Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi nakupují podle letáků a slev

Ke závěrům, že se Češi oproti situaci před pěti lety nechávají při nákupu více ovlivnit nabízenými slevami a nabídkami na letácích, dospěl čerstvý průzkum společnosti Factum Invenio. Odpovídala v něm téměř tisícovka lidí. Otevření nového supermarketu Interspar ve Znojmě přilákalo stovky lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SigSauer

Letáky
Já na žádné letáky nereaguji a kupuji dle svého uvážení. Na poštovní schránce mám upozornění proti letákům a v podstatě to firmy dodržují. Za měsíc najdu ve schránce tak dva. Ze mě by marketingoví stratégové a další zbyteční lidé příliš velkou radost neměli.
0/0
30.11.2004 14:27

Petr

slevy
Já jsem nakoupil dárky pro manželku a milenku  na www.mojeparfumerie.cz a ušetřil jsem pár stovek. A obě budou myslím chrochtat blahem.
0/0
30.11.2004 11:39

maoid

Re: slevy
pošli foto manželky ať Ti mohu vypomoci
0/0
30.11.2004 13:21

evileye

komunisti vs. hypermarkety
za komousu se staly fronty na mandarinky, pomerance a banany a dneska se lidi strkaji v hypermarketech o zbozi v "akcni sleve".. jakej je v tom rozdil? dyt prece po revoluci si muzeme koupit kdy chceme, co chceme.. vseho je dostatek - tak proc "vsichni" nakupujou ve slevach?
0/0
30.11.2004 10:49

Stone_temple_pilot

Re: komunisti vs. hypermarkety
Proč všichni nakupují ve slevách? No, že by proto, že je to levnější? :-))))
0/0
1.12.2004 22:12

Doktor_QQ

otroci reklamy, ale...
Do letáků se hezky škrábou brambory, stříhají nehty nebo loupou ořechy; na druhou stranu, pokud nabízejí něco, co v nejbližší době stejně potřebuji, mám to "při cestě" byl bych blázen, kdybych to kupoval dráž. Co se týká nákupu elektrospotřebičů, sportovních potřeb apod., internetové obchody u mě vítězí.
0/0
30.11.2004 8:59

Pjotr_Pjotrovic

Re: otroci reklamy, ale...
Jenže se může stát, že i když má zboží "akční" cenu, tak zas tak výhodná není. O čemž nás přesvědčí zabrouzdání internetem nebo návštěva jiných obchodů.
0/0
30.11.2004 10:51

SigSauer

Re: Re: otroci reklamy, ale...
Internet jako zdroj informací o výrobcích vřele doporučuji, mimo jiné proto, že se tam dají najít i konkrétní zkušenosti lidí, kteří si výrobek už koupili.
0/0
30.11.2004 14:28

jarda

doporučení
volové...
kupte si kafe, rum a cigára a užívejte předvánočního klidu...
zdar!
0/0
30.11.2004 7:50

pepča

hoří dobře
Letáky mám rád. Používám je na chalupě k podpalu v krbu. Hoří celkem dobře. Občas se hodí i ty jednostranné k poznámkách na druhou, prázdnou, stranu.  Co je ale jejich obsahem mě nezajímá. Zboží tam prezentované musí již obsahovat i náklady na letákovou reklamu a to platit nehodlám.
0/0
30.11.2004 5:26

eliska

Re: hoří dobře
pepco dobre delas, a kdyz dobrou koupi obcas prehlednes, zrejme jsi po ni netouzil a ani nehledal. Pokazde kdyz vytahnu napechovany kaslik, tak si rikam jaka hruza, ale nedej Boze aby byl prazdny, hned si clovek mysli ze o neco prisel, v tvem pripade o papir na topeni.....doporucuji vsem co nakupuji zbytecne darky pod tlakem neco nekomu dat :  kupujte svoje vyrobky nebo eu.  Komunisticka cinska kolonie jede na plny pecky, protoze diky levne pracovni sile se tam prestehovalo spousta fabrik a technologie. Vanoce byly a budou, ale vase prachy a prace mozna nebude, protoze vas bilionova cajna prevalcuje i s kuponama
0/0
30.11.2004 6:25

češi

:-)
my jsme holt hovada kteří se nechají zmanipoluvat kdekoliv kfdykoliv a kýmkoliv ... no prostě češi ... politické svobody je pro nás škoda
0/0
30.11.2004 2:31

eliska

Re: :-)
Cesi? To neznas amiky. Ti jsou ochotni koupit 3 svazky protoze reklama rika ze za 3 dolary dostanes 3, pritom jeden svazek stoji 1 dolar ...koupi vyhodne 3, jeden spotrebuji a 2 se vetsinou hazej shnily do popelnice 
0/0
30.11.2004 6:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.