Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kulhánek: Terénní vůz nepřipadá v úvahu

Mladoboleslavská Škoda patří mezi nejvýznamnější firmy v Česku. Loni dosáhla zisku přes miliardu korun a podobný výsledek čeká i letos. Bez vstupu Volkswagenu by ale byla druhořadou automobilkou, říká předseda dozorčí rady společnosti Vratislav Kulhánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pupikmumik

Bomba kvalita
Vážení, moje děti měly tu smůlu, že je při jízdě ve fabii sedan sestřelil parchant ve dvoutunovém Hyundai Santa Fe, ocitli se v příkopu čelem vzad, obě vozidla na zrušení, ale jednomu z dětí se nestalo téměř nic a druhé mělo zlomené koleno (musím říct  že opravdu "jen"), i když je to blbý zranění.Kdyby jely v dole vychvalované Dacii- konec! Takže koukněte se třeba na crash testy  - 70% u fabií je fakt bomba kvalita.Kupujte si šuplíky do 200 tisíc, když myslíte, že ušetříte
0/0
16.11.2004 14:31

sneep

Re: Bomba kvalita
Chceš BEZPEČNOST ? To ale musíš změnit značku výrobce. Doporučuju RENAULT kterej dle testů Euro NCAP sedm vozů s maximálním oceněním za bezpečnost. Druhá Toyota má tři. Proto kup si Mégane nebo Lagunu nebo Modus nebo Espace nebo Vel Satis atd. Škoda opravdu bezpečné vozy zatím nevyrábí. A dítě si nezlomí ani koleno. Hyundaye jsou dle testů bezpečnosti na stejné úrovni. Nezáleží na velikosti ani hmotnosti auta viz. www. euroncap.com podívej se tam ty odborníku přez bezpečnost. Víš že Dáčii Logan navrhl Renault + Nissan. Tak to s tou bezpečností asi nebude nejhorší.
0/0
16.11.2004 22:27

sneep

Re: Re: Bomba kvalita
UPŘESNĚN9 VÝŠE UVEDENÉHO PŘÍSPĚVKU -  Hyundaye jsou dle testů Euro NCAP na stejné úrovní, jako Škodovky.  Do Renaultu jim chybí hodně moc.
0/0
16.11.2004 22:31

Francek

Re: Re: Bomba kvalita
Renault nedoporucuji. Ma sice dobre CRASH, ale dilenske zpracovani je katastrofa. Francouzsky slendrian. A Renaultech nejsou casto ustazeny srouby. Bylo takovych pripadu vic. Je to hruza.
0/0
3.12.2004 20:58

TDi

Re: Bomba kvalita
vase deti meli smulu , ze jeli ve fabce mohli dopadnout lepe
0/0
17.11.2004 14:40

kolíňák

fabie nebo Logan asi ? Vyjde to nastejno. Viz SM č.47/2004 !
Je to jedno. Dnes v časopisu Svět Motorů vyšel dlouhodobý test škoda Fábie 1,4 16V. Test byl prováděn p. Gudlat - dborníkem na analýzu automobilů po dlouhodobém testu včetně endoskopie. Fábie ujela 100 tisíc km. Závad moc hodně na Vámi vychvalovanej vůz. Fábie je normální tuctový auto. Poruchy a závady : ABS+snímač, přetěsnění olejové hlavy, spojkový pedál, ve 41523 km závada převodovky - nešlo řadit tzn. velká závada ! ! ! Dále výměna hlavního spojkového válce, výměna spojovacích tyčí přední nápravy, rozbité zadní kufrové dveře - nelze otevřít opakovaně až do ukončení testu, Kompl. výměna rádia+reproduktorů, výměna mechanismu zámku levých dvěří atd. Co je ale vůbec nejhorší - Fábie rezne. Nejzávažnější vyreznutí je na - HLAVNÍ KOSTŘÍCÍ BOD U PRAVÉHO PŘEDNÍHO NOSNÍKU ! ! ! tOTO MÍSTO REZNE DO TŘÍ LET. Riziko je že může způsobit kvůli ,, zvýšení odporu ,, chyby v řídící jednotce. To je ohrožení života !
0/0
15.11.2004 21:47

petrumr

A jeto
Volby jsou za námi a 20 procent volilo komunisty a 20procent si kupuje předražené škodovky-není to zhoda,nebo se jedná o stejné skupiny lidí?
0/0
14.11.2004 18:35

kryšot

Re: A jeto
To je moje řeč. Jen bych to neviděl tak černě. Těch komunistů bude max. 80 % . Protože dorůstá mladá generace zákazníků, to je těch 20 %. Ale tak předražený auta skoro bez volantu kupujou jen opravdový vlastenci. Já radši ameriky. Takovej Buick je ta moje správná káva.
0/0
14.11.2004 18:53

Luis

Re: Re: A jeto
Ale zase těch komančů bylo jen dvacet procent z třiceti procent, který šli volit. A protože komanči chodí vždycky všichni, tak jich v absolutních čísel až zas tolik není. Myslím, že pomale vymíraj.
0/0
16.11.2004 8:02

x,y

Re: Re: A jeto
Mně když se něco nelíbí,tak to řeším.Co ještě děláš v Čechách paznechte?
0/0
23.11.2004 22:28

Francek

Re: A jeto
 Tomu rikam dekukce. Skodovku kupuji komunisti, protoze Skoda se vyrabela za komunistu. K takove dedukce je potrebna poradna davka debility.
PS: Skoda neni predrazena. Jen proste stoji vic nez sracky, protoze je lepsi. Muzu ti prozradit, ze treba Mercedes stoji jeste vic nez Skoda. A presto se najdou lide, kteri si Mercedes kupuji.
0/0
3.12.2004 21:06

Hujer z Humpolce

nejenom cena
Ale právě vysoká cena třeba u Fábie, je hloupost. Za miniauto s třívalcem 40 kW - 1,2 HTP Junior ( to znamená holý vůz ) 225 tisíc kč,  a za základní 1,4 - 55 kW Classic 307 tisíc to je LICHVA ! ! Tyto auta by se měla pohybovat na 200 tisících kč. VW nechápu. Ale na druhou stranu když se najde tolik podivínů co si tohle mini koupí ..... Proč to tak nenechat.  Ale nyní přišel Dacia Logan-by Renault, tak se i škodovka složená z dílů VW bude muset zamyslet. Mimochodem Logan je min. o třídu výš. Rozvor má dokonce o 5 cm větší než oktavie2, oproti Fábii má rozvor o 17 cm delší ! ! A cena za čtyřválec ( Renault ) -1,4 MPI 55 kW za 199 tisíc. To je auto přesně pro mladou českou rodinu, nebo chudší část obyvatel ČR, která chce normální prostorné auto, za dobrou cenu, a né miniauto jako Fabia která je nesmyslně předražená.  Pane Kulhánku zamyslete se dokud je čas.
0/0
13.11.2004 19:54

x

Re: nejenom cena
každý si rád koupí stejné auto třeba o 50% levněji. ale prostě takové auto jak vy toužíte neseženete. a myslím, že dacia logan nebude takový hit, jak se povídá. jde z části také o marketingový tah prodejce. vlastně když to čtu znovu, tak vy jste prodejce DACIE. v našem městečku je také autorizovaný dealer DACIE. za 5 let prodeje prodal 2 vozy.
0/0
15.11.2004 15:43

Michal

Re: nejenom cena
Nic proti Dacii, ale tvrzení, že je to přesně auto pro mladou českou rodinu bych osobně chápal jako dost velkou nadsázku. Třeba lada je už roky výrazně levnější než běžná Fabia, prostornější by taky byla, motor je rozhodně silnější, ale že by trhala prodejní rekordy, to asi těžko. Škoda není nejlevnější, můžeme diskutovat o atraktivitě její motorové nabídky, ale to je asi tak všechno. asi na tom není tak špatně, když se dlouhodobě prodává v takových počtech, v jakých se prodává...
0/0
15.11.2004 16:00

kokoloko

Re: nejenom cena
hmm, to si asi blazen, koupit si DACII, to si leda koupi, a ted nechci nikoho urazit, jedine nejakej zarytej jezedak, kterej jezdil predtim sto let se zigulikem nebo prave dacii, je nemozny, aby byl clovek normalni a koupil si novou dacii, ta neni pro nas trh, ani ty chudsi si ji nekoupi, protoze je to absolutni blbost, jeji cena, po te co si ji koupite, se bude rovnat =0,0Kc Takze, blazni, kupte si novou dacii. Jinak ja proti nove dacii nic nemam, ale nemyslim si, ze si u nas najde misto, bude to presne tak, jak rika kolega nohore nebo dole, proda se jen par kusu...
0/0
15.11.2004 19:04

petrumr

cena
Tak a jeto-p.Kulhanek se prořekl,že teréní auto by bylo drahý-proč by bylodrahý?protože by bylo předražený.Srovnejme ceny škodovek,fiatů,hyundajů atd a zjistíme že škoda příšerně předražuje a ted mluvte co ste placeni škodovkou a máte škodovku a při koupi ste museli vysypat kapsu uplně a ted nemáte ani na naftu-sory na benzín-tříválec diesel je uplně předražený.No mluvte......
0/0
12.11.2004 17:20

marecek.00

Re: cena
Už jsem tu o tom jednou psal. Je to za cena za kvalitu. My jsme docela nedávno měli tu čest vybírat si nové auto a kdybychom nedostali za poněkud výhodnou cenu 626ku, tak by volba padla na Octavii 2. Důvod je jednoduchý. Středová konzole je prostě třída a při projížďce to auto jelo prostě nádherně, ani zavrzání z nějakého špatného slícování, v kabině docela ticho. Něco takového nám 626ka nemůže nabídnout. Máme ji jenom kvůli dobrým výsledcím ve sledováních kvality, zatímco o O2 se toho ještě moc neví, ale O1 si v J.D. Power vedla taky výborně....Navíc výroba offroadu by byla drahá ještě z jednoho důvodu-ofroad této třídy nikdo vw WV nevyrádí-Touareg je terénní verze vlajkové lodi Phaeton a Audi Allroad není offroad, ale softroad. Ve firmě prstě chybí know-how a o něj by to bylo dražší.
0/0
12.11.2004 22:32

Merk

Re: Re: cena
No já nevim, ale 626 se už rok/dva nevyrábí a 02 je novinka. Je to správné srovnání?
0/0
13.11.2004 14:32

marecek.00

Re: Re: Re: cena
No, je to trochu mimo, já vím, ale psal jsem to jako popis našich myšlenek při koupi auta...
0/0
13.11.2004 18:03

Speedy

Kucíííí, kucíííí
vy se tady hádate jak malí kluci, kdo má lepší kyblíček. Já teda nikoho nepřesvědčuje, že moje auta jsou lepší, se mě prostě líbí, můžu si je dovolit, tak si je koupím a je mě srdečně jedno, jestli nějakej časák zvolil Oktávku lepší než BMW.
0/0
12.11.2004 11:20

pilpilot

Teorie + praxe ...
Komentoval také možnou výrobu sportovního kupé. "Navázat na Tudor by bylo velmi obtížné, protože v této kategorii dochází velmi rychle ke ztrátě obliby modelu ... "  - a protože u Porsche tohle nevědí, tak vyrábí pořád stejný a stejný a nikdo to nekupuje a nekupuje ...  
0/0
12.11.2004 7:44

marecek.00

Re: Teorie + praxe ...
991 se s tudorem (mám na mysli ten koncept, který byl představen před pár lety, ne ten veterán) vůbec nedá srovnávat-koncepce ja naprosot rozdílná- porsche má například motor za zadní nápravou, čímž dosahuje rozložení hmotnosti cca 34 : 66, zatímco tudor měl motor vpředu a vzhledem k tomu, že vycházel ze Superbu bych skoro přemýšlel o koncepci vše vepředu, takže rozložení hmotnosti bude úplně jiné, pravděpodobně bude výrazně víc hmotnosti vepředu. Navíc se byvíme o úplně jiných kategoriích-911 je kupátko, které má fenomenální přílnavost a jde tam o zábavu, zatímco v případě Tudoru ba pravděpodobně šlo o velký silniční koráb, který by měl přitvrzený podvozek pro brutálnější jízdu, ale na nějaké velké sportování to nebude....celýmu WV chybí know-how....
0/0
12.11.2004 8:26

jejej

Octavia vs ostatní
Opět malost některých lidí. Nejde srovnávat nesrovnatelné. Nebudu se zastávat Octávie, i když r. výroby 2002 mám doma. Chci jen říct, že by se mi také líbilo BMW nebo Audi, ale to bych musel mít na havarijní pojistku, kterou většina příspěvkářů určitě neplatí. Pokud někdo radí "Ševroleta", pak se musí na cestách klepat, aby se náhodou neobjevila nějaká ta závada. Protože pak jen hodně štěstí při hledání vhodného servisu. Ceny servisů, náhradních dílů... Když to tedy vezmu po všech stránkách, pak mi vychází Š Octavia. U O 2 se mi nelíbí jediná věc, že se vrátili k černému ukončení nárazníků jako je tomu u Audi. Pokud to má nějaký název, tak se omlouvám. Vypadá to opticky hrozně.   
0/0
12.11.2004 7:39

kokoloko

skodovky
Konecne rozumna debata, zrovna vcera mi muj kamarad prijel predvest jeho bratra Mercedes ML 420, cekal jsem komfort, akceleraci atd. Po vstupu jsem zjistil, ze tohle auto za 1,7 mil ma skoro plastovou pristrojovou desku, nohama jsem se opiral o dvere, malo mista vzadu, byl jsem hodne zklamanej, stejne tak jsem byl zklamanej, kdyz jsem ridil Ecko, to starsi 1998, hruza, maly, nepohodlny... Za ty penize znam opradvdu lepsi auta a at mi tady nikdo neargumentuje, ze mercedes je mercedes a ze platim za znacku, tradici a kvalitu, uz to proste asi  neni, co to byvalo, a v zadnem pripade nikdy nebudu opovrhovat ceskym autem, protoze, a uz jsem vyzkousel hodne aut,  napr. octavka je jedno z mala pohodlnych a ergonometricky dobre vyladenych aut, preji skode hodne uspechu...
0/0
11.11.2004 23:07

nácek

Re: skodovky
Co bereš ? ? Tipuju to na koks nebo jinou lahůdku. Jsi zjevně pod parou, nebo ovlivněn parami z TOLUENU. Čau sjetý ERGOMETRIKU. Mercedes je fakt sračka, to uzná každej škodovkář. Snad .......... Mercedes E je  fakt malý a ML 420 je jako fábie, možná o trošku menší vnitřním prostorem. Protože ani ve fábii se nohou neopírám o dveře. Škoda    
0/0
11.11.2004 23:26

Spiderman

ano
Souhlas. Škodovky jsou nejlepší auta na světě ! ! Proto se pořád nedivte ceně. Chceš kvalitu - tak zaplať. Jezdím služebně po celém světě, takže mohu bilancovat. V Japonsku, Argentíně, Austrálii, USA, Turecku, Mexiku, Maroku, JAR, Indonesii a v dalších zemích celého světa to už pochopili. O evropě nemluvě. Už ví co to znamená, zlatý český ručičky. Už vím proč se Mercedes, BMW, , Toyota, Renault, Ford, VW, Peugeot a další výrobci nemohou se škodovkama srovnávat. Nejsou schopni nabídnout auta s nejlepším poměrem : užitná hodnota, bezpečnost, kvalita zpracování - versus CENA ! ! Proto se nedivím němcům, angličanům, američanům, japoncům nebo třeba brazilcům, že nedají na ŠKODOVKY dopustit. Škoda že Škoda Auto nevyrábí i kamióny, traktory, teréňáky nebo autobusy. Jako ti  nekvalitní a neschopní konkurenti To by nikdo nemněl šanci. Přeji p. Kulhánkovi mnoho úspěchů, nedejte se lacino ! !
0/0
11.11.2004 22:48

Merk

Re: ano
A co teprv letadla! Boeing a Airbus se třesou strachy, kdy Škodovka představí svůj důkladně utajovaný model!
0/0
12.11.2004 6:39

marecek.00

Co jsem zaslechl....
pro všechny, kteří argumentují pochybnou kvalitou škodovek ještě poznámka. V anglii škodovkama pohrdali (za komunistické éry) a jedině na ně vymýšleli vtipy, bylo to něco, jako u nás trabant. V posledních letech se to poněkud mění. V anketě spotřebitelů (a teď si samozřejmě nevzpomenu na jméno....kdo ví, ať doplní....), kde výzkum směřoval na závady si vedla škodovka moc dobře. V pořadí značek se umístila druhá hned za Lexusem. Pořadí typů z hlavy navytáhnu, ale Fábia i Octávia (ještě ta předchozí) se umístily někde do sedmýho místa. Superbů je v anglii moc málo....pozn. pro úplnost-ve výzkumu nebyly ty vzácnější značky jako porsche apod.
0/0
11.11.2004 21:47

Thyronx

pokracovani
Samozrejme zaruka minimalne na 50,000km a nebo 3 roky (podle toho co prijde driv). Bez smlouvani o tom co je a co neni v zaruce. Zaruka bez reci na vsechno od predniho po zadni naraznik. Zakaznik by mel byt panem a kazda autoprodejna by mela VYHOVET prani zakaznika na model, vybaveni,barvu, auta ktere chce. Cena by mela byt na kazdem vozidle vytistena s popisem .To znamena kolik je za standard, kolik za kozene sedacky, kolik je za stresni okno a nakonec kompletni celkova cena. Pripocitavat si zvlast jeste Airbagy, ci CD prehravac,je ponekud........hloupe.
0/0
11.11.2004 21:30

Stone_temple_pilot

Re: pokracovani
Thyronxi, i v Evropě se automobilky snaží chovat ekonomicky. Takže nabízejí za určité peníze taková auta, která trh akceptuje. CD přehrávač něco stojí, automobilka ho tam nedá zadarmo. Resp. je u nás pro ni lepší ho tam nedát a nasadit o trošku nižší cenu. Takže to "připočítávání"není hloupé, ale reflektuje ekonomickou realitu. USA jsou ekonomicky jinde než ČR a tak tam v základu (za odpovídající cenu ovšem!) nabízejí více. Toť vše. V Spojených arabských emirátech se prodávají pouze vozy s maximální plnou výbavou,  motory šestiválce a osmiválvce.  Možná si o USA taky myslí, že je hloupé tam prodávat Focusy se čtyřválcovým motorem  :-)
0/0
11.11.2004 22:17

Zdenek

Re: Re: pokracovani
Pilote, ve Spojenych arabskych emiratech se prodavaji auta vsech typu, mala i velka, vsechny mozne motory a stupne vybavy. Toyota Echo napriklad nema ani topeni. Skodovky se prodavaji taky a vedou si celkem zdatne, ale 70% trhu obsadili japonci.
0/0
12.11.2004 6:34

Thyronx

Automobilka..
Kazda automobilka musi vyrabet jen to co se nakupuje a zadne experimenty si nemuze ( v soucasne dobe) dovolit.Pruzkum trhu v CR je vcelku jasny. Lide i tak v CR nakupuji nova auta velmi malo. Musi se tedy drzet oblibeneho segmentu. Kazdy prototyp stoji obrovske penize ze zisku firmy a pokud by neuspel ta ztrata je pa mnohonasobne vyssi a jde az do stovek milionu az miliard Kc. To si dnes nemuze dovolit ani materska VW,Opel ba ani Mercedes.Mercedes ostatne ted vyuziva zisku americke odnoze Daimler-Chrysler. V Evrope automibilky zacinaji zazivat krizi. Skodovka ma velke plus v pomerne lacine pracovni sile. Myslim ale ze Skoda-Auto ma co dohanet v usporach a dokazala by hrave najit rezervy v hodnotach miliardy Kc rocne. Primlouval bych se za ponekud vetsi verzi Superbu a propracovat interier Fabie. Elektricke zamky,zrcatka a CD menic by mely byt v cene standartni vybavy. A Skodovka by mela mit vklastni financovani pujcek na jejich nova auta. ( s vyhodnym urokem). Samozrejme zaruka m
0/0
11.11.2004 21:29

Atom

Octavia 2
Jezdim s novou Octavií - musím říct, že zpracování je fantastický. Akorát mě mrzí u auta za 450 tis. Kč, že chlapci z MB nejsou schopni dát v základu na dveře ochranný lišty za pár chechtáků. Docela choromyslný nápad je taky obsadit takový vůz úžasným motorem 1.4. Jiný auto ve firmě je Fabia junior a když jsem s ním jel, připadal jsem si jako ve sporťáku. Je docela bomba, když se řítím po dálnici stovkou, předemnou mi uhne někdo mírně pomalejší a můj následný manévr je zařazení se za něj, protože bych ho předjížděl tak půl hodiny. O spotřebě ani nemluvím... takový auto by mělo začínat někde na 350 tisících.
0/0
11.11.2004 20:24

svobodny clovek

Re: Octavia 2
A neni spis choromyslne si koupit Octavii 2  s motorem 1.4 ?
Jinak souhlasim, ze s timto motorem by to nemeli dodavat..
0/0
11.11.2004 20:40

svobodny clovek

Re: Octavia 2
A neni spis choromyslne si koupit Octavii 2  s motorem 1.4 ?
Jinak souhlasim, ze s timto motorem by to nemeli dodavat..
0/0
11.11.2004 21:32

donut

octavia
Přátelé, cca 6 let jezdím různými oktávkami, většinou lépe vybavenými. Teď  mi ukradli auto a mám z půjčovny Mazdu 6, zhruba stejně vybavenou. Takže velmi aktuální srovnání:
V M6 je vzadu mnohem víc místa, o tom žádná. Jinak je to auto dražší při stejné výbavě. Argument, že to je vyšší třída u mě neobstojí - v čem je vyšší? V oktávce je daleko lepší tempomat - ten japonskej mi nechává klesnout rychlost a pak ji pracně dohání, ten škodováckej při zafixování hned "držel". Palubní počítač v M6 je naprosto na h...., těžko se v něm orientuje, nejsou tam důležité údaje (doba cesty, ...). Když stojím, v oktávce mi to hází spotřebu v litrech za hodinu, v M6 toneukazuje nic (pomlčky). Dojezd na nádrž - v O poměrně přesný, ukazuje po násobcích 10 km, v M6 počítá takovým bestiálním algoritmem, že mi tam svítí 632 km a po pěti minutách 507. Zlatý hřeb - když je dojezd pod 50 km, celý to zhasne a už z tohot nic nedostanu (tedy v době, kdy mě to teprve začíná zajímat).
0/0
11.11.2004 16:44

kokoko

Re: octavia
Souhlasim. Octavia neni spatne auto. Mluvim o te starsi. Tu novou jsem zatim sotva zahledl.
0/0
11.11.2004 19:08

aha

Re: octavia
Dovolim si take srovnani :-)
Drive jsem jezdil v Octavii 1,9 TDI SLX a nyni mam Toyotu Avensis 2.0 D4D
Palubni pocitac je i zde podobne natroubly, v dobrem vzpominam take na pohodlne sedadla Octavie s bederni operkou ... Octavia byla auto ktere mi libilo svymi vlastnostmi celkem vyhovovalo. To ze je Avensis o tridu vyse je znat samozrejme na vnitrnim prostoru - vskutky vyrazny skok :-)
Tak a ted proc Skodovku uz nikdy nechci - to auto bylo vecne rozbite - najeto 98 000 Km - samozrejme odesla vaha vzduchu, stahovani zadnich okenek, mechanismus sedacky, prerusovac blinkru, ridici jednotka klimatizace, palivomer (menen cely sdruzeny ukazatel - palubka) ... na zaver mi odesla tyc rizeni a zacalo zlobit startovani - auto jsem radeji prodal. Podobne zkusenosti jsem mel i s Fabii, kterou jsme meli ve firme take. Kdyz k tomu prictu potrebu resit tyto vecne zavady s naprosto neschopnym skodovackym servisem - nikdy vice.
A na zaver - solidne vybavena Octavia st
0/0
11.11.2004 20:33

svobodny clovek

Re: Re: octavia
Zalezi take, jak s tim autem zachazis. Mam najeto v Octavii 95.000 km a ANI JEDNA ZAVADA
0/0
11.11.2004 20:38

aha

Re: Re: Re: octavia
Snazil jsem se k ni chovat dobre - vzdycky si kupuji auto s predsevzetim, ze mi musi vydrzet 6 let - u Octavie mi to nevyslo.
0/0
11.11.2004 20:44

aha

Re: Re: octavia
Koukam ze se mi to seseklo:-(
Tedy - solidne vybavena Octavia stoji 650 000 Kc. Solidne vybaveny Avensis, nebo Mazda 6, ci Primera - tedy auta, ktera jsou "o tridu vyse" stoji 700 000 Kc. Navic zaruka 3 roky a do servisu, kam nemusite jezdit zdaleka tak casto, se snazi a opravdu si vas vazi.
0/0
11.11.2004 20:42

marecek.00

Re: Re: octavia
Popravdě-mysím, že diagnoza je jasná - měl jste starší verzi před faceliftem. Znám dva lidi s Oktávkama-jeden má starší a jeden po faceliftu. Ten pravní kleje a platí mechaniky a ten druhej se jenom směje-měl tam za nějaký 4 roky jednu závadu-elektronika.
0/0
11.11.2004 21:29

aha

Re: Re: Re: octavia
Ano, rocnik 2000 - tesne pred modernizaci.
Ale musim jeste jednou dodat, ze podobne "SKODA ZKUSENOSTI" jsem mel i s dvema fabiema.
0/0
11.11.2004 21:48

marecek.00

Re: Re: Re: Re: octavia
hmmm, mám strach, že jste se narodil jako smolař.... Přeji hodně štestí při příštím autě....
0/0
12.11.2004 22:15

vlada

Re: Re: octavia
Právě jsem rodal Oktávku z konce roku 97 a najetými 111 tkm. Nikdy mi tam nic neodešlo, pouze preventivně jsem měnil rozvoďák a klíňák+destičky. Jediný, co na autě odešlo byla táhla stěračů (cca 1500-1800 s prací). Vymlácenou stahovačku nepovažuji za závadu. Auto mělo dokonce původní výfuk a byl v pohodě.
0/0
12.11.2004 14:10

thomas1978

Re: octavia
hele a nechces prebalit a napudrovat  to music byt pekne ..... ,kdyz nevis kdy si natankovat    a muzu ti rict mam Audi A6 a dela mi to to same to co M6 ,ale ja alespon vim ,kdy tam nalit benzin
0/0
11.11.2004 23:47

klausomil

Re: octavia
Těžko se v tom orientuješ - není to třeba tím, že Mazda ukazuje údaje boardcomputeru japonskými znáčky... ??
0/0
12.11.2004 7:20

Pavel

Ale ano...
Škodovka by se sakra měla bát konkurence! NA každý její model lze nalézt odpovídající nové auto se stejnou nebo lepší výbavou a téměř vždy levnější. Nehledě na to, že značka Škoda je přece jenom (za ta léta) mírně ponižující. A to nepočítám konkurenci starších aut, která jsou vždycky levnější při mohlem lepší výbavě. Nevím, co je to za šaška, který může říci, že se Škoda nebojí konkurence. Její prodejní výsledky DOMA tomu rozhodně neodpovídají.    
0/0
11.11.2004 16:13

bbj

Re: Ale ano...
To snad nemyslíte vážně, píše se rok 2004...
1. Škoda už dávno nemusí vyrábět nejlacinější auta na světě (mám pocit, že jedině tak by mnozí byli spokojeni). Aneb za kvalitu se platí.
2. Podle vás by se snad dokonce měli snažit prodávat auta lacinější, než ojetá...?
3. "Za ta léta" se ze škodovky stala jedna z prestižních značek (pokud umíte anglicky, snadno se o tom přesvědčíte). Ponižující je jen v čechách a to pro náš talent kálet si na hlavu - spousta zahraničních motoristů to nechápe.
4. Prodejní výsledky jsou více, než uspokojivé. Aneb hádejte, kdo je ve VW ziskový...Škoda a Seat
0/0
11.11.2004 16:42

Fanda

Re: Re: Ale ano...
Koukám na samé odborníky... Protože normální člověk z oboru by nikdy (a to SILNĚ ZDŮRAZŇUJI...NIKDY) nesrovnával Škoda a seat... To je asi takové, jako Dobrá voda a voda z Vltavy...
0/0
11.11.2004 16:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.