Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministři slíbili Ostravě dálnici do Berlína

Už za čtyři roky by se řidiči mohli z Ostravy dostat po dálnici přes Polsko až do Berlína. V roce 2011 by už měla síť dálnic a rychlostních silnic propojit i Vídeň s polským Gdaňskem. Shodl se na tom český ministr dopravy Milan Šimonovský s polským ministrem infrastruktury Krysztofem Opawskim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rejpal

Dálnice už skoro stojí.
Na polské straně hranice už byla dálnice od Kozle neof. otevřena pro provoz už před 3 lety, ten kousek cca 45 km do Ostravy by pro oba státy neměl být problém postavit i dřív.
0/0
24.11.2004 18:38

Láďa

Téma - dálnice
A postaví ji vepřo o subotniku.
0/0
24.11.2004 17:20

pm

Resty s D11 + R35
Už to tady někdo nakousnul - dálnici D11. Pořád někde čtu, jak se chystají a začínají stavět nové úseky dálnic, v jakém roce budou zprovozněny atd... Ale co já si vzpomínám, tak už někdy v 90. roce se mluvilo o tom, že se v "nejbližších" letech D11 protáhne až do Hradce a pak ještě dál. Skutek utek a zatím jen všichni říkají, že se to připravuje. Ve skutečnosti uběhlo 14 (!!!) let a nic! Má to na svědomí smrtelné nehody jak na otevřených úsecích, tak na průtazích městy, města zacpaná tranzitní dopravou, která projíždí doslova centrem, takže ráno a odpoledne pomalu ani nejde přejít ulici, zrovna když jdou malé děti do školy.... Platí to jak na úseku z Poděbrad do Hradce, tak pak hlavně i na silnici č.35.
0/0
24.11.2004 14:52

kek

slibodarci
kdyz prijede vlada do kraju, tak slibuje, kdyz se vrati do Prahy, tak se taky vrati ke svym stranickym a mezistranickym kseftum a "kauzam", ktere jen odvadi pozornost od toho podstatneho.
0/0
24.11.2004 13:11

Kazbunda

Řiť, ať jedeš lip,ha,ha,ha
Sliby-chyby.Ostravaci jezděte do Berlina,tam je lepe jak v Praze.To bude zase ostuda ale těm blbcům co slibují je to jedno i když mají z ostudy kabát
0/0
24.11.2004 11:02

Claire

nase mezinarodni silnice
a co takhle dálnice Ceske Budejovice - Praha nebo jeste lepe Ceske Budejovice - Dolni Dvořiště a dale na Linz. Jezdim pravidelne na hranice a teto silnici dokonce rikaji - mezinarodni silnice. Pro predstavu, kdo nezna - uzka, same zatacky, okolo stromy, husty provoz - silene nakladaku a hlavne podel dost pomnicku...
  
0/0
24.11.2004 10:40

baxtter

Re: nase mezinarodni silnice
Člověče, a jel jsi někdy z Brna na Zlín přes Kroměříž??? Jednou jsem tam jel a zastavila mně asi kilometrová kolona jedoucí rychlostí asi 20 km za hodinu, kterou způsobil nějaký dědek co si vyjel na kole, ta silnice je tak úzká, že ho prostě nebylo možné předjet. Sem myslel že se mi to jen zdá...
0/0
24.11.2004 10:59

Ape

Slib
Slibem nezarmoutíš.   Amen
 
0/0
24.11.2004 8:07

Stone_temple_pilot

Co je to za kravinu?
Ostrava potřebuje v první radě dálnici do Brna (Prahy) a ne do Berlína!!!!!!
0/0
24.11.2004 0:09

BIS

Re: Co je to za kravinu?
My potřebujeme hlavně napojení na hlavní město a to určitě není pro Ostraváky ,Moraváky a Slezany Práááha.
0/0
24.11.2004 10:01

Pražan

Re: Re: Co je to za kravinu?
No, pro Slezany je to zjevně Berlín nebo Varšava, pro obyvatele Slovácka Bratislava a pro Moraváky Vídeň. Už abyste byli v trapu!!
0/0
24.11.2004 17:24

kunesp1

No nekecej!
...Ta dálnice už tam má deset let stát a ty šašci se plácaj po ramenou a dělaj machry, že tam za čtyři roky bude. Ostatně na mnoha místech republiky už dálnice měla stát. Kdyby byl Škromach chytrej, tak na podporu zaměstnanosti vysolil prachy na stavbu dálnic a rychlostních silnic - je prokázáno, že dopravní infrastruktura zvyšuje nejen zaměstnanost v regionech, ale i lukrativitu území v očích případného investora. Síť rychlostních silnic a dálnic je v současnosti největším problémem ČR, nejen z hlediska hospodářského, ale též bezpečnostního! A ti šašci se zase plácaj po ramenou, jak na tom všem dobře pracujou...
0/0
24.11.2004 0:08

Holub

Bůček a jitrnice
Hmm, vepřo podkuřuje ostravským voličům.
0/0
23.11.2004 21:18

Destroyer7

Ti už toho naslibovali
Zemanova vláda i kašpárci z této i předchozí vlády toho nasliboali tolik a kolik toho splnili. V některých případech lze říci, že naštěstí nesplnili.
0/0
23.11.2004 17:31

napisu

Sliby chyby - Skutek utek
Tohle to uz nakolikrat bylo. Plany ma tato vlada velkoryse, ale zbude stejne jen nakonec u slov. Jenom se maximalne zadluzime. Ach jo. Nebylo to tak nedavno co byvala vlada objizdela kraje a slibovala a slibovala...ale realita je jina. Vse je pri starem.
0/0
23.11.2004 17:13

Daňový soumar

No když to slíbili ministři
No když to slíbili ministři, tak to bude leda velký SLIZKÝ A SMRADLAVÝ...
0/0
23.11.2004 17:10

Jarmil

Tohle prolhaní Grossovci již jednou slibovali. jen se napakovali a nás zdlužili.
Jak ještě tato parta Debilů kolem Grosse může něco slibovat. Zatím jen platíme jejich dluhy za minulou chvástavou akci- výstavbu dálnice do Ostravy. kromě ostudy a dluhu za odstupné nasmlouvyným firmám se Grossovy aparátčíci jen nakapsovali. Schling se nám všem jenom drze směje. Špidla se uklidil na milionové místo do Bruselu. Je to sprostá banda podvodníků.
0/0
23.11.2004 16:39

Admin_

Re: Tohle prolhaní Grossovci již jednou slibovali. jen se napakovali a nás zdlužili.
, Nadáváš pěkně, ale tou slibotechnou byl sám Myloš Potáto. Smluvní partner ODS. Tou přihrávačkou miliard izraelské firmě chtěl patrně bojovat proti arabskému terorismu :-))))
0/0
23.11.2004 17:03

eman3

...ministři slíbili...
0/0
23.11.2004 16:35

****

omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
No a až za dvacet let dojde ropa, tak to bude dobrá cyklostezka. Bych dálnicí nehyzdil krajinu, spíš bych típl kamióny. Příklad, strejda má autodopravu, malá firma, čtyři Volva a nějaký menší Iveca. Tak třeba v Jihlavě naloží nějaký krámy, auto jede na Slovensko, tak na to nalepí etikety a vezou to zpátky. Nebo se do Německa veze strej papír. V jednom městě to složí, přejede do druhýho, tam naloží jinej starej papír a veze ho zpátky. No a nedávno jednomu náklaďáku prdl kotouč v Itálii, tak jsme tam vezl novej aby jsme to vyměnili, naklaďák plnej zelí. U nás neroste nebo, co?
0/0
23.11.2004 16:29

Spider

Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
No jasně, to bylo keců jak se všechny trucky budou přepravovat speciálními vlaky, a kde je teď vidíte, kvůli kamionům si ani nevychutnáte kus dálnice z Poděbrad,protože se potřebují pořád jen předjíždět, copak jim kotoučky měří různě nebo co????  A nádražáci si brečí, jak jim ubývá kšeft, a tak zdražují a zdražuijí a lidí ubývá a ubývá ---- to chce myšlenku páni poslanci a ne panáka a prázdná slova .......
   
0/0
23.11.2004 16:33

Tom

Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
Sem pro, tranzit bych řešil jedině vlakem. Nebyl by ucpanej Cínovec, cestou ze Zlina by člověk nejel v jedný řadě s náklaďákama. Třeba kolem buchlovskej kopců je to zážitek a to mám docela silný auto se slušnou akcelerací.
0/0
23.11.2004 16:39

eman3

Re: Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
...ještě že máš to auto a tou akcelerací...
0/0
23.11.2004 16:48

baxtter

Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
No s tou nesmyslností dopravy je to pravda. Problém je v tom, že náklady na dopravu jsou v podstatě zanedbatelné. Napřil bych jim mýtné 20 kč za km a roční silniční daň třeba 1.000.000....Klidně ať mi chleba a pivo o korunu podraží...
0/0
23.11.2004 16:35

eman3

Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
Není mi jasné, proč se pod každým článkem vždy musí objevit názor nějakého "ekonomického génia".
0/0
23.11.2004 16:55

Destroyer7

Re: Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
Protože jinde prostor nedostane. S výjimkou veřejných záchodků a špeluňky 4-té cenové skupiny.
0/0
23.11.2004 17:35

baxtter

Re: Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
Když nerozumíš nadsázce tak sem nelez, wole
0/0
24.11.2004 11:02

Admin_

Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
, Ekologičtí plkači jsou obdivuhodní. Obdivuhodní sebevrahové. Jen na spotřební dani dá dopravce státu cca 4 Kč na kilometr. Na spotřební dani z PHM stát ročně vybere 60 miliard do silnic a dálnic dá včetně výstavby a údržby cca 20. Místo žvástů byste měli prosazovat, aby stát do silnic dával všechno co na spotřební dani z PHM vybere. Železnice je pomsta rakušanů za rozpad Rakouska-Uherska.
0/0
23.11.2004 17:12

Tom

Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
Aha, takže nekonečnej had náklaďáků v pravým pruhu na D1 je super, jo? By mě zajímalo, co tady nechaj němci, poláci a slovaci, co na spoužívaj jen pro tranzit. úplný prd, že se nevybere ani na opravu silnic po těch přetíženejch náklaďácích. V německu si to hlídaj a dávaj slušný pokuty za každou blbost. Co vím naposled, tak to bylo za blbě umístěnou tabulku, byla o deset cenťáků níž než je jejich norma.
0/0
23.11.2004 17:18

Admin_

Re: Re: Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
, Super nesuper, o to negou. Tobě se nelíbí, ale je obecně prospěšný. Němci tady nechaj slušnej balík, u nich je spotřební daň podstatně vyšší. Jak je to se slovákama a polákama nevím. Pokud jezdí náklaďáky přetížené, je to problém Policie. Osobně bych to přetížení tranzitu tak horké neviděl - do Německa přetížení dojet nemůžou a překládat v Čechách není nejlevnější. Milí srandisti, až se vám podaří zakázat tranzit (tj. například "dostat ho na koleje"), zjistíte že ze státního rozpočtu zmizí obratem třeba nějakých 30-40 miliard. A když se vám podaří protlačit, aby se vlakem vozilo zboží "co sem jede na oblepení", jednoho dne krásně zjistíte, že zboží nejezdí do Čech, ale do Polska. Kamiony na tranzitu mají jednu výhodu - neznečišťují zemi v nejzatíženějších oblastech. Přesněji, neznačišťovali by, kdyby darmožrouti neprožírali peníze vybrané z nafty. Za 40 miliard ročně už dávno mohl být kolem Prahy dálniční okruh, dálnice přes Hradec na Ostravu i dálnice do Budějovic. Místo toho jste d
0/0
23.11.2004 17:41

Tom

Trochu uber Admine
U minerálních olejů, které představují 68,8 % celkového výnosu, došlo k 1. lednu 2004 ke zvýšení sazeb, přičemž klíčové byly změny především u benzinu a nafty. Z celkové částky inkasované na dani z minerálních olejů ve výši 47,6 mld Kč, plyne do příjmů státního rozpočtu 80 % a 20 % výnosu daně je určeno Státnímu fondu dopravní infrastruktury. Tomu bylo za tři čtvrtletí roku převedeno 9,5 mld Kč (v roce 2003 to bylo 8,2 mld Kč). V porovnání se stejným obdobím roku 2003 bylo na této dani vybráno více o 6,2 mld Kč, tj. 14,9 %. Je to za prvních 9 měsíců roku 2004. Že tady tankuje pár německejch náklaďáků, to tenhle stát nespasí.
0/0
24.11.2004 8:24

eM

Re: omezit náklaďáky a dálnic nebude třeba
 souhlas
0/0
23.11.2004 17:34

Pedro

CR, zeme dalnic
Ceska republika ma nejvic kilometru dalnic postavenych hubou na obyvatele.
0/0
23.11.2004 16:26

jirisal

Světlá budoucnost
Více silnic = více aut!
Stojí nám tranzitní poplatky opravdu za to, aby nám kamióny devastovaly silnice?
0/0
23.11.2004 16:19

Admin_

Re: Plácáš
, Silniční síť máme nadbytečnou - myslím tím na úrovni okresek. Víc dálnic = víc pracovních příležitostí a větší mzdy. V Čechách je to samej ekolog, s prdelí přirostlou do sedačky auta. Případně samej ekolog, co je mu líto dát 50 Kč za MHD, ačkoliv jen provozní náklady jsou takové.
0/0
23.11.2004 17:45

Martin

Výstižný titulek
Ministři slíbili a u slibů zůstane ...
0/0
23.11.2004 16:14

KeoghHarry

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...a jak to že na polské straně nezačali dělat vůbec nic, ba dokonce uvažují o tom, že jí stavět vůbec nebudou!!!!...
0/0
23.11.2004 16:07

Baxtter

R49
No já se hlavně těším až dodělaj D1 a napojí Slovensko přes R49, akorát to zatím vypadá na rok 2020 a to mi bude 40, tak si toho koukám ani moc neužiju....
0/0
23.11.2004 16:04

Hater

raději dostavde dálnici do HK !!!!!
Namísto slibů ptákovin dodělejte dálnici do HK a Náchoda, je součástí Evropské dálniční sítě a téměř nikdo tam 20 let nemaká!!!! Na silnici mezi HK a Poděbrady jsou úplná jatka, ale je potřeba postavit dálnici do Berlína (ještě bychom mohli přidat Polákům prachy, jsme dobří hospodáři).
0/0
23.11.2004 16:04

baxtter

Re: raději dostavde dálnici do HK !!!!!
Mrkni na http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/14F50F1EF0BC4838C1256DBF002CCEF1?OpenDocument  vypadá to dobře, akorát se mi to zdá trochu nereálné...
0/0
23.11.2004 16:08

Spider

Re: raději dostavde dálnici do HK !!!!!
naprostý souhlas, asi ty nahoře náš kraj moc nezajímá, nebo spíš rozhodují Ti nahoře podle počtu pomníčků v příkopech - ale v tom případě by se asi měla D11 trošku urychlit. Na hřbitovy oboustranně se asi koukat nikdo nechce .... A to, že Poláci jezdí právě na tomto směru z Německa z práce každý čtvrtek/pátek jako hovada, to taky ty naše Bondy v uniformách moc nezajímá, kolikrát jste viděli noční hlídku třeba před Hradcem ve tři ráno????   Radši být doma  a louskat buráky ......
 
0/0
23.11.2004 16:14

Luba

Re: raději dostavde dálnici do HK !!!!!
Taky jsem z těch míst a musím s tebou souhlasit.
0/0
23.11.2004 16:55

Manstein

U nas je prece spousta dalnic
Proste jedete, jedete a najednou - dal nic.
0/0
23.11.2004 15:48

Koumeles

Ostravak
Jako spravny ostravak vim,ze tady dalnice nikdy nepovede...... :-)
0/0
23.11.2004 15:45

looool

so.cky
ostravaci jsou so.ky nemaj na nic a tak tam nebude ani ta dalnice
0/0
23.11.2004 15:27

Koumeles

Re: so.cky
AAAAA........Lamer se ozval......co nam jeste reknes?
0/0
23.11.2004 15:46

Adyn

Re: so.cky
pokud vim tak v ostrave jsou druhe nejvetsi prumerne mzdy v republice ... krome toho napojit Ostravu do Berlina znamena pro cesko postavit asi 5 km dalnice na polskou hranici ....hahahaha
0/0
23.11.2004 16:08

Radim

Fajn
Z Ostravy do Prahy budeme jezdit pres Berlin.
0/0
23.11.2004 15:06

Hekynen

Re: Fajn
Tak nějak nevím, jestli je to myšleno ironicky anebo vážně. Při stavu (na) D1 těžko říct.
0/0
23.11.2004 15:55

****

Re: Re: Fajn
No a až za dvacet let dojde ropa, tak to bude dobrá cyklostezka. Bych dálnicí nehyzdil krajinu, spíš bych típl kamióny. Příklad, strejda má autodopravu, malá firma, čtyři Volva a nějaký menší Iveca. Tak třeba v Jihlavě naloží nějaký krámy, auto jede na Slovensko, tak na to nalepí etikety a vezou to zpátky. Nebo se do Německa veze strej papír. V jednom městě to složí, přejede do druhýho, tam naloží jinej starej papír a veze ho zpátky. No a nedávno jednomu náklaďáku prdl kotouč v Itálii, tak jsme tam vezl novej aby jsme to vyměnili, naklaďák plnej zelí. U nás neroste nebo, co?
0/0
23.11.2004 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.