Diskuze

Tvrdík: Airbus byl prostě výhodnější

České aerolinie si po řadě let, jež strávily se stroji Boeing, vybraly letadla od Airbusu. Podle prezidenta ČSA Jaroslava Tvrdíka byla evropská firma prostě výhodnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deny

21. 10. 2004 20:48
Diky
Zaplatpanbuh za to,ze penize zustaly v Evrope,ktera se z nich muze rozvijet a jejiz dotace z dani cerpame i my .To bychom si pomohli utapet miliardy u svetovych parazitu za oceanem.
0 0
možnosti

uran235

21. 10. 2004 9:44
??
Co muze trafikant Tvrdik vedet o letadlech?
0 0
možnosti

Airman

21. 10. 2004 13:26
Re: ??
O letadlech nemusí vědět vůbec nic. Od toho jsou mechanici a piloti.
0 0
možnosti

Jarek

21. 10. 2004 8:05
Je to stejně
jenom truc za AERO a nepovedený vstup Boeningu do českých letadel.Jinak zase vyhozené prachy,které jsou potřeba především v jiných odvětvích hospodářství
0 0
možnosti

briza

21. 10. 2004 11:08
Re: Je to stejně
To jako, ze by CSA mely sve vlastni prachy investovat do "jineho odvetvi hspodarstvi" kdyz podnikaji (a celkem uspesne) v letecke doprave? Koukam, ze duch Statni planovaci komise jeste zije. :-)))
0 0
možnosti

Ekonom

21. 10. 2004 8:03
Výhodnější,jak to myslel konkrétně
Asi jak pro koho,Tvrdej(mysleno inteligencí) dostal patrně slušnou provizi z uskutečněného kšeftu a teď by mohl dostat zase novou trfiku
0 0
možnosti

Airman

21. 10. 2004 13:20
Re: Výhodnější,jak to myslel konkrétně
Jasně. A sním celá výběrová komise, celé představenstvo a celá dozorčí rada. Airbus totiž vyhrál jednomyslně. Škoda, že ty kluci americký také někoho nepodmázli. Jednoznačně tady vyhrál lepší.
0 0
možnosti

realista

21. 10. 2004 6:34
Jen tak naokraj....
jak to vypadá 600milionů zisku bude v aerolinkách na konci roku. Ale takový zisk byl již za minulého ředitele v průběhu roku před Tvrdíkovým nástupem do trafiky. Takže, neklesl on nám vlastně za jeho šéfování zisk?
Co se týká vyšachování Boeningu z obchodu tak souhlas. Za to jak vedl Aero a ještě nestydatě chtěl miliardu odchodného si nic jiného nezaslouží. Přišel o zakázku za dvacet miliard na stíhačky, přišel o zakázku za dalších dvacet miliard na dopravní letadla . Dobře mu tak. Partnerství musí být oboustranně výhodné. Smlouva na vrtulníky Sikorsky už je přepracována tak, aby byla zisková, vše se obrací k lepšímu.
0 0
možnosti

Airman

21. 10. 2004 13:24
Re: Jen tak naokraj....
Ano v průběhu roku ten zisk možná byl. Ale pak jej zase minulé vedení dokázalo vytunelovat. Jestliže připočteme k těm 600 miliónům neplánovanou ztrátu 800 miliónů, která vznikné vzrůstající cenou paliva a dále pořízení dalších deseti letadel (na leasing), tak je to hodně slušný hospodářský výsledek.
0 0
možnosti

Thyronx

21. 10. 2004 4:13
Tvrdik zni fundovane.
Zda se ze Tvrdik se zabydlel a vi o cem mluvi. V kratkodobem vyhledu je Airbus lepsi pro ekonomicke cestovani (bez pohodli). Vyhledove Being prijde s B7E7 ktery uz ma svou podobu a fotky lze nalezt na webu. Bude to prave atraktivni velikost ( a hlavne vnitrni i vnejsi design) pro stredni lety.Nepobere tolika cestujicich ale bude zaruceno pohodli. O obrim Arbusu ktery ma za par let prijit a o kterem se hloupe psalo ze bude mit telocvicnu,bar a pod....bych jen zminil, ze to budeopravdu obri letadlo, ale ze sedacky budou zaplnovat kazde volne mistecko protoze $$$$ jsou $$$$ v teto dobe drahe ropy. Ostatne evropske aerolinky ( snad s vyjimkou KLM protoze jede v zavesu s Northwestem) jsou pro transatlanticke lety neatraktivni z duvodu ceny letenek. NWA (KLM) nabizi letenky za ceny kterym treba Lufthansa nemuze konkurovat. A pri evropskem zdaneni vseho zrejme jejich cena jeste hodne vzroste. Priplatky k letenkam opravdu nemohou nahradit vyssi cenu paliva.Ta je dnes temer dvojnasobna a tedy Aerolinky maji podstatne nizsi zisk. CSA neni ovsem take lacina jak by se nekdo mylne domnival. Moje nejoblibenejsi transatlanticka spolecnost je tradicne Northwest.
0 0
možnosti