho uvazeni, smerovat na vladni projekty napr. vlakovych koridoru apod. To at financuje primo zeleznice a nebo od nich vybranych dani. My motoriste, at platime dale tuto spotrebni dan, ale at tyto penize se nam vrati zase zpatky, napr. v oprave stavajicich komunikaci. Jen pro Vasi informaci, po kazde kdyz tankuji naftu, tak platim celkem cca. 1700 Kc, a z tohoto je DPH a spotrebni dan cca. 800-900 Kc. Znamena to, ze ted davam za kazdy ujety jeden kilometr statu v ruznych danich 1 korunu. Rocne najezdim cca. 30 tisic Km, tj odvedu jenom ja, statu na danich 30000 Kc. A stav silnic se neustale zhorsuje. Misto toho se "me penize" stehuji na ruzne socialni podpory a socialni sliby=chyby. S pozdravem, Honza, Strakonice
0/0
10.10.2004 22:46

Honza

Re: Zpoplatneni dalnic a zdrazovani dalnicnich znamek?!
Až budeš mít elektronické mítné, tak se prohneš ještě víc  (kamiony cca 5kc/km a osobaky od 2012 taky nejakou kacku)
0/0
10.10.2004 23:56

eliska

Re: Zpoplatneni dalnic a zdrazovani dalnicnich znamek?!
....dane vybrany na vsem co souvisi s autem musi jit zpet do silnic/mostu... ...Auta nejsou vykrik mody, jsou soucasti 21 stoleti, bla bla ...jsem zlosti bez sebe. Uplynula dlouha doba od prvniho auta ktere vyjelo z fabriky, a stale ten samy problem ......Jak se muzou vyrabet/dovazet  silnejsi auta, jak muzem byt prujezdni tepnou kamionu, a pritom nestavet vetsi a bezpecnejsi silnice?...Z jednosmerek pro dva kone jsou dnes protismerky (vpravo prikop, vlevo taky)  na kterych se muze predjizdet, a v zatackach stavenych pro maximalni rychlost dvou koni  se dnes jezdi rychlosti blesku ....a to nemluvim o zasobovacich vozech hypermarketu, ktere obcas na techto klikatych stezkach potkate... ...
0/0
11.10.2004 1:42

chetgar

Re: Re: Zpoplatneni dalnic a zdrazovani dalnicnich znamek?!
Auta nezijou ve vzduchoprazdnu - taky kapku zamoruji vzduch a nici zdravi prihlizejicich, tudiz s tou jadnostrannosti to neni treba prehanet. Je ale fakt, ze soucasny pomer dane/investice=3/1 neodpovida realite a nase silnicni sit to plne svym ztavem zobrazuje.
0/0
11.10.2004 9:38

Ekolog

Re: Zpoplatneni dalnic a zdrazovani dalnicnich znamek?!
Víš kolik stojí oprava silnic? Já jezdím ekologicky vlakem ( navíc je to pro mě rychlejší ) a nechápu proč bych měl se svých daní platit tak vysoké částky na silnice, které nehodlám využívat. Na dráhy přitom stát nedává téměř nic. Navíc kdo má čichat ty vaše smrady! Budˇzměníte svůj styl života, nebo budete platit jak mourovatí. Myslím, že je to fér ne?
0/0
11.10.2004 8:42

centsm

Re: Re: Zpoplatneni dalnic a zdrazovani dalnicnich znamek?!
Ekologu, ekologu. To, že jezdíš vlakem by nemělo mít vliv na rozvoj myšlení. Téměř 1/3 našich lokomotiv jezdí na naftu! A nemají motory s Euro 4 (norma max. splodin), ale pěkně zamořují okolí tím, že obrovským přebytkem výkonu tahají několik desítek lidí. A zbytek lokomotiv je elektrických a el. energije k jejich pohonu se vyrábí převážně spalováním uhlí v elektrárnách. Byť jsou daleko ekologičtější, tak ročně chrlí stovky milionů tun splodin do našeho ovzduší. Pokud si přečteš ročenku, tak zjistíš, že stát přispívá ročně miliardami na provoz ČD. Tak kam máme změnit styl života?
0/0
12.10.2004 20:37

elsimek

A proč ne dráhou?
Je snad můj návrh na drážní tranzit kamionů a vybavení k tomu potřebných technických podmínek (nakládací rampy a odstavné plochy, vybavené vagóny pro šoféry, zdražení mýtného tak, aby tranzit dráhou byl výhodnější atd.) nereálný? 
0/0
10.10.2004 18:09

Vendy B.

zdražit!!!
Souhlasím s jakýmkoliv zdražením silničních známek i silniční daně - platím poměrně vysoké daně, z nichž nemalá část jde na opravy našich komunikací. Proč by větší část z těchto nákladů neměla platit menšina, která na používání silnic slušně vydělává a přitom každý ví, že 1 přetížený kamion (kterých u nás jezdí většina) zničí silnici víc, než 100 osobních aut! Jinak jsem klidně ochoten zaplatit větší náklady na dopravu v konečné ceně výrobků.
0/0
10.10.2004 16:21

della

nebo naopak
A co tak všechny ty smrdící kamiony s ojetými gumami a nefungujícími brzdami z východních států Europy včetně CZ kontrolovat tvrdě průjezdem západní Europou a narazit jim dvojnásobné mýtné?
0/0
10.10.2004 14:19

svobodny clovek

Re: nebo naopak
Proc dvojnasobne mytne ? Jsi normalni ?
Staci, kdyz u nas bude platit rakousky / nemecky kamion to co cesky v Rakousku / Nemecku.
0/0
10.10.2004 17:57

koll-p

český buzer
vkládám kopii příspěvku níže.....A to nemluvim o situaci parkovani na zapad a u nas. Vsude bezpecna parkoviste, ve meste zaparkujete pred firmou kde chcete apod. Jenom my mate buzer..jici aparat, keterej vse zakaze a neudela zadny jiny zpusob. Ja jsem dostal DEN PO POVODNICH pokutu 500CZK za parkovani nakladakem v Praze. To, ze vsechny povolena park byl apod vodou, vsude bylo plno mista mestaky nezajimalo. Ale kde sem mel zaparkovat me neporadili.....
0/0
10.10.2004 14:14

keni@email.cz

Ten clanek uplne keca
Zase nejaky .... z mafry cerpal z kecu. Tak za prve, Cr se za za jeden den krasne projet. Muzese totiz jet 4,5hod, pak 45min. A za den se muze jet 9hod, a 2x nebo 3x tydne dokonce 10. Jinak proc by nemohly byt tydenni nebo tridenni, kdyz je maj Madari. Jenom by me stvalo, ze ty miliardy vybrane navic skonci nekde inde nez v podpore osobni dopravy a udrzby a vystavby silnic. A na druhou stranu, kdyz D1 nesplnuje parametry dalnice, D10 je pro ostudu tak ty penize za necelech 200km D5 a D8 je dost. Kdyby spise nez blbosti resili, jak rychle udelat obchvaty velkych mest a nejakou dobrou silnicni sit.
0/0
10.10.2004 11:43

svobodny clovek

Re: Ten clanek uplne keca
Jestlize kamion svym prujezdem Ceskem znici dalnice v hodnote 600 kc a zaplati  250 kc, tak tezko muzeme mit dobrou silnicni sit.
0/0
10.10.2004 18:01

chetgar

Re: Ten clanek uplne keca
na Slovensku jsou tusim dokonce 14tidenni...
0/0
11.10.2004 9:39

laminat

Zdražit
a pořádně tohle je málo.Bydlím 18km od hranic měli by jste vidět ty šváby jak nás vyžíraj.
0/0
10.10.2004 10:08

Maxip

Nelze za dne projet kamionem ČR?
Ale ano: VLAKEM! Navrhuji nejen zdražit průjezd kamionů, ale i poskytnout podmínky pro jejichj tranzit vlakem. V příhraničních stanicích zřídit prostory a rampy pro vagonování kamionů, zvýhodnit přepravné vlakem oproti silničním poplatkům, do těchto vlak. souprav zařadit osobní vozy pro řidiče se vším pohodlím (občerstvení, spánek atd.) Možnost plynulého navagonování a vyvagonování zřídit i v uzlových stanicích ve vnitrozemí, aby i kamiony vezoucí zboží k nám a od nás jely po vlastní ose co nejméně. Pak by nejen neničily silnice, ale ubylo by i těžkých dopravních nehod.   
0/0
10.10.2004 5:51

Jaroslav Crha Valašské Meziříč

Kamionové zvratky redaktora Pražáka
Pane redaktore Pražáku, než potřísníte ekon.rubriku výplody své fantazie, prosím ověřte si elementární fakta o pracovní době  řidičů kamionů....Pokud je poslanec Kapoun tak slaboduchý, že veřejně plácá své nesmysly o průjezdech aut přes ČR, tak vy nesmíte být ještě tupější, a tyto zhovadilosti pouze nablít na papír. Pokuste se aktivovat alespoň pár mozkových buněk, možná vám potom ten kamion tou republikou projede.Neblbněte lidem makovice a pokuste se živit nějakým pěkným poctivým zaměstnáním, na které stačíte. Kontrolní mechanismy  snad zafungují a někdo vás rychle vyhodí, jste fakt popletený.... 
0/0
9.10.2004 23:06

radek

hm
Evropské unii se nelíbí že z 250 zvyšíme poplatek na 600 zatímco v rakousku to stojí celé tisíce .... doufám že Cyrda Retarda se z pozdviženého obočí evropské komise nepo ... , se nedivím evr. komisi že kromě levné nádenické pracovní síly v Česku by ráda zachovala i levné plundrování našich dálnic.
0/0
9.10.2004 22:41

Homer1

Re: hm
Pokud si představujete EU jako Němci a Rakušani, tj. budu jezdit do Čech pro laciný benzín, kurrvy, laciné potraviny, zubaře, restaurece, kadeřníky, adt... je to všechno O.K.
Pokud se ale čeští občané pokusí mít nějaký užitek z vlastních směšně nízkých mezd, tj. zdravotní sestry odejdou pracovat za hranice, čeští dopravci budou konkurovat v příhraničí, čeští řemeslníci budou o polovinu levnější než jejich němečtí a rakouští kolegové, tak je hned oheň na střeše.
 
O peníze jse až v první řadě. Egoismus je bezmezný. Pokud Němci a Rakušáci vydělávají na rozdílech, je to v nejlepším pořádku a "frojndšaft" kvete. jak si má užít i našinec trochu na úkor vepříků, tak to prrr....
 
Vysserte se na iluze.... TAKHLE TO PROSTĚ CHODÍ. ZEPTEJTE SE LIDÍ V PŘÍHRANIČÍ (NAPŘ. JIŽNÍ MORAVA).....
0/0
9.10.2004 23:49

l564

Re: Re: hm
Každý má svůj názor. Já si zase kupuji v Německu kvalitní potraviny a víno, mám tam uloženy peníze, v Itálii oblečení a dovolenou, jezdím švédským vozem, v Holansku si zakouřím legalně Marianku a lyžovat jedu do Rakouska. Po dálnicích v Europě vidím jezdit kamiony z Ruska, Polska a Česka, které mají často ojeté pneu, kouří z výfuku a ohrožuji ostatní....
0/0
10.10.2004 14:09

svobodny clovek

Re: Re: Re: hm
Ja zase bydlim v Nemcku a nakupuji DOBRE potraviny v Cesky. Nemecka tavene syry jsou presolene a takove ceske Apetito to je vec ! Nebo ceska anglicka slanina ! hmmm. Ta nemecka je bez chuti a presolena. Nemecke potraviny jsou hnusne.
0/0
10.10.2004 18:05

1564

Re: Re: Re: Re: hm
Někdo má rád Apetito -někdo zase pecorino, ricotu nebo parmigiano reggiano, někdo si pochutná na špeku a vysočině, někdo na prosciutto di parma nebo südtiroller bauernspeck...v Praze tyto speciality rok, dva prodávali ale český člověk inu rád tavené sýry a vysočinu...
0/0
10.10.2004 18:43

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: hm
Ano, cesky clovek ma rad ceske potraviny. Jsou dobre a je na ne zvykly. Nemec ji take svoje weiswursty, protoze je na ne zvykly, i kdyz to neni nic moc. Ital ji zase ty suche placky nazyvane pizza. Zatimco Cech si pochutna na svickove, kacene ze zelim. Ja si vozim do Nemecka ceskou tatarku, ceske kofoly, Apetito, ceskou anglickou slaninu, par plechovek Radegastu. Plzen a Budvar se tu nastesti daji koupit. Bohemische knoedel nastesti take v nemecku koupim.
Jinak souhlasim, ze italske a francouske kvalitni syry jsou dobre a u nas se moc neprodavaji, protoze neodpovidaji kupni sile ceskeho obyvatelstva.
0/0
10.10.2004 20:35

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: hm
Jo a jeste ceske piskoty Opavie. Ty jsou super. Nemecke piskoty jsou tvrde a preslazene (stejne jako slovenske).
0/0
10.10.2004 20:36

tOmas

Re: hm
Ja mam svedomi ciste. Ja jsem v referendu hlasoval PROTI vstupu do EU
S Mnichovskym diktatem mam sve zkusenosti a ted jsme naleteli na Bruselsky diktat.
Ovsem ja mam svedomi ciste. Ja jsem hlasoval spravne.
0/0
10.10.2004 2:20

MArtin

A mam to
Mam novy podnikatelsky zamer. Budu soukromne vazit kamiony a budu za to brat poplatek.  Staci, kdyz mi pred vahu daji prikazany smer pro nakladni vozy a budou muset pres vahu prejet vsichni, tak jako vsichni musime na STK. Zvazim, vydam doklad a muze jet.  Co v tom nekomu neco brani? Staci jen jeden paragref v zakonu a stat dostane to co potrebuje. Ja zaplatim dane a silnice nebudou pretezovany. A to bude kseft. Mozna, ze by mohl nekdo podnikat soukromne s radarem a fotky predavat za poplatek 10Kc na Policii. Ja bych meril 24hod denne.  A to by se to zacalo jinak chovat na silnicich.
0/0
9.10.2004 15:43

spaldings

Re: A mam to - PŘESNĚ TAK
Co se hádají s EU ? Stačí přeci jen PŘESNĚ dodržovat předpisy. A neprojede ani jeden kamion. Anebo se nedoplatí. Ne za poplatky, za pokuty.
0/0
9.10.2004 17:14

Lou

Řešení je velmi jenoduché
Vzhledem k velikosti republiky asi nebude zásadní problém vybudovat cca 20-30 vážních stanic na hlavních tazích. A uplatňovat stejně jako např. v USA, což je nesrovnatelně bohatší země, která si ale své draze vybudované dálnice chrání, namátkové kontroly. Tj. svítí návěstní tabule u vážní stanice, všechny kamiony bez vyjímky povinně k vážení. Výsledkem je, že i když v USA je mnohonásobně větší kamionová doprava, tak cesty jsou v perfektním stavu (opravy probíhají  nepřetržitě i v noci), řidiči kamiónů jezdí velmi opatrně. Ale to chce v první řadě policii, která se místo mlácení politických vězňů v Přerově, věnovat právě takovým věcem jako je vážení a technický stav kamiónů. To ale neovlivníme jinak než ve volbách. V opačném případě nám nezbývá než jezdit po rozbitých cestách a bát se, který unavený a agresivní řidič polorozpadlého náklaďáku nás v příští zatáčče smete ze silnice.
0/0
9.10.2004 12:28

R.

Re: Řešení je velmi jenoduché
Přesně tak, zdražit ano, ale taky pořádně kontrolovat hmotnost (na D1 je perfektní místo, tuším že to je 134. km, kde se dají odstavit), přestávky a rychlost. A pokud jen o chloupek něco poruší, tak napálkovat takovým způsobem, že si to přšítě rozmyslí (a klidně ať si to policajti vezmou jako úplatek, aspoň se budou víc snažit). A o víkendu přidat další kontrolu - je to rychlokazící? Tak těch deset minut na kontrolu to ještě vydrží. Není, tak to tady odstav a pro kamion ať si přijede majitel i s pořádnou pokutou.
A když to udělá někdo víckrát, tak razítko do pasu, za sebemenší porušení předpisů sebrat techničák a informovat se v jiných státech, jestli má v pořádku daně.
Ale hlavně to vyžaduje, aby švestky vyrazily opravdu na silnice, z kanceláře se nic nevyřeší.
0/0
9.10.2004 14:35

Ester

Vystoupit z EU
Je treba z EU, fasisticke a neokolonialni organizace, vystoupit. V Nemecku asi take neni denni poplatek za kamion 200 Kc. Tak proc nam muze nekdo DIKTOVAT jake mame mit ceny.
 
Mnichovsky diktat byl nahrazen BRUSELSKYM DIKTATEM.
0/0
9.10.2004 11:43

Jirka

Re: Vystoupit z EU
koukam, ze je tady opet nekdo mimo misu
0/0
9.10.2004 12:12

Tomas

Re: Re: Vystoupit z EU
Okrajové země EU však návrh zablokovaly, když hájily zájmy svých dopravců. Stát, který po zamítnutí žádosti známky jednostranně zdraží, poruší předpisy unie.
Jiricku, never vsemu, co ti rika pani ucitelka ve skole.
0/0
9.10.2004 12:20

keni@email.cz

Re: Vystoupit z EU
Mete pravdu, dnes je v nemecku elektronicke mytne. Ale predtim byl poplatek za spolecne nemecke, belgicke a holanske dalnice 8EUR. Takze nebyl 200, ale asi 250CZK. Al to na tisicihc kilometrech na 90%velice kvalitnich dalnicich vybavenych odpocivadli s toaletama a pitnou vodou. Jsem pro zruseni jednodennich znamek a ponechat jako v Madarech jen tydenni, nez se prejde na nejakou rozumnou formu elektron. mytneho. Ale za odpovidajici sluzby. Jinak jedinej stat, kterej buzeruje za 100% dodrzovani prac doby jsou Frantici. Rad bych vas videl, jak byste travil vikend v aute par 10km od domova. I nemcouri vam pokud jezdite podle AETRu hodinu odpusti. A to nemluvim o situaci parkovani na zapad a u nas. Vsude bezpecna parkoviste, ve meste zaparkujete pred firmou kde chcete apod. Jenom my mate buzer..jici aparat, keterej vse zakaze a neudela zadny jiny zpusob. Ja jsem dostal DEN PO POVODNICH pokutu 500CZK za parkovani nakladakem v Praze. To, ze vsechny povolena park byl apod vodou, vsude bylo plno mista mestaky nezajimalo. Ale kde sem mel zaparkovat me neporadili.
0/0
10.10.2004 11:53

Zakov

pretezovani
Ja bych znamky nemenil, ale policajtum bych dal dostatek prenosnych vah a hooodne casto bych vazil kamiony. A za kazdou tunu na napravu navic 1000KC a odstaveni kamionu. At si zavola jeste jedno auto a pekne si pulku nakladu prelozi.... To by na ne platilo...
0/0
9.10.2004 9:42

vladino

Re: pretezovani
0/0
9.10.2004 10:51

pylorus_

Re: pretezovani
 souhlas
0/0
9.10.2004 12:04

Gargy

Re: pretezovani
Policajtům je dávat nemusíš. Tohle už dělá celní správa. Viděl jsem je u nás s váhou a brali každej kamion. Nedaleko je totiž pískovna.
0/0
9.10.2004 13:04

Pikaso

Magor
grosstapák si ve své debilní hlavě neuvědomuje,že to stejnou měrou dopadne i na české dopravce?!Ať již konečně táhne do hajzlu i z celou nevládou!
0/0
9.10.2004 7:57

pupu

Re: Magor
No a? Me je srdecne jedno, jestli silnici rozbiji cesky nebo tatarsky kamion. At za to zaplati. Navic ctyri stovky navic kazdeho dopravce spolehlive polozi, ze.
0/0
9.10.2004 8:38

Matouš

Re: Magor
Čečtí dopravci si kupují jednodenní známku?! Mysli hlavou.
0/0
9.10.2004 11:52

Pavel

Blbost
Pane Prazak je fakt videt,ze jste odbornik "po čtyřech hodinách mají stejnou dobu stát" to je opravdu informace pro lidi.Pokud ja vim(asi tomu nerozumim jsem jen dopravce),tak uz strasnou spoustu let v ČR plati evropska dohoda AETR.Tak v kostce po 4,5hod rizeni 45min pauza,nebo po 1,5hod 15min(minimalne) jed muze dejme tomu 10hodin a pak ma pauzu,ale tu si muze taky rozdelit a to na 4 a 8 hodin za 24hodin.Pokud budou 2 ridici,tak muzou jed v kuse 22hodin a 8hodin pauza!!!A nerikejte mi,ze po dalnici kdy udrzi prumer na 70-75km/hod neprejedou republiku.Ja osobne bych dal 10denni.
Pavel
0/0
9.10.2004 5:22

pupu

Re: Blbost
Vidim, ze jste expert. Tak to urcite budete take vedet, kolik procent kamionu jezdi se dvema ridici. Ja takovy jeste nepotkal. Kazdopadne si myslim, ze to neni spatny napad. Mozna by to take chtelo zprisnit kontroly vahy na napravu, pripadne i prislusna pravidla. Silnice dostavaji silene zabrat...
0/0
9.10.2004 8:35

pablosek

Re: Re: Blbost
Kamiony se dvěma řidiči jsou stejně častým jevem jako kamiony jedoucí 70km/h, tedy pokud se nehrabou do Mohelničáku . . . .
0/0
9.10.2004 12:58

keni@email.cz

Re: Re: Blbost
Z vlasny zkusenosti jako bejvalej ridic vam reknu, ze v mezinarodce bohuzel uz tak 40%. Ono totiz je blbost sedet vedle ridice. To uz je mnohem lepsi si aspon lehnout a pokouset se na tech CZ tankodromech spat.
0/0
10.10.2004 11:58

Petr

Re: Re: Blbost
Predpokladam ze vy expert jste. U nas mame 12 kamionu a sest jezdi ve dvou. Prave proto, ze je vyhodnejsi jet dele ve dvou ridicich. Co se tyce vazeni, stopnete si kamion a nechcte se prevezt pres hranice. na kteremkoliv vyjezdu nebo vjezdu do ceska jedete pres vahu. to ze ceska policie nekontroluje dodrzovani AETR neni problem kamionu ale ministru a policistu. Blabol, ze nemuzu prejet cesko za 24 hodin, protoze jsou dalnice v ubohem stavu, je uz ubohost pana poslance sama o sobe. Petr, Most
0/0
10.10.2004 15:42

TGL

Re: Blbost
"jed" to jako že se otráví??????? Ach ten pravopis u "odborníků"
0/0
9.10.2004 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.