Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští šéfové se prosazují i v cizině

Úspěch nezná hranic. Patnáct let po pádu komunismu se v zahraničí prosadila řada českých manažerů. Kdo jsou nejúspěšnější Češi v cizině? Ekonomika se otvírá, prim hrají nadnárodní společnosti a s nimi se českým šéfům otvírají možnosti pro další profesní růst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jumper123

Rejhulitengborhyotengpičiteng
0/0
11.11.2004 23:50

Jumper123

TosedobrerymujetengosračenkNOVAtergřitopichteng:-)
0/0
11.11.2004 23:49

Jumper123

Vožlalonovahovadotamtengvšemksračenk.
0/0
11.11.2004 23:48

Jumper123

Borhyjblennamětehgocasevohonteng
0/0
11.11.2004 23:46

Jumper123

Rej to mě kutantenk čuranteng neger van teng
0/0
11.11.2004 23:46

Jumper123

Tak asi tak,Harward minimum a jinak se nechytáte a na jiné kecy nedejte!!To je realita co bolí:-)
0/0
11.11.2004 23:44

Jumper123

Promiňte mi neurvalé chování,avšak velmi dobře vím o čem hovořím a na gramatiku seru:-)
0/0
11.11.2004 23:42

Jumper123

Dobrou noc čeští manageři vo hovně:-))
0/0
11.11.2004 23:40

Jumper123

Mediální kecy čuráčků znova a TV NOVA
0/0
11.11.2004 23:38

Jumper123

Jen TV NOVA!
0/0
11.11.2004 23:35

Jumper123

Ani Evropa Čechy ze sraček nevytáhne.
0/0
11.11.2004 23:28

Jumper123

Kašleme
Prostě Evropa na Vás kašle!!! Uvědomte si to bez lhaní a nadsázek.Jste v prdeli a nikdo Vám z ní nepomůže.
0/0
11.11.2004 23:27

svobodny clovek

Re: Kašleme
Pomuzem si s nim sami. Cesi jsou nadprumerne schopny narod.  
0/0
12.11.2004 20:40

Jumper123

A na vaše neschopné tlačenky na VŠ také nejsme zvědaví,tak copak ještě máte?
0/0
11.11.2004 23:25

Jumper123

Co nabízíte
Co nabízíte co my nemáme?Matru?Ale ta už je dávno naše,nic jiného nemáte český sračky:-)
0/0
11.11.2004 23:23

Jumper123

0
Nula od nuly pošla a pak čechánek prospěchánek na kterého nikdo nečeká:-)
0/0
11.11.2004 23:21

Jumper123

Prdi
Jste prdi s jako na takové na vás v evropě koukají,prostě nic,dlouho nic a pak čeští prdi.:_)
0/0
11.11.2004 23:19

CzechWorldNews

Czech World News oceňují úspěchy Čechů
Czech World News oceňují výrazné úspěchy Čechů v zahraničí. Ne každý však při svých cestách světem uspěl.
At´už je tomu jakkoliv, napište nám vaše osobní zkušenosti. Našim záměrem je přinášet objektivní zpravodajství a informace užitečné Čechům na celém světě.
s pozdravem
0/0
10.11.2004 22:05

Franta Lopata

Manazeri me vzdy dokazou dojmout
jake potrebuji uzasne zazemi, odpicnek, sauny, kdejaky servis a vyhody. Chudacci. To musi byt takova drina. Shodou okolnosti mam moznost porovnat narocnost prace velmi dobreho vedce a spickoveho manazera. Vedec venuje praci vice casu a je urcite narocnejis na premysleni a soustredeni. Manazer je vice narazove stresujici. Kdyz vezmu v uvahu kolik jak je ktera prace cenena a jak jsou s ni spojeny dalsi vyhody a zazemi, mam pocit, ze manazeri svoji roli a narocnost prace znacne precenuji. kdyby to nedelali, tak by si nemohli take rikat o tak vysoke mzdy a odmeny, takze je v jejich zajmu delat se vice zaneprazdnenymi nez jsou
0/0
10.11.2004 21:50

opravdu hloupy nazor

Re: Manazeri me vzdy dokazou dojmout
jsem manazerem v jedne mezinarodni spolecnosti, to co rikate, je holy nesmysl, prace managera je tou nejvice vysilujici praci co znam, pracujete od nevidim do nevidim, porad, ale opravdu porad mate v hlave pracovni problemy, takrka zadny dusevni odpocinek, mobil neodlepite cely den od ucha,  ve 40 jste troska, opravdu velice velice "lehke zamestnami". Mam hodne penez, to ano, ale nikdo z mych znamych by se mnou nemenil.  Zkratka by jim to za to nestalo.Svoji dospivajici dceru skoro vubec neznam, nestihnul jsem skoro ani jeji maturitni ples. Nedivte se ze manageri maji takove platy, plati za to svou krvi, svym zdravim.
0/0
10.11.2004 23:51

No nevím nevím

Re: Re: Manazeri me vzdy dokazou dojmout
Asi si neumíte zorganizovat čas.
0/0
11.11.2004 1:04

Bubak

Re: Re: Manazeri me vzdy dokazou dojmout
no ty jses currak....presne ten pripad co psal Franta Lopata. delas se dulezitejsim a zamestnanejsim nez jsi a jeste se snazis dojmout okoli jaky jsi vlastne chudak.
0/0
11.11.2004 2:19

PC

Re: Re: Manazeri me vzdy dokazou dojmout
Hlavni ukol managera je to "manage" lidi. Jestli se manazer dre od nevidim do nevidim, tak je to jeho chybe. Je velky rozdil mezi vycvicenou opici a manazerem.
Muzete mi rici, co je v pracovni naplni manazera? Neni to "ridici pracovnik"?
0/0
12.11.2004 19:47

Mikado

Ja chci taky!!! ja chci taky!!!
Ja chci byt take uspesny Cech v cizine. Tak pokud si me ted nekdo vsiml, nezdrahejte se mi napsat. Me kvality jsou jedinecne :)))
0/0
10.11.2004 20:59

ASICSAK

A JESTE JEDNA POZNAMKA....
.......K TEM NASIM SPICKOVYM MANAZERUM. PRACOVAL JSEM V JEDNE BANCE KDE NASTOUPIL 25 LETY CERSTVY VYSOKOSKOLAK, KTERY NEUMEL ANI OTEVRIT POCITAC, NATOZ ABY MEL SCHOPNOSTI VEST ODBOR AKCII  A DEALINGU. TRAGEDIE!!!! ALE MEL FOTRA NA MINISTERSTVU DOPRAVY, TAK TO SE PAK POSTUPUJE NAHORU. V BANCE KONCIL JAKO VRCHNI REDITEL UVEROVYCH OBCHODU.....BANKA V ROCE 1999 ZTRATILA BANKOVNI LICENCI.
0/0
10.11.2004 17:59

Hnidopich

Re: A JESTE JEDNA POZNAMKA....
A co jste tím chtěl naznačit?
0/0
10.11.2004 20:16

Thyronex

S prazdnou kapsou
S prazdnou kapsou jsem prisel pred 20ti lety do USA. Dnes delam hodne mil rocne. Z Cech jsem si privezl jen Vyucni List . Tady pak nasledovaly skoly , pak skoly a pak jeste skoly. Ucim se dodnes. A opovrhuji temi kteri jsou v CR "na skoly ve 40ti prilis stari"......a zivot pro ne ztratou zamestnani skoncil. Ja dostal muj zivotni job u firmy Ford v mych 50ti letech. Tam jsem se zacal zabyvat programovanim robotu a prumyslove automatizace a dnes sedim v managementu firmy a mohu rict ze delam praci ktera mne bavi. Je hodne Cechu kteri v zahranici hodne dokazali,
0/0
10.11.2004 17:55

paltt

Re: S prazdnou kapsou
Mas uplnou pravdu, z Cech jsem odesel protoze jsem nemohl dal snaset urednickou buzeraci a ve svych 36-ti jsem jeste neprestal stale studovat a pracovat najednou. A to jsem se v CR taktez vyucil. Nasledovaly ruzne skoly na ruznych sveadiilech. Nejvic mi asi dala Australie, ale ani UK neni zle misto pro zivot. I kdyz asi se vratim ke »kloklanum«. Ted se mi pravda nezije uplne spatne, ale Lon dyn je prece jenom o nejaky ten stupinek studenejsi nez jsem predpokladal a na co jsem si holt jiz zykl. Shrnu. Staci chtit a makat na sobe. Coz se v CR nenosi. Uz vidim jak me zavali reakce plne pouceni, ze jsem utekl a jak je v CR dobre. NENI!!! Zakladni prava se jiz pomalu prestala dodrzovat, vymahatelnost prava = 0, jak to pujde dal? Ach jo, je to prece jen moje rodna zeme!
0/0
10.11.2004 19:08

Láďa

Re: S prazdnou kapsou
Já jsem zase významný kybernetik, dostal jsem tři Nobelovy ceny a psali o mně ve všech novinách a taky mně to baví a vůbec mi nevadí, že mi pořád dávají nějaké prášky a taky vydělávám spoustu peněz jsem zapomněl říct i když je to dost důležité.
0/0
12.11.2004 21:47

zdenekn

České zlato
Česko má velkou výhodu.že má kvalitní manageri v zahraničí.Při pravděpodobném vítězství ODS se budomu moci vrátit a celkem si dovedu představit jako MF pana Koženého.Evropa se může začít třást.
0/0
10.11.2004 16:23

PC

co furt mate s tema manazerama?
Co takhle psat o Cesich, kteri odesli do zahranici s prazdnou kapsou, bez zazemi a dotahli to na uspesne vedce, majitele businessu, konsultanty, uspesne lekare .... Co takhle psta o Cesich, kteri prinasi svetu vice uzitku, nez manazeri.... Trba o Cesich, kteri pracuji dobrovolne v mezinarodnich humanitarnich  organizacich....
0/0
10.11.2004 16:08

KOPK

Re: co furt mate s tema manazerama?
Absolutně ti dávám za pravdu!!! Taky jsem o tom chtěl psát, tys to vyjádřil teď.
0/0
10.11.2004 16:25

albert

Re: co furt mate s tema manazerama?
Presne tak. Kdyby to byl clanek o nejuspesnejsich manazerech, tak proc ne, ale nejuspesnejsi Cesi? To je neco jineho.
0/0
10.11.2004 17:32

PC

crap....
Ruska banka Alfa Bank je na pokraji bankrotu a odmita svym vkladatelum vydavat penize. Samozrejme, protoze penize se "nepruzracne" stehuji do Londyna.... A az se budou hledat obetni beranci, tak se odstreli uspesny cesku manazer...Tak to chodi v Rusku a v zabijeni se tam nediskriminuje....:))
0/0
10.11.2004 16:05

dalibor,

nejen manazeri pracuji v zahranici,
ja jsme v zahranici taky (mam zelenou kartu), takze dane platim v prislusnem state. neni jednoduche se prosadit, ale pokud se to podari tak neni lehke se vratit. Je dulezite jestli clovek umi to co firma potrbuje a kde se narodil.
0/0
10.11.2004 15:38

PC

Re: nejen manazeri pracuji v zahranici,
Myslim, ze jsi chtel rici: " Je dulezite jestli clovek umi to co firma potrbuje a ne kde se narodil."...
V tom s tebou souhlasim....
0/0
10.11.2004 16:10

Jarek

Nazor
Zisk techto manageru je vykoupen stresem, nedostatkem casu a neprirozenosti.  Trosku bych i zavidel, ale ve sve podstate neni co. Neflakam se, pracuju a snazim se svoji praci delat dobre, ale podstatnejsi je pro me cas straveny s rodinou, nikoliv zisk, nikoliv kariera.
0/0
10.11.2004 15:15

PC

Re: Nazor
Kazdy dela, co ho bavi...Dostal jsem nabidky delat manazera, ale to jsou vycvicene opice, ktere musi makat nekdy i 16 hodin denne.... Lepsi je mit svoji malou firmu, sice taky makam 16 hodin denne ale delam to pro sebe...ne pro nekoho, ktery se, zatim co ja jsem na cestach a na schuzich, vali v bazenu se svym,a milenkama....
0/0
10.11.2004 16:13

eliska

Re: Re: Nazor
0/0
10.11.2004 17:22

ned- Mnichov

Re: Nazor
Jarku, hodně se mýlíš. Muj nelepší přítel je na jednom velmi vysokém místě francousko-německo-australské společnosti v Mnichově. Vypracoval se nahoru svojí schopností rychlého analytického myšlení, tvrdostí a schopnosti lidi přesvědčit (někdy i přitlačit) sebevědomím a charismem. Né každému jsou tyto vlastnosti dané. Ale když už je má a dostane se nahoru, má sice vysokou odpovědnost ale taky skvělý život. Tolik výhod, volna a dovolené , vždy spojené s nějakou cestou do světa nebo přednáškou si nedovede našinec představit, hodně užívání mimo práci a vyplněný život. O platu a zabezpečení ani nemluvím. Přitom je původem studovaný architekt ale nyní ve vysokém managementu se svou profesí nemá nic více společné. V Česku jsou dost klišé-názory na mnoho věcí, není divu, není tu žádná tradice a bohužel o těch zbohatlých manažerech typu Kožený nelze brát příklad. Samozřejmě musí každý zkusit, prožít a srovnávat sám a udělat si vlasní posudek. A hlavně o tom, co idnes někdy píše.
0/0
10.11.2004 16:20

eliska

Re: Nazor
0/0
10.11.2004 17:21

ASICSAK

PRACOVAL JSEM V ZAHRANICI A.....
......MOC ZEMI JSEM PROCESTOVAL. KREDIT CESKE REPUBLIKY V ZAHRANICI NENI VUBEC DOBRY SPISE NAOPAK. POKUD JDE O SPICKOVE MANAZERY, MYSLIM, ZE SE ZASE CHVASTAME A MYSLIME SI, ZE JSME PUPEK SVETA......NEJVETSIMI MANAZERY PUVODEM Z CESKA JSOU PRECE PANOVE  TUNELARI KOZENY A VOSTRY!!! ZEJMENA TEN PRVNI VYTREL AMERICANUM ZRAK, CO VY NA TO, SPICKOVY   PROFESORE Z HRADU - "JESTE VICE VIKTORU KOZENYCH", UZ SE K TEMTO SLOVUM NEJAK NEHLASITE.  
0/0
10.11.2004 14:36

Brcal

Re: PRACOVAL JSEM V ZAHRANICI A.....
 
0/0
10.11.2004 15:22

Béďa

GE Capital Bank
není žádný finanční gigant, je to jen střední banka v českých poměrech, vážení redaktoři. Ve světovém měřítku dle velikosti bilanční sumy trpaslík. Americká mateřská společnost General Electric před vstupem na maďarský a posléze český trh bankovnictví žádnou banku neprovozovala. V Čechách jen "zprivatizovala" tak zvanou "zdravou část Agrobanky Praha, a.s.".
0/0
10.11.2004 14:32

123boy

Re: GE Capital Bank
Milý Béďo, GE Capital Bank je součástí finančního gigantu GE consumer finance, finanční instituce consumer finance pod hlavičkou GE v součastnosti působí v 41 zemích světa a má 103 milionů klientů. Takže být Vámi, tak si nejdříve ověřím svoje znalosti, než se pustím do nějakého zhodnocení!
0/0
10.11.2004 15:26

honza

Re: Re: GE Capital Bank
jestli GE Capital Bank neni jako soucast GE Consumer Finance obri financni instituci tak uz nevim co tedy je... navic kdyz pripocteme GE Commercial FInance tak se dostaneme k obratum ktere si nikdo z nas nedokaze ani predstavit. takze Bedo zacni cist noviny a nemel do veci o kterych nemas paru...
0/0
10.11.2004 15:48

Béďa

Re: Re: Re: GE Capital Bank
Tak to spíš kritizuj autory článku a ne mne, GECB je opravdu trpaslík.
0/0
10.11.2004 16:23

Béďa

Re: Re: GE Capital Bank
Takže finanční gigant je GE consumer finance a ne GE Capital Bank milý 123 boy.
0/0
10.11.2004 16:08

123boy

Re: Re: Re: GE Capital Bank
GE Capital Bank je název pro zastoupení finanční instituce GE consumer finance v České republice!!!Takže jste opět mimo a opět bych doporučoval studování, před prázdným tlacháním.
0/0
10.11.2004 16:50

jup

pekne
Peknej clanek. Rad si ctu clanky o uspesnych a dalo by se rict, ze jim i  trosku zavidim :)
0/0
10.11.2004 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.