Diskuze

Kulhánek: Terénní vůz nepřipadá v úvahu

Mladoboleslavská Škoda patří mezi nejvýznamnější firmy v Česku. Loni dosáhla zisku přes miliardu korun a podobný výsledek čeká i letos. Bez vstupu Volkswagenu by ale byla druhořadou automobilkou, říká předseda dozorčí rady společnosti Vratislav Kulhánek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pupikmumik

16. 11. 2004 14:31
Bomba kvalita
Vážení, moje děti měly tu smůlu, že je při jízdě ve fabii sedan sestřelil parchant ve dvoutunovém Hyundai Santa Fe, ocitli se v příkopu čelem vzad, obě vozidla na zrušení, ale jednomu z dětí se nestalo téměř nic a druhé mělo zlomené koleno (musím říct  že opravdu "jen"), i když je to blbý zranění.Kdyby jely v dole vychvalované Dacii- konec! Takže koukněte se třeba na crash testy  - 70% u fabií je fakt bomba kvalita.Kupujte si šuplíky do 200 tisíc, když myslíte, že ušetříte
0 0
možnosti

sneep

16. 11. 2004 22:27
Re: Bomba kvalita
Chceš BEZPEČNOST ? To ale musíš změnit značku výrobce. Doporučuju RENAULT kterej dle testů Euro NCAP sedm vozů s maximálním oceněním za bezpečnost. Druhá Toyota má tři. Proto kup si Mégane nebo Lagunu nebo Modus nebo Espace nebo Vel Satis atd. Škoda opravdu bezpečné vozy zatím nevyrábí. A dítě si nezlomí ani koleno. Hyundaye jsou dle testů bezpečnosti na stejné úrovni. Nezáleží na velikosti ani hmotnosti auta viz. www. euroncap.com podívej se tam ty odborníku přez bezpečnost. Víš že Dáčii Logan navrhl Renault + Nissan. Tak to s tou bezpečností asi nebude nejhorší.
0 0
možnosti

kolíňák

15. 11. 2004 21:47
fabie nebo Logan asi ? Vyjde to nastejno. Viz SM č.47/2004 !
Je to jedno. Dnes v časopisu Svět Motorů vyšel dlouhodobý test škoda Fábie 1,4 16V. Test byl prováděn p. Gudlat - dborníkem na analýzu automobilů po dlouhodobém testu včetně endoskopie. Fábie ujela 100 tisíc km. Závad moc hodně na Vámi vychvalovanej vůz. Fábie je normální tuctový auto. Poruchy a závady : ABS+snímač, přetěsnění olejové hlavy, spojkový pedál, ve 41523 km závada převodovky - nešlo řadit tzn. velká závada ! ! ! Dále výměna hlavního spojkového válce, výměna spojovacích tyčí přední nápravy, rozbité zadní kufrové dveře - nelze otevřít opakovaně až do ukončení testu, Kompl. výměna rádia+reproduktorů, výměna mechanismu zámku levých dvěří atd. Co je ale vůbec nejhorší - Fábie rezne. Nejzávažnější vyreznutí je na - HLAVNÍ KOSTŘÍCÍ BOD U PRAVÉHO PŘEDNÍHO NOSNÍKU ! ! ! tOTO MÍSTO REZNE DO TŘÍ LET. Riziko je že může způsobit kvůli ,, zvýšení odporu ,, chyby v řídící jednotce. To je ohrožení života !
0 0
možnosti

petrumr

14. 11. 2004 18:35
A jeto
Volby jsou za námi a 20 procent volilo komunisty a 20procent si kupuje předražené škodovky-není to zhoda,nebo se jedná o stejné skupiny lidí?
0 0
možnosti

kryšot

14. 11. 2004 18:53
Re: A jeto
To je moje řeč. Jen bych to neviděl tak černě. Těch komunistů bude max. 80 % . Protože dorůstá mladá generace zákazníků, to je těch 20 %. Ale tak předražený auta skoro bez volantu kupujou jen opravdový vlastenci. Já radši ameriky. Takovej Buick je ta moje správná káva.
0 0
možnosti

Hujer z Humpolce

13. 11. 2004 19:54
nejenom cena
Ale právě vysoká cena třeba u Fábie, je hloupost. Za miniauto s třívalcem 40 kW - 1,2 HTP Junior ( to znamená holý vůz ) 225 tisíc kč,  a za základní 1,4 - 55 kW Classic 307 tisíc to je LICHVA ! ! Tyto auta by se měla pohybovat na 200 tisících kč. VW nechápu. Ale na druhou stranu když se najde tolik podivínů co si tohle mini koupí ..... Proč to tak nenechat.  Ale nyní přišel Dacia Logan-by Renault, tak se i škodovka složená z dílů VW bude muset zamyslet. Mimochodem Logan je min. o třídu výš. Rozvor má dokonce o 5 cm větší než oktavie2, oproti Fábii má rozvor o 17 cm delší ! ! A cena za čtyřválec ( Renault ) -1,4 MPI 55 kW za 199 tisíc. To je auto přesně pro mladou českou rodinu, nebo chudší část obyvatel ČR, která chce normální prostorné auto, za dobrou cenu, a né miniauto jako Fabia která je nesmyslně předražená.  Pane Kulhánku zamyslete se dokud je čas.
0 0
možnosti

x

15. 11. 2004 15:43
Re: nejenom cena
každý si rád koupí stejné auto třeba o 50% levněji. ale prostě takové auto jak vy toužíte neseženete. a myslím, že dacia logan nebude takový hit, jak se povídá. jde z části také o marketingový tah prodejce. vlastně když to čtu znovu, tak vy jste prodejce DACIE. v našem městečku je také autorizovaný dealer DACIE. za 5 let prodeje prodal 2 vozy.
0 0
možnosti

petrumr

12. 11. 2004 17:20
cena
Tak a jeto-p.Kulhanek se prořekl,že teréní auto by bylo drahý-proč by bylodrahý?protože by bylo předražený.Srovnejme ceny škodovek,fiatů,hyundajů atd a zjistíme že škoda příšerně předražuje a ted mluvte co ste placeni škodovkou a máte škodovku a při koupi ste museli vysypat kapsu uplně a ted nemáte ani na naftu-sory na benzín-tříválec diesel je uplně předražený.No mluvte......
0 0
možnosti

marecek.00

12. 11. 2004 22:32
Re: cena
Už jsem tu o tom jednou psal. Je to za cena za kvalitu. My jsme docela nedávno měli tu čest vybírat si nové auto a kdybychom nedostali za poněkud výhodnou cenu 626ku, tak by volba padla na Octavii 2. Důvod je jednoduchý. Středová konzole je prostě třída a při projížďce to auto jelo prostě nádherně, ani zavrzání z nějakého špatného slícování, v kabině docela ticho. Něco takového nám 626ka nemůže nabídnout. Máme ji jenom kvůli dobrým výsledcím ve sledováních kvality, zatímco o O2 se toho ještě moc neví, ale O1 si v J.D. Power vedla taky výborně....Navíc výroba offroadu by byla drahá ještě z jednoho důvodu-ofroad této třídy nikdo vw WV nevyrádí-Touareg je terénní verze vlajkové lodi Phaeton a Audi Allroad není offroad, ale softroad. Ve firmě prstě chybí know-how a o něj by to bylo dražší.
0 0
možnosti

Speedy

12. 11. 2004 11:20
Kucíííí, kucíííí
vy se tady hádate jak malí kluci, kdo má lepší kyblíček. Já teda nikoho nepřesvědčuje, že moje auta jsou lepší, se mě prostě líbí, můžu si je dovolit, tak si je koupím a je mě srdečně jedno, jestli nějakej časák zvolil Oktávku lepší než BMW.
0 0
možnosti

pilpilot

12. 11. 2004 7:44
Teorie + praxe ...
Komentoval také možnou výrobu sportovního kupé. "Navázat na Tudor by bylo velmi obtížné, protože v této kategorii dochází velmi rychle ke ztrátě obliby modelu ... "  - a protože u Porsche tohle nevědí, tak vyrábí pořád stejný a stejný a nikdo to nekupuje a nekupuje ...  
0 0
možnosti

marecek.00

12. 11. 2004 8:26
Re: Teorie + praxe ...
991 se s tudorem (mám na mysli ten koncept, který byl představen před pár lety, ne ten veterán) vůbec nedá srovnávat-koncepce ja naprosot rozdílná- porsche má například motor za zadní nápravou, čímž dosahuje rozložení hmotnosti cca 34 : 66, zatímco tudor měl motor vpředu a vzhledem k tomu, že vycházel ze Superbu bych skoro přemýšlel o koncepci vše vepředu, takže rozložení hmotnosti bude úplně jiné, pravděpodobně bude výrazně víc hmotnosti vepředu. Navíc se byvíme o úplně jiných kategoriích-911 je kupátko, které má fenomenální přílnavost a jde tam o zábavu, zatímco v případě Tudoru ba pravděpodobně šlo o velký silniční koráb, který by měl přitvrzený podvozek pro brutálnější jízdu, ale na nějaké velké sportování to nebude....celýmu WV chybí know-how....
0 0
možnosti

jejej

12. 11. 2004 7:39
Octavia vs ostatní
Opět malost některých lidí. Nejde srovnávat nesrovnatelné. Nebudu se zastávat Octávie, i když r. výroby 2002 mám doma. Chci jen říct, že by se mi také líbilo BMW nebo Audi, ale to bych musel mít na havarijní pojistku, kterou většina příspěvkářů určitě neplatí. Pokud někdo radí "Ševroleta", pak se musí na cestách klepat, aby se náhodou neobjevila nějaká ta závada. Protože pak jen hodně štěstí při hledání vhodného servisu. Ceny servisů, náhradních dílů... Když to tedy vezmu po všech stránkách, pak mi vychází Š Octavia. U O 2 se mi nelíbí jediná věc, že se vrátili k černému ukončení nárazníků jako je tomu u Audi. Pokud to má nějaký název, tak se omlouvám. Vypadá to opticky hrozně.   
0 0
možnosti

kokoloko

11. 11. 2004 23:07
skodovky
Konecne rozumna debata, zrovna vcera mi muj kamarad prijel predvest jeho bratra Mercedes ML 420, cekal jsem komfort, akceleraci atd. Po vstupu jsem zjistil, ze tohle auto za 1,7 mil ma skoro plastovou pristrojovou desku, nohama jsem se opiral o dvere, malo mista vzadu, byl jsem hodne zklamanej, stejne tak jsem byl zklamanej, kdyz jsem ridil Ecko, to starsi 1998, hruza, maly, nepohodlny... Za ty penize znam opradvdu lepsi auta a at mi tady nikdo neargumentuje, ze mercedes je mercedes a ze platim za znacku, tradici a kvalitu, uz to proste asi  neni, co to byvalo, a v zadnem pripade nikdy nebudu opovrhovat ceskym autem, protoze, a uz jsem vyzkousel hodne aut,  napr. octavka je jedno z mala pohodlnych a ergonometricky dobre vyladenych aut, preji skode hodne uspechu...
0 0
možnosti

nácek

11. 11. 2004 23:26
Re: skodovky
Co bereš ? ? Tipuju to na koks nebo jinou lahůdku. Jsi zjevně pod parou, nebo ovlivněn parami z TOLUENU. Čau sjetý ERGOMETRIKU. Mercedes je fakt sračka, to uzná každej škodovkář. Snad .......... Mercedes E je  fakt malý a ML 420 je jako fábie, možná o trošku menší vnitřním prostorem. Protože ani ve fábii se nohou neopírám o dveře. Škoda    
0 0
možnosti

Spiderman

11. 11. 2004 22:48
ano
Souhlas. Škodovky jsou nejlepší auta na světě ! ! Proto se pořád nedivte ceně. Chceš kvalitu - tak zaplať. Jezdím služebně po celém světě, takže mohu bilancovat. V Japonsku, Argentíně, Austrálii, USA, Turecku, Mexiku, Maroku, JAR, Indonesii a v dalších zemích celého světa to už pochopili. O evropě nemluvě. Už ví co to znamená, zlatý český ručičky. Už vím proč se Mercedes, BMW, , Toyota, Renault, Ford, VW, Peugeot a další výrobci nemohou se škodovkama srovnávat. Nejsou schopni nabídnout auta s nejlepším poměrem : užitná hodnota, bezpečnost, kvalita zpracování - versus CENA ! ! Proto se nedivím němcům, angličanům, američanům, japoncům nebo třeba brazilcům, že nedají na ŠKODOVKY dopustit. Škoda že Škoda Auto nevyrábí i kamióny, traktory, teréňáky nebo autobusy. Jako ti  nekvalitní a neschopní konkurenti To by nikdo nemněl šanci. Přeji p. Kulhánkovi mnoho úspěchů, nedejte se lacino ! !
0 0
možnosti

Merk

12. 11. 2004 6:39
Re: ano
A co teprv letadla! Boeing a Airbus se třesou strachy, kdy Škodovka představí svůj důkladně utajovaný model!
0 0
možnosti