Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolín shání lidi a řeší těžkosti s dopravou

Čtyři měsíce před startem ostré výroby je v nové kolínské automobilce už téměř vše připraveno. V místech, kde před čtyřmi lety bylo pole, je obří bílý areál velký jako nová vesnice. Dovnitř cizí lidé zatím nesmí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TPCA

TPCA
jak je stránka TPCA ?
rád se podívám.
0/0
13.10.2004 22:39

Modráček

To je smůla
Nadnárodní kapitál milostivě přitáhl do Česka a myslel si, že se z něj všichni pose.rou. Nestalo se tak. To je smůla, když musí nadnárodní podnikavec zvýšit platy dříve, než se vůbec fabrika rozjede, co?
0/0
13.10.2004 16:00

Kolíňák

Zaslouží si to
Přátelé, chápu, na to, že se vlastně ještě nevyrábí, dostávají dělníci (teda tam se jim říká OPERÁTOŘI) dost. Ale toho, jestli krachnou ostatní firmy v Kolíně se nebojím, jelikož nééé všichni budou schopni unést takovou loajalitu jakou v automobilce potřebují.Brácha je oním (jinak spokojeným) operátorem, tak vím, co píšu.
0/0
13.10.2004 13:33

pf

Problém s lidmi
Kdyby TPCA postavila továrnu u Ostravy, např. v Kopřivnici, kde je proti Kolínu mnohaletá tradice výroby automobilů a kvalifikovaní a hlavně VOLNÍ lidé, neměla by absolutně žádný problém s lidmi ani s náklady práce. Bohužel všechno se musí pořád cpát k Praze ...
0/0
13.10.2004 11:01

REN_STIMPY

Re: Problém s lidmi
No tradice mozna ano, ale jak to tam dopadlo. V Koline ma automobilka mnohem mene starosti se subdodavately, kterych je tu opravdu hodne. A HLAVNE: TADY SE PRACUJE , ne jako u "VAS".
0/0
13.10.2004 12:32

Herr_Herr

Re: Re: Problém s lidmi
Nemas ani pravdu a navic jses UBOHEJ !
0/0
13.10.2004 22:25

Pavel

Re: Problém s lidmi
Docela bych i souhlasil. Už teď jezdí lidé z Kolína pracovat do Škodovky. Kdyby se TPCA postavila někde dál od Boleslavi, než tomu je, tyto problémy by nenastaly.
0/0
14.10.2004 16:08

pjotrrr

Re: Problém s lidmi
Ale zase kdyby to nacpali na sever Moravy tak se tam taky nacpe plno poláků a slováků takhle je alespon většina čechu.A navíc se můžeš taky přestěhovat ze SM do SC.Co je na tom?
0/0
14.10.2004 17:23

Jarda

Re: Re: Problém s lidmi
Není problém stěhovat se za prací, ale kde potom bydlet, když ve špatném regionu (Ostravsko, severní Čechy apod.) dostaneš za byt málo a byt v Kolíně musíš koupit za hodně nebo platit kurevský podnájem, protože teď tam stouply ceny realit! Poradíš mi?
0/0
18.10.2004 13:12

Sim

Platy
17000 nejnižšímu dělníkovi? Tak se připravme na to, že v okolí Kolína dojde k nemálo krachům - takhle uměle vyhnaný plat do výšky bude tlačit i ostatní zaměstnavatele k vyrovnávání, aby byli konkurenceschopní na trhu práce. No a prudce rostoucí mzdové náklady vedou často k čemu? Přece k propouštění, v nejzazších důsledcích až k oněm zmiňovaným krachům menších výrobních firem... Nicméně politici budou mít radost z nově vytvořených pracovních míst v TPCA...
0/0
13.10.2004 8:57

YLeon

Re: Platy
Musite si uvedomit, ze to neni plat za "ceskou" praci, ale za "japonskou". Ti delnici budou radi, ze jim konci smena a muzou si jit domu lehnout. Zkuste se mrknout na stranky TPCA, mozna to pochopite.
0/0
13.10.2004 9:34

vandor

Re: Re: Platy
   ...  
0/0
13.10.2004 12:24

TPCA

Re: Re: Platy
 
jak je stránka TPCA ?
rád se podívám.
0/0
13.10.2004 22:39

YLeon

Re: Re: Re: Platy
 
0/0
14.10.2004 8:47

ufi

Re: Platy
a kolik by si jim chtěl dát? stěží deset čistýho? tam se bude makat na plný koule, tak to holt musej zaplatit. a na druhou stranu, dobře zaplacenej dělník netouží bejt na sociálce a ani nemá nutnost tam chodit, jako ti co mají malý plat a bez sociálky by nepřežili.
0/0
13.10.2004 16:03

2Mac7

Re: Platy
A jak malý plat byste jim dal  Vy ?  
0/0
14.10.2004 14:04

c12

Re: Platy
Škodováci maj podobný platy a k žádným krachům to tam nevedlo. Naopak drobný živnostníci budou mít spoustu práce. V MB a okolí je to tak, že půlka lidí dělá ve Škodovce a druhá půlka jim poskytuje služby. A ty služby frčej, protože lidi ze Škodovky maj peníze a utrácej je!!!
0/0
18.10.2004 15:37

Anthony

BaŤ BaŤ
A ještě se automobika stane dalším vydíraným soudruhy z "modré armády"Předvedli nám to za ta léta už mnohokrát.
0/0
13.10.2004 7:49

hupi

Většinu po železnici!
Proč nelze i díly dovážet vlakem?!
 
0/0
12.10.2004 9:32

peca

Re: Většinu po železnici!
To by mě taky zajimalo. Moc mi to neni jasne.....
0/0
12.10.2004 19:42

Kája

Re: Většinu po železnici!
Tý jo, ČD umí dodávat JIT? Tak to jsou teda machři
0/0
12.10.2004 21:07

Viados

Re: Re: Většinu po železnici!
JIT se myslí to, že i když bude náledí, přetížené kamiony stejně vyjedou? A budou "just in time" v Kolíně? Sněhovou kalamitu a uvidíme JIT silniční dopravy! A až se zdrží tírák na dálnici za nějakou nehodou, tak pak Kolín prosviští stovkou a smete všechny osobní auta a chodce, jen aby byl u bran TCPA prostě včas?
0/0
3.11.2004 11:23

birhanzel

Re: Většinu po železnici!
Protože železniční doprava je dražší než silniční.
0/0
13.10.2004 6:17

gogo

Re: Většinu po železnici!
Protože by automobilka víc stála než vyráběla. Naše železnice by se nejdřív musela naučit jezdit včas a pak ještě navíc JIT. A to už je opravdu moc i pro tak "dokonalou" instituci jakou naše dráhy jsou.  
0/0
13.10.2004 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.