Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Stavbaři dokončili železniční koridor Děčín-Břeclav

Poslední chybějící část I. železničního koridoru je hotova. Stavbaři už dokončili a zprovoznili i úsek Záboří nad Labem-Přelouč. Celková délka koridoru z Děčína přes Prahu, Českou Třebovou a Brno do Břeclavi dosáhla 381,5 kilometru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Beran

12. 10. 2004 14:55
každá liška svoji oháňku chválí....
Parametry "Koridoru" to v úsecích má daleko za sebou. Do železniční stanice Brno přijedete od Břeclavi 160km/hod. a brzdíte na 40 km/hod. a přišouráte se do stanice.  Z Brna jedete na Blansko 70km/hod. Chtělo by to se přestat přetvařovat a makat pořádně, zkrátka managment nechat vrátit výplaty. Udělaly se úseky železniční trati a železniční stanice (ty největší) se nedělaly. Kdy bude Brno, Praha? Politická tlachání a skutky jsou v ..... Jen se za provozu mění podmínky hry a to je nepřípustné. Kde je to"Pendolíno"? Proč nejezdí (nesmí) a kolik je tam utopených peněz. Vždyť se mělo dělat taky (část) v Praze.  Vždyť Pendolíno jezdí v Finsku, Švýcarsku,Portugalsku, Itálii. Ale nemůžeme jezdit v Ferari po polních cestách a je jen dobře, že Drážní úřad hlídá bezpečnost cestujících. Kdyby ne, tak by to vypadalo jak na silnicích. Kolik "rádoby odborníků" teď  je u lizu.... Bohužel na pořádný koridor nemáme a s tím se musíme smířit.  Ale za rozumnou cenu můžeme si část postavit - ale musí se s pravdou ven - bude to stát víc. Většina trati je na místě, kde ji budoval Franc-Josef, teď se jen "revitalizovala". 
0 0
možnosti

Bajeasar

12. 10. 2004 14:43
Konečně rozumně utracené peníze...
..například ve srovnání s D47 (dokáže někdo vůbec říct odkud kam ta dálnice vede?)
0 0
možnosti

Johnny

12. 10. 2004 14:40
Logika rekonstrukce
Dokáže někdo říct, jakou logiku vlastně má rekonstrukce koridorů? Jde o to, že u Ústí nad Orlicí se trať nemění: jsou tam prudké zatáčky a v nich se jezdí jen 70 - 80 km/h (i když velká část tohoto úseku je opravami ještě nedotčena). Přitom po této trati jezdí mezinárodní vlaky EC a IC mezi Německem, Rakouskem a Maďarskem. Kdežto na "vedlejší" části koridoru u Zábřehu se v kopcích trať narovnává, jsou tam vyraženy už 2 nové tunely a další se kopou. Takže chceme snad psychicky terorizovat Němce pomalou jízdou ve vlaku, který může jet rychle a naopak těšit Čecha, který jede do Ostravy v 30 let starém vagónu, myšlenkou, že až dráhy za 20 let možná nakoupí nové vlaky, bude si moct užívat rychlosti 160 km/h????
0 0
možnosti

Honza

13. 10. 2004 9:47
Re: Logika rekonstrukce
Ono jde spíše o to, že ohlásili dokončení stavby koridoru, naši pisálkové v novinách jim to sežrali i s navijákem aniž by si tu trať zkontrolovali, zda to tak je. Úsek Choceň - Ustí n.Orlicí je naplánován až po výstavbě úseku Česká Třebová-Zábřeh, protože Subtera a Metrostav nebudou pracovat na více jak třech tunelech na jednou. Je to hodně nákladné a pracné na logistiku. Jezdím tama po celé délce koridoru UnL-Olomouc a těch nedodělků je tam spousta.
0 0
možnosti

AB

12. 10. 2004 13:39
HA ha, ak kcemu to je?
To je velmi pekne ze je postaveny koridor, ale kde je ten vlak k tomu koridoru to uz se v tomhle clanku nepise. O tom by mel autor napsat a nechvalit zde loby za x miliard. Zkuste se zeptat na vlakovou soupravu z italie ktera mela jezdit. To bude nasi republiku stat take peknych par milionu za popotahovani po soudech.
0 0
možnosti

R.Pavelka

12. 10. 2004 13:33
Opravdu dokončili???!!
Je zajímavé, že když se koridor dokončil, že se ještě musí doupravovat železniční uzly. To teda není dokončen!!!!
0 0
možnosti

Jurečka

12. 10. 2004 13:32
Vyhozené peníze
Vyjádření ČD nerozumím a proinvestované miliardy považuju za vyhozené oknem. Před nedávnem jsem četl člának v MF Dnes o starých jízdních řádech. Tak tedy, za první republiky trvala cesta vlakem z Prahy do Ostravy cca 5 hodin parní lokomotivou. Tak tomu bylo po celou dobu a bude i nadále, jen s tím rozdílem, že se bude jezdit po "koridoru" který stál desítky miliard. Stálo by zato najít původce této investiční akce a udělit mu cenu. Nechápu jak mohli takouvou investici schválit. Pozitivní efekty mi nějak unikají. Napadají mě jen samé negativní,: neustálá spoždění způsobená výstavbou koridorů, výsledná časová úspora doby cestování žádná, jezdit se bude stejnými vagony, nová pendolina nasadí jen na mezinárodní spoje pro cizince a zaměstnance CD (pozn. ti jezdi zdarma), vyhozené peníze které by se daly použít efektivněji a hospodárněji. A nakonec dojde-li výsledkem výstavby koridorů přece jen o zkrácení jízdní doby v řadu minut, bude každá ušerřená minuta opravdu drahá!  
0 0
možnosti

jorge

12. 10. 2004 14:49
Re: Vyhozené peníze
od prosince Manažer Praha-Ostrava za 3:42
0 0
možnosti

Testosteron

12. 10. 2004 13:08
Hmmm, uměj se pochválit
Je dobré, že se opravuje a rekonstruuje, jezdí to fakt pohodlněji, rychleji, ale  taky by měli dodat cosi o rozkradených miliardách, také o nedodělaných uzlech a nádražích, menším počtu vozů, než se počítalo, takže také o větších intervalech nebo o tom, že pokud tam budou jezdit staré vozy, tak stejně musí jet pomalu. No ale Deo gratias i za tohle. Dráha stejně jednou vyhraje, protože má logiku z ekologického i ekonomického hlediska. až se ovšem zbaví zlodějů a začne se chovat normálně a pokorně. Jako starý vandrák miluju malé tratě a lokálky - a tady vidím, že se věci spíš blíží k průseru. A to je veliká škoda. A protože dojíždím denně do Prahy příměstskou dopravou, tak vidím i ten bordel tam. Takže bych zase tak moc práporama nemával, být odpovědným činovníkem drah. My, běžní jezdiči, z koridorů máme houby, akorát když se občas svezem, tak přes ty bariéry nic nevidíme. Huh. ...
0 0
možnosti

Johnny

12. 10. 2004 13:04
Dokončený koridor?
Autorovi článku doporučuji, jet se projet vlakem po této trati a teprve potom něco psát. Takto si děláte jen ostudu. Například mezi Chocní a Ústím nad Orlicí není s výjímkou jednoho krátkého úseku zrekonstruováno skoro nic a na mnoha místech se ještě ani nezačalo kopat. To je dokončený koridor????
0 0
možnosti

Ventil

12. 10. 2004 13:57
Re: Dokončený koridor?
Hm, to je ale odbočná větev II. koridoru, rozumbrado. První jde z České Třebové dolů. Doporučuji teprve po prostudování mapy něco psát a nedělat si jen ostudu.
0 0
možnosti

Dušek

12. 10. 2004 13:02
Koridor
Je to pěkná sviňárna,vyhozené prachy za koridor,na kterém se nemůže jezdit rychle a je nekvalitní.To jsme se zase předvedli.Někdo se napakoval a vlaky budou jezdit jako doposud-tedy hrozně
0 0
možnosti

Johnny

12. 10. 2004 13:10
Re: Koridor
Souhlasím, že na mnoha úsecích je rekostrukce nesmyslná: oblouky na trati zůstaly stejné a jezdí se proto i stejnou rychlostí jako dřív. Ale na rovných úsecích je problém taky v kvalitě vagónů: při rychlosti kolem  120 km/h házejí tak, že jen čekáte, kdy vyletí z kolejí. Takže to asi chtělo, spolu s rekonstrukcí inovovat i vlaky....
0 0
možnosti

zeměměřič

12. 10. 2004 12:50
Bohumín
A odkdy je Bohumín na cestě z Břeclavi do Děčína. Bohumín je na II. koridoru
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli

3. května 2024  18:23

Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích

4. května 2024

Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...

Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží

4. května 2024

Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...

No nekupte to. V Amsterdamu nabízejí parkovací místo za půl milionu eur

4. května 2024  13:06

Není tohle výhodná koupě? Jeden realitní portál v Nizozemsku nabízí v centru Amsterdamu prodej...

Sektorová daň by podtrhla nohy rozvoji Česka, říká šéf Komerční banky

4. května 2024

Diskutovaná sektorová daň, která by zdaňovala veškeré zisky v tuzemsku působících domů, by podle...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!