Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pošta od února podraží

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bajeasar

Pošta ať klidně zdraží...
Za ty exotické služby by mohla být cena i mnohonásobně vyšší...
 
0/0
1.2.2005 8:58

ODSakEda

Sobotka: nebude se zdražovat!
 Koncem lonského roku tvrdil min financí Sobotka: Nebude se výrazně zdražoavt, inflase je minimální a růst ekonomiky maximální! ODS jen straší před volbami lidi!...
 Hnet od 1.1.2005 nejdříve a nejvíce podražila správní poplatky státní správa!
 Např. poplatek změny majitele automobilu z 300 na 800 a z jiného kraje kvůli výměně SPZ dokonce zapletíte 1000,-Kč!... V prvním příadě jde o zdražení "jen" o 167%!...
0/0
1.2.2005 1:29

Anicetus

Czech post
jj souhlas, i ja si mysli ze je to lepsi...clovek hlane musi vedet co si muze dovolit...opakovane doruceni zdarma , jednorazove zaslani zasilky na jinou postu k vyzvednuti a zdarma, zmena ukladaci posty zdarma v pripade ze vam nevyhovuji hodiny pro verejnost ..zdarma...jen si musite umet rici
0/0
20.12.2004 20:02

Pyjus

složenky
Je fajn, že zdraží složenky - poštou se posílají věci, které je potřeba doručit fyzicky, což peníze zrovna být nemusejí...
... mne pak může urvat, když kvůli složenkářům stojím ob den několik minut ve frontě a přitom za složenky zaplatí tito kolikrát měsíčně tolik, co za vedení účtu v bance... možná o několik korun méně, ale když už účet mám, mohu si na něj posílat výplatu, mohu z něj platit kartou, mám dostupnější úvěry, nemusím stát ve frontě kvůli platbě (zvláště mám-li přímé bankovnictví)...
... jinak zapomeňte na SIPO a další platby formou složenek, i TV poplatek jsem si před 4 lety vymínil platit přímo na účet ČT (dodnes mám schovaný dopis s ČT, kde je uvedeno číslo účtu - jednorázová platba na rok)...
... a co se týče dopisů - pokud posílám doporučeně z většího města, je to druhý den na požadovaném místě, z malých obcí to trvá o den později... myslím, že se zlepšili...
0/0
13.12.2004 13:45

Pavel

Škromachů tunel
Nejedná se o nic jiného než o další Škromachův tunel, který vede přímo do kapsy každého daňového poplatníka.
0/0
11.12.2004 14:24

Ivo

Česká pošta dopadne jako České dráhy
Obě firmy mají konkurenci a nějak to nechtějí pochopit. Stále více zákazníků bude používat maily a firmy dík certifikaci podpisů ušetří na doporučených dopisech. Dráhy jsou navíc na tom lépe protože často tahají prázdné vlaky, které si platíme ze svých daní. Pošta tuto vymoženost zatím nemá.
0/0
11.12.2004 11:42

Yetti007

Za více peněz horší služby
    Tak nám zase pošta zkvalitní !!! A´T žije monopol.
0/0
10.12.2004 17:21

Martina

doručení zásilek
to, že obvykle nezvoní, když nesou zásilku, je zřejmě normální. Je ale možné si telefonicky objednat znovudoručení - v obvyklých termínech, kdy běžně poštu nosí, je to zdarma. Pokud chcete speciální termín, je to tam nějak zpoplatněné. Dělám to tak běžně. Pokud vím, že jsem doma byla, zavolám si na poštu, zdrbu je, že adresát byl zastihnutelný - tudíž, že očekávám, že mi znovu zásilku doručí. Pokud ne, budu si stěžovat. Zatím se mi nestalo, že by si podruhé dovolili zásilku nedoručit. Jinak souhlasím s názorem udělat dusno, poptávat se po konkrétní osobě, která má vaši adresu na starosti a upozornit, že si kvalitu služby ohlídám sama. Mám předplatné několika drahých časopisů, které mi pošťačka vesele nechávala u sousedů. Což je sice od ní docela roztomilé, že mi chtěla ušetřit cestu na poštu, kterou mám před barákem - nicméně v tomto domě nejsme dlouho, se sousedy se neznám. Takže nevím, komu to dala a jestli mi to dotyčný taky donese, že... Tak jsem ji upozornila, že jediný, u
0/0
10.12.2004 13:28

vidlák

Re: doručení zásilek
to si děláte legraci?! znovudoručení opravdu existuje????  já myslel, že je to sci-fi! na doručence je sice napsáno, že na žádost znovu doručí, ale v kolonce volejte telefon...... není žádné číslo. myslel jsem, že mají formuláře už předtištěný na rok 2148, kdy tuto službu zavedou. jednou jsem se na to zeptal a pošťačka mě za to málem sfackovala. tak už se raději neptám
0/0
10.12.2004 14:16

birhanzel

Pošta
ku rva, ku rva, ku rvááááááááááááááááááá.
0/0
10.12.2004 13:00

Honza

Špatná kvalita
Pokud by pošta zvýšila kvalitu, nemám se zdražením probléjm. To, co se ale děje, je hrůza.
Zejména pošta Praha 14 (u Rajské zahrady). Balíky zásadně nedoručuje, ale rovnou hází do schránek oznámení o nezastižení, i když je člověk doma.
Doporučené dopisy jsou ke vzteku, protože vydává jen jedna přepážka, což večer znamená tak 15 minut čekání v otřesném prostředí (v létě 35-40 stupňů, v zimě pro jistotu také přetopeno, aby se člověk v kabátě cítil obzvlášť dobře).
0/0
10.12.2004 12:51

cb230061

Re: Špatná kvalita
Honzíku, tak si uvědomte, že ty pracovnice v těch otřesných podmínkách musí pracovat celou pracovní dobu.
0/0
11.12.2004 19:28

divis12

copak jste zapomněli?
Lidičky, copak si nevzpomínáte, od koho si před měsícem půjčil Škromach peníze na sociální dávky?
Snad by jste nechtěli, aby to vracela vláda ... a pak že jsou sociální demokrati blbí....
0/0
10.12.2004 12:46

Yetti007

Re: copak jste zapomněli?
   To je pravda. Jsou vyčůraní. Kdo ...? Ti i oni. Vrána k vráně sedá. ( Kanec ke kanci v případě. s. Šromacha).
0/0
10.12.2004 17:28

vidlák

služby na prd
nám pošta zásadně nedoručuje nic, když je mokro. cituji: "protože je bahno. až začne mrznout, tak budeme moci i k vám" to není žert. toto opravdu sdělili mé ženě na dotaz, proč nedoručují poštu do naší řádně označené schránky. já to tušil a poslal ženu, protože bych tu poštu v tu chvíli asi zboural  zabahněnému venkovu zdar!
0/0
10.12.2004 12:24

app

Re: služby na prd
u nás se pošťáci zas učí couvat
Máme k baráku 100 m dlouhou cestu, kde se dá otočit až v zahradě za bránou.
Takže trubka tam najede tou svojí filckou, naháže něco do schránky a hupky šupky pozpátku zas na silnici
 
To máte do roka nacouváno bratru 25 kilometrů .
A to samý ještě ta paní, co rozváží noviny. Ta je ale na rozdíl od pošťačky aspoň slušná.
0/0
10.12.2004 13:02

vidlák

Re: Re: služby na prd
tyjo a ty si stěžuješ? co si můžeš přát víc! máte motorizovanou pošťačku, která umí couvat! to je pane servis. u nás, když chceš třeba výpis z banky tak musíš nasadit beranici, doplnit munici, rozehnat vlky a vyrazit do mrazivé noci vstříc nejistému cíli
0/0
10.12.2004 14:23

rtep

Souhlas
Navrhuji zdražit odeslání za pohlednici na 100.-(lépe se to bude počítat) a složenku alespoň 1000,-.
0/0
10.12.2004 12:16

app

Německý recept
Shodou okolností mám příbuzného, který je zaměstnaný u německé pošty, rozváží balíky.
Měl tam vždycky parádní pohodičku, ráno v 7 naházel balíky do auta, v 8 začal s rozvážkou a včetně pokecání s kámošema v různých firmách cestou byl na oběd doma. Pak z nich před pár lety udělali akciovku, hodili to na burzu (=zprivatizovali), a najednou byl chlapec rád
a) že si vůbec zachoval místo, protože polovinu těch pošťáckých sviiní vyházeli
b) že ty balíky stihne do 16 rozvozit - bez vykecávání na každym rohu.
 
A teď je z německý pošty štíhlá, prosperující firma s příjemnými pracovníky na přepážkách...
 
Jak jsem se z článku dozvěděl, u nás pošta asi nikdy příjemná nebude, když zůstane státní...
0/0
10.12.2004 11:24

Faust

ještě jedna extra PERLA
Přítelkyně ještě nemá téhle podvodné oragnizace (pošty) dost, tak se tam včera šla opětovně přesvědčit o totální debilitě jejích zamestnanců.. Chtěla platit kartou, dnes celkem běžný úkon. U okénka, kde přijímají platbu kartou může platit třeba známku za 6 (?? nebo kolik stojí ??) korun. Víc zaplatí pošta za provedení transakce s bankou. Ale kupón, asi za 4 tisíce, s ní zaplatit nemůže (!!!) , protože na těch kupónech sedí sice hned vedle,  jiná tlustá blbá kráva, ale už u "jiné" přepážky. Sbohem Komunistická Česká  Pošto a prosím, brzy konečně zkrachuj !!! 
0/0
10.12.2004 11:14

Radek B.

Re: ještě jedna extra PERLA
 Mám taky zážitek s kartou. Mám MaxKartu u Poštovní spořitelny. Přišla mi dobírka a já jsem neměl dost velkou hotovost. Tak povídám bábě za přepážkou: "Část zaplatím hotově a část kartou". Na to na mě začala téměř ječet: "No to nejde, to mi systém nevezme" apod. No a já na ní úplně v klidu: "V tom případě si na tu kartu vyberu hotovost, která mi chybí a pak tu dobírku zaplatím teda celou v hotovosti". Protáhla xicht a najednou to šlo. Ach jo - IQ tykve a nepružné myšlení. A za to chtějí zvedat ceny.
0/0
10.12.2004 12:27

Faust

do prdel* s českou poštou
Českou poštu zásadně na nic nepoužívám, je to banda kriplů a totálních neschopných kreténů a společenského póvlu. Osazenstvo chovanců z psychiatrické léčebny v Praze-Bohnicích je proti nim velkosněm intelektuálů.  Rozvedl jsem se a díky debilním zákonům ČR mám sice trvalé bydliště  v občance uvedené, ale na adrese nebydlím a ani omylem se nedostanu ke schránce. Chtěl jsem na poště, aby mi posílali zřídkavé nejnutnější poštovní zásilky na jinou adresu, ale platit za tuhle rádobyslužbu 200kč každý měsíc nebudu, nejsem vyťapaný kretén, jako oni.. Dal bych i větší částku za trvalé přesměrování pošty, ale to prý nejde.  Prakticky Českou poštu jako službu k ničemu nepotřebuju, s příbuznými komunikuji po internetu, nebo mobilem, je to mnohem rychlejší a levnější. Peníze realizuji zásadně přes účet nebo hotově. Ještě přesvědčit natvrdlé úřednice z  banky, aby mi neposílaly, (třeba novou platební kartu, nebo nějaký výpis), nikdy poštou a bude to.
0/0
10.12.2004 11:07

Josef

Re: do prdel* s českou poštou
IMHO to lze jednoduse. Skoro vsude se da sedlit adresa trvaleho bydliste a adresa DORUCOVACI.
0/0
10.12.2004 11:54

johoho

Re: Re: do prdel* s českou poštou
To sice jo, ale mnohé úřady, se kterými asi pisatel spíše jedná, doručují zásilky pouze na trvalou adresu! Jinou uadat není možné! Třeba katastrální úřad, a soud asi bude na tom podobně. Je to nelogické, nesprávné, ale...
0/0
10.12.2004 12:29

Los

Balík
Asi před měsícem jsem vyrazil na poštu převzít balík matce, která byla v nemocnici. Samozřejmě mě nic nedali, že prý na přepážce nemůžou ale že prý mi ho přivezou a tam už je úplně jedno kdo to převezme. Tak se taky stalo.
0/0
10.12.2004 10:51

Udiveny

Re: Balík
Presne tak. Rodinemu prislusnikovy s obcankou balik nevydaj, ale postak ho klidne necha u sousedky !!!! tuk tuk !??!!!
0/0
10.12.2004 12:17

michak

Re: Re: Balík
Chytrak, ktery v jedne vete vyprodukuje 2 hrubky, by snad ani nemel neco kritizovat.
0/0
10.12.2004 14:21

orip

Re: Balík
Ja jsem pul roku na poste delal, tak vim proc to tak je :) oni predpokladaji, ze dorucovatel v terenu (normalni i balikovej) zna vsechny lidi a vztahy mezi nima v rajonu, takze to klidne muze dat i sousedovi (krome dopisu od soudu a do VR)... pekne debilni system
0/0
10.12.2004 15:25

pavel

HOLUB
Tak stim holubem to je dost dobrej nápad!!!
Jinak co takhle vydělkat prachy? Co takhle prodat něco neppotřebnýho nebo dostat 7,5Kč za klik? Jukněte na www.aukce.borec.cz
0/0
10.12.2004 10:48

Pavel

Holubi
Hm, asi si ochocim par holubu - krmeni pro ne vyjde levnejc
0/0
10.12.2004 10:45

app

Pošťačky jsou Múúú
Zrovna včera stála moje těhotná manželka 3/4 hodiny na poště, protože sviině pošťačka turnovská jí hodila do schránky lístek na balík "adresát nezastižen", ačkoliv byla žena celý den doma.
Samozřejmě, že v době největšího frmolu odpoledne(balíček prý do 16.00 s tou doručovatelkou jezdil po městě) je otevřené jedno okénko z 10, kde se přijímají i vydávají balíky, doporučené dopisy atd. U ostatních posedávají další sviině, který nic nedělají a posílají vás k jiným okýnkům.
Dost často se nám stává, že máme ve schránce cizí dopis. Svého času nás nutili mít tzv. "doručovací schránku" u silnice, aby nemusela dáma zastavovat u každého baráku. Výhodou by bylo, že do týhle schránky můžou hodit i doporučený dopisy. Nebýt ovšem toho, že tam byl občas i cizí doporučený dopis, a nebýt té pochybnosti, kde asi pak končí moje doporučené dopisy a výpisy z účtů...
Prostě bodel na bordel...
A za tyhle služby chce ten xindl žlutá ještě zdražovat.
0/0
10.12.2004 10:44

Step

Re: Pošťačky jsou Múúú
Presne moje zkusenost - posta v 17:00, otevreno 6 okynek, z toho 1 na vydej listovnich zasilek. Krome tohoto jednoho okynka, kde je fronta 40 lidi, neni na poste ziva duse. 5 fraulein ziva za prepazkou, cte si casopisy, nudi se. Ta jedna posledni se muze strhat, lidi ve fronte jsou nasrani nebo otraveni. Reakce vedouci posty na dotaz, proc nektera z tech volnych bab nemuze pomoct u dopisu: nezajem, nemame zamestnance na otevreni dalsiho okynka. Co kdyby nahodou zrovna ted nekdo chtel podat sportku, ze? No comment... bohuzel bez posty se existovat neda, urady a banky zatim jinak dopisy neposilaji.
0/0
10.12.2004 12:23

Joker

Re: Pošťačky jsou Múúú
Žlutá xindl je Tececom, pošta je modrá. Ne že by to nebyly firmy prašť jak uhoď, vždyď kdysi to byl jeden společný podnik... :-D
0/0
10.12.2004 12:28

app

Re: Re: Pošťačky jsou Múúú
já myslel na tu jejich žlutou trumpetu....
..... co jí vozej na těch za.ranejch modrejch Aviích
0/0
10.12.2004 12:45

Joker

Re: Re: Re: Pošťačky jsou Múúú
Myslíš v těch moderních vozech, kterých se francouzi zbavili koncem šedesátých let minulého století?
0/0
10.12.2004 12:49

app

Re: Re: Re: Re: Pošťačky jsou Múúú
vidíš, a tak dlouho vydržely!!!
bohužel...
0/0
10.12.2004 12:56

johoho

Re: Pošťačky jsou Múúú
Na doručovatelku lze upozornit písemně, stalo se mi totéž v nemoci, jindy doma nabývám, ale tehdy jo, nebydlím tam dlouho, tak to nemohla zas tak vědět, a ani nazazvonila. Na poště, kam jsem šel ten den, ta zásilka nebyla, což mě nasralo, nechal jsem si zavolat vedoucí, mrkla se na to, kdo to doručil, prozatím stačilo. Při opakování bych to psal písemně, pak výš a výš. Občas se zarputilá houževnatost vyplatí.
0/0
10.12.2004 12:33

Juzzy

Nechápu
například, jak si někdo může zřídit účet u poštovní spořitelny  Mám tady nového zaměstance, po škole, zřídil si u nich účet a čeká už přes týden, až mu přijde domů číslo účtu  Výplatu mu asi pošlu složenkou  (nebo raději ne).
Stejně tak nabízení uzavírání stavebek, ŽP, PP aj. na poště je přinejmenším SMĚŠNÉ
0/0
10.12.2004 10:31

Radek B.

Re: Nechápu
Ale jo, ten účet mám asi už deset let  a jsem s ním spokojený. Až na ty nízké úroky a ceny za vedení účtu a transakce, ale tohle je na prd asi všude. Účet jde ovládat přes mobil i net, to je taky v pohodě. Aspoň něco funguje.
0/0
10.12.2004 12:34

čikita

spolupráce - děsná
Bohužel naše firma musí s poštou spolupracovat, a spolupráce je hrozná. U nás platí heslo "JE BLBÝ JAKO POŠTA" a v té chvíli každý ví o co jde (i když se to právě pošty netýká. Já se snažím používat poštu co nejméně, protože mi to za ty nervy nestojí!
0/0
10.12.2004 10:29

Josef

zahranicni zasilka
Tuhle me zaujalo, ze poslat balik (cca 0.5kg) do USA povrchovou postou (tedy ne letecky), stoji stejne, jako poslat totez do kterekoliv zeme EU.
0/0
10.12.2004 10:22

maceo

Taky jeden příběh :)) tak pište, každý má určitě něco.
...sestra mi poslal balík, který jsem nutně pořeboval. Poslala ho express a zaplatila 100Kč abych ho měl na druhý den. Vchod byl zamčen a tak pošťačka ten lístek šoupla jen pod dveře v paneláku kde bydlí 30 rodin. Balík jsem dostal samozřejmě za týden.
0/0
10.12.2004 10:17

johoho

Re: Taky jeden příběh :)) tak pište, každý má určitě něco.
V pohodě. Nám takhle nepřišel telegram. Dozvěděli jsme se to od příbuzných až týdny poté, že nám nějaký telegram poslali, od pošty nepřišlo nikdy nic!
0/0
10.12.2004 12:37

postak

Re: Taky jeden příběh :)) tak pište, každý má určitě něco.
A kam byste ho dal vy?
0/0
10.12.2004 12:39

Kosťa

Smečka de...
Vždycky jsem říkal, že pán Bůh chtěl mít pitomce pohromadě, tak vymyslel ČSD. Železničářům jsem odpustil, i když to není nic moc, jakž-takž se snaží a vedou tvrdý konkurenční boj se silniční dopravou. Teď to tedy zní "pán Bůh chtěl mít pitomce pohromadě, tak vymyslel Českou Poštu". Celkem se těším, až se pošta přiblíží zdražováním služeb kurýrům.
0/0
10.12.2004 7:17

Kosťa

Služby?
To,že pošťáci s sebou nenosí doporučené dopisy, ale předem napsané oznámení o nezastižení adresáta, je starý. Dva roky trvalo,než pochopili, že když je žena na mateřský, tak tohle tvrzení je nesmyslný. Ale že se je pokouším šest let přesvědčit, aby mi nelámali časopisy, že si je budu vyzvedávat - ("já jsem jí to napsala"), že mojí ženě nevydají dobírku a pak ani mně ("máte to na druhé doručení,do skladu já nemůžu) a pak to vydají sousedce, která šla náhodou okolo dveří když na nás zvonili... Ještě se těším, až někdo pošle doporučeně něco mému synkovi, který nemá občanku a my ho nemáme zapsaného. A co se týče cen, za to, co poskytují, by měli doplácet a ne něco vybírat.
0/0
10.12.2004 7:13

alfons

Re: Služby?
Jo, postaci jsou machri. Kamosovi nekolikrat srulovali cedecko!!! Mimochodem, cela filozofie Ceske posty je postavena na hlavu, kdyz roznaska probiha v dobe, kdy vetsina lidi pracuje. To je opravdu tezke pochopit a roznasku presunout na odpoledni a vecerni hodiny, ze?
0/0
10.12.2004 10:29

johoho

Re: Re: Služby?
Jo, fronty jsou pak hrozný. Ráno i odpoledně, jak se to lidi snaží stihnout.
Přitom je tolik lidí, co by to rádi dělali třeba právě v podvečerních hodinách.
Jenže za to všechno může monopol!
0/0
10.12.2004 12:40

M isha

jeste sem nenarazil na solidni sluzby Ceske posty
V pndeli byl podan obchodni balik k doruceni. Dle Ceske posty by mela balik dorucit do nasledujiciho dne po dni podani. V utery a ve stredu jsem byl doma, nikdo neklepal, nikdo nezvonil. Je ctvrtek a ve schrance nalezam vhozenou vyzvu k vyzvednuti baliku,. Na vyzve je uveden stredecni datum nedoruceni. Jako duvod nedoruceni je uvedeno "nenalezeno c.p." Je tohle vubec mozny? At si me zitra na poste neprejou, tohle jsou nejaky sluzby?
0/0
9.12.2004 23:17

ProfesorR

Re: jeste sem nenarazil na solidni sluzby Ceske posty
Přesně moje zkušenost! To dělají všude stejně, čímž si šetří náklady na doručování (lidi, benzín), o kterých tvrdí, že jim naopak stoupají! Navíc benzín za posledního půl roku zlevnil o 5Kč na litr, tak argumenty o zvyšování dopravních nákladů (např. dnes večer bylo toto kýmsi, snad mluvčím pošty, zmíněno v hlavních TV zprávách..) to jde opravdu mimo mé chápaní....
Pustit jim na krk konkurenci, je to moloch!!!!!
0/0
10.12.2004 0:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.