Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auta z Kolína se odhalila

Tajemství kolem nových vozů z Kolína se rozplynulo. Automobilky Toyota, Peugeot a Citroen (TPCA) zveřejnily první fotografie vozů, které se příští rok objeví na trhu. Kolínská továrna bude pro každou značku vyrábět jeden typ malého vozu - Toyotu Aygo, Peugeot 107 a Citroen C1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HellAngeL

Rakvička
No sou to pěkný rakvičky ... až se budu chtít zbavit partnerky tak jí to koupim ... v tom se zabije i v 30 km/h.
0/0
1.3.2005 16:03

Sig-Sauer

Ne
Já to raději nechci. Spíše bych bral něco jiného.
0/0
7.12.2004 8:51

Speedy

Nové auto forum
Nove autoforum na serveru AUTO NEWS NETWORK >>> http://www.f1-news.cz/?s=1&m=30
0/0
4.12.2004 22:53

153624

Tak to ku**a nekupujte!
Nějak jsem tu diskusi nepochopil.Soudruzi z FR+JAP mají spočítáno, že prodají ročně 300tis aut.Tak to neřešme. Je to problém TCPA a toho, kdo to koupí, jasný?Kdo to bude chtít, koupí, kdo ne nekoupí, tak se tu z toho nepose*me
0/0
3.12.2004 16:41

153624

Re: Tak to ku**a nekupujte!
A to TCPA je schválně tak, namísto TPCA
0/0
3.12.2004 16:44

letošní přijímací zkoušky

Bojím se levných aut!
Bojím se levných aut! Protože všem dostupná auta mají za následek žádné místo na parkování, větší provoz atd. Takže se modleme, ať se jednou neprodávájí nová auta za 150tis. Kč
0/0
2.12.2004 15:20

Rádio Jerevan

MOC DRAHÉ
Souhlasíme s názory přispěvovatelů,že v cenách nad 200tisíc korun jsou to v ČR neprodejné makety
0/0
2.12.2004 10:18

Vlk-Honzi

Re: MOC DRAHÉ
spíše prodejné v omezeném množství. Taky nerozumím, že si někdo koupí Smarta, ale najdou se. Budou lidi, kterým se budou líbit (mě se docela líbí) a budou za ně ty peníze ochotni dát (já asi nebudu). Budiž jim to přáno.
0/0
2.12.2004 14:58

cochran

hruza
male auto na nic, doufal jsem, ze dalsi Matiz se na trhu neobjevi. Kecy o cene pod 200 tis. kc a najednou 230 tis. kc. At si ty detske auticka strci do p r d e l e. Kdo chce levne auto koupi si Dacii logan, nebo Pandu. Dobre reseni je i Getz.
0/0
2.12.2004 8:42

Džugderdemigdin Gurakčá ( prvn

Moc drahé
Za ty peníze to v ČR, ani v Mongolsku nebude prodejné.
0/0
2.12.2004 7:00

Děd Vševěd

Opakování matka moudrosti
Znova opakuji : Hezké, ale ( příšerně ) DRAHÉ !!!    
0/0
2.12.2004 6:58

Ach jo

Že by měl Zeman pravdu?
nebo-li,  kdy si konečně novináři uvědomí rozdíl mezi objemem a obsahem...
0/0
1.12.2004 23:19

Lukas

No pekne to je!
Nadherne, hlavne Citron a Peugeot. No male to je, ale asi je to hlavne do velkych miest-Pariz, Berlin a tak ako druhe auto. Inak je sranda, kolko cechackov tu nadava, ake je to male a pritom najbeznejsie auto na cestach v CR je o par mm vacsia Fabia. Ine pomaly ani nevidiet. Vkazdom pripade to je bezpecnejsie ako bicykel alebo scooter.
0/0
1.12.2004 22:38

škodovák..

Re: No pekne to je!
Půl metru říkáš pár milimetrů????? Tedy skoro půl metru..Ale auta to jsou opravdu pěkná kam se hrabe Matis..
 
0/0
1.12.2004 22:52

Stone_temple_pilot

Re: No pekne to je!
No, nechci se tady zastávat Škodovky, ale Fabia má o pěkných pár milimetrů víc. Problém "cechackov", jak o nás hezky píšeš, je v tom, že zatím nemají na druhé (třetí) auto do rodiny, takže Bohužel třeba ta Fabia kombi je ještě přijatelná, i když ubohá varianta rodinného vozu, což se o těchto miniautech nedá předpokládat ani s přivřenýma očima. Jinak samozřejmě přeji kolínské automobilce úspěch, ale prodávat bude muset jinde než v CR nevo SR (ale to oni dobře vědí).
0/0
1.12.2004 22:52

ProfesorR

Re: No pekne to je!
Fabia je o hodně větší a ne o pár mm. Pro přemístění našince z místa A do místa B je Fabia ideální prostředek. Ten, kdo trpí rozšířenou duševní chorobou typu "musím každý víkend převážet bezcenné harampádí z místa A do místa B", ten by si měl pořídit nějakou dodávku a nespoléhat ani na Fabii, ani na kolínské "zázraky"
0/0
1.12.2004 23:11

Vlk-Honzi

Re: No pekne to je!
No musím se Fabky zastat, přestože se mi jako vůz nelíbí. Přesto ji uznávám jako auto. Tyto vozítka velikosti Matizu jsou opravdu spíše určena jako druhé vozidlo "do města", než jako jediný vůz pro rodinu. A pokud bude cena +/- Fabie (zatím to vypadá, že ano a to s obojí bez výbavy a s motorem "nic moc"), pak bych si rozhodně vybral Fábii. No a protože nevěřím, že by češi do r. 2006 nějak výrazně zbohatli, přidávám se k názoru, že to je vůz určen spíše pro západní trh.
0/0
1.12.2004 23:29

ProfesorR

Kde zůstala hrdost značek...
..na osobitost vzhledu svých modelů??? Ty tři auta ze předu jsou skoro k nerozeznání a navíc kopírují poslední model Nissan Micra, který už dávno brázdí naše silnice....To si mohli ušetřit práci, udělat to levnější a dávat jenom různé nálepky na masku
0/0
1.12.2004 22:22

radano

zajímavé
Tak jsem se na ty autíčka koukal a nevím nevím? Když srovnám cenu těchto aut s auty např. R.Thalia,nebo Dacia Logan tak mne to přijde ta cena přehnaná. Je jasný , že kvalita zpracování,zejména u vozidla Dacia nebude asi nic světoborného,ale pro obyčejného človíčka je cena v poměru užitné vlastnosti a velikost rozhodující. Taky bych rád věděl kam jdou všechny ty peníze,když zaměstnanec má v automobilce TPCA cca 8 tisíc kč,ale má na druhou stranu třikrát denně rozcvičku, ať chce,nebo nechce.  Já bydlím kousek od té automobilky a já bych tam za ty peníze opravdu nedělal. Dělám řidiče a vydělám si více. Je ale zajímavá ta věc, a to že moje švagrová je zdr.sestra a nabízejí jí práci v této automobilce za více než 16 tisíc na středisku? Jak je možný ,že manuálně zručný dělník má míň, než zdr.sestra?
0/0
1.12.2004 21:57

Stone_temple_pilot

Re: zajímavé
Manuálně zručný dělník bere míň než zdravotní sestra, protože sestra má maturitu. A taky proto, že když například dělník blbě vyvrtá díru, tak to zkusí znovu, když ti sestra bere krev, určitě chceš, aby žílu trefila čistě a napoprvé :-)
0/0
1.12.2004 22:18

cochran

Re: Re: zajímavé
placas hovadiny. Jde o odvedenou praci a ne o   p o d el a n e tituly ( pokud se v pripade maturity da o necem takovem vybec mluvit ). Spousta sester je totalne na h o v n o a jsou to jen trapne zapisovatelky a pridz podrz. Nevim proc makajici clovek u linky by nemel brat vic.
0/0
2.12.2004 8:46

2Mac7

Re: Re: Re: zajímavé
doporučuji jít si máknout do nemocnice, plácáte hovadiny  
0/0
2.12.2004 9:29

cochran

Re: Re: Re: Re: zajímavé
jiste neni sestra jako sestra. Bezte se podivat na obvod nebo k praktickym lekarum, tam maji havaj
0/0
2.12.2004 10:48

Blade Runner

Re: zajímavé
8 tisíc tam snad nemá ani hajzlbába. Kam jdou všechny ty peníze je v tuto chvíli docela nevhodná otázka. Jaké peníze myslíš? Továrna ještě nevydělala ani korunu a stála asi 50 miliard. Až se zeptáš "odkud jdou všechny ty peníze" a nalezneš na ni odpověď, tak si zároveň odpovíš na otázku, kam zase ty peníze půjdou, až bude továrna (snad) vydělávat..
0/0
1.12.2004 23:08

Nadsamec

Re: zajímavé
nemůžeš srovnávat Logana s tím co se dělá v Kolíně. Vždyť to jsou auta pro úplně jinou klientelu. Dacia Logan je cílená jako první auto do chudé rodiny zatímco kolíňáci jsou druhé nebo třetí auto pro střední třídu. S tím souvisí i prohlášení automobilky, že drtivá většina produkce pujde do západní Evropy. Můj osobní názor je, že v Čechách by po nich mohli jít důchodci (když vidim kolik jich jezdí v Matizu).
0/0
1.12.2004 23:24

Vlk-Honzi

Re: Re: zajímavé
S tím směřováním máte naprostou pravdu. Otázkou ovšem je, jak se zachovají spotřebitelé, jestli ty vozy takto přijmou. Skoro bych se ale podíval na vývoj prodeje matize, ka-čka, smarta apod. a z toho bych usuzoval, jestli na tomto trhu mají šanci. Upřímě řečeno si to tipnout netroufnu - smart je přeci jen hodně "image" záležitost, ka-čko taky a matiz je zase levnější. Budou to mít docela těžké. Já bych docela věřil, že po nějaké době půjdou s cenou dolů a budou se snažit nabourat do "levných aut pro mladé" a zároveň "levných aut pro důchodce".
0/0
2.12.2004 19:04

dan

velikost
jaký bude kufr,500l? Je nas 7. vejdem se do toho. prosim upresnete nekdo tyto udaje. jestli je spotreba tohoto auta tak do 3.l tak bych to urcite bral.
0/0
1.12.2004 21:05

paja

no nez male auto
od Toyoty bral bych redeji to brutalni porsche cayenne od TechArtu viz www.auto-news.cz
0/0
1.12.2004 20:28

kanec

sex ve městě
Prosím Vás, dá se v takovém autě vůbec nějak souložit ? Může se chlap vůbec v takovém autě vzrušit ? Jak si tam mám nejlépe narichtovat partnerku ? Snad že by jedině nohy na moje ramena a pak Přemysl Orál ? Neměla snad ta anketa znít " bude se líp souložit v Aygo, Peugeotu či Citroenu ??
0/0
1.12.2004 19:59

Kapr3

Re: sex ve městě
0/0
1.12.2004 20:05

Lucius Malfoy

Re: sex ve městě
Pán je znalec, masochista  :-) No, pokud by se z toho podařilo nějak vymontovat sedadla, možná by byla využitelná staroslovanská  poloha "na skrčence", jinak jedině oteřít předpokládané páté dveře a přehnout partnerku přes hranu kufru - hlavu si asi bude muset nějak nasoukat mezi přední sedadla. Nebo, ale to už neni v autě ale na autě to zkusit na střeše, třeba se přes ty špagetové sloupky neprolomí :-)
0/0
1.12.2004 20:12

honza.y

Re: sex ve městě
Jelikož dělám v TPCA měl jsem možnost v autě sedět a vyzkoušet i lůžkovou úpravu. Já bych si tam zasouližil dobře (měřím 168 cm). Bohužel jsem to v praxi ještě nevyzkoušel, ale už se na to těším. 
0/0
1.12.2004 20:38

Lucius Malfoy

Re: Re: sex ve městě
Když on kanec myslel s partnerkou :-)
0/0
1.12.2004 20:49

honza.y

Re: Re: Re: sex ve městě
... no dobrá. Kopulační pohyby jsme zkoušeli i s koleginí. Bohužel oblečeni, ale šlo to. Bez oblečení, nebo oděn jen částečně budu ještě pohyblivější. Toto byla první věc co nás při pohledu na tato auta napadlo.
0/0
1.12.2004 20:57

Blade Runner

Re: Re: Re: Re: sex ve městě
To tam v té fabrice děláte pěknej bordel! :-)
0/0
1.12.2004 22:50

Šukálista..

Re: sex ve městě
Mam strach, pokud by se mi ztopořil , zřejmně bych se v tom autě zašprajcoval a už bych nevylezl , radši bych to nechal na doma..
0/0
2.12.2004 9:26

Fitipaldi

Re: sex ve městě
Souložit jde, ale pouze v létě a se sklopenými sedadly a otevřenými zadními dveřmi.  Už se však pracuje na variantě mini MPV, kde se to bude dělat ve stoje.
0/0
6.12.2004 8:34

Roman

reakce
Ne soucit k zaměstnavateli ale znalost věci.Také nejsem v automobilovém průmyslu nováček.............             Fakt to jezdí, a jak! A ta bezpečnost??? Ještě se uvidí kdo že měl pravdu...
0/0
1.12.2004 19:28

Roman

reakce
Japonští konstruktéři nemají žádné vyjímky ale úžasné schopnosti!!!!!!!!!!
0/0
1.12.2004 19:17

Lucius Malfoy

Re: reakce
No, potěš pánbůh, a to ještě nezačali vyrábět.  Platem to nebude, takže na vině je asi ona úžasná identifikace s firmou.  Už začínám věřit,  že i firemní hymnu pějí s nadšením a zrakem jasně rozzářeným :-) Ale jedno mi nedá - jak si tedy  ti úžasně schopní konstruktéři bez té výjimky poradí s plastickou deformací výztuh ?
0/0
1.12.2004 19:49

JIRKA TPCA

TPCA
Co proletí hlavou řidiči TPCA  při čelním nárazu ?
Zadní náprava
VELKY OMYL.JA S TIM JEZDIM A ROZHODNE BYCH S TIMTO VYROKEM NESOUHLASIL.JE TO FAKT.JE TO BOMBA AUTICKO
0/0
1.12.2004 19:14

ajchy

auto
ja bych si radsi koupil auto nez tohle
0/0
1.12.2004 19:12

JIRKA TPCA

TPCA
A HLAVNE.  NESUDTE KNIHU DLE OBALU.FAKT BY JSTE SE SPLETLI.
                                 CAUVES
0/0
1.12.2004 19:12

JIRKA TPCA

REAKCE
CHTEL BYCH VAS UPOZORNIT,ZE TA AUTA NEJSOU V ZADNEM PRIPADE MALA VOZITKA.DO AUTA SE V KLIDU VEJDOU I LIDE MERICI 190 cm A TO UPLNE V POHODE.TEN CHYTRAK,CO TY AUTA HANI A VSE KOLEM BUDE NEJSPIS NEJAKEJ PRAZSKEJ PRCAN,CO NA NEJ DELA JEHO TATINEK A BEZ NEJ SI NEUTRE ANI PRDEL.NESUDTE KNIHU DLE OBALU,KDYZ O TOM JESTE NIC NEVITE.A JESTLI SI TEN IDIOT MYSLI,ZE TAM DELAJI NEJACI BLBCI,TAK AT PRIJDE A JA MU OSOBNE SLAPNU NA OHRIZEK.FAKT BLBECEK.TA TOYOTA JE FAKT NEJ
 
                                            QC V TPCA JIRKA
0/0
1.12.2004 19:11

2Mac7

Re: REAKCE
nejen mezi Pražáky jsou blbové, to byste byl hodně velký optimista .
0/0
1.12.2004 19:13

Lucius Malfoy

Re: REAKCE
Upřímně vám soucítím, nejen kvůli zaměstnání a  povinné loajalitě k zaměstnavateli ... Můžete mi věřit, že se v automobilovém průmyslu pohybuju už pěknou řádku let.  Ale, fracku blbej, TÁTU NECH NA POKOJI, TEN JE DVACET LET PO SMRTI.
0/0
1.12.2004 19:23

Lucius Malfoy

Re: REAKCE
QC bude asi Quality Control, že ?  Umístit osobu o výšce 190 cm do uzavřeného prostoru není žádný problém, důkazem je ostatně to, že ještě žádný dlouhán nezůstal nepohřben, problémem je bezpečnost a užitná hodnota. O obojím mám těžké pochybnosti ... Mimochodem, jak je to s čalouněním interiéru, když už tu ta otázka zazněla ?
0/0
1.12.2004 19:44

Stone_temple_pilot

Re: REAKCE
Jirko, tak tobě se teda fakt podařilo potvrdit, že v TPCA nedělají blbci. Tokio se sice píše u nás s měkkým i, ale OHRIZEK zkus příště raději s tvrdým, až budeš někomu vyhrožovat. Jinak ti ale závidím ten tvůj zápal pro správnou věc, ten minivůz od Toyoty je opravdu nej, máš pravdu. Tvé argumenty mě přesvědčily  :-)
0/0
1.12.2004 19:45

Roman

Posměváčci
Atˇ si každý říká co chce.Ti kdo se posmívají a haní jsou sami ti největší UBOŽÁCI  !!!!!!!!!
0/0
1.12.2004 19:06

Roman

Většina
Většina lidí píšících do tohoto fora jsou naprostí ........ kteří vůbec nemají ponětí o dnešní technice a schopnostech japonských konstruktérů a nejen jich. A nejen to něco jako pojem auto vyrobené nezaměstnanými je ubohý a zcela nesmyslné.A když už jsme u těch ostraváků atd. oni nemohou za pracovní situci hlavně v jejich okolí.Až ten ubožák co to psal příde o práci tak ho s obrovskou chutí kopnu do .......                                   Vím o čem mluvím..........  Moc dobře!
0/0
1.12.2004 19:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.